Totalna chińszczyzna, na zdjęciu wyglądało lepiej cóż. Może lepiej byłoby pisać na stronie że jest to tandetna chińszczyzna z lekko odklejającymi się fragmentami czegoś bo aksamit to to raczej nie jest. Nie odsyłam niech jest, 600 to nie tragedia. Gratuluje dobrego samopoczucia.
Profil: 47738
2013-09-03 14:48:31
jak na sklep internetowy to 3 dni zadługo- co innego było napisane a inaczej wysyłacie.
twardy
2013-08-23 11:40:19
Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z regulaminem, w Pana przypadku dostawa do 2-óch dni roboczych. Złożył Pan zamówienie w dniu 15.08.2013 - czwartek - przypominam że był to dzień świąteczny, wolny od pracy. Zamówienie zostało zrealizowane i wysłane w dniu następnym, czyli 16.08.2013 - piątek. Firma kurierska doręczyła Panu przesyłkę dnia 19.08.2013 - poniedziałek.
Przesyłka mogła zostać dostarczona w sobotę, lecz jest to opcja dodatkowo płatna.
Tomasz Pyżyk
2013-08-26 17:56:18
czas oczekiwania, sprzedajecie przedmioty których nie ma na stanie i to tyko były kable :( już kiedyś zamówiem zasilacz, którego nie było na stanie inawet nie mozna go było dostac od Polsoudu, nie gdy więcej !!
libertstudio
2013-07-08 20:15:31
Informacja o dostępności podana jest przy każdym produkcie. Jeśli zamówił Pan więcej niż aktualny stan magazynowy - informacja o dłuższym czasie realizacji zamówienia pojawiła się najpierw w koszyku, następnie w mailu potwierdzającym zamówienie. Niezmiernie mi przykro, że nie spełnia to Pańskich oczekiwań co do poziomu obsługi.
Michał Ostrowski
2013-07-11 16:28:26
Jest kilka powodów na badzie których wystawiam Państwu negatywną opinie i na 100% nie będę polecał Państwa sklepu.
Fakty:
1. towar który zamówiłem nie dotarł w czasie jaki został określony na stronie www. Pomimo potwierdzonej telefonicznie z Państwa pracownikiem wpłaty.
2. Osoba obsługująca infolinie oszukała mnie twierdząc że błąd był po mojej stronie ze względu na zły szablonu adresu jaki wpisałem. Po czym bez mojej korekty lecz dobę później towar i tak został wysłany. ( co tylko potwierdza że jednak adres był prawidłowy)
3. Obsługa na infolinii była niemiła, traktująca klienta z pozycji ćwierć inteligenta.
4. Brak podejścia do sprzedaży od strony klienta w centrum uwagi.
Grzegorz
2013-07-03 21:40:45
Najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację i niedogodności jakie Pana spotkały.
Bardzo dziękuję za niezwykle cenną opinię.
Michał Ostrowski
2013-07-11 16:42:14
zbyt długi czas oczekiwania na realizację zamówienia. Zamówienie złożyłam 26.05.2013 dopiero 04.06.2013 wysłano zamówienie z informacją,że przesyłka może dotrzeć od 1-14 dni.
matylda
2013-06-11 15:45:12
Dokładne informacje o sposobie realizowania wysyłek znajdują się w Regulaminie Sklepu Internetowego, który każdy klient przed dokonaniem rejestracji czyta i akceptuje, jest więc poinformowany o realizacji wysyłek pocztowych tylko we wtorki przed złożeniem zamówienia.
pkt. 7.1.:
″Poczta Polska ekonomiczna: koszt 6 zł,
Usługa dostępna dla wybranych towarów, oznaczonych symbolem .Ekonomicznej przesyłki pocztowej., o łącznej wartości nie przekraczającej 200,- zł i łącznej wadze do 200g. Wysyłka towaru realizowana jest tylko we wtorki. Zamówienia złożone we wtorek po godz. 12 realizowane są w następnym tygodniu. ″
W przypadku braku akceptacji regulaminu złożenie zamówienia nie jest możliwe.
