Mariusz
Producent: | Audient |
Id towaru / Kod: | 215607 / AUDIENT-SONO |
Stan magazynu: |
Towar niedostępny |
Inne oznaczenia produktu: | Audient Sono USB 2.0 guitar audio interface, Audient SONO, SONO |
Opiekun produktu:
| |
Uwaga! Cena tego towaru mogła ulec zmianie. Aktualną cenę oraz czas oczekiwania ustalisz z opiekunem produktu.
1095 zł
Audient Sono interfejs audio USB 2.0 do gitary
Audient jest brytyjską firmą od lat bardzo dobrze znaną w środowisku inżynierów dźwięku jako producent znakomitych konsol mikserskich oraz interfejsów audio.
Sono to bez wątpienia jeden z najlepszych interfejsów audio dla gitarzystów i muzyków, posiadający analogową technologię nagrywania legendarnych preampów Audient. Na swoim pokładzie posiada lampę 12AX7 i 3-pasmowe sterowanie barwą dźwięku, modelowane wzmocnienie mocy Torpedo i symulacje kabiny. Dodatkowo dzięki wbudowanemu 3-pasmowemu korektorowi, można dokładnie dostroić tony do swojej preferencji. Możesz bez problemu dodać tzw. "mięsa" swoim ciężkim riffom lub stworzyć pełne blasku czyste brzmienie. Jak już znajdziesz swoje ulubione brzmienie, możesz je zapisać w urządzeniu jako preset. Interfejs pozwala na zapisanie trzech takich presetów i przywoływanie ich w dowolnym momencie jednym ruchem.
Audient Sono jest bardzo wszechstronnym i zarazem bardzo pomocnym interfejsem audio, który powinien się znaleźć na wyposażeniu każdego twórczego gitarzysty. Przy zakupie Sono dostajemy specjalnie dla niego opracowaną aplikację Torpedo Remote, a wraz z nią darmowy dostęp do 20 kolumn (14 gitarowych i 6 basowych) z obszernej biblioteki Two Notes. Wśród wirtualnych paczek znajdziemy odpowiedniki prawdziwych kolumn znanych marek, najbardziej popularnych i pożądanych przez gitarzystów i basistów.
Specyfikacja:
• Mic Gain: 0 do +60dB
• Line Gain: od -10 do +50dB
• Moc fantomowa: 48V ±4V przy 10 mA/kanał
• EIN: -128dBu
• CMRR: >80dB przy 1kHz
• Maks. poziom wejścia: +16dBu
• Impedancja wejścia (mikrofon): >zrównoważony 3kΩ
• Impedancja wejścia (linia): >zrównoważony 10kΩ
• Pasmo przenoszenia: ±0,5dB, 10Hz do 22kHz
• Crosstalk: < -90dB przy 1kHz i 10kHz
• THD+N przy 0dBu (1kHz): 0,003% (-96dBu)
• SNR: 96 dB
• XLR: pin 1 (masa), pin 2 (+), Pin 3 (-)
• Jack 1/4": nasadka (+), pierścień (-), tuleja (masa)
• DI (kanał 1):
• DI Gain: 20 dB
• Maks. poziom wejścia: +4dBu
• Impedancja wejścia: 1MΩ niezrównoważony
• Pasmo przenoszenia: ±3dB, 10 Hz do 22 kHz
• THD+N przy 0dBu (1kHz): 1,50%
• SNR: 90dB
• Jack 1/4": nasadka (+),tuleja (masa)
• Wejścia ADC:
• Maks. poziom wejścia: 16dBu
• Cyfrowy poziom odniesienia: 0dBFS = +16dBu
• Pasmo przenoszenia: ±0,5 dB, 10 Hz do Fs/2
• Crosstalk: < -115dB przy 1 kHz i 10 kHz
• THD+N przy -1dBFS (1 kHz): <0,0015%
• Zakres dynamiczny: 115dB A-ważone
• Jack 1/4": nasadka (+), pierścień (-), tuleja (masa)
• Wyjścia głośnika:
• Maks. poziom wydajności: +16dBu
• Cyfrowy poziom odniesienia: 0dBFS = +16dBu
• Impedancja wyjścia: <100Ω zrównoważony
• Pasmo przenoszenia: ±0,5 dB, 10 Hz do Fs/2
• Crosstalk: < -120dB przy 1 kHz i 10 kHz
• THD+N przy -1dBFS (1 kHz): <0,0015%
• Zakres dynamiczny: 114dB A-ważone
