Uwaga!
Wybrany przez Ciebie produkt został wycofany z oferty i nie jest już dostępny w naszym sklepie. Zachęcamy do obejrzenia podobnych produktów, które z pewnością Cię zainteresują.

Presonus Studio Live RML16 AI mikser cyfrowy do montażu w racku (3U)

Presonus Studio Live RML16 AI mikser cyfrowy do montażu w racku (3U)
  • Presonus Studio Live RML16 AI mikser cyfrowy do montażu w racku (3U)
Produkt wycofany z oferty.
Producent:Presonus
Id towaru / Kod:166874 / PRES-SL-RML16-AI
Stan magazynu: Towar niedostępny
Inne oznaczenia produktu:Presonus Studio Live RML16 AI, Presonus SL-RML16-AI, Presonus SL RML16 AI, Presonus SLRML16AI, SL-RML16-AI, SL RML16 AI, SLRML16AI
Możesz nas odwiedzić również na żywo!
Przyjedź do naszego nowego sklepu, znajdziesz w nim pomocny i przyjazny personel, który doskonale zna asortyment.

Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie k. Wrocławia, gm. Miękinia


Sklep muzyczny czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-17 i w soboty w godz. 10-16.

gps 51.158576, 16.739311
(+51° 9' 30.87", +16° 44' 21.52")
https://maps.google.com.

Presonus Studio Live RML16 AI

Presonus Studio Live RML16 AI

Montowany w racku, cyfrowy mikser PreSonus StudioLive RML16AI Active Integration to uniwersalne i wszechstronne urządzenie, które świetnie sprawdzi się na żywo i w studiu nagrań, w kościołach, szkołach, studiach nadawczych, salach koncertowych, a także w trasie jako część zestawu nagłośnieniowego. Uniwersalna 25-kanałowa konsoleta posiada 8 wejść mikrofonowych, 8 wejść combo mikrofonowo-liniowych i 16 wejść cyfrowych przez FireWire, AVB lub Dante, w sumie 32 kanały wejściowe, które można rozszerzyć do 64. Miksery StudioLive RML16AI są doskonale zintegrowane z najnowszym oprogramowaniem, posiadają pokładowy interfejs do nagrywania wielościeżkowego, zaawansowane funkcje sieciowe AVB lub Dante i wiele opcji sterowania. Co istotne, są łatwe w obsłudze więc możesz skupić się na miksowaniu nie zawracając sobie głowy kwestiami technicznymi.

Parametry techniczne:
Przedwzmacniacz mikrofonowy:
• Rodzaj wejścia - 8 blokowanych gniazd XLR, symetryczne; 8 blokowanych wejść combo: mikr. XLR - linia ¼” TRS
• Pasmo przenoszenia – wyjście Direct (unity gain): 20-40 kHz, ±0.5 dBu
• Pasmo przenoszenia – wyjście Main (unity gain): 20-20 kHz, ±0.5 dBu
• Impedancja wejściowa: 1 kOhm
• Zniekształcenia THD – wyjście Main (1 kHz przy unity gain): 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, unity gain, nieważ.
• Odstęp sygnał/szum – wyjście Main (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, unity gain, A-waż.): 94 dB
• Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (1 kHz, unity gain): 65 dB
• Zakres regulacji wzmocnienia Gain (±1 dB): Od 0 dB do +65 dB
• Maksymalny poziom wejściowy (unity gain): +12 dBu
• Zasilanie fantomowe (±2 VDC): 48 VDC, włączane dla kanału

Wejścia liniowe:
• Rodzaj: Gniazdo ¼” TRS (przez Combo), symetryczne
• Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz@0.5% THD+N): + 18 dBu, ±0.5 dB
• Pasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz - 20 kHz, ±0.2 dB
• Zakres dynamiki (min. wzm., A-waż.): > 114 dB
• Zakres dynamiki (śr. wzm., nieważ.): > 105 dB
• THD+N (1 kHz, -1 dBFS, A-waż.): < 0.005%
• Impedancja wejściowa: 10 kOhm

Wejścia Tape:
• Rodzaj: Gniazda RCA, niesymetryczne (para stereo)
• Maksymalny poziom wejściowy: +12 dBu

Wyjścia Main:
• Rodzaj: Wtyki XLR, symetryczne
• Znamionowy poziom wyjściowy: +24 dBu
• Impedancja wyjściowa: 100Ohm

