sam mikrofon ok, ale stan towaru jak psu z gardła, na szczescie nie potrzebowałem tego na prezent. Mikrofon wczesniej byl wyjmowany z pudełka, bardzo niedbale został włożony z powrotem do tego paczka słabo zabezpieczenia, na szczescie bez konsekwencji.
klinsmann
2017-12-29 10:14:30
Zakupiłam ukulele Makala.
Wysyłka bardzo sprawnie, niestety ukulele ma dwóch miejscach oberwany lakier.
MeiNekoChan
2017-11-15 19:08:59
Używałem ten futerał już 2 lata. Jakość jest bardzo dobry. Ale za mały dla wiele smyczki. Spróbowałem 5 smyczki położyć na wieszak w futerał. Ale tylko 2 można wisi na wieszaku. Futerał dla reszt smyczki są za krótki.
Richard
2017-10-05 22:32:03
Gąbka z regulacją 3 stopniową jest ciekawym pomysłem. Sam pomysł fajny. Niby firma AKG ale wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Jeśli zaś chodzi o zamówienie to jak zwykle szybko i profesjonalnie załatwione.
Zimka
2017-07-31 22:04:47
Zamówione kable zostały dobrze zlutowane. Wszystko szybko i sprawnie.
Natomiast obsługa w sklepie pozostawia bardzo wiele do życzenia... Człowiek mógłby stać tam pół dnia i nikt z obsługi nie zainteresowałby się klientem. Kolejne zakupy zrobię u Państwa jeśli rzeczywiście nigdzie indziej nie znajdę potrzebnego produktu...
Tomi
2016-12-02 09:04:25
Problemy z towarem rozumiem, ale wysyłania paczki 5 dni po wykonaniu przelewu już nie bardzo. Upominałem się, poproszono mnie o wysłanie potwierdzenia jeżeli mi się spieszy bo księgowa nic nie powiedziała i powiedziano mi, że z potwierdzeniem wyślecie natychmiastowo. Niestety i tak wysłano nie następnego dnia, a jeszcze dzień później. Okłamywanie klienta średnio mi się podobało ;)
kuczoko
2016-11-29 21:02:04
Długo czekałam na wysyłkę.
Gość
2016-07-26 22:12:15
Towaru nadal nie otrzymałem.
Samek
2016-07-24 19:53:33
Sprzęt bez zarzutu. NIESTETY, choć zapłaciłam kartą tuż po dokonaniu transakcji ok. 15.00 w piątek, dopiero w poniedziałkowe popołudnie, po moim mailowym upomnieniu się (pozostawionym zresztą bez odpowiedzi), transakcja ruszyła z miejsca, co było dość irytujące, biorąc pod uwagę, że zamówienie miało być prezentem. Obsługa klienta kuleje, niestety.
Nula
2016-07-04 17:34:16
słaby kontakt mailowy (brak odpowiedzi na e-maile)
Dk
2016-06-20 11:58:32
Opinia pozytywna za bardzo dobry kontakt i ekspresową przesyłkę lecz mikrofon przy pierwszym użyciu okazał się uszkodzony więc natychmiast został zgłoszony do serwisu. To jest tylko urządzenie więc zawsze może się popsuć ale przy pierwszym włączeniu już okazało się że jest usterka. Wniosek albo był już wysłany w takim stanie lub uszkodził się podczas transportu. Liczę na szybką pracę serwisu gdyż mikrofon jest mi potrzebny na bieżąco w pracy.
Mateusz.szczepaniak1321
2016-02-29 11:46:17
Neutralna
Gość
2016-02-13 12:52:12
Pierwsze wrażenie było suuuuper! Szybkie potwierdzenie zakupu, wyznaczona immienie osoba do kontaktu, szybka wysyłka - extra. Niestety po otrzymaniu informacji o nadaniu paczki miałam pytanie związane z jej odebraniem. Niestety wygląda, że mój mail został zignorowany lub niezauważony, bo mija już 5 dzień. W międzyczasie juz sobie sama poradziłam i odebrałam paczkę. Niestety to zdarzenie pozostawia nienajlepsze wrażenie. Gdyby nie to, byłaby naprawdę suuper.
MW
2016-01-22 13:47:21
Z zamówionym produktem wszystko w najlepszym porządku. Jednak jak dla mnie zbyt długi czas realizacji zamówienia. Oczywiście w momencie zamówienia byłam tego świadoma, ale nie myślałam, że faktycznie firma czeka, aż do ostatniego dnia z wysyłką.
nat513
2016-01-21 23:31:14
Po prostu pokrowiec, trochę sztywniejszy niż konkurencji, ścianki grubsze, ale dość miękkie - nie jest wypełniony raczej pianką techniczną a jedynie a′la tapicerską. Jest ok ale pewnej części ciała nie urywa. Ciasno spasowany, trzeba lekko naciągać na rogach przy wkładaniu klawiszy. Może trochę brak jakiś elementów gumowych, jakiś stopek, żeby można było postawić na podłodze bez obawy o przetarcie materiału po wielu takich operacjach, ale że głównie służy do przechowywania w domu to może być.