Tomasz Zawiślak
2013-07-05 17:25:59
Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem : zamiast stroików RICO Royal są Vandoren. Proszę o przysłanie zamówionego i zapłaconego towaru.
Eugeniusz Goc
Profil: 8652
2013-04-22 20:52:05
ze strony sklepu wszystko gitara, słuchawki ociekają basem, brakuje mi środka i szerokość sceny też rażąco węższa w porównaniu z moimi poprzednimi aJAYS, estetycznie przyjemnie, gumki wyprawiają cuda w uchu, wystarczy ruszyć palcem a cała stabilność ciśnienia idzie z dymem. Wymagające baaaaardzo ciepłe słuchawki.
rufio
2013-03-25 11:50:13
Sama relaizacja zamówienia, szybka i sprawna. O wszystkim byłem na bierząco informowany włacznie z osobą odpowiedzialną za moje zamowienie. Natomiast sama przesylka (zamówiłem przesyłkę pocztą polska ekonomiczną) to chyba jakaś totalna pomyłka. Paczki tą opcją są wysyłane jak się dowiedziałem tylko raz w tygodniu we wtorek, czyli jeżeli zamówienie złożysz np. we wtorek wieczorem to przesyłka zostanie dopiero wysłana za tydzień + 2-3 dni na samą podróż, czyli conajmniej około półtora tygodnia od daty zamówienie do otrzymania samej przesyłki - totalna pomyłka. Tym bardziej, że nie zauważyłem by klient był o tym informowany w momencie realizacji zamówienia. Uważam,że przesyłki ekonomiczne powinny być wysyłane conajmniej 2-3 razy w tygodniu. Sklep fajny, przesyłka do bani , totalne rozczarowanie 1,5 tygodnia w jakich czasach my żyjemy. PZDR :)
GrzSta
2013-03-04 22:50:21
Dokładne informacje o sposobie realizowania wysyłek znajdują się w Regulaminie Sklepu Internetowego, który każdy klient przed dokonaniem rejestracji czyta i akceptuje, jest więc poinformowany o realizacji wysyłek pocztowych tylko we wtorki przed złożeniem zamówienia.
pkt. 7.1.:
″Poczta Polska ekonomiczna: koszt 6 zł,
Usługa dostępna dla wybranych towarów, oznaczonych symbolem .Ekonomicznej przesyłki pocztowej., o łącznej wartości nie przekraczającej 200,- zł i łącznej wadze do 200g. Wysyłka towaru realizowana jest tylko we wtorki. Zamówienia złożone we wtorek po godz. 12 realizowane są w następnym tygodniu. ″
W przypadku braku akceptacji regulaminu złożenie zamówienia nie jest możliwe.
Tomasz Zawiślak
2013-03-15 16:40:49
Towar który otrymałam okazał się jakąś tandetą - to pokrowiec do Ovation. za 299 samo wykonanie bardzo kiebskie czego nie widać przy zamawianu. materiał zle naciągnięty a przy tym w 2 czy 3 miejscach zacina zamek. Reszta drobiazgów ok. pasek, stopka. No i pakowanie hm. Sterta śmieci wrzucona a klient musi się potem tego pozbyć, Żenada. z takim czymś się jeszcze nie spotkałam. Raczej już podziękuję za zakupy w tym sklepie. Nie polecam.
pedzacaniedzwiedzica
2013-01-24 14:37:41
Witam!
Przypominam że jeśli towar zamawiany przez internet nie spełnia pani oczekiwań, można zwrócić w przeciągu 10 dni.
