Nic dodać, nic ująć... Towar dostałem w następny dzień od złożenia zamówienia!!! I oczywiście wszystko tak jak miało być.. BRAWO!!!
Adaś
2006-06-06 15:55:51
Zamówilem sprzęt w sobote i w pierwszy dzień roboczy juz zastało wysłane. Bardzo mi sie to podoba. Byle tak dalej. Już sie nie moge doczekac. PS Kupiełem efekt gitarowy za najniższą cene jaka udało mi sie znaleść, a szukałem baaardzo długo (tańszy jest tylko za granicą bo 52 euro, ale do tego dochodzą opłaty związane z przesyłka, a liczą sobie całkiem sporo)
michal145
2006-06-05 17:36:34
RAZ zamawialem komplet behringera :) gitara piecyk i te inne :) pryszlo po 2 dniach idealnie o tej godzinie co zamawialem 9;46 =D sa punktualni jak mowia do dwoch dni to do dwoch :D :P tera czekam na efekt zoom 504 II :) mam nadzieje ze szybciej przyjdzie :D
wkacper14
2006-06-02 16:20:58
po 2 dniach paczuszka była u mnie. Zapakowana tak że cięzko było sie do niej dostać ale to tylko duży plus. POlecam !!!
drakone
2006-06-02 09:16:01
Szybko i solidnie. Świetny komputerowy system wysyłek. Tylko przyklasnąć!
koradrzew
2006-06-01 13:46:34
Witam, zareklamowałem listwę włącznikową, bo coś tam zaszfankowało - wszystko załatwione sprawnie, szybko. Listwa wymieniona na nową. Dziękuję!
MAC
2006-05-31 19:59:17
Dostawa byłskawiczna dobry kontakt polecam ten sklep.
mr_mattix
2006-05-25 07:21:55
Witam! Wszystkim polecam. Szybko i bezproblemowo. 4 dni po złożeniu zamówienia(w tym sobota i niedziela) towar swietnie zapakowany był u mnie. Wszystko ok.
Gość
2006-05-24 21:52:24
Witam ... Zamowilem gitarke Harley Benton HBST Black Set i jestem w 100% zadowolony ... !! Gitare otrzymalem bardzo szybko i jest w idealnym stanie zadnych uszkodzen ... nic !! Jestem bardzo zadowolony z zakupu w tym sklepie... Byl to moj 1 zakup tutaj ale mam nadzieje ze nie ostatni ... :-) Wszystkim polecam zakupy w muzyczny.pl ...!! Pozdrawiam ...
Gość
2006-05-24 15:58:22
Wspaniała obsługa błyskawiczna przesyłka. Jestem zadowolony bee napewno dalej robił zakupy w tym sklepie bo miła obsługa i niedrogo.pl
marrkj
2006-05-23 22:57:09
co ja powiem. Zamówiłem sobie Laney'a HCM 15R i nie zdążyłem się nawet zniecierpliwic zanim przyszedł. Powiem tak: zachęciliście mnie do zakupuów przez internet. Brawo :)
Gość
2006-05-21 15:02:54
ja również po kilku zakupach chciałem polecić muzyczny.pl, ale nie będę zakładał nowego tematu...zwłaszcza, że ten idealnie pasuje :D Właśnie dokonałem już czwartego zakupu w muzyczny.pl, tym razem padło na Metal Mastera, o sprzęcie nie piszę bo każdy wie o co chodzi i "czym to sie je" 8) Jak do tej pory to największy mój zakup w tym sklepie, dotąd kupowałem raczej "mniejsze" rzeczy typu pokrowiec czy struny.No i zdecydowanie należy przyznać, że wszystkie transakcje ze strony sklepu Ostrowskiego wyglądały wzorowo.Do tego ceny: najniższe, na Metal Masterze zaoszczędziłem ładnych kilka złotych, biorąc pod uwagę fakt, że chyba tylko tu koszty wysyłki pokrył sklep.Cóż, nie mogę więc zrobić nic innego jak z czystym sumieniem polecić każdemu ten sklep.Odziwo nawet ze strony poczty sprawy dostawy są zazwyczaj załatwiane bardzo solidnie i szybko...paczki oczywiście opakowane świetnie. Pozdrawiam Team muzyczny.pl, a zwłaszcza Pana Andrzeja z działu gitar 8)
rectifier
2006-05-23 14:59:37
Gdyby wszystkie sprawy w naszym kraju byłyby załatwiane w takim tempie i tak elegancko to żylibyśmy w raju! Nie mam na co narzekać! Paczka została dostarczona na prawie że drugi koniec kraju następnego dnia po realizacji zamówienia! :shock: Towar porządnie zapakowany i było w paczce to co miało być choć jestem przeciwnikiem zakupów przez internet to muszę powiedzieć że ten był wyjątkowo udany! Fachowa obsługa i doradztwo na najwyższym poziomie łączony z niesamowicie niskimi cenami w porównaniu do innych sklepów! Jest warto polecić tak solidną firmę! Mam nadzieje kontynuować zakupy w przyszłości w tym sklepie! Tak trzymać!!! :D :D :D
maximusd
2006-05-19 23:27:20
Jak na razie jedyny sklep internetowy na ktorym sie nie zawiodlem. Jak pisze, ze realizacja trwa 2-3 dni, to tyle trwa. Towar w 100% zgodny z zamowieniem. Problemow zero.
