Zamówiony przeze mnie sprzęt nie działał, przez co poniosłem dodatkowe koszty (11 zl za odesłanie), które mi nie zostały zwrócone. Nie dostałem również żadnego maila z wyjaśnieniem, przeprosinami, czy nawet informacją o powtórnym wysłaniu sprzętu (już tym razem dobrego). Mały plus za błyskawiczną dostawę (2 dni po odesłaniu) ale niesmak pozostał.
Kamil
2011-05-20 09:23:17
Przed zlozeniem zamowienia zadzwonilem do sklepu (przed poludniem), uzyskalem informacje, ze sprzet (zatyczki do uszu) jest dostepny i ze wysylka bedzie tego samego dnia i otrzymam ja dnia nastepnego. Zamowienie zlozylem. Po 4 dniach zadzwonilem z pytaniem kiedy otrzymam przesylke. Chyba dopiero wtedy zorientowali sie, ze jej w ogole nie wyslali! Nie mogli mnie polaczyc z osoba, ktora odpowiada za zlecenie a ja nie moglem sie rowniez bezposrednio dodzwonic. Dobrze chociaz, ze wyslali w koncu przesylke tego samego dnia (dotarla nastepnego). Zadnego przepraszam, zadnej informacji, itd. Powinni sobie zdawac sprawe, ze nie kupujemy czajnika, bez ktorego mozna sie obejsc ale sprzet, ktory jest potrzebny np do wystepow i opoznienie kilku dniowe moze miec fatalne skutki.
Tomek
2011-03-22 09:45:56
Skoro pytacie o opinie, to powiem tyle, że żadna z transakcji nie doszła do skutku. Sami odwołaliście, gdyż nie posiadacie przedmiotów, które wystawiacie w sklepie. Nawet kilkumiesięczne oczekiwanie i ponowna transakcja nie przyniosła rezultatu. Nikt też się ze mną nie kontaktował, choć taka była prośba, jeśli tylko przedmiot będzie dostępny. Jaką więc mogę wystawić opinie? Ja oceniam negatywnie. Przedmioty bez problemu sprowadziłem inną drogą.
tomekxyz
2011-03-17 22:29:53
Z dokumentów przewozowych firmy UPS wynika, że 17.11.2010 o 10:09 klient odebrał przesyłkę.
Sławomir Szwed
2011-03-18 17:45:47
Zdecydowałam się na zakup instrumentu w tym sklepie przede wszystkim z uwagi na obiecywany termin dostawy - 24h. Niestety, przesyłkę otrzymałam ponad 7 dni później niż złożenie zamówienia (zapłaciłam w momencie składania zamówienia). Ponieważ nie mogłam czekać aż 7 dni - mam teraz dwa instrumenty. Jeden, który musiałam znaleźć w ciągu 24h. Drugi, który przyszedł z muzyczny.pl z dużym opóźnieniem. Proszę o niewprowadzanie w błąd odnośnie daty dostawy, ale podanie terminu wysyłki w sposób precyzyjny.
ola
2011-02-07 10:54:37
Witam odnośnie tych głośników ostatnio je kupiłem i cos chyba się w nich zepsuło sprawdzałem czy to nie wina kabli ale nie musiało się cos stac w srodku monitorów dioda która powinna świecić już też nie świeci, od samego początku nie słyszałem wogóle jak graja chwilke słyszlaem tylko jakis szum i jakby jakies spiecie ale dioda się jeszcze wtedy świeciła podłonczyem je pod mixer berhingera xenyx 1002 pod ctrl room out który jest podłonczony pod kompa i nic a mixer dziala bo vokal moge nagrywac i samplowac z gramofonow normalnie wydaje mi się że musialem miec jakiś skok napięcia bo mieszkam w starym domu i boje sie ze musiało się coś w nich spalić nie czułem żadnego zapachu spalenizny możliwe że to jakiś mały component a instalacja mi tutaj płata różne figle bo potem listwa zasilajaca zaczela strzelac i musialem kupic nowa w monitorach juz nawet zasilanie nie dziala dioda sie nie swieci kable sa dobre bo sprawdzalem wiec musialo sie cos stac w środku będe musial je do was wysłac żebyście mi je sprawdzili.
GuTMistRz
2010-12-21 19:47:56
Kontakt i wysyłka - bez zastrzeżeń.
Subwoofer w momentach ciszy (np. przerwy między utworami) chrobocze - muszę reklamować.
Pozdrawiam.
K.Sz.
sz_kris
2010-12-06 08:48:44
Wszystko ok, jednak za brak polskiej instrukcji, na którą czekam już ponad 2 miesiące, wystawiam ocenę negatywną.
richardo
2010-11-16 21:12:41
17 zł za przesyłkę to trochę za dużo. Proponuję rozważyć inną opcję realizacji zamówień.
villentrettenmerth
2010-09-15 21:26:46
Nie jest to jednak powód do wystawiania negatywnej opinii, ponieważ koszty przesyłki są znane PRZED złożeniem zamówienia.
