Opinie o sklepie muzycznym




Ostrzegam!!!

Szanowni Państwo! Gitara została wysłana do mnie z uszkodzoną elektroniką. Czyli nikt przed wysyłką nie sprawdza sprzętu. W pierwszej reklamacji serwis kłamał, że gitara jest u producenta - po czym odesłał do mnie instrument bez naprawy - za to z uszkodzonym gryfem!!! Za drugą reklamacją (gryf i elektronika - dowód zdjęcie i nagranie) też kłamali, że sprzęt jest u producenta. W końcu po prawie 3 miesiącach naprawili gitarę u siebie, żeby nie było roszczeń z mojej strony - twierdząc, że nie było usterki!!! I odesłali paczkę pod inny adres!!! Reasumując - serwis twierdzi, że wysyłałem do nich dobrą gitarę... a gryf uszkodziłem sobie sam... ISO na które się powołują nie istnieje - nie ma żadnej dokumentacji zdjęciowej. Serwis może wciskać najbardziej absurdalne wytłumaczenia - jak to powyżej. Skrajny brak jakichkolwiek standardów za który odpowiada kierownik serwisu Piotr Krętowicz - przepraszam za te słowa ale nie znajduję i innych - żenujący kłamca i manipulant. Nie do wiary... Ostrzegam!

Ibanez

2018-05-04 11:16:10


Re: Ostrzegam!!!

Szanowny Panie,

Pańska gitara dwukrotnie odwiedziła nasz serwis gdzie była poddawana szczegółowym inspekcjom podczas których nie wystąpiła wskazana usterka. Instrument był w dobrym stanie technicznym, posiadał drobne rysy oraz niewielki odprysk lakieru na szczycie główki gryfu co zostało odnotowane po rozpakowaniu przesyłki. Drobny odprysk miał charakter eksploatacyjny a stan odsłoniętego drewna wskazywał na to, że uszkodzenie powstało dużo wcześniej. Niestety nie mogliśmy przystać na Pańskie żądania wymiany gryfu lub całego instrumentu gdyż nie mamy związku z powstaniem tej drobnej kosmetycznej usterki. Gitara była odesłana pod wskazany przez Pana adres o czym jasno świadczy list przewozowy, natomiast w wyniku pomyłki przewoźnika została dostarczona do mieszczącego się 300m obok sklepu muzycznego. Przypominam, że proponowaliśmy możliwość odbioru z tego sklepu, dostarczenie instrumentu przez zaprzyjaźnionego pracownika tego sklepu, lub ponowną wysyłkę pod wskazany adres, co spotkało się jedynie z wulgarną reakcją.

Niestety nie widząc perspektyw współpracy nie mogliśmy przystać na Pańskie bezpodstawne żądania.

Piotr Krentowicz

2018-05-08 08:21:24

Audio Technica ATR 3350 mikrofon pojemnościowy(AT-ATR3350)

Mikrofon zbiera dobrze tylko, gdy jest bezpośrednio przed ustami.
Z wysokości klapy marynarki, żeby było dobrze coś słychać trzeba (zgodnie z zaleceniami producenta) podkręcić poziom i wydajność mikrofonu, przez co zbiera potworne ilości szumu. Podłączony zaś przez line-in jest bardzo cichy, a po podniesieniu poziomu nagrania słychać ogromne ilości pisków.

erp

2017-12-17 20:05:52

opinia

Pan obsługujący odbiory osobiste w sklepie stacjonarnym był niemiły, niekulturalny i obsługiwał mnie w pozycji pół leżącej na krześle. Towar zgodny z umową.

Paweł

2016-06-02 19:39:43

opinia

Kupiłem niedawno tą gitarę. Ma ona jedną wadę: przy mocniejszym naciskaniu jednej ze strun, oraz paru dźwięków słychać harczenie w środku gitary. Widać, że im tańszy produkt tym gorszej jakości. Nie polecam tej gitary.

fragles

2016-05-20 16:28:54

Fretwrap

Czekam już 8 dzień na przekazanie paczki do paczkomatów, pozdrawiam

filu888

2016-04-08 18:02:09

Dezinformacja i strata pieniędzy

Zakupiłem online Rolanda RD 300 NX wraz ze statywem. Transakcja przeszła pomyślnie do fazy realizacji wysyłki. Następnego dnia otrzymalem telefon, iż tego modelu jednak nie ma na stanie i już go nie produkują. Zrozumiałem i nie miałem za złe - aczkolwiek zdziwiłem się, że informacja nie została usunięta ze strony wcześniej.

