Uwaga!
Wybrany przez Ciebie produkt został wycofany z oferty i nie jest już dostępny w naszym sklepie. Zachęcamy do obejrzenia podobnych produktów, które z pewnością Cię zainteresują.

Digitech Brian May Signature efekt gitarowy

Digitech Brian May Signature efekt gitarowy
  • Digitech Brian May Signature efekt gitarowy
  • Digitech Brian May Signature efekt gitarowy
  • Digitech Brian May Signature efekt gitarowy
  • Digitech Brian May Signature efekt gitarowy
  • Digitech Brian May Signature efekt gitarowy
Produkt wycofany z oferty.
Producent:Digitech
Id towaru / Kod:118514 / DTECH-BM
Stan magazynu: Towar niedostępny
Inne oznaczenia produktu:Digitech Brian May Signature guitar effect, Digitech BM, BM
Możesz nas odwiedzić również na żywo!
Przyjedź do naszego nowego sklepu, znajdziesz w nim pomocny i przyjazny personel, który doskonale zna asortyment.

Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie k. Wrocławia, gm. Miękinia


Sklep muzyczny czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10-17 i w soboty w godz. 10-16.

gps 51.158576, 16.739311
(+51° 9' 30.87", +16° 44' 21.52")
https://maps.google.com.

Digitech Brian May Signature

Digitech Brian May Signature efekt gitarowy

Drobiazgowo opracowane brzmienia w Red Special Pedal są modelowane na bazie tego samego sprzętu, jaki był używany w oryginalnych nagraniach.
Stwórz swoje unikalne brzmienia za pomocą dostępnych modeli z efektu Red Special Pedal. Użyj gałek GAIN, LEVEL, BASS, TREBLE oraz CONTROL i wykreuj własne brzmienie.
Wprowadzono oddzielną gałkę GUITAR, która zmienia brzmienie twojej gitary upodabniając je do brzmienia przetworników Burns™ Tri-Sonic legendarnej gitary Red Special Briana.

Rozpocznij z ustawieniami na pozycji godziny 12 i znajdź własne brzmienia kręcąc gałkami GAIN, LEVEL, TREBLE, BASS, CONTROL oraz GUITAR.

Gałka GUITAR (zewnętrzny pierścień) przekształca brzmienie przetworników jednocewkowych lub dwucewkowych na brzmienie podobne do gitary Briana Red Special.

Flexible Output Mode™ pozwala na wybór między trybem wyjściowym efektu: wzmacniaczem lub mikserem mono a wzmacniaczem lub mikserem stereo, który jest określany podczas włączania efektu.

Odlewany metalowy pedał efektu Red Special został też wyposażony w przełączniki Heel i Toe, które pozwalają na wybór między dwoma różnymi wariantami brzmienia w każdym z modeli. Wybór jest prezentowany kontrolkami LED: zieloną (toe) lub czerwoną (Red).

Charakterystyka modeli
"KEEP YOURSELF ALIVE", QUEEN, 1973
Skomponowany przez Briana „Keep Yourself Alive” był pierwszym utworem na pierwszym albumie zespołu Queen. Brian chciał, aby tekst był ironiczny, jednakże gdy zaśpiewał go Freedie Mercury, nabrał on zupełnie innego znaczenia.

„Bohemian Rhapsody”, A Nigth at the Opera, 1975
Nagranie wielogłosowej harmonii w tym utworze zajęło ponad 80 godzin. Cały utwór został nagrany w około trzy tygodnie. Promocyjny teledysk tego utworu jest powszechnie uważany za pierwowzór dla całego muzycznego przemysłu video, a sam utwór często pojawia się na szczycie lub blisko niego list przebojów w kategorii „najlepszy utwór rockowy”.

„Tie Your Mother Down”, A Day at the Races, 1976
Brian napisał riff rozpoczynający tę piosenkę pewnego ranka, kiedy pracował nad doktoratem z astronomii na Wyspach Kanaryjskich. W żartach połczył słowa „tie your mother down” z riffem, ponieważ te słowa miały podobny rytm. Freddie Mercury bardzo polubił tę sekwencję i na jej bazie dopisał resztę słów.

„We Will Rock You / We Are the Champions”, News of the World, 1977
Brian May napisał „We Will Rock You” z założeniem, aby publiczność mogła uczestniczyć w wykonaniu tego utworu i dzieje się tak również dzisiaj, zarówno na koncertach zespołu Queen, jak też zawodach sportowych na całym świecie.
„We Are the Champions” został także skomponowany, aby zaangażować publiczność i ten utwór także sprawdził się znakomicie:
"widzowie uwielbiają śpiewać go razem" Brian May powiedział, że utwór czyni koncert „podobnie jak mecz piłkarski, ale z wszystkimi po tej samej stronie”.

„Crazy Little Thing Called Love”, The Game, 1980
Napisany przez Freddiego Mercury’ego „Crazy Little Thing” był nagrywany tak szybko, że Brian May prawie nie zdążył na niego. Pojawił się w studiu w Monachium, tylko aby nagrać solo.

„Brighton Rock Solo – Live”, Live at Wembley ’86, 1992
To słynne solo oryginalnie ukazało się w utworze wykonywanym przez zespół o nazwie
Smile, którego członkami byli Brian May oraz Roger Taylor.
Gdy Queen wykonywał na koncertach „Brighton Rock”, trwał on często ponad dziewięć minut. W trakcie partii solowej sygnał z gitary Briana był przekazywany do trzech wzmacniaczy: do jednego z podstawowym brzmieniem i do dwóch z efektem linii opóźniającej w wersji ping pong.

Deacy Tone / „A Winter’s Tale”, Made in Heaven, 1995
Słowa do „A Winter’s Tale” – ostatni tekst, jaki napisał Freddie Mercury przed swoją przedwczesną śmiercią – są o Montreux w Szwajcarii. Teledysk do tego utworu także przedstawia obrazy z Montreux. Zespół ma specjalną więź z tym szwajcarskim miastem, gdyż kupił w nim lokalne studio nagrań w 1978 roku. Po śmierci Freddiego w Montreux został odsłonięty jego pomnik i stoi tam do dnia dzisiejszego.
W zestawie pokrowiec z sygnaturką Briana May oraz zasilacz sieciowy.

Najpopularniejsze kategorie w sklepie Muzyczny.pl