Tomasz Zawiślak
2011-02-23 12:45:51
Bardzo nieprofesjonalne pakowanie przedmiotu pomimo mojego kontaktu z prowadzącym sprawwę i jego zapewnień. Przesyłka zapakowana w kopertę firmową kuriera, kopertę bąbelkową a następnie tylko w (!) woreczek foliowy!!! Igła się odbezpieczyła (otworzyła) w trakcie transportu i porysowała folię woreczka. Nie było to skutkiem niewłaściwego obchodzenia się z przesyłką przez kuriera lecz wynika z niefachowego pakowania, bo przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia. Zapewne igła się uszkodziła (conajmniej zawieszenie), bo zalecany nacisk na tę igłę to 1,4g max. 1,8g, nie wspominając o tym że siła nacisku działała w różnych kierunkach. Nawet w firmie NORTH, gdzie często kupuję igły do gramofonów (nie markowe - no name) wysyłka odbywa się w twardych, szczelnie zamykanych, plastikowych, wyłożonych gąbką pudełeczkach. Kilka tygodni temu nabyłem także w innej z firm igły ATN440MLa i ATN140LC. Każda z nich miała eleganckie pudełko zabezpieczające przed uszkodzeniem. To przecież ten sam producent. Wstyd!!! Kupuję dużo sprzętu audiofilskiego za pokaźne kwoty. Jedno jest pewne - będę unikał ponownych zakupów na muzyczny.pl, mostrowski.pl
Bylek
2010-08-26 23:19:43
Otrzymałem towar, którego nie zamówiłem! Wybrałem dwa pazurki DUNLOPA a NIE ERNIE BALLA które mi przysłano!
Produkt nadaje się wyłącznie do śmieci :) a zamówienie składałem głownie ze względu na pazurki DUNLOPA...
anoku
2010-05-26 19:56:47
Mój drugi zakup w tym sklepie, tym razem nieudany. Lampka jest uszkodzona (nie w transporcie, jest to wada fabryczna) - jeden z włączników jest niesprawny. Paczka była dobrze zabezpieczona.
Kontaktowałem się w tej sprawie z Filipem Konoperskim, niestety nie otrzymałem do tej pory żadnej odpowiedzi, nawet zwrotki że jest poza biurem. Otrzymałem za to prośbę o wystawienie opinii. Cóż, skoro tak bardzo zależy Wam na wystawieniu przezemnie jak najszybciej opinii, to nie pozostaje mi nic innego jak wystawić negatywa, gdyż na chwilę obecną jestem bardzo niezadowolony z przebiegu transakcji. Zamiast przedmiotu pełnowartościowego, za który zapłaciłem, otrzymałem przedmiot uszkodzony.
wind
2010-05-13 21:11:22
Nie chciałem wystawiać opinii bo jestem tylko połowicznie zadowolony z zakupu ale sklep nalega więc robię to i niestety jest ona negatywna. Wysyłka została przeprowadzona sprawnie i szybko. Zamówiony towar dostarczono w ciągu 3 dni. Jakość statywów mikrofonowych OK. Jedyny problem w tym, że nie dostarczono zamówionej przejściówki gwintu. Niby mała rzecz, tylko kilka złotych, ale niesmak pozostaje. Zakup był prezentem i osoba obdarowana nie wiedziała jaka powinna pełna zawartość paczki. Reklamacja nie została złożona w obecności kuriera dlatego nie mogę domagać się zwrotu pieniędzy. Poinformowałem firmę, że taka sytuacja miała miejsce. Przesłano mi wyjaśnienie, że przejsciówka była ″taśmą klejącą przyczepiona do statywu i musiałem ją przeoczyć″ :-). Moim zdaniem firma powinna większą wagę przywiązywać do kontroli osób pakujących sprzęt. Brakującą przejściówkę kupiłem sobie lokalnie za 5 zł. Więcej z usług tej firmy nie skorzystam. To tyle. Pozdrawiam.
Karol Czuro
2010-05-07 22:50:12
Nigdy wiecej nie zrobie zakupow w tym sklepie
Adam
2010-05-07 21:01:00
Złożylam zamówienie, dokonalam przelewu. Okazalo się, że nie ma w magazynie zamówionej przeze mnie książki. Dlaczego? Przecież w momencie zamawiania byla. Zaproponowano mi inną, w tej samej cenie. Nie mając wyjścia (bo wplaconych pieniędzy i tak nie odzyskam przecież) zaakceptowałam zamianę. I nic! Odczekałam kilka dni. W końcu zdecydowalam się na interwencję telefoniczną. Pan byl zdziwiony, że jakaś zmiana wystąpila. To nie on mi to proponował? Zgodzil się wyslać zakupiony przeze mnie towar. Na sugestię, że jestem niezadowolona i należałby jakoś zrekompensować opóźnienie- nie zareagował. Oj, NIEŁADNIE!
Epestka
2010-01-15 18:27:08
Proszę podać numer zamówienia.
