Uwaga! Towar archiwalny, niedostępny w sklepie

RME FireFace 800 interfejs audio FireWire

RME FireFace 800 interfejs audio FireWire
  • RME FireFace 800 interfejs audio FireWire
  • RME FireFace 800 interfejs audio FireWire
  • RME FireFace 800 interfejs audio FireWire
Producent:RME
Id towaru / Kod:118272 / RME-FIREFACE-800
Stan magazynu: Towar niedostępny
Produkt wycofany z oferty.
Inne oznaczenia produktu:RME FireFace800 audio interface FireWire, RME FIREFACE-800, RME FIREFACE 800, RME FIREFACE800, FIREFACE-800, FIREFACE 800, FIREFACE800
Opiekun produktu:
cena brutto

4739 zł

Możesz nas odwiedzić również na żywo!
Przyjedź do naszego nowego sklepu, znajdziesz w nim pomocny i przyjazny personel, który doskonale zna asortyment.

Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie k. Wrocławia, gm. Miękinia


Sklep muzyczny czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-18 i w soboty w godz. 10-16.

gps 51.158576, 16.739311
(+51° 9' 30.87", +16° 44' 21.52")
https://maps.google.com.

RME FireFace 800

RME FireFace800 interfejs audio FireWire
56-kanałowy Interfejs Audio FireWire, 24-bity/192 kHz

Po przeszło 2 latach intensywnej pracy wybitnego zespołu inżynierów, firma RME prezentuje Fireface 800, najlepszy na świecie interfejs audio FireWire.
Cechy, takie jak: możliwość użycia do 56 kanałów record/playback, częstotliwość próbkowania do 192 kHz, nowoczesne złącze FireWire 800 przekonują, że jest to bezkonkurencyjny, high-end'owy oraz super szybki interfejs audio FireWire.

Jak nazwa wskazuje Fireface 800 łączy się z komputerem przy pomocy portu FireWire [w wersji 800 lub 400] i dzięki temu nie wymaga dodatkowej karty PCI lub PCMCIA. Jest to zewnętrzny interfejs w obudowie Rack o wysokości 1U. Fireface 800 łączy w sobie najnowsze oraz sprawdzone rozwiązania technologiczne innych produktów RME z najszybszą technologią FireWire.
Jakość sygnału audio z renomowanej już serii przetworników ADI-8, preampy mikrofonowe z QuadMic i OctaMic, Technologia TotalMix z serii produktów Hammerfall DSP, wieloletnie doświadczenie w programowaniu skutecznych i niezawodnych driverów, kompatybilność z DIGICheck to połączenie najlepszych cech urządzeń RME. Wszystko to gwarantuje topową jakość oraz stabilną pracę nowego systemu audio firmy RME.
Fireface 800 oferuje najlepiej dopracowane wejście instrumentalne, jakie można znaleźć w interfejsach audio, wysokiej jakości wyjście słuchawkowe oraz odstęp od szumu na poziomie 119 dBA - typowe dla RME.

Wejścia i Wyjścia Analogowe
Bazą do budowy Fireface 800 był sprawdzony i niezawodny Multiface.8 symetrycznych wejść oraz 8 wyjść analogowych z programowo kontrolowanym poziomem [-10 dBV, +4 dBu, HiGain], zbudowanych oczywiście z elementów dyskretnych i pracujących w domenie analogowej, gwarantuje najwyższy zakres dynamiki oraz referencyjną jakość brzmienia. Dodatkowo, można osobno regulować poziomy dla przedwzmacniaczy mikrofonowych i wyjścia słuchawkowego. Wszystkie ustawienia mogą być kontrolowane z poziomu oprogramowania komputerowego. Interfejs został wyposażony w najnowsze przetworniki A/D i D/A 24-bity/192 kHz, zatem wszystkie procesy obróbki sygnału audio [wejścia/wyjścia audio] odbywają się z maksymalną częstotliwością próbkowania do 192 kHz oraz dynamiką 119 dBA, również na wyjściu słuchawkowym! Umieszczone na panelu przednim wyjście słuchawkowe zapewnia dużą głośność na nisko impedancyjnych słuchawkach i umożliwia odsłuch również z kanałów 9/10. Dlatego wyjście słuchawkowe może być używane równolegle z ASIO Direct Monitoring.

Na panelu przednim Fireface 800 znajdują się 4 symetryczne wejścia mikrofonowe wykonane w technice dyskretnej [klasa A] z oddzielnymi włącznikami phantom 48V. Obok każdego preampu znajdują się 4 wejścia jack, które można wymiennie traktować jako dodatkowe wejścia liniowe z regulacją zakresu gain do 50 dB! Ciekawostką jest możliwość łączenia sygnału z obu wejść jednocześnie na każdym z 4 kanałów [mikrofonowe i liniowe na przednim panelu].
Dwa z czterech wejść mikrofonowych są zawsze dostępne jako kanały 9 i 10, pozostałe dwa mogą być używane razem z lub zamiast wejść 7 i 8. W przypadku kanałów 7 i 8 można również łączyć sygnał z wejść na panelu przednim oraz tylnym.

