RME M-32 DA przetwornik D/A

RME M-32 DA przetwornik D/A
  • RME M-32 DA przetwornik D/A
Producent:RME
Id towaru / Kod:146534 / RME-M-32-DA
Stan magazynu: Towar niedostępny
Inne oznaczenia produktu:RME M-32 DA przetwornik D/A, RME M-32-DA, RME M 32 DA, RME M32DA, M-32-DA, M 32 DA, M32DA
Opiekun produktu:

Uwaga! Cena tego towaru mogła ulec zmianie. Aktualną cenę oraz czas oczekiwania ustalisz z opiekunem produktu.

cena brutto

14790 zł

Możesz nas odwiedzić również na żywo!
Przyjedź do naszego nowego sklepu, znajdziesz w nim pomocny i przyjazny personel, który doskonale zna asortyment.

Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie k. Wrocławia, gm. Miękinia


Sklep muzyczny czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-17.

gps 51.158576, 16.739311
(+51° 9' 30.87", +16° 44' 21.52")
https://maps.google.com.

RME M-32 DA

RME M-32 DA

RME M-32 DA to 32-kanałowy, referencyjnej jakości konwerter 24-bity/192 kHz zamknięty w obudowie rack 2U. Dedykowany jest wielokanałowym systemom audio działającym w oparciu o protokół MADI lub ADAT. Wszędzie tam gdzie potrzebna jest duża ilość kanałów wejściowych oraz bezkompromisowa jakość RME M-32 DA sprawdzi się znakomicie. Urządzenie wyposażone jest w 32 analogowe kanały wyjściowe przetwarzające sygnał w oparciu o najnowsze konwertery AD 24-bity/192 kHz. Przy konstruowaniu RME M-32 DA [również RME M-32 AD] zastosowano sprawdzone rozwiązania z flagowego przetwornika RME ADI-8 QS.

Konwerter RME M-32 DA oferuje szereg zaawansowanych funkcji, takich jak: SyncCheck, SteadyClock oraz zdalne sterowanie poprzez MIDI oraz MADI.

Technologie znane z innych produktów RME [np. SyncCheck] zapewniają doskonałą synchronizację i szybką detekcję błędów. Istnieje możliwość połączenia kilku urządzeń i ich synchronizacji za pomocą WordClock. Wszystkie ustawienia zapisywane są w wewnętrznej pamięci również po wyłączeniu urządzenia.

Technologia SteadyClock(TM) zapewnia doskonałą jakość sygnału taktującego w każdej sytuacji. Ze względu na bardzo sprawny system redukcji jitter’a, przetworniki D/A pracują tak samo dobrze z wykorzystaniem wewnętrznego, jak i zewnętrznego sygnału taktującego. Nie ma znaczenia jakość podawanego sygnału zegara zewnętrznego. W przypadku zaniku zewnętrznego sygnału taktującego, technologia Intelligent Clock Control [ICC] zapewnia podtrzymanie ostatnio wykorzystywanej częstotliwości próbkowania. Istnieje możliwość pełnej zdalnej kontroli urządzenia za pomocą MIDI. Istnieje również możliwość wprowadzania zapytań o status danej funkcji za pomocą MIDI. Każdy z konwerterów RME serii M może posiadać oddzielny identyfikator ID, co pozwala na niezależną, zdalną kontrolę urządzeń za pomocą pojedynczego kanału MIDI.

4 wejścia ADAT są świetnym łącznikiem z innym sprzętem studyjnym. Za pomocą karty PCI-Express RME RayDAT lub RME HDSPe MADI oraz opisywanego przetwornika
użytkownik jest w stanie wyprowadzić 32 kanały audio z komputera.

Najważniejsze cechy:
• 32 analogowe kanały wyjściowe TRS oraz D-Sub,w pełni symetryczny tor audio, 118 dBA,
• 1 wejście/wyjście MADI [optyczne i koaksjalne], 32 kanały 96 kHz, 16 kanałów 192 kHz,
• 4 wejścia ADAT, 16 kanałów 96 kHz, 8 kanałów 192 kHz,
• 1 wejście/wyjście MIDI,
• 1 wejście/wyjście WordClock BNC,
• zerowa latencja przy połączeniu wielu urządzeń przez protokół MADI,
• 32, sześciopunktowe wskaźniki diodowe wysterowania sygnału wyjściowego na każdym kanale,
• technologia SteadyClock – wolny od zniekształceń cyfrowych dźwięk niezależny od jakości zewnętrznego zegara,
• technologia SyncCheck – perfekcyjna synchronizacja pomiędzy urządzeniami,
• tłumienie zakłóceń emitowanych na wyjścia podczas włączania i wyłączania urządzenia,
• możliwość zapisania wszystkich ustawień RME M-32 DA na stałe,
• możliwość sterowania przez protokół MADI lub MIDI.
RME M-16 DA – różnice w stosunku do M-32 DA:
• 16 kanałów wyjściowych,
• Brak wentylatora chłodzącego wnętrze obudowy,
• Niższy pobór mocy, 40 Watt,
• Reszta specyfikacji bez zmian.

SPECYFIKACJA:

RME M-32 DA
• 32 Wyjścia analogowe: 1/4″ TRS [+21dBu] oraz 25 pinowe złącze D-sub [+24dBu], w pełni symetryczny tor audio,
• Wejścia cyfrowe: 4 x ADAT, 1 x MADI optyczne/koaksjalne,
• Zakres dynamiki: 114 dB RMS nieważony, 118 dBA,
• THD DA: < -104 dB [< 0.00063 %],
• THD+N DA: < -100 dB [< 0.001 %],
• Przesłuchy DA: > 110 dB,
• Poziom wejściowy dla 0 dBFS: +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu,
• Pasmo przenoszenia DA, -0.5 dB: 5 Hz – 22 kHz [sf 48 kHz],
• Pasmo przenoszenia DA, -0.5 dB: < 5 Hz – 34 kHz [sf 96 kHz],
• Pasmo przenoszenia DA, -1 dB: < 5 Hz – 50 kHz [sf 192 kHz],
• Częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz, zmienna przez zewnętrzne sygnały taktujące [Sync/WC],
• Jitter: typowo < 1 ns dla przetwarzania wewnętrznego oraz wejść: Word Clock, ADAT, MADI,
• Czułość jittera: pętla synchronizacji fazowej PLL funkcjonuje poprawnie nawet przy 100 ns,
• Tłumienie jittera: > 30 dB [2.4 kHz],
• Zasilanie: wewnętrznie przełączany tryb PS, 100V – 240V AC,
• Wentylator chłodzący: tak,
• Pobór mocy: 60 Watt,
• Wymiary: 483 x 88 x 200 mm.
RME M-16 AD
• 16 kanałów wyjściowych,
• Wentylator chłodzący: nie,
• Pobór mocy: 40 Watt,
• Reszta specyfikacji bez zmian.

Najpopularniejsze kategorie w sklepie Muzyczny.pl