RME Digiface AES

RME Digiface AES
  • RME Digiface AES
Producent:RME
Id towaru / Kod:244924 / RME-DIGIFACE-AES
Stan magazynu: Towar niedostępny
Inne oznaczenia produktu:RME Digiface AES, RME DIGIFACE-AES, RME DIGIFACE AES, RME DIGIFACEAES, DIGIFACE-AES, DIGIFACE AES, DIGIFACEAES
Opiekun produktu:

Uwaga! Cena tego towaru mogła ulec zmianie. Aktualną cenę oraz czas oczekiwania ustalisz z opiekunem produktu.

cena brutto

9500 zł

Możesz nas odwiedzić również na żywo!
Przyjedź do naszego nowego sklepu, znajdziesz w nim pomocny i przyjazny personel, który doskonale zna asortyment.

Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie k. Wrocławia, gm. Miękinia


Sklep muzyczny czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-17 i w soboty w godz. 10-16.

gps 51.158576, 16.739311
(+51° 9' 30.87", +16° 44' 21.52")
https://maps.google.com.

Digiface AES to profesjonalny, zasilany z magistrali 14-wejściowy i 16-wyjściowy interfejs USB 2.0 z 2 uniwersalnymi analogowymi kanałami wejściowymi mikrofonowymi/liniowymi i 4 analogowymi kanałami wyjściowymi (2 x XLR, jedno wyjście słuchawkowe TRS) uzupełniającymi jego sekcję cyfrowych wejść i wyjść. Dzięki doskonałemu zestawowi złączy cyfrowych, SteadyClock FS, w pełni samodzielnej pracy i wbudowanemu korektorowi parametrycznemu Digiface AES wyróżnia się jako doskonałe rozwiązanie typu „wszystko w jednym” do nagrywania i odtwarzania źródeł cyfrowych i analogowych, a także wszechstronnego odtwarzania/monitorowania za pośrednictwem TotalMix FX.

Zasilanie przez USB w połączeniu z wszechstronnością analogowych wejść/wyjść
Na głównych wejściach RME wykorzystuje sprawdzone przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe w konfiguracji combo XLR z interfejsu Babyface Pro FS. Dwa cyfrowo sterowane przedwzmacniacze zapewniają indywidualnie włączane zasilanie fantomowe 48V. Obwody te posiadają zakres wzmocnienia 75 dB regulowany co 1 dB (w tym także tłumik sterowany przekaźnikiem, co daje wyjątkowo niski poziom szumów – EIN), jak również zabezpieczenie przed przeciążeniem oraz wzmocnienie wystarczające nawet dla mikrofonów o najniższym poziomie sygnału.

Z tyłu urządzenia Digiface AES znajdują się 2 symetryczne wyjścia analogowe (męskie XLR) do podłączania wzmacniaczy mocy, aktywnych monitorów lub do nagrań. Wyjście słuchawkowe umożliwia dodatkowe i niezależne monitorowanie w wysokiej jakości, zapewniając wystarczającą moc wyjściową i głośność na słuchawkach o wysokiej i niskiej impedancji.

Wszechstronne możliwości wykorzystania wejść i wyjść cyfrowych
Kompleksowy zestaw cyfrowych wejść/wyjść, skupiony wokół wejścia i wyjścia AES/EBU na złączu XLR, obejmuje również koncentryczny SPDIF, optyczny SPDIF lub 8-kanałowy ADAT. Wszystkie wejścia/wyjścia mogą być używane jednocześnie, dzięki czemu zamieniają urządzenie w uniwersalny interfejs do wszystkiego, który odbiera i wysyła wszystkie popularne cyfrowe formaty audio. Zintegrowany konwerter częstotliwości próbkowania (SRC) można przełączyć na jedno z trzech wejść, aby rozwiązać problemy z taktowaniem i dostosować się do innych częstotliwości próbkowania. Dzięki temu urządzenie może być np. zsynchronizowane z zegarem AES z głównego źródła i jednocześnie niezależnie odbierać sygnał SPDIF. Pakiet uzupełnia wejście/wyście MIDI, które jest dostępne za pomocą dołączonego kabla rozgałęźnego.