Gość
2010-01-16 10:35:25
Problem w związku z odsłuchem słuchawek zgłaszałem już w momencie ich zakupu, dopytywałem o najdrobniejsze szczegóły aby uniknąć wszelkich nieporozumień. Dwie osoby ręczyły za kupowany produkt, zachwalając go. Problem zaczął się w momencie informowania o warunkach zakupu klienta. Sprzedawca w odpowiedzi na moje wątpliwości dot. zwrotu towaru poinformował mnie o dwutygodniowym okresie na zwrot. Z jednej strony mnie to zaskoczyło, ponieważ zwyczajowo przyjęło się 3 bądź 10 dni, z drugiej jednak przyjąłem to za dobrą wolę - słyszałem jak najlepsze opinie o MOstrowski. Gdy zgłosiłem niemożność korzystania z zakupionych słuchawek 11 dnia, poinformowano mnie że niestety ale nie ma możliwości ich zwrotu bez dalszych konsultacji. Dwa dni póżniej, czyli w dniu dzisiejszym dowiedziałem się, że zwrot nie może zostać przyjety z kilku powodów, a mianowicie: 1. "Słuchawki były używane"... Na ten argument odpowiem tylko w jeden sposób: wydawane mi po zakupie słuchawki pochodziły z wystawy, były rozpakowane i kompletowane dopiero w momencie wydawania mi ich. 2. "Sprzedający nie przypomina sobie takiej sytuacji". Ja również bym sobie takowej nie przypominał, gdybym popełnił błąd, akurat tutaj rozumiem jak najbardziej logikę rozumowania. Mówi się, że na stu zadowolonych klientów musi przypaść przynajmniej jeden malkontent. Zgadzam się z tym, bardzo mi przykro że padło na mnie, ale sytuacja mnie poraziła tym, w jaki sposób Państwo podeszliście do sprawy. Rozumiem, że to moja wina - nie sprawdziłem regulaminu sklepu, wykazałem się dziecinną naiwnością ufając w takim stopniu Państwa słowom. Rozumiem, że zwroty gotówkowe nigdy nie są mile widziane. Nie mogę natomiast zrozumieć tego, jak szybko Państwo, mówiąc wprost, umywacie ręce od odpowiedzialności za wynikłe w procedurze błędy. Dla mnie jest to więc ogromna lekcja na przyszłość, a dla przyszłych potencjalnych klientów chciałbym tylko podpowiedzieć: jeśli wiecie dokładnie, czego potrzebujecie - kupujcie "w ciemno", jeżeli natomiast szukacie rady - to raczej wśród niezależnych osób, które będą obiektywne i "czyste". I nie zważając na padające słowa pomyślcie dwa razy, zanim cokolwiek zrobicie, w innym wypadku drogo zapłacicie za swój błąd. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem bo nie taki miałem cel, to tylko jedna z mniej pozytywnych opinii - wszak i takie powinny być rozpatrywane. Pozdrawiam, Adrian Gliszczyński.
Niezadowolony klient
2009-11-02 15:12:34
Szanowny Panie, Bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z naszych usług. Zgodnie z regulaminem naszego sklepu zwrot towaru po upływie dwóch tygodni jest niemożliwy. Informacji o wydłużonym terminie zwrotu nie przekazywał w tej sprawie żaden ze sprzedawców. Proszę zauważyć, że na Pana życzenie niedługo po zakupie dokonaliśmy wymiany słuchawek AKG K240MKII na inne firmy Beyerdynamic. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby był Pan zadowolony z zakupu. Nigdy nie umywamy rąk od odpowiedzialności i każdego klienta traktujemy poważnie, starając się poznać jego potrzeby i zaproponować jak najlepsze rozwiązanie. W sklepie jest bogaty wybór sprzętu przy czym istnieje również możliwość dokładnego przetestowania towaru przed zakupem. Z poważaniem, Grzegorz Ostrowski
Gość
2009-11-17 14:48:05
[quote:b51f83bc7d="SERWIS"]Zgodnie z regulaminem naszego sklepu zwrot towaru po upływie dwóch tygodni jest niemożliwy. [/quote:b51f83bc7d] [quote:b51f83bc7d="Niezadowolony klient"]zgłosiłem niemożność korzystania z zakupionych słuchawek 11 dnia, poinformowano mnie że niestety ale nie ma możliwości ich zwrotu bez dalszych konsultacji. Dwa dni póżniej, czyli w dniu dzisiejszym dowiedziałem się, że zwrot nie może zostać przyjety z kilku powodów, a mianowicie: 1. "Słuchawki były używane"... Na ten argument odpowiem tylko w jeden sposób: wydawane mi po zakupie słuchawki pochodziły z wystawy, były rozpakowane i kompletowane dopiero w momencie wydawania mi ich. 2. "Sprzedający nie przypomina sobie takiej sytuacji". Ja również bym sobie takowej nie przypominał, gdybym popełnił błąd, akurat tutaj rozumiem jak najbardziej logikę rozumowania.[/quote:b51f83bc7d] Coraz częściej zastanawiam się, czy nie nagrywać absolutnie wszystkich rozmów, jakie przeprowadzam przez telefon. To taka dygresja, abstrahując już od tego, kto ma w sporze rację, chociaż argument p. Ostrowskiego zdecydowanie nierafiony, co wynika z cytatu powyżej (2 tygodnie - 14 dni).
Gość
2009-11-17 22:22:52
Witam. no sklep super. ale ja jak dostałem gitarę to raz, że przyszła obita, z urwaną struną i porysowaną płytką osłaniającą kable. tak więc przestrzegam wszystkich aby oglądali towar przed zakupem.
Gość
2008-11-24 14:53:26
Jeśli uszkodzenie nastąpiło w transporcie (z opisu wnoszę, że tak się stało) należało sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Odpowiednia informacja jest na kartonie ze wszystkich stron naklejona - taka biała karteczka. Każda przesyłka jest ubezpieczona. Gitara w takim stanie NA PEWNO! od nas nie została wysłana. Każdy instrument jest przed wysyłką dokładnie sprawdzany, pod kątem różnych usterek. Czy w obecności kuriera sprawdził Pan zawartość przesyłki?
