Uwaga!
Wybrany przez Ciebie produkt został wycofany z oferty i nie jest już dostępny w naszym sklepie. Zachęcamy do obejrzenia podobnych produktów, które z pewnością Cię zainteresują.

Presonus AudioBox 1818 VSL interfejs audio USB 2.0

Presonus AudioBox 1818 VSL interfejs audio USB 2.0
  • Presonus AudioBox 1818 VSL interfejs audio USB 2.0
  • Presonus AudioBox 1818 VSL interfejs audio USB 2.0
  • Presonus AudioBox 1818 VSL interfejs audio USB 2.0
Produkt wycofany z oferty.
Producent:Presonus
Id towaru / Kod:140381 / PRES-AUDIOBOX-1818-VSL
Stan magazynu: Towar niedostępny
Inne oznaczenia produktu:Presonus AudioBox 1818 VSL audio interface, Presonus AUDIOBOX-1818-VSL, Presonus AUDIOBOX 1818 VSL, Presonus AUDIOBOX1818VSL, AUDIOBOX-1818-VSL, AUDIOBOX 1818 VSL, AUDIOBOX1818VSL
Możesz nas odwiedzić również na żywo!
Przyjedź do naszego nowego sklepu, znajdziesz w nim pomocny i przyjazny personel, który doskonale zna asortyment.

Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie k. Wrocławia, gm. Miękinia


Sklep muzyczny czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-17 i w soboty w godz. 10-16.

gps 51.158576, 16.739311
(+51° 9' 30.87", +16° 44' 21.52")
https://maps.google.com.

Presonus AudioBox 1818 VSL

Presonus AudioBox 1818 VSL

AudioBox 1818VSL to najważniejszy produkt z nowej generacji interfejsów USB 2.0 audio/MIDI marki PreSonus. Będący kolejnym krokiem na drodze integracji sprzętowo-programowej. AudioBox 1818VSL wyróżnia się zestawem funkcji, znakomitym brzmieniem i ceną, którą w tej kategorii produktów trzeba uznać za bezprecedensową. Interfejsy AudioBox z serii VSL z oprogramowaniem PreSonus Virtual StudioLive (VSL) pozwalają wykorzystać moc obliczeniową komputera i stosowanie efektów pogłosu i delaya, kompresora, limitera, korektora pół-parametrycznego i filtra górno-przepustowego FAT Channel, które dostępne są w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive 16.0.2 - przy niezauważalnej latencji. Jest to świetny wybór dla studiów projektowych, występujących zespołów, a także jako wyposażenie szkolnych sali muzycznych, rozmaitych instalacji firmowych i innych systemów robionych na specjalne zamówienie

Funkcje:

Interfejs do rejestracji audio USB 2.0, 24-bit / 96 kHz, 18 x 18 kanałów wejścia i wyjścia

2 Wejścia mikrofonowo-instrumentalne na panelu przednim, dla każdego:
• Złącze typu Combo – wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne ¼” jack,
• Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A,
• Indywidualna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego na każdym kanale w zakresie od 0 do +35 dBu.

6 wejść mikrofonowo-liniowych, dla każdego:
• Złącze typu Combo – wejście mikrofonowe XLR i symetryczne liniowe ¼” jack,
• Przedwzmacniacz mikrofonowo XMAX™ w klasie A,
• Indywidualna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego na każdym kanale w zakresie od 0 do +35 dBu,
• Pełne zasilanie fantomowi +48 V dla mikrofonów pojemnościowych (włączane w dwóch grupach dla kanałów 1-4 i 5-8),
• Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
• Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
• Dioda LED sygnalizująca połączenie USB,
• Wskaźnik LED dla przesterowania poziomu na każdym kanale,
• Wskaźnik poziomu na wyjściu głównym L/P (podwójny zestaw 7 x LED),
• Miks, regulacja poziomów sygnałów wejściowych i odsłuchu, można dodać efekty i przetwarzać sygnał z laptopa lub innego komputera,
• W zestawie wieloślad programowy typu DAW – Studio One™ Artist.

W zestawie VIRTUAL STUDIOLIVE – oprogramowanie o następujących funkcjach:
• Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
• Mikser DSP 26 x 8,
• Sekcja efektów ze StudioLive™16.0.2 Fat Channel dla każdego wejścia analogowego, z powrotem w programie DAW: kompresor, limiter, ekspander, filtr górno-przepustowy i korektor semi-parametryczny,
• 2 tory efektowe stereo z pogłosem i delayem,
• Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP dla ścieżek wokalnych i instrumentalnych.

Wejścia i wyjścia:
• 1 port USB 2.0,
• 2 wejścia mikrofonowo/instrumentalne – na złączach typu Combo XLR/¼” jack,
• 6 wejść mikrofonowo/liniowych na złączach typu Combo XLR/¼” jack,
• 2 główne (kanały L/P) wyjścia liniowe na symetrycznych złączach ¼” jack,
• 6 pomocniczych wyjść liniowych (kanały L/P) na symetrycznych złączach ¼” jack,
• Obsługujące 8 kanałów wejście/wyjście ADAT (przy ustawieniu 44.1 lub 48 kHz); 4 kanały – dla parametrów 88,2 lub 96 kHz.,
• 2 kanały (stereo) S/PDIF, wejście i wyjście, na złączy koaksjalnym,
• Wyjście słuchawkowe stereo – ¼” jack,
• Wyjście word-clock na złączu BNC,
• Gniazdo MIDI In/Out.

