Uwaga!
Wybrany przez Ciebie produkt został wycofany z oferty i nie jest już dostępny w naszym sklepie. Zachęcamy do obejrzenia podobnych produktów, które z pewnością Cię zainteresują.

RME FireFace UFX interfejs audio USB / FireWire

RME FireFace UFX interfejs audio USB / FireWire
  • RME FireFace UFX interfejs audio USB / FireWire
  • RME FireFace UFX interfejs audio USB / FireWire
  • RME FireFace UFX interfejs audio USB / FireWire
Produkt wycofany z oferty.
Producent:RME
Id towaru / Kod:139400 / RME-FIREFACE-UFX
Stan magazynu: Towar niedostępny
Inne oznaczenia produktu:RME FireFace UFX FireWire / audio USB interface, RME FIREFACE-UFX, RME FIREFACE UFX, RME FIREFACEUFX, FIREFACE-UFX, FIREFACE UFX, FIREFACEUFX
Możesz nas odwiedzić również na żywo!
Przyjedź do naszego nowego sklepu, znajdziesz w nim pomocny i przyjazny personel, który doskonale zna asortyment.

Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie k. Wrocławia, gm. Miękinia


Sklep muzyczny czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-17 i w soboty w godz. 10-16.

gps 51.158576, 16.739311
(+51° 9' 30.87", +16° 44' 21.52")
https://maps.google.com.

RME FireFace UFX

RME FireFace UFX interfejs audio USB / FireWire

Fireface UFX to nowy, flagowy produkt firmy RME. 60 kanałów audio (analog, ADAT, S/PDIF) , cyfrowo kontrolowane hi-endowe preampy (klasa Micstasy), referencyjnej klasy układy konwertujące sygnał (technologia z RME ADI-8QS) z dokładnością 24-bity/192 kHz, wielofunkcyjny wyświetlacz LCD, podwójne wyjście słuchawkowe z niezależną regulacją wzmocnienia, rewolucyjny TotalMIX FX oraz możliwość rejestracji na nośnikach pamięci flash/HDD sprawiają, że jest to najbardziej uniwersalny i zarazem nowatorski interfejs audio na świecie. RME Fireface UFX oferuje 60 kanałów audio, 30 wejść/30 wyjść. Wszystkie wejścia i wyjścia mogą być użyte jednocześnie umożliwiając zapis z 12 analogowych oraz 18 cyfrowych kanałów na 30 osobnych śladach dowolnego rejestratora wielośladowego. RME Fireface UFX ma wbudowane najwyższej klasy przedwzmacniacze mikrofonowo-instrumentalne dostępne do tej pory tylko w interfejsie RME Micstasy. Ich w pełni symetryczna konstrukcja oraz nowa technologia równoległej konwersji sprawiają, że opisywane preampy mają extremalnie niskie zniekształcenia, szumy własne i idealnie liniową charakterystykę pasma przenoszenia. Działają każdy niezależnie w dwóch trybach: mikrofonowym oraz instrumentalnym (Hi-Z). Bez problemu można więc do nich podłączyć mikrofony pojemnościowe, dynamiczne, gitarę basową lub elektryczną. Kontrolowane są cyfrowo w zakresie do 65dB w krokach co 1dB.

Charakterystyka:
• 12 kanałów analogowych I/O,
• referencyjne przetwarzanie audio 24-bity/192kHz, dynamika 118dBA,
• 4 referencyjne preampy mikrofonowe z podwójnym przetwarzaniem AD,
• złącze AES/EBU I/O,
• 2x ADAT I/O, SPDIF I/O (optyczny),
• 2x MIDI I/O,
• port USB / Firewire do komunikacji z komputerem,
• 3 wielofunkcyjne pokrętła, w tym regulacja głośności na sumie,
• możliwość rejestracji audio na pamięci flash / HDD,
• zaawansowana konsola TotalMix FX z sekcją procesorów audio,
• 2 procesory DSP,
• praca na ekstremalnie niskich latencjach – 12 sampli!,
• oprogramowanie do analizy audio - DigiCheck,

Parametry techniczne:

Wejścia analogowe AD, 1-8:
• Typ złącza: 6.3 mm TRS jack, symetryczne,
• Stosunek sygnału do szumu (SNR): 110 dB RMS nieważony, 113 dBA,
• Pasmo przenoszenia @ 44.1 kHz, -0.1 dB: -0.1 dB: 5 Hz - 21.5 kHz,
• Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 45.5 kHz,
• Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 66.5 kHz,
• THD: < -110 dB, < 0.00032 %,
• THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %,
• Separacja kanałów: > 110 dB,
• Ustawienia czułosci wejściowej: Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV,
• Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ Lo Gain: +19 dBu,
• Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu,
• Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV.

Wejścia mikrofonowe AD, 9-12:
• Typ złącza: Combo - XLR, symetryczne,
• Stosunek sygnału do szumu (SNR): 112 dB RMS nieważony, 115 dBA,
• Zakres wzmocnienia: 65 dB,
• Maksymalny poziom wejściowy, (Gain 0 dB): +12 dBu,
• Reszta specyfikacji taka sama jak wejściowych złączy TRS.

Wejścia instrumentalne AD, 9-12:
• Typ złącza: Combo - TRS,: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne,
• Stosunek sygnału do szumu (SNR): 112 dB RMS nieważony, 115 dBA,
• Zakres wzmocnienia: 55 dB.

Wyjścia analogowe DA, 1-2 Stereo Monitor:
• Typ złącza: XLR, symetryczne,
• Ustawienia poziomu wyjściowego: 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV,
• Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ 24 dBu: +24 dBu,
• Reszta specyfikacji taka sama jak złączy wyjściowych TRS (poniżej).

Wyjścia analogowe DA, 3-8:
• Typ złącza: 6.3 mm TRS jack, symetryczne,
• Zakres dynamiki: 115 dB RMS nieważony, 118 dBA,
• Pasmo przenoszenia @ 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 22 kHz,
• Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 34 kHz,
• Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 50 kHz,
• THD: -104 dB, < 0.00063 %,
• THD+N: -100 dB, < 0.001 %,
• Separacja kanałów: > 110 dB,
• Impedancja wyjściowa: 75 Ohm,
• Ustawienia poziomu wyjściowego: Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV,
• Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ Hi Gain: +19 dBuB,
• Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu,
• Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV.

Analogowe wyjścia słuchawkowe DA, 9-12 (z przodu):
• Typ złącza: 6.3 mm TRS jack stereofoniczny, niesymetryczne,
• Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, ustawienie "High": +13 dBu,
• Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, ustawienie "Low": +2 dBV,
• Impedancja wyjściowa: 30 Ohm.

SEKCJA CYFROWA

AES/EBU: Typ złącza: XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie.
ADAT:
• Typ złącza: ADAT, Toslink,
• Ilość złączy: 2 wejściowe, 2 wyjściowe,
• Tryb "Standard": 2 x 8 kanałów, 24-bity, maksymalnie do 48 kHz,
• Tryb "Double Speed" (S/MUX): 2 x 4 kanały, 24-bity, 88,2 kHz, 96 kHz,
• Tryb "Quad Speed" (S/MUX4): 2 x 2 kanały, 24-bity, maksymalnie do 192 kHz.

Word Clock: Typ złącza: BNC, przełącznik terminacji wewnętrznej 75 Ohm.
Sterowniki:
• Windows 7 / Vista / XP SP2 (32 & 64 bit),
• Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy (Core Audio).

Najpopularniejsze kategorie w sklepie Muzyczny.pl