Gość
2008-11-24 15:12:44
nie ten dzial
Gość
2008-12-07 08:55:09
Zakupiłem gitarę, dotarła szybko ale brakowało "jojsticka" w trzypozycyjmym przełączniku. Po telefonicznych i e-mailowych uzgodnieniach poproszono mnie o wysłanie tej gitary do firmy i sprawa miała być załatwiona. Po około tygodniu zadzwoniłem do firmy bo nie raczono się odezwać. Pan z serwisu stwierdził, że uszkodzenie było mechaniczne i to jest moja wina bo nie sporządziłem protokołu odbioru, a przełącznik wypadł przez dziurę w opakowaniu (dlaczego tak pakują). Przed wysłaniem sprawdziłem - ten element wkręcał się gwintem ok. 1 cm do środka, ciekawe jak mógł wypaść jeśli był dobrze zamocowany i sprawdzony jak sugeruje firma poprostu go tam nie było. Mając moją gitarę i pieniądze obciążono mnie kwotą za nowy przełącznik i transport - 90 zł. I tylko ich obchodzi, że ja nie sporządziłem protokołu odbioru. Napisali, że przyślą gitarę jak zapłacę. Brak reakcji na e-maile. Widać firma, która chwali się tyloma certyfikatami ma gdzieś drobnego klienta. Niezadowolony klient. [color=red:5243ddc72b]DOP. ADMIN: Usunięto oznaczenie. Kolor czerwony jest zastrzeżony dla administratorów i moderatorów.[/color:5243ddc72b]
grajek
2007-11-16 08:19:52
Szanowny Panie Gitara przesłana do naszego serwisu została uszkodzona w transporcie, o czym świadczą ślady na korpusie i opakowaniu. Instrument został mocno przyciśnięty od góry, na skutek czego jeden z przetworników się odkształcił, a zewnętrzny gwint i nasadka 3-pozycyjnego przełącznika zostały zerwane i wypadły na zewnątrz. Element ten nie był wkręcany, a przyspawany do podstawy przełącznika. Odbijacz, karton i folia styropianowa na wysokości przełącznika są przedziurawione. W chwili odbioru przesyłki od kuriera należy dokładnie sprawdzić stan opakowania i zawartości, a w razie nieprawidłowości spisać protokół uszkodzenia. Informację o tym umieszczamy dodatkowo na każdej przesyłce z towarem. Wymieniona kwota to koszt przełącznika GLD-EL002 oraz dwóch przesyłek DPD. Z uwagi na mechaniczny rodzaj uszkodzenia oraz brak spisanego protokołu uszkodzenia towaru, koszty związane z naprawą i transportem urządzenia ponosi kupujący. Odpowiedź na email z dnia 14.11.07 została do Pana wysłana następnego dnia. Z poważaniem, Grzegorz Ostrowski
Gość
2007-11-16 17:43:26
Aby rozwiać wątpliwości na temat budowy przełącznika w gitarze Samick AV3, poniżej zamieszczamy jego zdjęcie. Dla przypomnienia dodam, że po otrzymaniu gitary poinformował nas Pan tylko o braku plastikowej nakładki przełącznika. Nasadka została do Pana wysłana pocztą następnego dnia. Pracownik działu gitarowego nie został poinformowany o faktycznym stanie gitary i opakowania, w związku z czym nie mógł obiektywnie ocenić rodzaju szkody.
Gość
2007-11-30 12:42:23
Dla pana Ostrowskiego z serwisu nie ma znaczenia, że umawiałem się e-mailem i przez telefon z panem Pindelskim, że sprawa zostanie załatwiona pozytywnie. O żadnych protokołach nie było przy tym mowy bo bym taki sporządził, ale wobec tych uzgodnień zrezygnowałem. Jak się potem okazało zrobiłem źle. Jak pan pisze o tym elemencie spawanym to śmiech mnie bierze: oto zdjęcie [color=red:885e826bc2][URL=http://przelacznik.samick.av3.tr.patrz.pl]http://przelacznik.samick.av3.tr.patrz.pl[/URL] [/color:885e826bc2] a jak pan pisze, że nie był wkręcany to proszę [color=red:885e826bc2][URL=http://pl.youtube.com/watch?v=7DjDzydYrBs]pl.youtube.com/watch?v=7DjDzydYrBs[/URL][/color:885e826bc2] I proszę bez tego poważania bo go dla mnie nie macie.
grajek
2007-11-27 11:32:38
Tylko, że to zdjęcie nie jest zdjęciem przełącznika z gitary mi sprzedanej tylko takiego, który firma mi założyła za 50 zł. Zakończenie jego jest zupełnie inne. NO ALE PRZECIEŻ SKLEP SIĘ NIE MYLI. TYLKO WY MACIE ZAWSZE RACJĘ W ODPOWIEDZI NA KAŻDE NEGATYWNE OPINIE. MOŻECIE SOBIE UDOWADNIAĆ SWOJĄ WYŻSZOŚĆ.
Grajek
2007-12-03 23:47:46
Na zdjęciu powyżej znajduje się oryginalny przełącznik modelu AV3. Jak już pisaliśmy, w Pana gitarze zamontowany został przełącznik GLD-EL002 firmy Goldo. Poniżej link i zdjęcie: http://muzyczny.pl/szczegoly.pl?id=117194&grupa=119974
Gość
2007-12-06 19:15:18
Ech, widać nie mam szczęścia do sklepu muzyczny.pl(biorąc pod uwagę pozytywne opinie użytkowników forum), pewnego razu gdy coś zamówiłem, to paczka przyszła po ponad 2tyg. Następnie zamówiłem kaczkę, dostałem uszkodzoną, specjalnie jechałem do Wrocławia by ją wymienić(Znajomy miał podobną sytuację i jak wymieniał odsyłając towar, to doczekał się nowego po miesiącu). Teraz zamówiłem struny i po 4 dniach od złożenia zamówienia, dostaje kretyńskiego e maila czy numer domu na pewno się zgadza! Jeszcze z czymś takim się nie spotkałem! To są po prostu jaja. Gdyby pracownik sklepu nie mógł się zapytać od razu,a teraz paczka przyjdzie po tyg, bo w weekend nie liczę, że będzie. Innymi słowy, nie polecam tego serwisu. Proponuję robić zakupy na miejscu niż kupować przez internet.
spec
2007-07-26 12:22:02
Ja zamawiam w muzyczny.pl juz od kilku miesiecy duzo rzeczy i raz mi sie zdarzylo, ze paczka szla dluzej niz 2 dni. Jak dostajesz przesylke to pisze kiedy zostala nadana, wiec win za to pozte a nie muzyczny.pl Druga sprawam skoro dostales email to cos musialo byc nie tak, nieprawdaż?