Przetwarzanie cyfrowe:
• Rozdzielczość 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
• Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
• Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
• Obsługa ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).

Budowa:
• Wymiary: rack 1U,
• Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
• Waga 2,1 kg,
• Zasilacz zewnętrzny 12 V DC (w zestawie).

Oprogramowanie:
• Virtual StudioLive (VSL) – przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
• Studio One Artist – rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonus (typu DAW), z nieograniczoną liczbą ścieżek i z ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych firm.

SPECYFIKACJA:

Minimalne wymagania dla systemu komputerowego przy współpracy z interfejsem AudioBox 1818VSL.
Windows
• Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),
• Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),
• Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
Mac
• Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),
• Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),
• Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
Wspólne dla systemów Windows i Mac
• Port USB 2.0,
• Zalecane połączenie z Internetem,
• Napęd DVD-ROM (potrzebny do instalacji programu Studio One Artist).
• Moc obliczeniowa procesora, dostępna ilość pamięci RAM oraz rozmiar i prędkość dysku twardego będą miały decydujący wpływ na wydajność systemu nagrywającego.  Im mocniejszy system (szybszy procesor i więcej RAMu) tym niższy będzie poziom latencji (opóźnienia sygnału) przy odsłuchu sygnałów audio i MIDI.
Ekran monitora, zarówno dla systemów Mac i PC powinien mieć nie mniejsza rozdzielczość niż 1024×768 pikseli.
Wejścia mikrofonowe
• Rodzaj złącza: Combo, XLR, żeńskie, symetryczne,
• EIN dla przedwzmacniacza mikrofonowego -133 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone,
• Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie,
• THD+N: 0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone,
• Odstęp sygnał-szum: 97 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone,
• Zakres regulacji: -15 dB do +65 dB,
• Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom):+16 dBu, < 0.5% THD,
• Impedancja wejściowa: 1.7 kΩ,
• Zasilanie fantomowe: +48 VDC, 10 mA.
Wejścia liniowe
• Rodzaj złącza: Combo, ¼” TS, żeńskie, niesymetryczne,
• Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie,
• Zniekształcenia THD + N 0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone,
• Odstęp od szumu: 98 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone,
• Zakres regulacji wzmocnienia: od -20 dB do +20 dB,
• Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD,
• Impedancja wejściowa: 10 kΩ.
Wejścia instrumentalne
• Rodzaj złącza: Combo, ¼” TS, żeńskie, niesymetryczne,
• Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie,
• Zniekształcenia THD + N 0.003%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone,
• Odstęp od szumu: 89 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważ.,
• Zakres regulacji wzmocnienia: od -30 dB do +50 dB,
• Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD,
• Impedancja wejściowa: 1 MΩ.
Wyjścia analogowe
• Rodzaj złącza: ¼” TRS, żeńskie, symetryzowane,
• Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz (±0,25 dB),
• Zniekształcenia THD + N 0.003%, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż.,
• Odstęp od szumu: 109 dB, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż.,
• Poziom wyjściowy +10 dBu, < 0.5% THD,
• Impedancja wyjściowa 51Ω.
Wyjścia słuchawkowe
• Rodzaj złącza: ¼” TRS, żeńskie, stereo,
• Moc maksymalna 120 mW/ch przy obciąż. 60Ω,
• Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm.,
• Zniekształcenia THD + N 0,01%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone,
• Odstęp od szumu: 96 dB, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone.
Zasilanie
• Zasilacz zewnętrzny +18 V DC, 2,6A, plus w środku,
• Rodzaj złącza: 5.5 mm zewn. zł, 2.1 mm wewn, zł., 9.5 mm dł.
Dane cyfrowe
• Dynamika konwersji AC: 114 dB, 48 kHz, A-ważone,
• Dynamika konwersji CA: 114 dB, 48 kHz, A-ważone,
• Połączenie: USB 2.0 high-speed,
• Rozdzielczość bitowa: 24 bity,
• Częstotliwości próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz,
• Latencja 2.8 ms – 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia,
• Wejście/wyjście optyczne ADAT: złącza Toslink™ , format ADAT/SMUX,
• Wejście/wyjście S/PDIF: złącza RCA żeńskie,
• Wyjście Word Clock: złącze BNC, 4.5 Vpp przy obc. 75Ω,
• Wejście/wyjście MIDI DIN 5- pinowy.
Budowa
• Rozmiar rack 1U, wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
• Waga: 2,1 kg,
• Zasilacz zewnętrzny 12 V DC (w zestawie).

Opinie o produkcie Presonus AudioBox 1818 VSL interfejs audio USB 2.0

Pietryc

Szybka przesyłka.
AudioBox działa bez zarzutu .

Dodaj opinię o produkcie

Najpopularniejsze kategorie w sklepie Muzyczny.pl