Uwaga!
Wybrany przez Ciebie produkt został wycofany z oferty i nie jest już dostępny w naszym sklepie. Zachęcamy do obejrzenia podobnych produktów, które z pewnością Cię zainteresują.

Waldorf Blofeld Keyboard Black - Syntezator, kolor czarny

Waldorf Blofeld Keyboard Black - Syntezator, kolor czarny
  • Waldorf Blofeld Keyboard Black - Syntezator, kolor czarny
  • Waldorf Blofeld Keyboard Black - Syntezator, kolor czarny
Produkt wycofany z oferty.
Producent:Waldorf
Id towaru / Kod:175772 / WALDORF-BLOFELD-KB-B
Stan magazynu: Towar niedostępny
Inne oznaczenia produktu:Waldorf Blofeld Keyboard Black - Syntezator, kolor czarny, Waldorf BLOFELD-KB-B, Waldorf BLOFELD KB B, Waldorf BLOFELDKBB, BLOFELD-KB-B, BLOFELD KB B, BLOFELDKBB
Możesz nas odwiedzić również na żywo!
Przyjedź do naszego nowego sklepu, znajdziesz w nim pomocny i przyjazny personel, który doskonale zna asortyment.

Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie k. Wrocławia, gm. Miękinia


Sklep muzyczny czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-17 i w soboty w godz. 10-16.

gps 51.158576, 16.739311
(+51° 9' 30.87", +16° 44' 21.52")
https://maps.google.com.

Waldorf Blofeld Keyboard Black

Blofeld to bezkompromisowy syntezator, którego rekomendować już nie trzeba. Wyniki sprzedaży i ogromna popularność mówią same za siebie.

Teraz firma Waldorf prezentuje kolejną odsłonę tego instrumentu – wyposażony w klawiaturę firmy Fatar Blofeld Keyboard „urósł” nie tylko z zewnątrz. Otrzymał nową pamięć wielkości 60 MB, co umożliwia korzystanie z próbek audio i zastępowanie nimi klasycznych oscylatorów. Uzbrojony w ten sposób, Blofeld stał się w pełni samowystarczalnym syntezatorem i quasi-samplerem. Nic tylko zabrać go ze sobą na scenę – w pamięci znajduje się ponad 1000 brzmień, które można dowolnie edytować, dodawać własne próbki i „traktować” je filtrami, obwiedniami, generatorami LFO i całą gamą znakomitych efektów. Kółka Pitchbend i Modulation to oczywista oczywistość w tego typu instrumencie…;-)

Podobnie jak inne syntezatory Waldorf, Blofeld Keyboard produkowany jest w Niemczech, choć jego cena wcale by na to nie wskazywała. Jakość wykonania jest pierwszorzędna, więc chyba szykuje się kolejny hit!

Główne cechy:
• 60 MB pamięci na próbki,
• 16 częściowy multitimbral,
• Polifonia: max 25 głosów,
• Najwyższej jakości dynamiczna klawiatura z 49 półważonymi klawiszami [4 oktawy] i funkcją Aftertouch,
• Możliwośc podłączenia pedału Sustain,
• Wewnętrzny zasilacz sieciowy,
• Kółka Pitchbend i Modulation,
• Synteza typu: Virtual Analog, Wavetable i Sample,
• MIDI In/Out,
• Solidna metalowa obudowa,
• Duży podświetlany wyświetlacz LCD 128×64,
• Ponad 1000 brzmień,
• 3 oscylatory, 2 filtry na głos,
• Modulacja częstotliwościowa dla oscylatorów i filtrów,
• 3 generatory LFO, 4 obwiednie na głos,
• Rozbudowana sekcja modulacyjna,
• Zaawansowany arpeggiator,
• Rozbudowana sekcja efektów,
• Przełącznik oktaw,
• 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
• USB MIDI pracujące na systemach Windows, Mac OSX oraz Linux.