Dawid
2006-05-19 12:04:03
chciałbym zwrócić uwage osób które narzekają na obsługe w sklepie muzyczny. ja osobiście kupowałem w tym sklepie wiele razy i jak dotychczas nie miałem żadnych problemów, przesyłki na czas ,zapakowane bezpiecznie i obsługa super. A przedstawie Wam sprawe zakupu sprzętu w music center, zdecydowałem się na zakup w music center tylko z powodu braku tego towaru w sklepie muzyczny, i co mnie spotkało? kupowałem sprzęt tzn mikser w music center i przekląłem ich w diabły ,dla nich się liczy klient do momentu zapłaty za towar a potem jest intruzem,brak jakiej kolwiek ochrony praw klienta , pomijam podejscie w sytuacjach spornych ,moja sprawa do dzisiaj jest nie zakończona a minęło 8 miesięcy, gdy zamawiałem sprzęt za 4 tysiące to myślałem że bez wazeliny mi do d.... wejdą, jednak gdy pojawiły się problemy a mianowicie przesyłka miała dojść do mnie w sobote jak zapewniał mnie sprzedawca który przyjmował zamówienie, nawet dopłaciłem do opcji express bo zależało mi na czasie z powodu wyjazdu w poniedziałek na wczasy, jakie było moje ździwienie kiedy to w sobote około godz 12 zadzwoniła do mnie przedstawicielka firmy kurierskiej UPS i powiadomiła mnie o tym że przesyłka nie dojdzie do mnie w sobote bo zaginęła druga część przesyłki i nawet nie wiedzieli która , bo w jednej części był mikser a w drugiej zasilacz do miksera ,dodam że zasilacz jest wielkości 2U .firma ups powiadomiła mnie że przesyłka dojdzie najwcześnie we wtorek, na moje stwierdzenie że we wtorek będe na drugim końcu polski dowiedziałem się od firmy kurierskej cytuje ( że przesyłke może mi odebrać sąsiad) śmieszne co nie? po przyjeżdzie z wczasów i odebraniu przesyłki oczywiście w późniejszym terminie chciałem reklamować usługe wykonaną przez ups i wtedy znowu mnie firma kurierska oświeciła że nie moge składać reklamacji bo na fakturze jest napisane że za przesyłke zapłaciło music center i tylko oni mogą składać reklamacje, nieważne było moje stwierdzenie że na fakturze jak byk napisane jest w rozliczeniu że to ja zostałem obciążony kosztami przesyłki , więc napisałe do musiccenter o wyjaśnienie sprawy i co? nawet na maile nie odpowiadali , dopiero jak napisałem że opisze ich na forum muzycznym to skłoniło ich do odpisania , ale i tak wszystko przeciągają ile tylko się da na swoją strone i liczą że czas wszystko załatwi a gwarancji czas minie i będzie po sprawie,po kolejnej interwencji nie pamiętam której, pracownik music center napisał do mnie cyt.( że sprawe mojej reklamacji postarają się załatwić jednak czas załatwienia sprawy może wynieść nawet 12 tygodni zgodnie z przepisami) ciekawe jakimi ?, mineło 8 miesięcy i nic,pomijam tu sprawe zapakowania miksera( został on przywieziony bez jakichkolwiek zabezpieczeń po prostu zwykłe opakowanie handlowe , nawet taśmą się im nie chcało tego pudła zakleić więc ja osobiście przestrzegam przed (MUSIC CENTER) i 100 razy się zastanówcie zanim cokolwiek w musiccenter zamówicie Marian
dancemax
2006-05-18 16:48:09
Ponad miesiąc temu we wspomnianym sklepie zamówiłem Pop Filtr, pracuję jako lektor, więc była to dla mnie pilna sprawa. Tymczasem, panowie z Music Center ciągle zwlekali z terminem dostawy. Wreszcie dostałem maila z informacją, że paczka została wysłana - jakże wielkie było moje zdziwienie, kiedy po 3 dniach zadzwonił do mnie przedstawiciel i poinformował, że przez pomyłkę zaklikał „wysłano”, nie dałem za wygraną, poczekałem kolejny tydzień. Dziś zadzwoniłem i zrezygnowałem dla kilkunastu złotych nie będę sobie szarpał nerwów. Na szczęście wybrałem opcje za pobraniem, zdecydowanie odradzam usługi tamtego sklepu. Skorzystałem z usług sklepu muzyczny.pl – towar został wysłany jeszcze tego samego dnia. Już po raz kolejny przekonałem się, że jakość usług świadczona przez muzyczny jest na najwyższym poziomie Pozdrawiam
Lucas
2006-05-18 20:06:27
Mimo iz zamowiony towar nie byl dostepny od reki firma szybo skompletowala zamowienie i blyskawicznie wyslala paczke. Mail o realizacji zamowienia dostalem w piatek o 14:45 a z zakupow cieszylem sie nastepnego dnia w sobote przed poludniem. Tak trzymac !!!!