• Jack 1/4": nasadka (+), pierścień (-), tuleja (masa)
• Wyjścia słuchawkowe:
• Maks. poziom wydajności: +16dBu
• Cyfrowy poziom odniesienia: 0dBFS = +16dBu
• Impedancja wyjścia: <50Ω zrównoważony
• Pasmo przenoszenia: ±0,5 dB, 10 Hz do Fs/2
• Crosstalk: -90dB przy 1 kHz i 10 kHz
• THD+N przy -1dBFS (1 kHz): <0,002%
• Zakres dynamiczny: 114dB A-ważone
• Maks. poziom do 30Ω: +10dBu, 0.0015%; THD+N 3.7 Vpk; moc 456 mW lub Pavg 228 mW
• Maks poziom do 6Ω: +13,5 dBu, 0.0015%; THD+N 5.17 Vpk; moc 445 mW lub Pavg 222 mW
• Maks poziom do 600Ω: +15,8 dBu, 0.0015%; THD+N 6.77 Vpk; moc 76 mW lub Pavg 38 mW
• Jack 1/4": nasadka (+), pierścień (-), tuleja (masa)
• Wyjście AMP:
• Maks. poziom wydajności: -12dBu
• Cyfrowy poziom odniesienia: 0dBFS = -12dBu
• Impedancja wyjścia: <50Ω zrównoważony
• Pasmo przenoszenia: ±0,5 dB, 10 Hz do Fs/2
• THD+N przy -1dBFS (1 kHz): <0,002%
• Zakres dynamiczny: 95dB A-ważone
• Jack 1/4": nasadka (+),tuleja (masa)
• Cyfrowe I/O:
• ADAT 8 kanałów: 44,1 – 48 kHz
• ADAT 4 kanały (SMUX): 88,2 – 96 kHz
• Stereo S/PDIF: 44,1 – 96 kHz
• USB 2.0:
• Liczba kanałów wejściowych 20: 10 (2 analogowe, 8 cyfrowych)
• Liczba kanałów wyjściowych 24: 4 (4 analogowe)
• Złącze: USB typu C.
• Dołączone przewody: 1,5 m USB 2.0 typu C na USB typu C oraz typu C na USB typu A
• Latencja Sono DSP Mixer Roundtrip (wejście na wyjście):
• 44,1 kHz: 0,677 ms (bez przetwarzania torpedowego); 4,63 (z przetwarzaniem torpedowym)
• 48,0 kHz: 0,625 ms (bez przetwarzania torpedowego); 4,18 (z przetwarzaniem torpedowym)
• 88,2 kHz: 0,354 ms (bez przetwarzania torpedowego); 3,26 (z przetwarzaniem torpedowym)
• 96,0 kHz: 0,3236 ms (bez przetwarzania torpedowego); 2,99 (z przetwarzaniem torpedowym)
• Zasilanie, wymiary, waga:
• Zasilacz: prądu stałego 12VDC, 2A (wewnętrznie kondycjonowany)
• Wymiary interfejsu (szer. x wys. x gł.): 229 x 67 x 165 mm
• Wymiary opakowania (szer. x wys. x gł.): 315x 112 x 226 mm
• Waga netto: 1,25 kg
• Waga brutto: 2,0 kg
Specyfikacja techniczna: Audient Sono interfejs audio USB 2.0 do gitary | |
---|---|
Ilość wejść | 3 |
Ilość wyjść | 2 |
Ilość preampów | 2 |
Wyjście słuchawkowe | 1 |
Częstotliwość próbkowania | max 96 kHz |
Głębokość bitowa | max 24-bit |
Złącza AES/EBU | nie |
Złacza ADAT | tak |
Złącza MADI | nie |
Złącza S/PDIF | nie |
Złącza MIDI | nie |
Złącza Ethernet | nie |
Word Clock | nie |
Zasilanie Phantom | tak |
Direct Monitor | tak |
Montowany do racka | nie |
Zasilanie | przez złącze USB, zewnętrzny zasilacz |
Kupiłem głównie z myślą o gitarze, o podbarwieniu jej lampą i emulacjach głośników. Ale podczas pierwszej zespołowej sesji nagraniowej okazało się, że lampa bardzo ciekawie działa na wokal, rozjaśnia go delikatnie, usuwa ″matowy nalot″. Nie wiem czy to kwestia samej lampy, czy może producent dodał coś jeszcze, żeby podrasować sprzęt, ale efekt jest pozytywny. W kwestii gitarowej, jeszcze nie znalazłem ostatecznego ustawienia, ale sama zabawa z emulacjami głośników pozwala na usłyszenie różnic między nimi. Przy czym najlepiej słuchać to na dobrych słuchawkach, po przełączeniu na przeciętny głośnik, różnice są trudniejsze do uchwycenia.