Wyjścia Mix:
• Rodzaj: Wtyki XLR, symetryczne
• Znamionowy poziom wyjściowy: +24 dBu
• Impedancja wyjściowa: 100Ohm

Wyjście słuchawkowe:
• Rodzaj: Gniazdo ¼” TRS, aktywne stereo
• Maksymalny poziom wyjściowy: 100 mW/ch. Przy obc. 60Ohm
• Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz (± 0.5 dB)
• THD+N: 0.01%, 1 kHz, maks. wzm., 20 Hz BW, nieważ.
• Odstęp sygnał szum (S/N Ratio): 96 dB, 1 kHz, maks. wzm., 20 Hz BW, nieważ.

Przesłuchy systemu:
• Z wejścia do wyjścia: -90 dB (Ref = +4 dBu, 1 kHz, nieważ.)
• Dla sąsiadujących kanałów: -87 dB (Ref = +4 dBu, 1 kHz, nieważ.)

Noise Gate / Expander:
• Zakres regulacji progu (Threshold): -84 dB - 0 dB
• Czas ataku: 0.02 s - 500 ms / 0.5 ms
• Czas zwolnienia (Release): 0.05 s – 2 s
• Regulacja Expandera (Attenuation): 2:1 (stały)
• Regulacja bramki Noise Gate (Attenuation): -84 - 0 dB
• Filtr: 2 rzędu; Q=0.7
• Ustawienia Key Listen: Wył., 40 Hz - 16 kHz

Kompresor:
• Zakres regulacji (Threshold): -56 dB - 0 dB
• Regulacja Ratio: 1:1 -14:1
• Czas ataku: 0.2 ms - 150 ms
• Czas zwolnienia (Release): 40 ms - 1,000 ms
• Czasy Auto Attack i Release: Attack = 10 ms, Release = 150 ms
• Typy nachylenia: Twarde i miękkie kolano

Limiter:
• Próg działania (Threshold): -56 dB - 0 dB / -28 dBFS
• Ustawienie Ratio: ∞:1
• Czas ataku: 20 ms
• Czas podtrzymania: 10 ms
• Czas zwolnienia (Release): 20 ms

Korektor parametryczny:
• Rodzaj: Filtr półkowy 2 rzędu
• Pasmo Low (Lowpass lub Bandpass): 36 - 465 Hz, ±15 dB
• Pasmo Low Mid (Bandpass): 90 Hz - 1.2 kHz, ±15 dB
• Pasmo High Mid (Bandpass): 380 Hz - 5 kHz, ±15 dB
• Pasmo High (Highpass lub Bandpass): 1.4 kHz - 18 kHz, ±15 dB
• Q (przestrajane dla każdego pasma): 0.1 - 4 / Low Q= 0.55, Hi Q=2.0

Korektor graficzny:
• 31-pasmowy, z regulacją 1/3-oktawy: Częstotliwości (Hz): 20, 25, 32, 40, 50, 63, 80, 100, 125, 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1k, 1.3k, 1.6k, 2k, 2.5k, 3.2k, 4k, 5k, 6.4k, 8k, 10k, 13k, 16k, 20k. Stałe ustawienie szerokości Q dla każdego pasma.
• Podbicie/Tłumienie: ±15 dB

Sekcja cyfrowa:
• Dynamika konwersji analog-cyfra A-C: 118 dB (A-waż., 48 kHz)
• Dynamika konwersji cyfra- analog A-C: 118 dB (A-waż., 48 kHz)
• FireWire: S800, 800 Mb/s
• Wyjście S/PDIF: Gniazdo RCA
• Przetwarzanie wewnętrzne: 32-bity, zmiennoprzecinkowe
• Częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96 kHz
• Rozdzielczość bitowa A/C/A: 24
• Poziom referencyjny dla 0 dBFS: +18 dBu

Zegar:
• Rodzaj: JetPLL
• Jitter: <20 ps RMS (20 Hz - 20 kHz)
• Poziom tłumienia jittera: >60 dB (1 ns wejście, 1 ps wyjście)

Zasilanie/warunki:
• Złącze: IEC
• Poziom napięcia: 90 - 240 VAC
• Wymagana moc stała: 200W
• Zalecana temperatura otoczenia: 0° - 40° C

• Wymiary: 133,4 x 482,6 x 266,7 mm
• Waga: 8.62 kg

Najpopularniejsze kategorie w sklepie Muzyczny.pl