DPA 4006A
Pełna modułowość
Trzy nowe preampy z wymiennymi kapsułami.
Każda Referencyjna Standardowa kapsuła może być połączona z trzema nowymi przedwzmacniaczami zapewniając wspaniałą jakość sygnału pozbawioną szumów.
Zaprojektowana nowa elektronika – zakres dynamiki do 120 dB.
Nowa konstrukcja elektroniki jest zoptymalizowana dla kapsuł jak i dla połączeń, które umożliwiają podpięcie kabla o długości 100 metrów. Nowa elektronika umożliwia uzyskać jeszcze lepsze osiągi dla każdej wstępnie spolaryzowanej,
pojemnościowej kapsuły CMRR.
CMRR.
W układzie elektronicznym CMMR (RF rejection) jest pomiędzy >60 dB i >40 dB. Inżynierowie z DPA, by polepszyć wyniki mogli dodać transformator do obwodu, ale zdecydowali nie poświęcać jakości dźwięku dla lepszych osiągów CMRR.
Najlepsza odpowiedź poza osią [off-axis] ze wszystkich mikrofonów
W kardioidalnych mikrofonach jedyną różnicą w odpowiedzi poza osią [off axis], powinna być mniejsza czułość, a odpowiedź częstotliwościowa powinna być jak najbardziej liniowa. I to właśnie udało się osiągnąć firmie DPA – co jest nie lada sztuką.
Większość studyjnych mikrofonów kardioidalnych (ciśnieniowo-gradientowych) będzie stopniowo działać jak mikrofony ciśnieniowe koloryzując odpowiedź częstotliwościową. Nie ma na rynku lepszego mikrofonu kardioidalnego z taką odpowiedzią poza osią [off-axis].
• Naturalność,
• Wszechstronność,
• Precyzja,
• Standard w nagrywaniu.
Nieskończona przejrzystość
Wszechstronny DPA 4006A jest bez wątpienia najpopularniejszym mikrofonem z gamy mikrofonów standardowych i słusznie został okrzyknięty standardem w nagrywaniu. Jego transparentność i dokładność sprawia, że mikrofon ten posiada niezwykłą szczegółowość i głębię dźwięku bez względu na jego źródło.
Mikrofon renesansowy
Za pomocą 4006 A można osiągnąć bardzo naturalny i precyzyjny dźwięk z wielu źródeł. Mikrofon idealnie nadaje się do ujęć Stereo A-B, symfonicznej sali koncertowej, jest doskonały do nagrywania wokalu, bliskiego mikrofonowania instrumentów takich jak fortepian, gitara, kontrabas, i perkusja.
Siedem różnych mikrofonów w jednym
Szeroki wybór akcesoriów akustycznych, w tym korektory ciśnienia akustycznego, stożki i wymienne ochronne siatki o różnych charakterystykach pozwalają jednemu mikrofonowi zmieniać charakterystykę kierunkową oraz pasmo przenoszenia na siedem różnych sposobów. Ponadto te wszystkie akcesoria nie powodują żadnych przesunięć fazowych ani nie wprowadzają zakłóceń i zniekształceń.
KAPSUŁY
DPA MMC4006
Legendarna kapsuła dookólna DPA.
Połącz tę kapsułę z dowolnym przedwzmacniaczem z modułowej serii mikrofonów standardowych DPA.
Specyfikacja
• Charakterystyka kierunkowa: Dookólna,
• Zasada działania: Ciśnieniowa,
• Typ kapsuły: Wstępnie spolaryzowana, pojemnościowa,
• Pasmo przenoszenia: 10 Hz do 20 kHz,
• Pasmo przenoszenia, ± 2 dB: 10 Hz do 20kHz,
• Czułość nominalna ±2 dB przy 250 Hz: 40 mV/Pa; -28 dB re. 1 V/Pa,
• Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważone: Typ. 15 dB(A) re. 20 µPa (maks. 17 dB(A)),
• Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4: Typ. 27 dB (maks. 29 dB),
• SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]: Typ. 79 dB(A),
• Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]: < 1 % dla wartości szczytowej139 dB SPL peak,
• Zakres dynamiki: Typ. 121 dB,
• Maks. poziom SPL przed przesterem: 147 dB,
• Przełączalny tłumik: 0 dB / -20 dB,
• Impedancja wyjściowa: < 200 ohm,
• Maksymalna długość przewodu: 100m,
• Współczynnik tłumienia (CMRR): > 60 dB,
• Zasilanie: 48 V Phantom power (± 4 V),
• Pobór prądu: 2.8 mA,
• Złącze: XLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: – faza,
• Kolor: Czarny,
• Waga: 163g,
• Średnica: od 16 do 19 mm,
• Średnica kapsuły: 16mm,
• Długość: 170 mm,
• Napięcie na wyjściu, RMS: >5V.