Szokiem i ciosem w moje finanse było jednak kiedy zobaczyłem zwrot gotówki. Straciłem na tej transkacji około 300 złotych. Kupowałem sprzęt kartą zarejestrowaną w UK, z zakupem i przelicznikiem bankowym oraz kwotą transferową straciłęm pienieadze po niepotrzebnym zakupie oraz przy zwrocie funduszy, za ktore tez musialem zaplacic z wlasnego konta...

Miło by było gdyby sklep pokrył roznice nieudanej transakcji nie z mojej winy.

Przykro.

Maciek Liziniewicz

2016-03-03 00:48:26

Flet prosty drewniany

Witam! Pomimo profesjonalnie zrealizowanego zamówienia moja negatywna opinia dotyczy za kupionego instrumentu. Flet pomimo znanej firmy Hohner i niemałej ceny zawiódł moje muzyczne oczekiwanie. Dżwięk F jest nieosiągalny ponieważ jest już niestrojącym Fis nie mówiąc już o zagraniu czystego Fis- żle wywiercony otwór. Po krótkim używaniu z ustnika zaczął wykruszać się lakier do gołego drewna. Dla firmy Hohner dwója z wykrzyknikiem! Pozdrawiam Piotr Rzeszótko Szczecin

Profil: 78428

2016-02-10 12:18:12

zakupy

Macie Panstwo problemy z komunikacja miedzy ksiegowoscia a sklepem. Sama musialam dzownic i dopytywac sie (po tygodniu) o zamowiony towar, poniewaz pani z ksiegowosci nie poinformowala pana w sklepie o wplynieciu kwoty na wasze konto za moje zakupy. Czekalam ponad tydzien, po czym nie dostarczono mi kurierem paczki, tylko musialam sama po nia jechac.

Witaj MDK Wrocław-Krzyki

2016-01-20 11:49:04

zamówione kable oraz końcówki do kabli nie dotarły w obiecanym terminie tzn 31.12.15

Pieniążki na koncie sklepu potwierdzone na 29.12.15, towar dotarł kurierem do mnie 14.01.16. Myślę, że komentarz jest zbędny... Żadnego wyjaśnienia, przeprosin nie otrzymałam. Nadmieniam tylko, że kable miały polecieć do Irlandii 5..01.16. Koszt przesyłki jaki musiałam ponieść wysyłając paczkę do Irlandii , to 100pln.
NIE POLECAM!!!!

Beti

2016-01-19 21:40:26

opinia

uszkodzony sprzet

crryan

2015-12-29 14:14:45

wysyłka - porażka

towar - bez zarzutu, ale WYSYŁKA - nie wiem, może mam pecha, może to tylko mi się przytrafiło... paczka, która miała zostać dostarczona w jeden dzień po przedpłacie z Wrocławia do Legnicy i odebrana w kiosku RUCHU - szła prawie tydzień... ale najpierw (po dwóch dniach zadzwoniłam dowiedzieć się co z wysyłką) otrzymałam wiadomość, że zamówienie zostało już zrealizowane... jak to? poprosiłam o oficjalne potwierdzenie celem przedłożenia do na policji... i paczka się znalazła, rzekomo system nawalił... na domiar złego po dotarciu opakowanie było rozerwane (ale zakładam że to już wina kuriera) - więc odbierałam na własne ryzyko, bez możliwości reklamacji :(

maja

2015-12-27 22:45:54

Zamówienie mikrofonu Blue yeti platinum nr NJO1449530542

Witam

Po odpakowaniu przesyłki, zobaczyłem, że pudełko mikrofonu jest rozdarte w dwóch miejscach. Nie mogło to powstać w transporcie, gdyż całość była dobrze zapakowana, czyli po prostu ktoś zapakował i wysłał mikrofon w zniszczonym opakowaniu, które za pewne było wiele razy odpakowywane. Następnie mikrofon na podstawie posiada trzy gumy anty-poślizgowe jedna jest poszarpana na wszystkich krawędziach i wygląda jakby mikrofon był wielokrotnie przesuwany. Mam wątpliwości czy produkt, który otrzymałem nie jest używany, jeśli był to mikrofon z ekspozycji to też powinno być to napisane, a mikrofon przeceniony.
Proszę, o ustosunkowanie się sklepu do mojej opinii.

Sebastian Kołowacik

2015-12-16 22:26:23

Opinia

Zakupiony produkt kompletnie nie nadaje się do użytku. Żarówka nie pracowała nawet chwili ponieważ przy montażu w ręku została końcówka zasilania - była prawdopodobnie pęknięta. Produkt wprawdzie chiński ale niewarty nawet 1 złotówki. To był mój ostatni zakup w tym sklepie.