SPECYFIKACJA:

Dane ogólne
• 60 MB pamięci na próbki  [nowość!],
• Najwyższej jakości klawiatura z 49 półważonymi klawiszami, Velocity oraz Aftertouch  [nowość!],
• Wewnętrzny zasilacz sieciowy  [nowość!],
• Kółka Pitchbend i Modulation  [nowość!],
• Maksymalnie 25 głosów polifonii,
• 16-kanałowy multitimbral,
• Ponad 1000 brzmień,
• Solidna, metalowa obudowa,
• 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
• Przełącznik oktaw  [nowość!],
• Możliwośc podłączenia pedału Sustain  [nowość!],
• Wyświetlacz graficzny 128 x 64 pikseli, monochromatyczny, białe podświetlenie LED,
• Dioda LED wskazująca aktywność MIDI,
• Gałka głośności,
• Przycisk zasilania sieciowego Power,
• Wyjście Stereo,
• Wyjście słuchawkowe,
• Wejście MIDI In.
• Złącze USB dla komunikacji MIDI In / Out:
–  korzysta ze standardowych driverów USB MIDI wspieranych przez system operacyjny komputera,
– Minimum Windows ME, zalecany Windows XP lub nowszy,
– Minimum Mac OS X 10.2, zalecany Mac OS X 10.3 lub nowszy.
Na każdy głos
• 3 oscylatory.
• Modele oscylatorów:
– Impulsowy z możliwością regulacji szerokości impulsu [regulowany parametr Brilliance],
– Piłokształtny z regulowanym parametrem Brilliance,
– Trójkątny,
– Sinusoidalny.
• Fale Wavetable:
– Q Alt 1 i Alt 2 Wavetable z regulowanym parametrem Brilliance,
– Wszystkie fale Wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk” z regulowanym parametrem Brilliance,
– Wybór fal Wavetable dla oscylatora 1 i 2.
• Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami,
• Synchronizacja oscylatorów,
• Modulator pierścieniowy dla Osc 1 / 2,
• Generator szumu z wyborem rodzaju.
• 2 niezależne filtry Multi Mode:
– Filtr FM,
– Rezonans [ze zdolnością do samooscylacji],
– Dolnoprzepustowy 24 dB / 12 dB,
– Pasmowo-przepustowy 24 dB / 12 dB,
– Górnoprzepustowy 24 dB / 12 dB,
– Wierzchołkowy 24 dB / 12 dB,
– Grzebieniowy [sprzężenie dodatnie lub ujemne],
– Dolnoprzepustowy filtr PPG.
• Parametr „Drive” – 2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych,
• Clip,
• Hard,
• Medium,
• Soft,
• Sine Shaper,
• itd.
• Matryca modulacyjna z 16 oknami, dowolnie programowana:
– Szybkość modulacji daleko wybiegająca poza zasięg audio,
– Źródła modulacji – wszystkie wewnętrzne źródła plus różne komunikaty MIDI,
– Cel modulacji – niemalże wszystkie parametry dźwięku.
• Wstępnie skonfigurowane cele modulacji z wybieranymi źródłami modulacji:
– Modulacja wysokości dźwięku,
– Oscylator 1 / 2 / 3 modulacja częstotliwościowa,
– Oscylator 1 / 2 / 3 regulacja szerokości impulsu,
– Filtr 1 / 2 modulacja odcięcia filtra,
– Filtr 1 / 2 modulacja częstotliwościowa,
– Pan 1 / 2 modulacja,
– Modulacja wzmacniacza.
• 4 modyfikatory transformujące źródła modulacji z różnymi algorytmami.
• 3 modulatory LFO:
–  synchronizowane z zegarem MIDI Clock,
– uruchamiane z każdym naciśnięciem klawisza [regulowana faza startu],
– monofoniczne LFO,
– parametr Keytrack.
• 4 obwiednie z wyborem typu:
– Pojedyncze / ponowne wyzwalanie na każdą obwiednię, – ADSR,
– ADS1DS2R [2 fazy parametru Decay/Sustain plus regulowany parametr Attack],
– Pętla S1S2 [pętla pomiędzy Sustain 1 i 2),
– Pętla na wszystkie fazy obwiedni.
• Tryby Poly, Mono, Dual lub Unisono
Na każdy kanał
• Zaawansowany Arpeggiator:
– Tryby Hold i One Shot,
– Synchronizowany do zegara MIDI Clock,
– Kierunek góra, dół, losowy,
– Zakres maksymalnie do 10 oktaw,
– Różne metody modyfikowania kierunku sortowania nut.
• Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków].
• Parametry programowane na każdy krok:
– akcent, czas, długość, glide wł/wył, pauza, akord,
poprzednia nuta, losowo nie z listy nut, pierwsza i/lub ostania nuta z listy nut.
• 1 blok efektów na każdy kanał,
• 1 globalny blok efektów na wszystkie kanały jednocześnie.
• Typy efektów: Chorus, Flanger, Phaser, Overdrive, Triple FX [S&H, Ring Modulation, Chorus], Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów], Clocked Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów], Pogłos [dostępny tylko w globalnym bloku efektów]

Najpopularniejsze kategorie w sklepie Muzyczny.pl