Jakub Pindelski
2013-01-28 10:18:06
Brak odpowiedzi ma mail, którego wysłałem na podany mi adres jakub.pindelski@muzyczny.pl
lyczi
2013-01-06 19:37:15
Zamówiona książka ( miękka oprawa ) przyszła pognieciona.
borkmi
2012-12-24 12:23:26
Przysłany mi został niewłaściwy towar. Zamawiałem 134805 SELM-MPC-AS-SOLOIST-E, a wysłany mi został 134807 SELM-MPC-AS-SOLOIST-C. Różnicę zauważyłem dopiero po użyciu ustnika, stąd brak reklamacji z mojej strony lecz odczucia są jak najbardziej negatywne. Pod znakiem zapytania stawiają również moje przyszłe zakupy, czy to w Państwa sklepie internetowym, czy w sklepie przy Armii Krajowej. Pozdrawiam.
feynyree
2012-12-02 21:06:16
SZKODA ,ZE W OFERCIE NIE JEST NAPISANE ,ŻE SKRZYPCE NIEMIECKIEJ FIRMY SĄ PRODUKOWANE W CHINACH .WIELKIE ROZCZAROWANIE!!!!!!!!!
Profil: 41833
2012-11-28 11:45:25
Do słuchawek nie mam zastrzeżeń żadnych. Terminowość i kontakt - tragiczny. Prawdopodobnie gdybym nie wydzwaniał to bym jeszcze nie miał tych słuchawek. Dopiero za 3 razem odebrała osoba która wie na jakim świecie żyje i powiedziała że w związku z opóźnieniem będzie gratis - oczywiście gratisu nie było. Dwie wcześniejsze osoby chyba nie wiedziały nawet że w sklepie pracują
Adam Dudko
2012-10-22 12:31:26
Istnieje takie coś jak coorporate identity, sklep muzyczny M.Ostrowski nie posiada tej tożsamości, a jak już, to polega ona na nijakiej obsłudze, zero uśmiechniętych twarzy i braku komunikacji z klientem.
Reklamówki firmowe też by się przydały, ponieważ nie wiedziałem gdzie spakowac mój zakupione sprzęt elektryczny, żeby go uchronic przed deszczem. Kupiłem sprzęt AKAI, jestem zadowolony, ale następny zakup odbędzie się już w innym sklepie.
Nico
2012-10-03 22:37:51
zamowilem flet typu barokowy a otrzymalem renesansowe
Gość
2012-09-17 12:02:58
Zakupiony instrument nie działa. !
Krystyna
2012-09-13 12:23:13
Dwa zamówienia towarów ze stanu magazynowego, zapłacone w poniedziałek - dotarły kurierem w piątek. Brak zmian statusu zamówień w panelu klienta - nie było więc nawet wiadomo na jakim etapie jest obecnie zamówienie. A jeśli ma się ŻYWEGO OPIEKUNA naszych zamówień to oczekuje się lepszej, pełnej, profesjonalnej obsługi, automatyczne maile jeszcze ″wiosny nie czynią″. Tyle z mojej strony. Sam towar w porządku. Dziękuję.
supersoul
2012-09-08 11:02:25
Zamówienie zostało ostatecznie zrealizowane z dość dużym opóźnieniem. Od momentu zarejestrowania środków na koncie sklepu (co potwierdzono mailem) do przesłania informacji o zrealizowaniu zamówienia minęło 6 dni, co nie jest podstawą do wystawienia pozytywnej opini o sklepie tym bardziej, że w w pkt. 5 regulaminie sklepu mówi się o jednodniowej realizacji zamówienia, chyba że nie ma towaru na magazynie, a co akurat nie miało miejsca w przypadku zamówionego towaru. Reasumując, nie polecam sklepu ze względu na brak trzymania się warunków regulaminu, który sam sklep określił.
Chris
2012-07-17 12:08:20
Witam!
Jako forma transportu została wybrana przesyłka ekonomiczna pocztą Polską.
