Universal Audio Apollo 8 Quad interfejs Thunderbolt

Universal Audio Apollo 8 Quad interfejs Thunderbolt
  • Universal Audio Apollo 8 Quad interfejs Thunderbolt
  • Universal Audio Apollo 8 Quad interfejs Thunderbolt
Producent:Universal Audio
Id towaru / Kod:162172 / UA-APOLLO-8-QUAD
Stan magazynu: Towar niedostępny
Inne oznaczenia produktu:Universal Audio Apollo 8 Quad interface Thunderbolt, Universal Audio APOLLO-8-QUAD, Universal Audio APOLLO 8 QUAD, Universal Audio APOLLO8QUAD, APOLLO-8-QUAD, APOLLO 8 QUAD, APOLLO8QUAD
Opiekun produktu:

Uwaga! Cena tego towaru mogła ulec zmianie. Aktualną cenę oraz czas oczekiwania ustalisz z opiekunem produktu.

cena brutto

8399 zł

Możesz nas odwiedzić również na żywo!
Przyjedź do naszego nowego sklepu, znajdziesz w nim pomocny i przyjazny personel, który doskonale zna asortyment.

Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie k. Wrocławia, gm. Miękinia


Sklep muzyczny czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-18 i w soboty w godz. 10-16.

gps 51.158576, 16.739311
(+51° 9' 30.87", +16° 44' 21.52")
https://maps.google.com.

Universal Audio Apollo 8 Quad

Universal Audio Apollo 8 Quad

Apollo 8 to nowa, zgrabna wersja jednego z najpopularniejszych na świecie profesjonalnych interfejsów audio – zapewnia jeszcze lepsze brzmienie z barwą i ogólnym wrażeniem analogowego nagrywania. Interfejs 18 x 24 na Thunderbolt oferuje oryginalną analogową konstrukcję UA, przetwarzanie A/D i D/A nowej generacji, umieszczając wiodącą w swojej klasie jakość dźwięku w nowej eleganckiej obudowie. Apollo 8 został zbudowany w oparciu o 50–letnią tradycję tworzenia doskonałych analogowych konstrukcji przez firmę UA. Został wyposażony także w potężny akcelerator UAD–2 QUAD oraz cztery przedwzmacniacze mikrofonowe Unison, dostarczając wydajność audio przewyższającą wszystko w swojej klasie.

