Oferujemy Państwu bezpłatny, szybki i wygodny serwis gwarancyjny typu door-to-door, co oznacza, że produkt wymagający serwisowania odbierzemy z dowolnie wskazanego miejsca w Polsce
i zwrócimy naprawiony pod ten sam adres. W przypadku napraw gwarancyjnych pokrywamy koszty transportu towaru w obie strony.
W przypadku otrzymania towaru posiadającego wady techniczne lub wystąpienia usterki w trakcie okresu gwarancyjnego prosimy o kontakt z Działem Serwisu naszej firmy (e-mail, telefon, fax) w celu uzgodnienia sposobu złożenia reklamacji oraz otrzymania identyfikatora serwisowego.
Kontakt z Działem Serwisu możliwy jest poprzez | |
---|---|
serwis@muzyczny.pl |
W celu skorzystania z gwarancji door-to-door prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia naprawy:
Nazwa towaru (producent i model urządzenia) | |
Imię i nazwisko osoby lub nazwa firmy składającej reklamację | |
Numer dowodu zakupu (paragonu lub faktury) | |
Data dokonania zakupu | |
Numer seryjny urządzenia zapisany w karcie gwarancyjnej | |
Informacja na temat usterki | |
Adres odbioru reklamowanego towaru | |
Adres wysyłki zwrotnej | |
Proponowana data odbioru towaru | |
Numer telefonu lub adres email |
Następnie skontaktuje się z Państwem nasz pracownik i uzgodni dogodny termin odbioru urządzenia przez kuriera.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o czas naprawy urządzenia.
W przypadku braku oryginalnego opakowania wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas transportu.
W przypadku chęci samodzielnego zgłoszenia reklamacji towar prosimy wysłać na poniższy adres:
M.Ostrowski sp.j.
Dział Serwisu
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie
Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!