W regulaminie który przez Pana został zaakceptowany, jest informacja o tym że Poczta Polska odbiera od nas przesyłki tylko we wtorki:
″
Poczta Polska ekonomiczna: koszt 6 zł,
Usługa dostępna dla wybranych towarów, oznaczonych symbolem .Ekonomicznej przesyłki pocztowej., o łącznej wartości nie przekraczającej 200,- zł i łącznej wadze do 200g. Wysyłka towaru realizowana jest tylko we wtorki. Zamówienia złożone we wtorek po godz. 12 realizowane są w następnym tygodniu.″
Data złożenia zamówiniea: 2012-06-21 11:46:05 (czwartek)
Data płatności: 2012-06-21 12:18:35 (ZAPŁACONE)
Osoba rozliczająca: Dorota Buko
Data zamknięcia: 2012-06-26 15:05:03
Zamówienie zostało zrealizowane w terminie
Jakub Pindelski
2012-07-18 11:38:21
Wszystko przyszło w porządku, ale towar nie do końca zgadzał się ze zdjęciem. Na pasku do gitary brakowało naszywki na kostki do gry, która była widoczna na zdjęciu. Po części z tego powodu zdecydowałem się na zakup tego przedmiotu i muszę przyznać, że teraz jestem zawiedziony brakiem tego elementu. Na dodatek opiekun mojego przedmiotu nie odpowiadał na mojego e-maila w sprawie przesyłki. Podsumowując, liczyłem na większy profesjonalizm tego sklepu, ponieważ na początku wydawał mi się najlepszy, ale szybko zmieniłem o nim zdanie. Mam głęboką nadzieję, że taka sytuacja się już nie powtórzy.
lukiluki97
2012-06-28 21:08:59
Zamawiany pasek nie posiada dodatkowej kieszonki na kostkę:
http://muzyczny.pl/116978-Planet-Waves-50C02-pasek-gitarowy-CHECK-MATE.html
Nie dostaliśmy też od Pana żadnego maila z informacją, z zamówieniem jest coś nie tak.
Proszę przesłać na maila GITARY@MUZYCZNY.PL zdjęcie z paskiem który pan otrzymał.
Jakub Pindelski
2012-06-29 11:03:53
Negatywna
Profil: 38878
2012-06-22 14:27:50
Przester strasznie ostry, szumiący, ale czego spodziewać się po tym przedziale cenowym. Clean też nie zadowala, ale, powiedzmy, ujdzie w tłumie - może to wina mojej gitary. Strasznie wkurza mnie to, że przy przełączaniu kanałów lub włączaniu pieca, działa on na maksimum głośności i trzeba go ściszać (często robi wtedy spięcia). Poza tym przy przełączaniu automatycznie uruchamia się PHASER. Słowem, sprzęt dla osób o mocnych nerwach.
gitarzysta
2012-06-17 15:55:31
Mimo potwierdzenia telefonicznie przedstawionej oferty na zestaw mikrofonu Shure SV 200 otrzymalem bez saszetki ochronnej i uchwytu do mikrofonu.Pracownik firmy na moja reklamacje telefoniczna odpowiedzial , ze to pomylka osoby ktora pisala oferte.
Zawiedziony
2012-05-04 13:45:29
Kupiłem mikser numark m3 po niższej cenie z myślą o zachowaniu standardów miksera. Konsola pochodziła 2 tygodnie po czym zaczął psuć się potencjometr, ba inne potencjometry chodziły strasznie ciężko a czasem leciutko. Jest jeszcze parę innych defektów np wejście słuchawkowe nie jest umocowane i po wciśnięciu jack ″wchodzi″ ono do środka
Overoy
2012-04-15 22:10:04
Nieodbierane telefony, brak odpowiedzi na maila z pytaniem... Towar mogłem odebrać na drugi dzień po zamówieniu, jednak czekałem na jakiekolwiek info zwrotne, które się nie pojawiło... Koniec końców transakcja doszła do skutku jednak brak jakiegokolwiek odzewu ze strony Pana Sławomira przez ponad tydzień to jest niestety jawne olewanie klienta... Mam nadzieję, że to jednorazowy incydent.
j23pl
2012-03-19 10:49:58
sprzedaliście mi rzecz której nie mieliście
Profil: 36804
2012-02-29 20:37:09
Bardzo długa wysyłka, towar został wysłany prawie TYDZIEŃ po wpłacie!!
krzysiek1993r
2012-02-29 18:21:08
Zamówienie zostało złożone 2012-02-05 21:35:37 (w Niedzielę), przelew dotarł do nas 2012-02-08 08:38:17 (Środa). Jako forma transportu została wybrana przesyłka ekonomiczna Pocztą Polska (która jest wysyłana od nas tylko we Wtorki), najbliższym możliwym terminem wysłania tego zamówienia był 2012-02-14 i tak też zamówienie zostało zrealizowane.
