DPA 4018V-B-B01
Zalety:
• Adaptery do różnych systemów bezprzewodowych,
• Wybitnie naturalne brzmienie,
• Wysoka izolacja kierunkowa,
• Ekstremalnie wysoka odporność na ciśnienie akustyczne: 160dB,
DPA d:facto II™ to najwyższej jakości sceniczny mikrofon wokalny o niebywale naturalnym brzmieniu, wysokim poziomie izolacji od pobliskich źródeł dźwięku, który poradzi sobie nawet z najgłośniejszymi sygnałami. Mikrofon o charakterystyce supernerkowej zapewnia precyzyjny przekaz, dobrą izolację i naturalne brzmienie w warunkach koncertowych, gdzie wykorzystuje się systemy nagłośnienia PA, a także w studio podczas nagrywaniu. Trzystopniowa, ochronna siatka przeciwpodmuchowa efektywnie redukuje niepożądane zakłócenia.
Mówiąc krótko, DPA d:facto II to mikrofon który łączy świat koncertowy ze światem studyjnym. Pojemnościowa konstrukcja przetwornika i najlepsze, selekcjonowane komponenty decydują o klarownej i detalicznej reprodukcji sygnału. Łagodna reakcja kierunkowa i zerowa koloryzacja sprawiają, że na dużych systemach nagłośnienia za pomocą d:facto można uzyskać wyrównany sygnał o najwyższym z możliwych poziomów głośności bez obawy o sprzężenia i nie trzeba walczyć z odbiciami i ubytkami w paśmie za pomocą korektora.
System adapterów do systemów bezprzewodowych.
Nowy d:facto II gwarantuje użytkownikowi wyjątkowe brzmienie DPA, również z najpopularniejszymi systemami bezprzewodowymi takimi jak: Sony, Lectrosonics, Shure, Wisycom i Sennheiser.
Funkcje:
• Kierunkowy, pojemnościowy mikrofon wokalny o charakterystyce supernerkowej,
• Niesłychanie naturalne brzmienie,
• Odporny na dźwięki spoza głównej osi,
• Doskonała precyzja i czytelność brzmienia,
• Wysoka izolacja kierunkowa,
• Odporny na sygnały o ekstremalnie wysokim poziomie,
• Naturalna dynamika,
• 3-stopniowy system ochrony przez głoskami wybuchowymi,
• Najlepsze, selekcjonowane komponenty,
• Trwała konstrukcja do profesjonalnych zastosowań,
• Zjawisko efektu zbliżeniowego zoptymalizowane pod kątem zastosowań wokalnych.
D:facto II można wykorzystać także do bliskiego omikrofonowania większości instrumentów akustycznych.