Diler
2007-07-26 12:45:56
Hmm nie wiem czy coś nie tak, wyraźnie napisałem numer domu. Więc nie wiem skąd, w ogóle takie przypuszczenia, że coś mogło być źle. Poczta to swoją drogą. Gdyby paczki były wysyłane, od razu po złożeniu zamówienia takiego problemu by nie było. Jak już mówiłem, nie mam szczęścia do tego sklepu.
spec
2007-07-26 12:59:32
Proponuje skladac, zamowienia przez portal a nie przez email. Wtedy by nie bylo takich akcji.
Diler
2007-07-26 13:27:40
[b:37ea5b5da3]Diler[/b:37ea5b5da3], to nie jest podforum do dyskusji ogólnych, rozumiem, ze lubisz sie tu czesto i gesto wypowiadac, ale pozwól sprawe zalatwic pracownikom sklepu... Oni potrafia walczyc o zachowanie twarzy!
Gość
2007-07-26 13:29:57
Ok, ale staram sie wyjasnic ludziom na czym polega problem z ich strony. Zamawiajac sprzet w sklepie, towar zostaje wyslany i na tym konczy sie rola muzyczny.pl! Co sie dzieje z paczka i kiedy dotrze, za to odpowiada poczta!
Diler
2007-07-26 13:34:06
[quote:7840dfd1b9="spec"]Ech, widać nie mam szczęścia do sklepu muzyczny.pl(biorąc pod uwagę pozytywne opinie użytkowników forum), pewnego razu gdy coś zamówiłem, to paczka przyszła po ponad 2tyg. Następnie zamówiłem kaczkę, dostałem uszkodzoną, specjalnie jechałem do Wrocławia by ją wymienić(Znajomy miał podobną sytuację i jak wymieniał odsyłając towar, to doczekał się nowego po miesiącu). Teraz zamówiłem struny i po 4 dniach od złożenia zamówienia, dostaje kretyńskiego e maila czy numer domu na pewno się zgadza! Jeszcze z czymś takim się nie spotkałem! To są po prostu jaja. Gdyby pracownik sklepu nie mógł się zapytać od razu,a teraz paczka przyjdzie po tyg, bo w weekend nie liczę, że będzie. Innymi słowy, nie polecam tego serwisu. Proponuję robić zakupy na miejscu niż kupować przez internet.[/quote:7840dfd1b9] Proszę o podanie numeru zamówienia w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Wszystkie nasze maile są archiwizowane, więc jeśli będzie taka konieczność - sprawdzimy od kogo wyszedł mail nazwany przez Pana "kretyńskim". Pozdrawiamy [size=9:7840dfd1b9][ [i:7840dfd1b9][b:7840dfd1b9]Dodano[/b:7840dfd1b9]: Czw 26 Lip, 2007[/i:7840dfd1b9] ][/size:7840dfd1b9] [quote:7840dfd1b9="Diler"]Ok, ale staram sie wyjasnic ludziom na czym polega problem z ich strony. Zamawiajac sprzet w sklepie, towar zostaje wyslany i na tym konczy sie rola muzyczny.pl! Co sie dzieje z paczka i kiedy dotrze, za to odpowiada poczta![/quote:7840dfd1b9] Mylisz się Diler. Nasza rola trwa aż do momentu wygaśnięcia gwarancji, a nawet potem chętnie pomagamy jeśli jesteśmy w stanie coś dla klienta zrobić. Nam nie chodzi o to by po prostu sprzedać towar i cześć, ale o to, by klient był przede wszystkim zadowolony. Rozpatrujemy wszelkie reklamacje, a wszystkie nieporozumienia tak jak tutaj - wyjaśniamy od razu. I przychylam się do prośby Sinnera - daj się wypowiadać pracownikom sklepu. Miło nam że stajesz w obronie naszej opinii, ale nasi klienci mogą wziać Cię za pracownika sklepu, a to by już nieco nam pomieszało przy uwzględnianiu reklamacji czy udzielaniu wyjaśnień. Pozdrawiam. Krzysiek
Gość
2007-07-26 13:34:44
witam całe zamieszanie powstało w wyniku dość nietypowego numeru budynku który składał z 4 cyfr codziennie wysyłamy dużo przesyłek i czasami zdarza sie że klienci przez pomyłkę wprowadzają złe dane czasami sie zdarza że jest wpisany nr budynku 1234 a po kontakcie z klientem okazuje sie ze powinno być 12/34 w przypadku źle wysłanej paczki są zawsze jakieś problemy dlatego chciałem mieć pewność ze dobrze ja do Pana wysyłam przed napisaniem tego "kretyńskiego" maila probowałem sie skontaktować z Panem poprzez wskazany nr telefonu (o różnych porach) ale nikt nie odbierał telefonu za utrudnieni z góry przepraszam pozdrawiam Jakub Pindelski
Gość
2007-07-26 13:44:34
[size=7:36c0727a2d]070126-1957-10131-57.8[/size:36c0727a2d] Jestem klientem sklepu już długo, kupuję najczęściej różne drobne akcesoria paczka 50-100zł. Zawsze wszystko przebiega sprawnie i bezproblemowo, ale niestety tym razem zawiodłem się, bo sklep nawalił z pewnym drobiazgiem- zamówiłem bordowy pas, a otrzymałem kiczowaty czerwony. Niby różnica niewielka, ale ogólny wygląd gitary bardzo wiele traci- vintage'owy Heritage Cherry z topem birdseye z jakrawym czerwonym pasem, to nie jest dobry pomysł. Ja sobie mogę go przyfarbować, ale piszę, żeby następnym razem to nie była gitara ;)
AbuseArt
2007-01-31 19:46:43
Wrześień zamawiam piec Custom 212 WAV . Sprzęt zostaje dostarczony lecz w kąplecie brak przełącznika . Po negocjacjach ze sprzedawcą i zapewniwniu o doslaniu przełącznika w ciągu 3 tygodni jeszcze go państwo nie dostarczyliście co slychac w tej sprawie? [b]Jest to przełącznik o 7 przyciskach Pozdrawiam:
Maciak C.
