10-kanałowy mikser z wbudowanym 12-ścieżkowym rejestratorem oraz interfejsem audio USB
Funkcje miksera
10 wejść analogowych
Osiem wejść mikrofonowych mono ze złączami XLR z przełączanym zasilaniem phantom (48 V)
Przedwzmacniacze mikrofonowe Ultra-HDDA na wejściach 1-6
Osiem kanałów można użyć z instrumentami o wysokiej impedancji, jak gitary elektryczne/basy
Dziesięć symetrycznych wejść liniowych (6 mono, 2 stereo)
Wielozadaniowy kanał stereo do połączenia urządzeń mobilnych poprzez Bluetooth lub TRRS-jack smartphone (CH 9/10)
Złącza insert na wejściu kanałów 1 i 2
Funkcja mix-minus na wejściu smartfona mini jack
Dwa wyjścia AUX (odsłuch, efekty) i dwa wyjścia stereo z niezależnymi tłumikami głównymi (Main, Sub)
Wybierany tryb odsłuchu PFL, AFL i Solo in Place (SIP)
Specjalne wyjście metronomu z funkcją Tap Tempo
1-pokrętłowy kompresor dla wszystkich kanałów wejściowych
3-pasmowy korektor z parametrycznym środkiem dla wszystkich kanałów wejściowych
Przełączany filtr górnoprzepustowy (100Hz) na każdym kanale
Pół-parametryczny korektor z parametrycznym środkiem dla wyjść głównych lub AUX
Wbudowany odbiornik Bluetooth do bezprzewodowego odtwarzania sygnału
Wbudowany procesor efektów
16 typów efektów
Może zostać użyty na wszystkich kanałach wejściowych, szynach AUX, SUB i głównej szynie stereo
Możliwość włączenia/wyłączenia za pomocą opcjonalnego przełącznika nożnego (Tascam RC-1F)
Kompaktowe tłumiki 60-mm
12-segmentowy miernik LED poziomu wyjściowego
Symetryczne wyjścia XLR dla głównej szyny stereo
Symetryczne wyjścia TRS dla wyjść SUB i AUX
Dwa wyjścia słuchawkowe z niezależną kontrolą głośności
Funkcje rejestratora
Wielościeżkowy silnik rejestrujący Tascam
Wykorzystuje karty SD jako nośnik zapisu (do 512 GB)
Maksymalnie 12 ścieżek (10 kanałów wejściowych + miks stereo) może zostać zarejestrowanych bez konieczności użycia komputera
Format zapisu/odtwarzania: Liniowy PCM (WAV format, 44,1/48 kHz, 16/24 Bit)
Możliwość nadpisywania, wycinania, wklejania
Wielościeżkowe odtwarzanie dla zaawansowanych potrzeb scenicznych
Podświetlane przyciski Play/Record/Stop dla lepszej czytelności w słabo oświetlonych miejscach
Funkcje interfejsu audio
Interfejs audio USB kompatybilny z komputerami Windows (ASIO) oraz Mac (Core Audio)
Przesyłanie do komputera: 12 ścieżek (wszystkie 10 kanałów wejściowych + miks stereo)
Przesyłanie z komputera: 10 ścieżek, przypisywane do każdego z kanałów wejściowych
Rozdzielczość audio: 44,1/48 kHz, 16/24 Bit
Funkcja interfejsu MIDI USB
Obsługa prostej kontroli programu DAW poprzez emulację protokołu HUI/MCU
Avid Pro Tools
Apple Logic Pro
MOTU Digital Performer
Steinberg Cubase
Ableton Live
Cakewalk by BandLab
PreSonus Studio One (od Firmware v1.30)
Cockos Reaper (od Firmware v1.30)
Steinberg Cubasis 3.3 (od Firmware v1.30)
Inne funkcje
Wejście i wyjście MIDI
Kod czasowy MIDI (MTC) i wyjście zegara MIDI z obsługą wskaźnika pozycji utworu (SPP)
Łatwe i szybkie operacje w menu dzięki wielofunkcyjnemu pokrętłu
Nowości w wersji oprogramowania 1.10
Funkcja odtwarzania Vamp pozwala na automatyczne lub ręczne powtarzanie do dziesięciu wcześniej oznaczonych fragmentów na utwór
Tempo metronomu może być teraz zmienione ze słyszalnym klikiem
Trzy opcje głośności dostępne dla akcentowanej nuty kliknięcia metronomu
Nowy szablon metronomu z czterema taktami odliczania
Nowości w wersji oprogramowania 1.20
Możliwość zmiany opóźnienia na sygnale wyjściowym
Pozwala na skompensowanie przesunięcia czasowego pomiędzy obrazem a dźwiękiem, które może pojawić się np. podczas transmisji na żywo do Internetu
W rezultacie dźwięk i obraz docierają do odbiorców w jednym czasie
Oprócz opóźnienia sygnału na wyjściu USB, sygnał z analogowych złącz wyjściowych również może być opóźniony (do odsłuchu w połączeniu ze sprzętowym koderem, takim jak Tascam VS-R264 lub VS-R265)
Zakres ustawienia: 12000 milisekund w krokach co 1 ms lub 100 ms
Nowości w wersji oprogramowania 1.30
Dodano obsługę kolejnych programów DAW, które mogą być kontrolowane przy pomocy protokołów HUI/MCU (patrz wyżej)
Oprócz odsłuchu sygnału głównego post-fader, można teraz wybrać do odsłuchu w słuchawkach sygnał przed głównym tłumikiem. W rezultacie możliwe jest monitorowanie głównego sygnału przy wyciszonym tłumiku main
Poziomy wyjść MAIN i SUB mogą być tłumione do 40 dB, aby umożliwić odsłuch na małych głośnikach bez przesterowania ich wejść.
Nowości w wersji oprogramowania 1.40
USB returns 1 and 2 are no longer fixed to mixer inputs 1-2, but can now also be assigned to mixer inputs 9 and 10 or to the stereo master.
A normalisation function now makes it possible to recalculate the level of audio tracks and mixes. The target value for the maximum level is selectable between 0 dB and 20 dB.
Input signals can now be amplified by an additional 6 or 12 dB (Gain Boost).