BOSS RV-500 Digital Reverb efekt gitarowy
Wyjątkowe Narzędzia
Weź udział w podróży do nowego wymiaru czasu i przestrzeni z RV-500 najpotężniejszym i najbardziej przestronnym procesorem pogłosu, jaki BOSS kiedykolwiek wyprodukował. Ta wielofunkcyjna maszyna do tworzenia zawiera 32-bitowe AD / DA, obsługujące przetwarzanie zmiennoprzecinkowe 32-bit / 96 kHz i ogromną programowalność, co sprawia, że studyjnej klasy pogłosu i wiele więcej są u Twoich stóp.
Dwanaście trybów i 21 nowo opracowanych algorytmów pogłosu zapewnia szeroki wybór tekstur, od komplementarnej atmosfery do głębokiej, immersywnej atmosfery sonicznej. Dzięki wysokiej rozdzielczości o wysokiej wartości oktanowej DSP w RV-500 możesz uzyskać dostęp do pełnego cyfrowego opóźnienia wraz z każdą poprawką pogłosu, a nawet uruchomić dwa patche pogłosu naraz! Dodając MIDI I / O, obsługę zewnętrznego przełącznika nożnego / kontrolę ekspresji oraz USB do podłączenia bezpłatnego oprogramowania RV-500 Librarian/Editor, RV-500 jest po prostu najbardziej zaawansowanym pedałem pogłosu.
Dwanaście Trybów i 21 Typów Pogłosu
Wewnątrz RV-500 jest 21 najwyższej jakości algorytmów pogłosu, które umożliwiają Ci kształtowanie brzmienia jakkolwiek zechcesz. Każdy zawiera szeroki wybór ustawialnych parametrów od decay, density i modulation do EQ, ducking i wielu więcej. Każdy algorytm został dopracowany specjalnie pod ten przełącznik, z uwzględnieniem dekad doświadczenia inżynierów BOSS. Jedno stuknięcie i masz wszystko od standardów takich jak room, hall i plate do zaawansowanych pogłosów jak shimmer, SFX i wielu innych. Zawarte są również odtworzone RE-201 Space Ecgo i SRV-200 Digital Reverb, dwa klasyki Rolanda z lat 70 i 80tych.
Jednoczesne Pogłosy i Niezależne Cyfrowe Opóźnienie
Dzięki silnikowi DSP, RV-500 jest czymś więcej niż jednym efektem. Rozpoczynając, tryb Dual dostarcza dwóch niezależnych pogłosów jednocześnie; Możesz używać ich zarówno z wejściem w pełnym zakresie, jak i podzielonym zakresem częstotliwości na każdym wejściu, aby zbudować bogate, wielozakresowe dźwięki. Gdy używasz trybu A / B Simul, możesz używać jednocześnie dwóch ścieżek pogłosu RV-500, z wybraną kolejnością połączeń szeregowych lub równoległych oraz mieszanym lub podzielonym wyjściem A / B Co więcej, każdy patch zawiera również cyfrowe opóźnienie z pełnym zestawem parametrów, w tym modulacją i korektorem, oraz możliwość ustawiania efektu pogłosu i opóźnienia w operacjach szeregowych lub równoległych na podstawie każdej poprawki.
Wyjątkowe Brzmienie
RV-500 posiada 32-bitowe / 96 kHz AD / DA, przekraczające wszystkie standardy branżowe dotyczące efektów związanych z pedałem. Wewnętrzne przetwarzanie opiera się na 32-bitowym punkcie zmiennoprzecinkowym i działa z częstotliwością do 96 kHz, zapewniając nieskazitelną jakość dźwięku, która wykracza poza najwyższe cyfrowe procesory stosowane w najlepszych studiach. Jeśli chcesz, możesz uruchomić analogowy suchy, prosty ton, dzięki czemu jest całkowicie nietknięty cyfrowym przetwarzaniem. Istnieje również możliwość wyboru trybu "true-bypass” lub "buffered-bypass", aby dostosować do potrzeb ustawienia.
Zaawansowany interfejs, intuicyjna obsługa
RV-500 jest wyposażony w duży ekran LCD, który wyraźnie pokazuję nazwę patchy, czas opóźnienia i inne kluczowe informacje. Sprawia również, że podgląd i ustawianie parametrów i kontrola funkcji jest niezwykle prosta. Z pokrętłami masz wysokiej jakości dostęp do kluczowych parametrów jak pre-delay, wysokie i niskie EQ oraz poziom efektu. Poprzez USB możesz połączyć się z darmowym oprogramowaniem RV-500 Editor/Librarian na Twoim komputerze dla edycji, backupu i wielu innych.
Intensywna Kontrola w Czasie Rzeczywistym
Z łatwo przypisywalnymi suwakami i rozszerzonym wsparciem kontroli w czasie rzeczywistym RV-500 dostarcza nieograniczonej ekspresji i elastyczności występu. Domyślnie przełączniki A, B i TAP / CTL oferują kontrolę w zakresie patch/ wybierania banku i obejścia, a także tempa dotykowego lub dostosowywania w czasie rzeczywistym co najmniej jednego parametru. Jeśli chcesz możesz przypisać suwaki do trzech różny patchy, trybu A/B Simul lub innych funkcji. Wejścia/Wyjścia MIDI otwierają możliwości większej kreatywności dzięki opcjom kontroli z zaawansowanymi ustawieniami.
RV-500 Tryby i Algorytmy
• Room—cztery typy: small, medium, large i ambience.
• Hall—trzy różne rozmiary hall.
• Plate—klasyczny, studyjnej jakości pogłos
• Spring—Wybrane z jednej z trzech
• Shimmer—Dwa głosy pogłosu
• Fast Decay—unikalny pogłos z szybkim rozkładem dla wzrostu przejrzystości.
• Early Reflection—Cztery rodzaje parametrów do kreowania unikatowych brzmień.
• Non-Linear—obejmuje gate, reverse.
• SFX—Trzy charakterystyczne typy pogłosu dla specjalnego efektu: Lo-Fi, Slowverb i Storm.
• Dual—dwa niezależne pogłosy, które mogą przyjmować wejście o pełnych lub podzielonych częstotliwościach.
• SRV—odtworzenie Roland SRV-2000, klasyki z lat 80tych
• Space Echo—odtworzenie Roland RE-201 Space Echo, jednego z najbardziej pożądanych efektów echo.
Właściwości:
• Brzmienie jakości studyjnej z pierwszym w swojej klasie 32-bitowym AD / DA, 32-bitowym przetwarzaniem zmiennoprzecinkowym i częstotliwością samplowania 96 kHz
• 12 trybów i 21 typów revberb, wszystkie ze szczegółowymi parametrami edycji
• Zawiera szeroki zakres typów pogłosów od standardowych do zaawansowanych, a także klasyki Rolanda, takie jak pogłos SRV-2000 i RE-201 Space Echo
• Tryb A/B Simul pozwala na użycie dwóch patchy pogłosu naraz
• Wybrana funkcja przenoszenia pozwala na kontynuowanie zmian pogłosu lub efektów
• Potężny DSP zapewnia niezależne cyfrowe opóźnienie z modulacją wraz z każdą poprawką pogłosu
• Graficzne LCD i intenywnaintensywna kontrola opcji w czasie rzeczywistym
• 297 pokładowych patchy i ręczna kontrola
• Wybieralne opcje buffered-bypass lub true-baypass
• Wejścia MIDI do współpracy ze sprzętem kontrolowanym przez MIDI
• USB-MIDI do połączenia z RV-500 Editor/Librarian lub DAW
• Zasilanie bateryjne 4 AA lub zasilacz serii PSA