Wejście Instrumentalne

Fireface 800 posiada unikalne wejście instrumentalne Hi-Z, oferujące bezprecedensową jakość i elastyczność podczas nagrywania gitary lub basu. Soft-limiter, który został specjalnie dostosowany do współpracy z instrumentami muzycznymi, zabezpiecza przed przesterowaniem sygnału na przetworniku A/D.
Limiter nie pracuje bez zniekształceń, a raczej celowo tworzy parzyste zniekształcenia harmoniczne. Dzięki płynnej reakcji na poziom sygnału oraz celowemu tworzeniu harmonicznych, sygnał wejściowy może być kompresowany [płynna regulacja] w zależności od gustu. Limiter może być użyty jako distortion z brzmieniem charakterystycznym dla sygnałów osiąganych na układach lampowych. Dodatkowo można włączać układ Drive, który pozwala uzyskać głęboki przester gitarowy. Można również użyć niezależny filtr Speaker Emulation, który wycina niskie i wysokie częstotliwości zakłóceń, gwarantując optymalną jakość dźwięku podczas nagrywania "prosto w komputer" lub w przypadku monitoringu poprzez mikser. Sygnał gitary, czy basu nie jest nieodwracalnie przetwarzany, ale przygotowany bezpośrednio do dalszej obróbki w programie audio. Tak więc można później użyć znane i renomowane plug-iny symulujące wzmacniacze gitarowe.

Wejścia i Wyjścia Cyfrowe

Dwa porty ADAT pozwalają na podłączenie urządzeń efektowych, cyfrowych mikserów lub zewnętrznych przetworników. Oczywiście, dodatkowe 16 kanałów poprzez ADAT działa jednocześnie z podstawowymi kanałami analogowymi. Używając dwóch dodatkowych ADI-8 DS, możemy uzyskać 26 wejść oraz wyjść analogowych. W przypadku stosowania systemu S/MUX, uzyskamy 18 kanałów pracujących z częstotliwością 96 kHz. Interfejs cyfrowy S/PDIF pracuje aż do częstotliwości 192 kHz, tak więc można użyć 10 wejść i wyjść analogowych oraz 2 wejścia i wyjścia cyfrowe z częstotliwością próbkowania 192 kHz. Drugi port ADAT może pracować wymiennie jako S/PDIF optyczny z częstotliwością do 192 kHz - oto kolejny przykład innowacyjnego rozwiązania firmy RME.

Podstawowe Możliwości

Wszystkie wejścia i wyjścia działają jednocześnie!
[w przypadku rejestracji z częstotliwością 192 kHz złącza ADAT są nieaktywne]. Na przykład wejście instrumentalne 1 działa wymiennie z wejściem liniowym 1 na tylnym panelu lub razem z nim. Podobnie gniazda TRS jack na tylnym panelu oraz gniazda XLR wejść mikrofonowych mogą być używane jednocześnie. Podsumowując, do Fireface 800 można podłączyć 35 różnych źródeł sygnału i nagrywać je na 28 oddzielnych śladach w komputerze!

Dzięki technologii opartej na DSP w mikserze TotalMix, wszystkie wejścia i wyjścia mogą być dowolnie miksowane oraz przepinane między sobą wewnątrz karty. Jest to znakomite rozwiązanie, pomocne przy miksach. Można użyć do 14 kompletnie niezależnych stereofonicznych submiksów. Każdy z kanałów wyjściowych miksera, który jest pojedynczym kanałem submixu, może być nagrywany wewnętrznie bez potrzeby zewnętrznego przepinania kabli.

Dzięki wewnętrznej pamięci Flash, wszystkie ustawienia TotalMix są zapamiętywane i dostępne podczas działania całego systemu bez potrzeby jego resetowania przy każdorazowej zmianie parametrów. Po wprowadzeniu dowolnych ustawień Fireface 800 może pracować w trybie stand-alone [bez potrzeby podłączania do komputera] jako mikser, przetwornik A/D D/A, mikser słuchawkowy, konwerter formatów, przedwzmacniacz instrumentalny lub mikrofonowy, mikser monitoringu i w wielu innych zastosowaniach.

Fireface 800 wyposażono w technologię SteadyClock, unikalną cechę wprowadzoną przez RME. Pozwala ona na uzyskanie super stabilnego zegara taktującego cały system audio w studio. SteadyClock odświeża sygnały synchronizacyjne, usuwa jitter, dbając jednocześnie o optymalną jakość konwersji. Funkcja ta gwarantuje niewiarygodną perfekcję brzmienia sygnału audio, niezależną od zakłóceń powstających w komputerze

SteadyClock pozwala FireFace 800 dowolnie kontrolować częstotliwość próbkowania. Panel sterowania zapewnia wsparcie dla większości wariantów częstotliwości próbkowania stosowanych w branży audio oraz video. Dodatkowo możemy użyć dwóch regulatorów w celu ustawienia dowolnej częstotliwości próbkowania w czasie rzeczywistym, w zakresie +/- 4% oraz +/- 0.4%.

Na tylnym panelu urządzenia umieszczono slot na opcjonalne rozszerzenie Time Code [TCO] do synchronizacji LTC z urządzeniami video. Dzięki SteadyClock, Fireface 800 nie tylko wysyła dokładną synchronizację video, ale bardzo "czysty" WordClock z niskim jitter'em.

Firma RME zastosowała w Fireface 800 własną technologię FireWire, gruntownie zoptymalizowaną do pracy z audio. Specjalna adaptacja sprzętu oraz nowa koncepcja bufora audio umożliwiają odpowiednią wydajność urządzenia, jak i niemożliwą wcześniej do uzyskania, niewiarygodnie małą latencję wynoszącą tylko 1 ms !!!.

W Fireface 800 wbudowano drugi port FireWire z funkcją huba, obsługujący tryb bi-lingual dla pełnej kompatybilności z FireWire 400 oraz dodatkowy port FireWire 400.
Na jednym złączu FireWire 800 można podłączyć równolegle kilka interfejsów Fireface 800.

Najpopularniejsze kategorie w sklepie Muzyczny.pl