RME M-32 AD przetwornik A/D

RME M-32 AD przetwornik A/D
  • RME M-32 AD przetwornik A/D
Producent:RME
Id towaru / Kod:146533 / RME-M-32-AD
Stan magazynu: Towar niedostępny
Inne oznaczenia produktu:RME M-32 AD przetwornik A/D, RME M-32-AD, RME M 32 AD, RME M32AD, M-32-AD, M 32 AD, M32AD
Opiekun produktu:

Uwaga! Cena tego towaru mogła ulec zmianie. Aktualną cenę oraz czas oczekiwania ustalisz z opiekunem produktu.

cena brutto

14790 zł

Możesz nas odwiedzić również na żywo!
Przyjedź do naszego nowego sklepu, znajdziesz w nim pomocny i przyjazny personel, który doskonale zna asortyment.

Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie k. Wrocławia, gm. Miękinia


Sklep muzyczny czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-17 i w soboty w godz. 10-16.

gps 51.158576, 16.739311
(+51° 9' 30.87", +16° 44' 21.52")
https://maps.google.com.

RME M-32 AD

RME M-32 AD

RME M-32 AD to 32-kanałowy, referencyjnej jakości konwerter 24-bity/192 kHz zamknięty w obudowie rack 2U. Dedykowany jest zaawansowanym, cyfrowym systemom audio działającym w oparciu o protokół MADI lub ADAT. Wszędzie tam gdzie potrzebna jest duża ilość kanałów wejściowych oraz bezkompromisowa jakość RME M-32 AD sprawdzi się znakomicie. Urządzenie wyposażone jest w 32 analogowe kanały wejściowe przetwarzające sygnał w oparciu o najnowsze konwertery AD 24-bity/192 kHz. Przy konstruowaniu RME M-32 AD [również RME M-32 DA] zastosowano sprawdzone rozwiązania z przetwornika ADI-8 QS.

Konwerter RME M-32 AD oferuje szereg zaawansowanych funkcji, takich jak: SyncCheck, SteadyClock oraz zdalne sterowanie poprzez MIDI oraz MADI.

Technologie znane z innych produktów RME [np. SyncCheck] zapewniają doskonałą synchronizację i szybką detekcję błędów. Istnieje możliwość połączenia kilku urządzeń i ich synchronizacji za pomocą WordClock. Wszystkie ustawienia zapisywane są w wewnętrznej pamięci po wyłączeniu urządzenia.
Technologia SteadyClock(TM) zapewnia doskonałą jakość sygnału taktującego w każdej sytuacji. Ze względu na bardzo sprawny system redukcji jitter’a, przetworniki A/D pracują tak samo dobrze z wykorzystaniem wewnętrznego, czy też zewnętrznego sygnału taktującego. Nie ma znaczenia jakość podawanego sygnału zegara zewnętrznego. W przypadku zaniku zewnętrznego sygnału taktującego, technologia Intelligent Clock Control [ICC] zapewnia podtrzymanie ostatnio wykorzystywanej częstotliwości próbkowania. Istnieje możliwość pełnej zdalnej kontroli urządzenia za pomocą MIDI. Istnieje również możliwość wprowadzania zapytań o status danej funkcji za pomocą MIDI. Każdy z konwerterów RME serii M może posiadać oddzielny identyfikator ID, co pozwala na niezależną, zdalną kontrolę urządzeń za pomocą pojedynczego kanału MIDI.

Najważniejsze cechy:
• 32 kanałowy, hi-endowy konwerter AD, w pełni symetryczny tor audio, 116 dBA,
• 1 wejście/wyjście MADI [optyczne i koaksjalne], 32 kanały 96 kHz, 16 kanałów 192 kHz,
• 4 wyjścia ADAT, 16 kanałów 96 kHz, 8 kanałów 192 kHz,
• 1 wejście ADAT do celów synchronizacji,
• 1 wejście/wyjście MIDI,
• 1 wejście/wyjście WordClock BNC,
• zerowa latencja przy połączeniu wielu urządzeń przez protokół MADI,
• urządzenie zawiera wysokiej klasy limitery analogowe,
• 32, pięciopunktowe wskaźniki diodowe wysterowania sygnału na każdym kanale,
• 32 kontrolki LED wskazujące na status limitera,
• Technologia SteadyClock – wolny od zniekształceń cyfrowych dźwięk niezależny od jakości zewnętrznego zegara,
• Technologia SyncCheck – perfekcyjna synchronizacja pomiędzy urządzeniami,
• Możliwość zapisania wszystkich ustawień RME M-32 AD na stałe,
• Możliwość sterowania przez protokół MADI lub MIDI.

RME M-16 AD [RÓŻNICE W STOSUNKU DO M-32 AD]:
• 16 kanałów wejściowych,
• Brak wentylatora chłodzącego wnętrze obudowy,
• Niższy pobór mocy, 40 Watt,
• Reszta specyfikacji bez zmian.

SPECYFIKACJA:

RME M-32 AD
• Wejścia analogowe: 1/4″ TRS oraz 25 pinowe złącze D-sub, w pełni symetryczny tor audio,
• Wyjścia cyfrowe: 4 x ADAT, 1 x MADI optyczne/koaksjalne,
• Zakres dynamiki: 113 dB RMS nieważony, 116 dBA,
• THD AD: < -110 dB [< 0.00032 %],
• THD+N AD: < -104 dB [< 0.00063 %],
• Przesłuchy AD: > 130 dB,
• Poziom wejściowy dla 0 dBFS: +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu,
• Pasmo przenoszenia AD, -0.1 dB: 10 Hz – 23.2 kHz [sf 48 kHz],
• Pasmo przenoszenia AD, -0.5 dB: < 5 Hz – 45 kHz [sf 96 kHz],
• Pasmo przenoszenia AD, -1 dB: < 5 Hz – 80 kHz [sf 192 kHz],
• Częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz, zmienna przez zewnętrzne sygnały taktujące [Sync/WC],
• Jitter: typowo < 1 ns dla przetwarzania wewnętrznego oraz wejść: Word Clock, ADAT, MADI,
• Czułość jittera: pętla synchronizacji fazowej PLL funkcjonuje poprawnie nawet przy 100 ns,
• Tłumienie jittera: > 30 dB [2.4 kHz],
• Zasilanie: wewnętrznie przełączany tryb PS, 100V – 240V AC,
• Wentylator chłodzący: tak,
• Pobór mocy: 60 Watt,
• Wymiary: 483 x 88 x 200 mm.
RME M-16 AD:
• 16 kanałów wejściowych,
• Wentylator chłodzący: nie,
• Pobór mocy: 40 Watt,
• Reszta specyfikacji bez zmian.

Najpopularniejsze kategorie w sklepie Muzyczny.pl