Parametry techniczne:
• Wymagania systemowe: Systemy Thunderbolt
• UAD Powered Plug–Ins wersja 8
- Komputer Apple Mac z wolnym złączem Thunderbolt lub Thunderbolt 2
- Mac OS X 10.8.5 Mountain Lion, 10.9.x Mavericks, lub 10.10.x Yosemite
- 4 GB wolnego miejsca na dysku
- Podłączenie do internetu w celu pobierania oprogramowania i autoryzacji wtyczek UAD
- Zgodny z programami DAW – hostami wtyczek w formacie VST, Audio Units, RTAS lub AAX 64
- Kabel Thunderbolt (sprzedawany osobno)
• Wejścia mikrofonowe – 4
• Wysokoimpedancyjne (Hi–Z) wejścia instrumentalne – 2
• Analogowe wejścia linowe – 8
• Analogowe wyjścia liniowe – 8 (łącznie z wyjściami monitorowymi – 10)
• Analogowe wyjścia monitorowe – 2 (jedna para stereo)
• Wyjścia słuchawkowe stereo – 2
• ADAT – do ośmiu kanałów przez podwójne porty I/O z S/MUX
• S/PDIF – Jedno wejście stereo, jedno wyjście stereo
• Thunderbolt 2 – 2 porty (zgodne z Thunderbolt 1)
• Word Clock – 1 wejście, 1 wyjście
• Przetwarzanie analogowo – cyfrowe i cyfrowo – analogowe
• Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz
• Głębia bitowa – 24–bity
• Jednoczesne przetwarzanie analogowo-cyfrowe 8 kanałów
• Jednoczesne przetwarzanie cyfrowo-analogowe 14 kanałów
• Latencja sygnału analogowego (w obie strony) – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz
• Latencja sygnału analogowego (w obie strony) przy czterech wtyczkach UAD–2 w szeregu przez aplikację Console – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz
• Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,1 dB
Wejścia mikrofonowe: 1-4:
• Typ złącza: żeńskie XLR, plus na pinie 2 (Combo XLR/TRS)
• Zasilanie Phantom: +48V (włączane osobno dla każdego wejścia mikrofonowego)
• Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone)
• Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone)
• Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS
• Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 73 dB (kabel 10”)
• Domyślna impedancja wejściowa: 5,4 kiloomów (zmieniana przez wtyczki Unison)
• Zakres wzmocnienia: +10 dB do +65 dB
• Tłumik 20 dB (włączany osobno dla każdego wejścia)
• Maksymalny poziom wejściowy: +25 dBu (minimalny poziom wzmocnienia, włączony tłumik)
• Wejścia wysokoimpedancyjne (Hi–Z): 1–2
• Typ złącza: żeńskie TS 1/4", niesymetryczne
• Zakres dynamiki: 118 dB (A – ważone)
• Stosunek sygnału do szumu: 118 dB (A – ważone)
• Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum: – 101,5 dBFS
• Impedancja wejściowa: 1 Megaom (zmieniana przez wtyczki Unison)
• Zakres wzmocnienia: +10 dB do +65 dB
• Maksymalny poziom wejściowy: +12 dBu
Wejścia liniowe: 1 – 4:
• Typ złącza: żeńskie TRS 1/4", symetryczne (Combo XLR/TRS)
• Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone)
• Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone)
• Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS
• Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 60 dB (kabel 10”)
• Impedancja wejściowa: 10 kiloomów
• Zakres wzmocnienia: od +10 dB do +65 dB (Line Input Gain = ON)
• Poziom referencyjny +4 dBu (Line Input Gain = BYPASS)
• Maksymalny poziom wejściowy: + 20,2 dBu
Wejścia liniowe: 5 – 8:
• Typ złącza: żeńskie TRS 1/4", symetryczne (Combo XLR/TRS)
• Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone)
• Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone)
• Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS
• Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 60 dB (kabel 10”)
• Impedancja wejściowa: 10 kiloomów
• Wzmocnienie (wybierane dla każdego wejścia osobno) +4 dBu lub – 10 dBV
• Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu +4 dBu) +20,2 dBu
• Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu –10 dBV) + 6,2 dBV (sygnał niesymetryczny)
Wyjścia liniowe: 1 – 8:
• Typ złącza: żeńskie TRS 1/4", symetryczne
• Zakres dynamiki: 121 dB (A – ważone)
• Stosunek sygnału do szumu: 121 dB (A – ważone)
• Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS
• Poziom równowagi stereo: ±0,05 dB
• Impedancja wyjściowa: 100 omów
• Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu
• Wyjścia monitorowe lewe i prawe
• Typ złącza: żeńskie TRS 1/4", symetryczne
• Zakres dynamiki: 121 dB (A – ważone)
• Stosunek sygnału do szumu: 121 dB (A – ważone)
• Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS
• Poziom równowagi stereo: ±0,01 dB
• Impedancja wyjściowa: 100 omów
• Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu
• Wyjścia słuchawkowe stereo: 1 – 2
• Typ złącza: żeńskie TRS 1/4", symetryczne
• Zakres dynamiki: 118 dB (A – ważone)
• Stosunek sygnału do szumu: 118 dB (A – ważone)
• Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 101 dBFS
• Maksymalna moc wyjściowa: 160 mW przy obciążeniu 300 omów
• Wejścia/wyjścia cyfrowe
S/PDIF:
• Typ złącza: żeńskie RCA
• Format IEC958
• Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz
ADAT:
• Typ złącza (dzielone z ADAT) optyczne TOSLINK JIS F05
• Format ADAT Digital Lightpipe z S/MUX
• Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz
• Przypisanie kanałów przy 44,1 kHz, 48 kHz Port 1 = Kanały 1–8, Port 2 = 1 – 8 (zdublowane)
• Przypisanie kanałów przy 88,2 kHz, 96 kHz Port 1 = Kanały 1–4, Port 2 = Kanały 5 – 8
• Przypisanie kanałów przy 176,4 kHz, 192 kHz Port 1 = Kanały 1–2, Port 2 = Kanały 3 – 4
Word Clock:
• Typ złącza: BNC
• Zakres blokady ±0,5% każdej obsługiwanej częstotliwości próbkowania
• Terminacja wejściowa Word Clock: 75 omów, przełączana
Źródła synchronizacji:
• Wewnętrzne, Word Clock, S/PDIF, ADAT
Parametry elektryczne:
• Zewnętrzny zasilacz AC – DC,
• Typ złącza wejściowego AC: męskie IEC
• Wymagania dla prądu przemiennego (AC): 100V – 240V, 50 – 60 Hz
• Typ złącza dla DC: męskie, blokowane 4–pinowe XLR (Neutrik P/N NC4MDM3–H)
• Wymagania dla prądu stałego: 12 VDC, ±5%
• Maksymalny pobór mocy: 50 watów

Parametry mechaniczne:
• Szerokość: 28,3 cm
• Wysokość = 4,5 cm ( 1U)
• Głębokość, tylko obudowa: 30,8 cm
• Głębokość, łącznie z pokrętłami i wypukłościami złączy: 34,3 cm
• Wymiary kartonu: (Szer. x Gł. x Wys.): 61 cm x 43,2 cm x 20,3 cm
• Waga wraz z opakowaniem (pudełko i akcesoria): 8,16 kg
• Waga (samo urządzenie): 4,13 kg

Zawartość opakowania:
• Interfejs audio Apollo 8
• Zasilacz zewnętrzny
• Kabel zasilający AC (IEC)
• Zestaw 4 śrub do montażu w racku

Specyfikacja techniczna: Universal Audio Apollo 8 Quad

Ilość wejść18
Ilość wyjść24
Ilość preampów4
Zasilanie Phantomtak
Zasilaniezewnętrzny zasilacz

Najpopularniejsze kategorie w sklepie Muzyczny.pl