W pełni niezależna funkcjonalność
Wygodny i bezpośredni dostęp do wszystkich funkcji urządzenia bezpośrednio z panelu przedniego. Cztery przyciski, enkoder, czytelny kolorowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości oraz przemyślana struktura menu pozwalają użytkownikowi na szybką zmianę i konfigurację ustawień urządzenia.

W pamięci wewnętrznej można zapisać sześć różnych konfiguracji urządzenia. Dzięki nim interfejs przekształca się w zupełnie inne urządzenia za pomocą prostego wciśnięcia przycisku, co jest szczególnie przydatne w trybie samodzielnym. Ponadto TotalMix FX może być również sterowany zewnętrznie poprzez MIDI.

W zestawie potężne aplikacje do miksowania, monitorowania i pomiarów
Digiface AES zawiera również potężny cyfrowy mikser pracujący w czasie rzeczywistym, TotalMix FX. Umożliwia on w pełni niezależne krosowanie i miksowanie kanałów wejściowych i odtwarzania do wszystkich wyjść fizycznych. Niezależne submiksy stereo oraz obszerna sekcja Control Room oferują niezrównane możliwości monitorowania i wszechstronny routing.

TotalMix Remote zwiększa moc interfejsów RME przez umożliwienie zdalnego sterowania z urządzeń iOS oraz komputerów PC/Mac. Dzięki uproszczonej konfiguracji – wystarczy wpisać adres IP komputera, którym chciałbyś sterować przy pomocy TotalMix Remote – użytkownicy mogą szybko ustawiać wszystkie parametry TotalMix FX na głównym systemie, chodząc po studiu z tabletem lub z reżyserki znajdującej się w innym miejscu obiektu.

RME USB – Przenoszenie dźwięku z najniższą latencją i przy wiodącej w branży stabilności
Korzystaj ze swojego interfejsu audio RME na komputerach Mac i PC dzięki niezawodnym, stabilnym i regularnie aktualizowanym sterownikom. Ponieważ RME Audio tworzy własny rdzeń interfejsu, nie jest uzależnione od stron trzecich w zakresie aktualizacji, modyfikacji lub poprawek błędów, dzięki czemu klienci mogą korzystać z najnowszych systemów operacyjnych bez przerw i opóźnień.