Gość

2015-09-14 22:20:07

dostawa

dostawa bardzo slaba nie przyjemny pan nie mial nawet 5 zl wydac

MLody

2015-07-16 14:41:30

Drumla brzdękoli

Obsługa super, przesyłka ekspress...niestety drumla do wymiany...jest wadliwie zrobiona

Joreg

2015-07-07 20:46:02

opinia.

Powodem takiej opinii jest niekonsekwencja sprzedawcy.P.Kosyk mówi, ze towar zostanie wysłany danego dnia, po czym zostaje on wysłany następnego. Dodam, że kwestia ta była przeze mnie podkreślona przez telefon jako bardzo ważna. Wszystko pozostałe jest bardzo dobre, acz w przypadku gdy będę coś potrzebował na następny dzień, nie skorzystam już ze sklepu.

pozdrawiam
Jakub Małecki.

CafeAudio

2015-07-07 01:28:50

Negatywna

pomylono gitary

Profil: 69217

2015-06-12 12:24:01

Słaba jakość towaru i obsługi

Zamówione statywy były felerne, gwinty nie pasujące do gumowych nóżek, które przy próbie wkręcenia uległy zniszczeniu. Próba wkręcenia metalowych bolców potwierdziła, że gwinty są za wąskie.
Na złożoną mailowo reklamację nie było żadnego odzewu ze strony sklepu.
Totalna porażka zakupowa i rozczarowanie.

rolly

2015-05-25 14:24:12

Gitara

Gitara nie została dokładnie obejrzana przed wysyłką do klienta. Okazało się, że mostek był już częściowo odklejony i odchylony, co skutkowało zbyt wysokim ustawieniem strun i groźbą oderwania. Nie chciało mi się towaru odsyłać, więc sam wymontowałem go i przykleiłem na nowo. Niestety chińska jakość wyraźnie się nie sprawdza - mimo ceny towaru ponad 700 zł.

Andrzej

2015-05-14 21:45:38

Niekompletne zamówienie

Zamówienie bez baterii, która miała być w zestawie. Po telefonie do sklepu, mimo zapewnień, jej nie otrzymałem.

Gość

2015-05-13 18:13:39

Brak w zamówieniu - opinia do zamówienia na prośbę sklepu :-)

Ostatnio chciałem złożyć kolejne zamówienie na muzyczny.pl, ale wtedy przypomniałem sobie, że do dziś nie dostałem odpowiedzi na maila z drobną reklamacją dotyczącą poprzedniego zamówienia. Potem przypomniałem sobie że dostałem automatycznie wygenerowaną prośbę o opinię i pomyślałem, że może w ten sposób uda się rozwiązać problem.

Problem dotyczy wtyku Neutrik NYS-231BG, który był częścią zamówienia z 19 lutego. W oryginalnym opakowaniu znajduje się tylko nakrętka/osłonka, brakuje natomiast samego wtyku. Brak zgłosiłem 24 lutego i ponownie 25 lutego. Przy okazji, mają Państwo błąd w opisie - wtyk tak naprawdę nie jest marki Neutrik, tylko Rean.

Jarek

2015-04-02 14:16:17

UKULELE

Instrument zamówiony jako prezent okolicznościowy z wyprzedzeniem. Nie sądzę aby przed wysłaniem ktoś go dokładnie oglądał - zobaczyłby wtedy wadę, zakładając że jest to fachowiec a takim powinien być pracownik sklepu... Instrument otrzymałem z wadą. Przedstawiciel sklepu robił co mógł aby sprawę załatwić jak najszybciej jednak... po co piszecie ″będzie jutro″ (w sobotę) i dajecie dzieciakowi nadzieję na wymarzony prezent, który przysłano w poniedziałek? Podsumowując, sugeruję dokładniej sprawdzać sprzęt przed wysłaniem - to dla sklepu, a kupujący dokładnie sprawdzać przy odbiorze. Tak jest napisane w regulaminie sklepu ale dotyczy to raczej wad powstałych w transporcie a nie ... fabrycznych...
Pozdrawiam

Piotr

2015-03-19 23:14:41

niezadowolony klient

Zakupiłem 3 pozycje - 4m kabla Cordial CLS260, kabel Toslink Adam Hal K3 oraz dwa interkonekty Hometec Sommer Spirit XXL / Neutrik.

