Gwarancja DOOR-TO-DOOR


Oferujemy Państwu bezpłatny, szybki i wygodny serwis gwarancyjny typu door-to-door, co oznacza, że produkt wymagający serwisowania odbierzemy z dowolnie wskazanego miejsca w Polsce i zwrócimy naprawiony pod ten sam adres. W przypadku napraw gwarancyjnych pokrywamy koszty transportu towaru w obie strony.

W przypadku otrzymania towaru posiadającego wady techniczne lub wystąpienia usterki w trakcie okresu gwarancyjnego prosimy o kontakt z Działem Serwisu naszej firmy (e-mail, telefon, fax) w celu uzgodnienia sposobu złożenia reklamacji oraz otrzymania identyfikatora serwisowego.


Kontakt z Działem Serwisu możliwy jest poprzez
E-mailserwis@muzyczny.pl
Telefon(71) 79 74 605
Faks(71) 79 74 615

W celu skorzystania z gwarancji door-to-door prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia naprawy:


przed przystąpieniem do wypełniania formularza prosimy o przygotowanie następujących danych:

Nazwa towaru (producent i model urządzenia)
Imię i nazwisko osoby lub nazwa firmy składającej reklamację
Numer dowodu zakupu (paragonu lub faktury)
Data dokonania zakupu
Numer seryjny urządzenia zapisany w karcie gwarancyjnej
Informacja na temat usterki
Adres odbioru reklamowanego towaru
Adres wysyłki powrotnej
Proponowana data odbioru towaru
Numer telefonu lub adres email

Następnie skontaktuje się z Państwem nasz pracownik i uzgodni dogodny termin odbioru urządzenia przez kuriera.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o czas naprawy urządzenia.

W przypadku braku oryginalnego opakowania wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas transportu.

W przypadku chęci samodzielnego zgłoszenia reklamacji towar prosimy wysłać na poniższy adres:

M.Ostrowski sp.j.
Dział Serwisu
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie


Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!