2006-12-27 18:10:50
Witam! Mimo usilnych starań z naszej strony, hurtownia w której przełącznik był zamówiony nie wywiązała się z obiecanego terminu dostawy. Tak jak zapewniałem telefonicznie, zrobimy wszystko aby to zamówienie zostało jak najszybciej zrealizowane. Przepraszam za tak długi okres oczekiwania. Pozdrawiam-Andrzej
Gość
2006-12-30 13:07:04
Witam, zamówiłem u Was efekt BOSS SD-1 Super Overdrive, pasek PLANET WAVES z serii JOE SATRIANI i statyw do gitary elektrycznej - wszystkie podobno były na magazynie i czas dostawy nie miał przekroczyc 48h od daty wysyłki: DATA WYSYŁKI: 18.12.2006 godzina 15:01. Gdzie jest ta przesyłka?
Gość
2006-12-21 14:03:16
Prosze wziąść poprawkę na to, że jest okres przedświąteczny i wszyscy ciągle cos wysyłają, zamawiają etc. Poczta ma znacznie więcej roboty niż zwykle. A po za tym, sklep nie bierze odpowiedzialności za działanie Poczty Polskiej. Skoro wysyłka została nadana, pozostaje teraz jedynie czekać.
Roon
2006-12-21 14:16:50
Zamówienie z dnia: 2006-12-17 18:25:02 Zamówienie zrealizowane i wysłane: 2006-12-18 16:01:11 Specjanie nie widzę naszej winy. Przy korespondencji [b:6243f2baf3]trzeba[/b:6243f2baf3] podawać numer zamówienia. Proszę się pofatygować i zajrzeć na http://zamowienia.muzyczny.pl po numer przesyłki, następnie sprawdzić w swoim oddziale pocztowym. Niestety, mamy okres przedświąteczny.
Gość
2006-12-21 14:17:00
ok zaraz wybiore sie na poczte i zobacze.
Gość
2006-12-21 14:22:34
i dalej sobie czekam, a na poczcie nikt nie mogl udzielic mi zadnej informacji na temat tej przesylki. moze warto zrezygnowac z uslug tej firmy bo to sie lekko mija z celem... to mial byc prezent swiateczny...
Gość
2006-12-22 14:53:29
Sklep za traffik przesyłek nie odpowiada. Wszelkie pretensje prosze zgłaszać do poczty Polskiej A że to miał być prezent... Cóż, nie można było przewidzieć, że będzie ruch i zamówić kilka dni wcześniej?[/i]
Roon
2006-12-22 16:28:32
[b:39ae86597e]Roon[/b:39ae86597e] ma rację. Wina leży jedynie po stronie klienta i poczty polskiej. Sklep spisał się perfekcyjnie - wysyłka dzień po zamówieniu. Nigdy, ale to przenigdy jednak nie zamawia się prezentów przez internet później, jak 2 tyg. przed wigilią. Poczta jest wówczas tak zagracona, że czas przesyłki zwiększa się nawet kilkakrotnie. Ja tam co potrzebowałem zamówiłem przeszło 3 tyg. temu, nie musiałem się zatem martwić o dostarczenie. Tak polecam robić na kolejne święta.
Inkwizytor
2006-12-22 17:06:56
[quote:d079614f90="Anonymous"]i dalej sobie czekam, a na poczcie nikt nie mogl udzielic mi zadnej informacji na temat tej przesylki. moze warto zrezygnowac z uslug tej firmy bo to sie lekko mija z celem... to mial byc prezent swiateczny...[/quote:d079614f90] W jednej z rozdzielni paczek poinformowano nas, że duże firmy wysyłkowe, typu Świat Książki czy merlin, poprzez przesyłki priorytetowe spowodowały paraliż organizacyjny Poczty. Spóźnionych przesyłek jest bardzo dużo, więc należy uzbroić się w cierpliwość i poczekać. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za przeciągający się czas doręczenia przesyłki przez Pocztę Polską. Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka została od nas wysłana możliwie jak najszybciej od chwili złożenia zamówienia. Pozdrawiam, Grzegorz Ostrowski
Gość
2006-12-22 18:46:55
Jestem troszke zaniepokojony Otóż zamówiłem dwa komplety strun, zapłaciłem 58zł , dostałem od was e-maila : "Data wysyłki: 2006-12-08 16:00:00 Przwidywany czas dostawy: 1 do 2 dni " dziś jest 18 grudnia -a przesyłki nadal nie ma. napisałem w tej sprawie do was e-maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji ale odpowiedzi nie orzymałem , więc uprzejmie pytam tu na forum : -Gdzie jest moja przesyłka? nr zamówienia to 061206-2354-9302-58-P
megagonzo
2006-12-18 20:58:06
"Niedostarczone". Sprawdź najlepiej najpierw na poczcie. Skoro zostało wysłane, to zostało wysłane. Jeżleli okaże się, że nie ma, będziecie składać na pocztę reklamację, a to najwcześniej po świętach i troooochę potrwa.