Wysylka i kontak w porzadku. Dwie pierwsze pozycje ok, natomiast interkontekty - jeden byl uszkodzony - nie przekazywal sygnalu. Zglosilem to nastepnego dnia do sprzedawcy, polaczyl mnie z serwisem i tam mily czlowiek powiedzial, ze dosle nowy kabelek. Po dwoch dniach przesylka byla u mnie i...KABEL ZNOW BYL USZKODZONY.
No to teraz sie wku..wilem - nie po to dzwonie i informuje, ze kabel jest uszkodzony, zeby mi przysylali drugiego trupa do kompletu. Czy tam ktos to w ogole sprawdza ? Skoro dzwonie i zglaszam problem, to z czystej przyzwoitosci sprawdzilbym czy kolejny kabel wysylany do klienta jest sprawny.

No coz - zawiodlem sie. Oba kable dalem ojcu ktory jest elektonikiem - stwierdzil, ze dolutowane koncowki RCA sa przegrzane tak, ze puscila izolacja i to jest powod zwarcia w kablu, ktory trzeba bylo odlutowac od koncowki, nieznacznie skrocic i znow koncowke zalutowac. Wniosek - ktos kto tam robi te kable odwala kaszane - rownie dobrze moglby doklejac koncowki do kabli klejem - efekt bylby ten sam.

Niestety wiekszosc osob tak komfortowej sytuacji jak ja nie ma i musialaby to wszystko slac spowrotem - szkoda, ze sklep jest oddalony ode mnie o 300km bo chetnie bym sie tam udal i zrobil im awanture.


LUCIN713

2015-03-06 10:51:06

Gitara elektro akustyczna T Burton

Dostarczona gitara posiada wadę fabryczną uniemożliwiającą grę. Odesłana do serwisu, który teraz będzie 14 dni zastanawiał się czy będzie sam naprawiał czy prześle dalej do dystrybutora. Dlaczego nie sprawdzają sprzętu przed wysyłką? Usłyszałem że mają tyle zamówień, że nie są w stanie wszystkiego sprawdzić. Sugeruje poświęcić więcej czasu jakości usług. Niby wszystko zgodne z prawem ale z podejściem proklienckim ma to niewiele wspólnego. Zobaczymy jak zostanie rozpatrzona reklamacja.

Tomek

2015-01-09 21:23:19

ATR3350

Nikt nie przeczytał komentarza do zamówienia, jeśli macie o gdzieś to usuńcie pole komentarza.

Mikrofon popsuł się mechanicznie przy pierwszej próbie montażu - wysyłacie mi jakieś chińskie za przeproszeniem - gówno.
W dodatku żeby wymienić część najpierw ja muszę ją wysłać, tak jakbyście nie mogli zaryzykować kilka złotych na wysyłkę, podczas gdy ja tracę kolejne tygodni gdyz nie mogę zrobić nagrania.

Poprzedni identyczny mikrofon - wyłącza się przy nagrywaniu, w dodatku nie wiadomo kiedy ponieważ nie ma żadnych wskaźników ani włączenia ani zużycia baterii etc.

Wiele godzin pracy przez to poszło na marne.


Paweł

2014-12-28 23:10:49

Gitara akustyczna

Sprzęt w porządku, obsługa bardzo niesympatyczna. Rozumiem, że tuż przed Świętami ruch w interesie jest ogromny i przemęczenie daje o sobie znać, ale zostałem obsłużony wyjątkowo nieprofesjonalnie.
Po pierwsze, podany w mailu telefon kontaktowy do Pana Jakuba albo był zajęty albo nie odpowiadał. Przyjechałem osobiście odebrać gitarę, niestety nie mogłem sprawdzić na komórce numeru zamówienia. Zostałem opryskliwie poproszony o nazwisko. Ok, podałem. Zamówienie się znalazło. W trakcie płacenia zapytałem w jakiej cenie są stojaki do gitar, otrzymałem odpowiedź, cytuję ″Pisiont złoty″. Zrezygnowałem z tego zakupu. Co ciekawe, na stronie stojaki są za 47zł. Zniesmaczony opuściłem sklep i po kilku minutach otrzymałem telefon, że nastąpiła pomyłka i wydano mi gitarę w złym kolorze. Wróciłem wymienić, okazało się, że została tylko sztuka ekspozycyjna. Zgodziłem się na to i poprosiłem o rabat na stojak. Zaproponowano mi 39zl. Katastrofa. W podręcznikach do podstawówki dla sprzedawców powinno się opisać ten w przypadek w rozdziale jak nie postępować z klientem.

Andrzej

2014-12-28 21:38:09