sir_miedziu
2006-05-13 11:26:09
Mimo drobnej pomylki stawiam wielki pozyyw dla obslugi sklepu. Statywy - super. :)
Gość
2006-05-11 13:42:40
co tu duzo pisac - wszystko ok:) gorąco polecam
lukasz
2006-05-11 11:50:29
bardzo szybko bez problemów, jak wróciłem do domu to paczka juz stała :) chyba kuriera wystraszył mój dom :lol: pies ze skaleczoną łapą narobil kleksów na podłodze i dość smiesznie to musiało wyglądac :lol: "dom rzeznika" :lol: :lol:
Hendrix
2006-05-09 18:12:22
Witam wszystkich bardzo serdecznie. W sklepie muzyczny.pl nabyłem listwę włącznikową showteca (sterownik do oświetlenia) Bardzo zależało mi na czasie, co upierdliwie podkreślałem :) i co? MASAKRA - Listwa dotarła do mnie niemalże natychmiast !! Szacunek i brawa dla tych panów! Dziekuje Panu który przyjął i zrealizował moje zamówienie oraz dziękuję całej ekipie muzyczny.pl. Jesteście profesjonalistami. Kurier też był super - bardzo mu dziekuje. Do tego dostałem od sklepu gratisy w postaci długopisów. I pomyslec ze zrobiłem tu zakupy bo inny sklep (PL) nie miał tej listwy w ofercie. Teraz już wiem gdzie będę robił zakupy. MUZYCZNY.pl !! Pozdrawiam. Maciej Małecki.
MAC
2006-05-06 13:49:12
Aż normalnie się zdziwiłem, że tak szybko zostało zrealizowane moje zamówienie ( statyw ). :D . Dziękuję i pozdrawiam pracowników Sklepiku Muzycznego!
ZL17
2006-05-06 12:30:49
Sklep Ostrowskiego www.muzyczny.pl poważnie traktuje swoich klientów. Świetna komunikacja, fachowość i terminowość realizacji stoją na wysokim poziomie. Gratulacje!! Firma Neutrik jednak nie popisała się jednym ze swoich wynalazków: gniazdem montażowym NLJ2MD-V (jak w tytule). Kupiłem 12szt w marcu 2005r. Na starcie, podczas pomiaru miernikiem przed montażem okazało się, że dwa z nich mają nieczynne gniazda Jack (kontrolowałem firmowym wtykiem Jack Neutrik i innymi). Gniazda rozebrałem. Okazało się, że prawdopodobnie w procesie produkcyjnym nie były odgięte odpowiednio styki "od Jacka". Odgiąłem, poskładałem i działały. Po półtora roku rzadkiej (do 6 razy w miesiącu) eksploatacji okazuje się, ze nie działają już styki "od speakona" w dwóch gniazdach. Wina nie leży po stronie kiepskich wtyczek (bo używałem speakonów NL4FC i NL4FX). Uważam , że to gniazdo nie nadaje się do użytku ze względu na zbyt dużą awaryjność i jestem ciekaw czy firma Neutrik poczyniła starania w stronę wykorzystania lepszej jakości materiałów w tym gnieździe. Generalnie nie polecam NLJ2MD-V!
Gość
2006-05-04 13:56:04
Blyskawiczna dostawa, dobry towar - kolejny zadowolony klient. Ja tu jeszcze wroce!! :D
Gość
2006-04-25 16:55:14
Wszystko OK. Kapodaster wporzo! pozdro!!!!!!!!!!!!!!1 :lol:
michał Zimny
2006-04-24 16:46:54
super szybka obsługa i wysyłka! POLECAM!! Tylko tu będę kupował takie rzeczy!!!;)
Gość
2006-04-21 16:23:58
Sklep bardzo dobry. Dobry towar. Szybka wysyłka :D
Janusek
2006-04-21 12:52:18
Naprawde profesjonalny sklep! Bardzo szybka dostawa, zadnych klopotow, swietnie zapakowana paczka. Na pewno bede robic u Was zakupy czesciej :) Pozdrawiam.
M&M
2006-04-20 18:10:38
bardzo dobry sklep polecam wszystkim .
Gość
2006-04-18 21:09:20
Zakupilem u Was statyw pod keyboard, dostałem go o czasie tzn. na drugi dzień po zamówieniu, przesyłka dotarła w stanie nie naruszonym, bardzo dziękuje, jestem zadowolony z waszych usług, polecam wszystkim zakupy w waszym sklepie.
Krzysiek
2006-04-16 16:46:34
Cena najniższa, towar pięknie zapakowany, wszystko się w 100% zgadza, jedna tylko rzecz: paczka została wysłana pocztą i musiałem czekać 2 dni. Ale ogólnie bardzo pozytywnie. Pozdrawiam
ToTylkoJa
2006-04-15 13:29:29
:D Super Gitarka jak za cenę 890 zł mam tune port ux 2 więc sprawdza się niezle aha szypka i profesjonalna dostawa przez Masterlink w 1 dzień
SAHIM
2006-04-14 23:34:12