Inkwizytor
2006-12-18 21:02:55
To skocze jutro na Tą poczte i napisze co z tego wyniknie.
megagonzo
2006-12-18 21:18:58
Witam! Czy sprawdzał Pan w Urzędzie Pocztowym czy przesyłka już jest? Przecież nie możemy ponosić odpowiedzialnośći za sprawne działanie Poczty (szczególnie przed Świętami). Jutro po numerze realizaji zamówienia, spróbujemy zlokalizować przesyłkę. Struny za które Pan zapłacił, na pewno dotrą na miejsce. Pozdrawiam-Andrzej
Gość
2006-12-18 22:35:38
[quote:b37de944d0="gitary@muzyczny.pl"]Przecież nie możemy ponosić odpowiedzialnośći za sprawne działanie Poczty[/quote:b37de944d0] A co dopiero za niesprawne :wink: .
Inkwizytor
2006-12-19 13:58:32
[quote:9bf61f6899="megagonzo"]To skocze jutro na Tą poczte i napisze co z tego wyniknie.[/quote:9bf61f6899] Proszę się nie fatygować. Tym razem to MY - muzyczny.pl spowodował Pańskie zmartwienie. Przesyłka nie została nadana. Proszę o przyjęcie w imieniu naszej firmy przeprosin oraz gratisów zawartych w wysyłanej jutro przesyłce. Pozdrawiam Marek Ostrowski
Gość
2006-12-19 20:34:14
Cóż :-) Juz wszystko dostarczone, mam w ręce, A gratis już sobie wisi :-) pozdrawiam i życzę wesołych świąt
megagonzo
2006-12-21 19:04:58
Dziekuję za informację Cieszę się, że "naprawa" wysyłki trwała tak krótko (zasługa Poczty Polskiej). Dziękujemy za życzenia i również życzymy Zdrowych, Wesołych i Radosnych, w Szczęśiu i Obfitości przebiegających Świąt Marek Ostrowski
Gość
2006-12-21 19:17:48
Niestety muszę napisać niepochlebną opinię. Już chyba dwa miesiące temu a może i więcej zamówiłem przez internet drumlę. Nie dość, że dostałem nie ten rozmiar co był w zamówieniu to w dodatku była ona tańsza. Sprzedawca prawdopodobnie liczył na brak mojej znajomości. Po prostu nie było jej w magazynie. Po uzgodnieniu telefonicznym, że po otrzymaniu właściwej drumli wyślą mi ją na mój koszt minęły już dwa miesiące a paczki jak nie było tak nie ma. Mimo, iż drumla ta jest dostępna z powrotem w sklepie. NIE POLECAM. BRAK PROFESJONALIZMU.
Kayaman
2006-09-10 12:04:54
Ja już nie wiem o co chodzi... Gdy zakupowałem produkty w waszym sklepie, to pisało, że na stanie znajduje się coś koło 30 sztuk danego towaru. Zamówiłem i czekam... czekam... czekam...I Czekam! Zamówienie złożyłem tydzień temu i dopiero dzisiaj odpisaliście, że towar jest już w drodze do mnie. Przecież nie możliwe jest, żeby cały zapas towaru został wykupiony w jeden dzien nie?! Pozdrawiam 8) 8) 8) 8)
pseudo15
2006-05-04 18:56:23
Witam! Jeśli chodzi o termin realizacji zamówienia, to proszę zwrócić uwagę na fakt iż zamówienie zostało u nas złożone w piątek 28 kwietnia wieczorem, tuż przed tzw. "długim weekendem". W dni wolne od pracy, nasza firm nie realizuje zamówień. Zamówienia z piątku ( jeśli pojawią się u nas po godzinie 14.00) realizujemy w poniedziałek. Z racji dni wolnych od pracy, to zamówienie zostało zrealizowane w czwartek. Pozdrawiam-Andrzej
Gość
2006-05-09 18:27:40
Niestety jestem trochę zawiedziony :(.Jutro mam dostać dopiero przesyłke a zamówiłem tydzień temu.Mówiono mi, że nie ma akurat na stanie gitary,chociaż w sklepie on-line była widoczna 1 sztuka.
michael-1992
2006-04-25 19:47:39
Witam! Niestety zdarza się, że jeden instrument zostanie zakupiony przez dwie osoby. W momencie składania przez Pana zamówienia, gitara została zakupiona wcześniej przez inną osobę. Dlatego zadzwoniłem na numer telefonu wskazany w zamówieniu i poinformowałem o tym fakcie. Zaproponowałem zbliżony model lub sprowadzenie zamówionego modelu w ciągu kilku dni. Rozmawiałem z Mamą osoby która zamówiła gitarę. Wybrano opcję drugą i w ten sposób zamówienie zostało zrealizowane. Przepraszam za brak możliwości natychmiastowej realizacji zamówienia. Pozdrawiam Andrzej
Gość
2006-04-27 13:07:09
Zapłaciłem 10 zł za priorytet, dostałem ekonomiczną. To nie w porządku. Co prawda czytam z paczki, że koszt wysyłki wyniósł 9,50 (była dość ciężka) ale to chyba nie jest moja sprawa? Skoro w sklepie jest napisane na sztywno: 9 zł - paczka ekonomicza, 10 zł - priorytetowa to chyba do czegoś zobowiązuje? Może wprowadzić bardziej elastyczny cennik pocztowy lub poprawić ceny, żeby nie było w przyszłości takich niespodzianek? Z.G.
klient
2006-01-25 21:05:20
Z podanych informacji nie mogę w żaden sposób wyjaśnić przyczyny zmiany sposobu wysyłki. Prosiłbym o informację o nr zamówienia, wtedy możemy dokładnie prześledzić jego realizację. Informację taką może Pan przesłać mailem na adres michal@muzyczny.pl, zamowienia@muzyczny.pl lub podać tutaj. Generalnie unikamy wysyłki paczką ekonomiczną ze względu na brak możliwości szybkiej reklamacji oraz długi czas jej dostarczania. Jeśli taka pomyłka faktycznie nastąpiła, najmocniej za nią przepraszam.