Wejścia analogowe
Wejście mikrofonowe/liniowe: 1-2, XLR
• Wejście: XLR, symetryzowane elektronicznie
• Impedancja wejścia symetrycznego przy 1 kHz: 2 kΩ, tłumik 5,3 kΩ
• Impedancja wejścia niesymetrycznego przy 1 kHz: 1kΩ, tłumik 2,6 kΩ
• Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +8 dBu
• Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -57 dBu
• Zakres wzmocnienia: 65 dB
• EIN: -129 dBu A-ważona, wzmocnienie 60 dB, 150 Ω, 20 Hz – 20 kHz
• Stosunek sygnału do szumu (SNR): 113 dB RMS nieważone, 115 dBA
• Pasmo przenoszenia przy 44,1 kHz, -0,1 dB: 16 Hz – 20,4 kHz
• Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 7 Hz – 45,8 kHz
• Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 88 kHz
• Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 5 Hz – 20,4 kHz
• Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 96 kHz, -0,5 dB: 2,5 Hz – 45,8 kHz
• Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 88 kHz
• THD: < -110 dB, < 0,0003 %
• THD+N: < -106 dB, < 0,0005 %
• Separacja kanałów: > 110 dB
Wejście TRS 1-2
Jak XLR, z wyjątkiem:
• Wejście: 6,3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie
• Impedancja wejściowa przy 1 kHz: 12 kΩ (sygnał symetryczny), 18 kΩ(sygnał niesymetryczny)
• Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +24 dBu
• Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -41 dBu
• Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 2 Hz – 20,3 kHz
• Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 1,5 Hz – 44,3 kHz
• Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 1 Hz – 70 kHz
DA, Wyjście liniowe 1-2
• Wyjście: XLR, symetryzowane elektronicznie
• Przełączany poziom wyjściowy: +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu
• Zakres dynamiczny (DR) przy +19 dBu: 120 dB (AES17), 123 dBA
• Zakres dynamiczny (DR) przy +13 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
• Zakres dynamiczny (DR) przy +4 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
• Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 20,7 kHz
• Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 45 kHz
• Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 0 Hz – 90,8 kHz
• THD: < -110 dB, < 0,0003 %
• THD+N: < -110 dB, < 0,0003 %
• Separacja kanałów: > 110 dB
• Impedancja wyjściowa: 300 Ω
DA – Stereofoniczne wyjście słuchawkowe (7-8)
jako DA, z wyjątkiem:
• Wyjście: TRS 6,3 mm, niesymetryczne
• Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, High: +13 dBu
• Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Low: +7 dBu
• Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu High: 120 dB (AES17), 122 dBA
• Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu Low: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
• Impedancja wyjściowa: 5 Ω
• Maksymalna moc na kanał, przy obciążeniu 32 Ω, 0,1% THD: 80 mW
• THD+N przy obciążeniu 32 Ω: -105 dB, 0,0005%
MIDI
• 1 x we/wy MIDI poprzez kabel rozgałęźny 2 x DIN (5-pinowe)
• Izolowane galwanicznie przez optoizolator
• Tryb Hi-speed: Jitter i czas reakcji zwykle poniżej 1 ms
• Oddzielne 128 bajtowe FIFO dla wejścia i wyjścia
Cyfrowe
• Zegary cyfrowe: Wewnętrzny, AES, SPDIF, ADAT
• Tłumienie jittera w zegarach zewnętrznych: > 50 dB (2.4 kHz)
• Efektywny wpływ zniekształceń jittera zegara na konwersję AD i DA: prawie zerowy
• Digital Bitclock PLL dla bezproblemowej synchronizacji ADAT
• Obsługiwane częstotliwości próbkowania: od 28 kHz do 200 kHz
Wejścia cyfrowe
AES/EBU
• 1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992
• Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
• Zgodność z SPDIF (IEC 60958)
• Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
• Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
• Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)
Koncentryczne SPDIF
• 1 x RCA, zgodne z IEC 60958
• Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
• Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
• Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
• Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)
Optyczny ADAT
• 2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
• Standard: 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
• Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity/96 kHz
• Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity/192 kHz
• Bitclock PLL zapewnia doskonałą synchronizację nawet przy płynnej zmianie częstotliwości próbkowania (varispeed)
• Zakres synchronizacji: 31,5 kHz – 50 kHz
• Tłumienie jittera: > 50 dB (2,4 kHz)
SRC
• Wejścia AES, koncentryczne SPDIF lub optyczne SPDIF (przełączane)
• 2 kanały, od 32 do 192 kHz
• Maks. współczynnik konwersji. 1:7 i 7:1
• THD+N: -139 dB
• Zakres dynamiczny (DR): 139 dB (AES17), 142 dBA
• Latencja: 109 próbek, 2,47 ms przy 44,1 kHz, 1,14 ms przy 96 kHz, 0,57 ms przy 192 kHz
Wyjścia cyfrowe
AES/EBU
• XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992
• Impedancja wyjściowa: 5 Vss
• Format profesjonalny zgodnie z AES3-1992-4
• Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania od 28 kHz do 200 kHz
Koncentryczne SPDIF
• 1 x RCA, zgodne z IEC 60958
• Impedancja wyjściowa: 0,7 Vss
• Format konsumencki SPDIF zgodnie z IEC 60958
• Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania od 28 kHz do 200 kHz
ADAT
• 1 x TOSLINK
• Standard: 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
• Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity/ 96 kHz
• Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity / 192 kHz
Ogólne
• Zasilanie: Zasilanie z magistrali USB lub za pomocą zasilacza zewnętrznego
• Typowy pobór mocy: 3 W
• Prąd przy zasilaniu zewnętrznym 12 V: 250 mA (3 W)
• Wymiary (SxWxG): 215 x 44 x 130 mm
• Waga: 880g
• Zakres temperatur: +5° do +50° C
• Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji

Najpopularniejsze kategorie w sklepie Muzyczny.pl