Jakub Pindelski
2012-03-07 17:55:23
Zakupiłem w państwa sklepie struny do skrzypiec dnia 13 grudnia.Do dnia dzisiejszego t.j. 27 grudnia nie otrzymałem przesyłki.Czekam cierpliwie.To jest jakieś nieporozumienie.Następnym razem skorzystam z innego sklepu.
piotrmantaj
2011-12-27 06:11:10
Zamówienie zostało złożone 2011-12-13 20:01:54 (Wtorek wieczorem), przelew dotarł do nas 2011-12-14 13:05:38 (Środa). Jako forma transportu została wybrana przesyłka ekonomiczna Pocztą Polska (która jest wysyłana od nas tylko we wtorki), najbliższym możliwym terminem wysłania tego zamówienia był 2011-12-20 i tak też zamówienie zostało zrealizowane. Poczta Polska dostarcza przesyłki ekonomiczne w terminie 2-14 dni.Na dniach przesyłka powinna do Pana dotrzeć.
Jakub Pindelski
2011-12-28 12:13:10
Koperta ze strunami bez śladu uszkodzeń, zagięc, zgnieceń poprostu idealnie. Natomiast w środku totalne uszkodzenia poczynając od pudełka papierowego z czterema strunami w środku. Wyglądało ono tak jakby ktoś po nim skakał. Odgnioty od strun pojawiły się nawet na plastikowych torebeczkach ze strunami. Ma to byc prezent dla córki na 18 urodziny. Nie wiem jak zareaguje gdy odpakuje to pudełeczko. Struny wydają sie nienaruszone, ale czy będzie ok, zobaczymy po założeniu do instrumentu. Nie wydaje mi się aby takie uszkodzenie powstało w transporcie z Waszego sklepu do mnie, gdyż jak wcześniej wspomniałem koperta była w idealnym stanie. Obawiam się, że swiadomie ktoś z Państwa sklepu zapakował to pudełko do wysyłki. Nie wiem z jakiego źródła był ten towar, ale mogę się domyślac, że Wy już kupiliście z tego powodu taniej te struny. Dlaczego w tej naszej Polsce jeden zawsze chce wyślizgac drugiego dla mamony ? Wątpię, bym mógł jeszcze raz Wam zaufac i polecic dalej znajomym.
jerzy
2011-12-15 22:34:19
Wystawiłam negatywną opinię za opieszałość. Otrzymałam struny do gitary z wadą, co oczywiście nie jest winą sklepu, ale w takiej sytuacji uważam, że sklep powinien zrobić wszystko aby nie stracić klienta i aby on był zadowolony - czyli działać szybko. 23 listopada zamówiłam struny, otrzymałam je 28 listopada, następnego dnia odesłałam do Państwa prioritetem aby doszły szybko, poniosłam też z tego powodu koszty. Dzisiaj mamy 05 grudnia a struny nie są nawet wysłane. Proszę mi wybaczyć ale coś jest nie tak z naszymi polskimi usługami. Bardzo zależało mi aby mieć nowe struny na 10 grudnia a znając życie otrzymam je w najlepszym razie 12 grudnia,(sklep nie może wysłać prioritetem tylko ekonomiczną), czyli cały proces trwać będzie ok. 4 tygodni. Będę zmuszona niestety pojechać do jakiegoś sklepu muzycznego i kupić struny osobiście abym miała na sobotę. To tyle. Joanna Tobiasz
Gość
2011-12-05 18:23:53