Gość
2006-02-12 22:43:57
Wszyscy tu tak chwala ten sklep...ja zamowilam gitare 4 stycznia, to napisali mi, ze "zamowienia beda realizowane od 9 stycznia"....:/ gitara miala przyjsc teoretycznie 11 sycznia....no, niestety, dzisiaj jest 13 a gitary jeszcze nie ma...moze wejde na to forum za jakis miesiac, jak dojdzie i napisze, ze bardzo szybki czas dostawy :wink: i swietna obsluga, ktora nawet na maila nie raczy odpisac... :evil:
Eowina
2006-01-13 13:27:18
Przesyłka została wysłana dnia 10.01.2006r. Na stronie: http://www.masterlink.com.pl jest zapisany przebieg realizacji dostawy. Wynika z niego, że kurier był z przesyłką 11.01, 12.01 oraz 13.01. Nie zastał nikogo w domu. Andrzej
Gość
2006-01-16 18:14:46
hmm..wydaje mi sie, ze jest tam napisany 16, no ale moze sie myle...
Eowina
2006-01-30 20:34:17
Pozatym dziekuje bardzo za udostepnienie wszystkim uzytkownikom forum mojego nazwiska...no, tak idealny sklep..rzeczywiscie, przepraszam chyba sie pomyslilam...ale na szczescie jest tez duzo innych :)
Eowina
2006-01-30 20:37:10
Witam! Przez moje niedopatrzenie, pojawił się link do strony MasterLink na której widnieje Pani nazwisko za co przepraszam - został on już usunięty. W momencie wpisywania informacji (w poprzednim poście) dotyczącej przebiegu dostawy, na stronie MasterLink nie było nazwiska - pojawiło się dopiero po odebraniu przesyłki. Z naszej strony, realizacja zamówienia przebiegła terminowo. Natomiast, nie jesteśmy w stanie pilotować każdej przesyłki która od nas wychodzi. Często terminowość dostaw zależy od indywidualnego podejścia kuriera (i odbiorcy) w danym mieście. W przypadku firmy MasterLink, sytuacje nieterminowego dostarczenia przesyłki zdarzają się sporadycznie. W tym przypadku, kurier dwa razy nie zastał nikogo w domu. Oczywiście, nie jesteśmy idealnym sklepem, ale staramy się poprawiać jakość wykonywanych przez nas usług - a drobne błędy mogą przydarzyć się każdemu. Pozdrawiam Andrzej
Gość
2006-01-31 18:32:35
bo wyslalem zamowienie 8 lutego, tego samego dnia zrobilem przelew z mBanku (sklep tez ma konto w mBanku wiec przelew zostal wykonany natychmiast), a paczka zostala wyslana dopiero dzisiaj, czyli 14 lutego... moze to "wypadek przy pracy" ale szybkosc realizacji niezbyt mi sie podoba.
kupujacy
2005-02-14 13:02:42
I ma kolega stuprocentową RACJĘ !!! Ja też nie jestem zadowolony, to i tak jest zbyt łagodne określenie w tej sytuacji. Winien jestem Panu przeprosiny za to karygodne przeoczenie zespołu muzyczny.pl zważywszy, że cały zamówiony towar był na "stanie" firmy. Dziękuję za ten post, dzięki któremu już poprawiliśmy procedurę przepływu informacji i mam nadzieję, że ta zmiana wykluczy w przyszłości takie sytuacje delikatnie nazwane przez Pana "wypadkami przy pracy". Wyrażę nadzieję, że następnym razem nie zawiedziemy.
Gość
2005-02-15 17:58:53
10.01 br dostałem maila z potwierdzeniem realizacji zamówienia. Dziś jest 26.01 i nadal nie mam upragnionego stojaka do gitary. Może firma traktuje poważnie klientów którzy zamawiają trzy-czterocyfrowe arykuły. Nie polecam :x
Adam
2005-01-26 16:01:53
Wystąpił błąd przy adresowaniu przesyłki, niestety, pomyłki się zdarzają. Panu Adamowi został wysłany nowy uchwyt - oczywiście bez dodatkowych kosztów. Za pomyłkę i opóźnienie przepraszamy. Wszystkich klientów traktujemy w ten sam sposób, nie sortujemy zamówień ani nie ustalamy im priorytetów wg ilości zer. Zamówienia są realizowane w kolejności ich nadsyłania. Przy okazji, wszystkim zainteresowanym szybką realizacją zamówień polecam gorąco wybór opcji transportu poprzez Pocztę Polską - przesyłkę priorytetową (lub za pośrednictwem firmy spedycyjnej Masterlink). Koszt jest niewiele większy a wszelkie reklamacje dostarczenia możemy wnosić znacznie szybciej. W przypadku zwykłej paczki, Poczta ma 14 dni na jej dostarczenie i w tym czasie nie można zrobić praktycznie nic. Stąd tak długi czas oczekiwania pana Adama - wybrał sposób dostawy "zwykła przesyłka".
Gość
2005-01-27 18:56:36