W dniach 15 – 16 lutego 2012r. pracownicy firmy M.Ostrowski sp.j. wzięli udział w szkoleniu z realizacji dźwięku zorganizowanym wspólnie przez firmy Lawo AG oraz Dysten. Szkolenie odbyło się w Sali koncertowej Instytutu Jazzu Akademii Muzycznej w Katowicach. Zajęcia prowadzili Spike Jones z Wielkiej Brytanii – realizator dźwięku tras koncertowych grupy Archive, oraz Marcel Babazadeh z Niemiec – dyplomowany realizator dźwięku muzyki symfonicznej. W trakcie zajęć pracowano na konsolecie Innovason Eclipse GT, której możliwości i obsługa zostały przedstawione w trakcie szkoleń.
Pierwszego dnia, po krótkim wprowadzeniu szkoleniowców przez Wojciecha Zielińskiego z firmy Dysten, za konsoletą stanął Spike Jones. Dzięki uprzejmości zespołu Archive, wykorzystując możliwości stołu do jednoczesnej realizacji na żywo oraz rejestracji wszystkich śladów na wewnętrzny dysk twardy, udało się w pełni odtworzyć sytuację zbliżoną do koncertu. Ponadto występ został zarejestrowany również w postaci filmu DVD, co w połączeniu z telebimem stojącym na scenie, w realistyczny sposób zasymulowało warunki pracy realizatora oraz atmosferę koncertu. Spike Jones opowiedział o własnych sposobach na mix zespołu oraz sprzęcie, którego używa podczas trasy. Warto wspomnieć, że do nagłośnienia wykorzystano systemem mikrofonów cyfrowych Neumann Solution D, których parametry są w pełni edytowalne z poziomu ekranu dotykowego konsolety. Podczas koncertu zespołowi towarzyszyła orkiestra symfoniczna w pełnym składzie, co dodatkowo podniosło atrakcyjność materiału, na którym pracowano podczas szkolenia
Drugiego dnia każdy z uczestników mógł osobiście stanąć za konsoletą, mając do dyspozycji ślady sesji nagraniowej kilku utworów z różnych stylów muzycznych. Dało to możliwość pełnej konfiguracji stołu oraz wykonania własnego mixu na przygotowanym materiale. Wszystko pod okiem specjalistów, przed którymi struktura konsolety nie miała żadnych tajemnic. W dalszej części Marcel Babazadeh poprowadził „wykład” dotyczący charakteru poszczególnych instrumentów orkiestry symfonicznej, sposobów ich mikrofonowania i realizacji koncertów muzyki symfonicznej. Na koniec zaprezentowane zostały uprzednio zarejestrowane ślady, które Marcel Babazedeh kolejno wplatał w mix, zdradzając przy tym kilka własnych tajników realizacji koncertów muzyki klasycznej.