Marcin
2016-01-20 09:57:44
Neutralna
arni 33
2016-01-13 21:00:42
Jeśli chodzi o samą realizację zamówienia zostało ono zrealizowane w ekspresowym czasie i dostarczone w nienaruszonym stanie i tutaj duży plus. Wiele natomiast pozostawia do życzenia sama gitara.. Po wizycie u lutnika okazało się że progi są wystające i nierówne, krzywizna gryfu skoszona, mostek zrobiony ″ na sztukę″ oraz, że gitara jest straszliwie twarda podczas gry i niemiłosiernie ″brzęczy″. Koszt doprowadzenia jej do stanu jaki powinna reprezentować aby można było na niej grać wyniósł niecałe 500 PLN. Myślę, że nie jest to mała kwota i sklep powinien informować o takich sytuacjach ponieważ człowiek wydając 900 PLN za gitarę akustyczną spodziewa się raczej czegoś konkretnego a dostaje w zamian coś co dopiero po odpowiedniej obróbce będzie nadawało się do gry.... Konkludując realizacja zamówienia ″bardzo dobrze″ natomiast jakość sprzętu ″dostatecznie″. Jeśli sklep chce zdobywać klientów powinien zadbać nie tylko o realizację zamówień ale również i myślę głównie o jakość bo w tej sytuacji jeśli chodzi akurat o moje zamówienie czuję się nieco nabity w butelkę... :(
tmc
2016-01-03 20:55:49
przesyłka doszła towar ok
Basia
2015-12-21 13:45:00
Zamówienie było spowodowane moimi 3 niepotrzebnymi wycieczkami do sklepu stacjonarnego i nieaktualnymi informacjami na stronie oficjalnej sklepu dotyczącymi stanów magazynowych i stanów w sklepie stacjonarnym.
Do samej obsługi zamówienia wysyłkowego, brak zastrzeżeń.
nikt
2015-12-14 19:38:24
Kontakt i przesyłka OK. Co do wtyków, to CZARNE mają inne końcówki niż SREBRNE. Jakość dużo gorsza niż NAKAMICHI.
pececha
2015-11-25 08:34:41
Sluchawki dzialaja pieknie, ogolnie jestem zadowolony. Niestety na cala realizacje musialem sporo czekac i o wszystko dzwonic i sie dopraszac. Raz zapomniano o zamowieniu, cos tam pomylono z innym zamowieniem, potem nikt mi nie dal znac ze sluchawki sa juz na stanie w sklepie a pozniej musialem przypominac o wysylce. Ogolnie sprzedawcy bardzo mili i uczynni jednak wszystko moglo trwac zdecydowanie krocej.
Wojciech Czyzewski
2015-11-24 17:23:15
Produkt dobrej jakości, adekwatny do ceny. Niestety bardzo długi czas realizacji zamówienia.
Zbigniew
2015-11-24 09:13:07
Zamówiony sprzęt (nowy) okazał się powystawowy. Dodatkowo był on uszkodzony (obudowa zewnętrzna). Otrzymałem telefoniczne zapewnienie że uszkodzony sprzęt zostanie wymieniony na nowy. Czekam na dalsze informacje i rozwój sytuacji.
Rafał Rozalski
2015-11-04 19:11:45
paczkę otrzymałem. Mam jednak uwagi na przyszłość. Sama paczka była dobrze zapakowana i nie dało się nic wyczuć, jednak po wyjęciu z folii plastikowe pudełko było rozdzielone na pół, ″przykrywka″ nie była włożona w zawiasy, musiałem ją sam wciskać (chyba, że to jakiś dziwna metoda producenta), harmonijka była w środku, ale jednak koperta gąbkowa musiała być bardzo źle traktowana, jeśli pudełko było całe i zamknięte a mimo to bąbelki nie dały rady i po wyjęciu miałem wszystko w częściach... Nie miałem nigdy harmonijki w ręku, więc odnośnie jej samej (drobne rysy, plamki) nie mogę się wypowiedzieć, w każdym razie lekki niesmak pozostaje. Na szczęście sama harmonijka jest w porządku. Na przyszłość proponuję zwracać większą uwagę na pakowanie lub kto odbiera i jak traktuje przesyłkę.
G
2015-10-13 20:54:05
They were able to deliver within 3 workdays as promised, the goods arrived without any damage = well packaged and correctly marked as fragile.
There are some problems but I can live with those, namely, I ordered an IBANEZ guitar and the cardboard box it arrived in is for Epiphone, then also all the documents in the package are for Epiphone guitar. As, however, you can find most of the documents online these days, it is not a big thing. I also believe that maybe the original IBANEZ cardboard box could not be found or was damaged. But I cannot be sure. Anyway, they have good price, and acceptable service, I might be ordering from them again in the future.
z1reticuli
2015-10-13 08:41:17
Krzesełko bardzo fajne tylko dlaczego są podane błędne wymiary? Wysokość minimalna podana na stronie to 42cm a w rzeczywistości to 55cm! Proszę o uaktualnienie danych.
Iras
2015-09-30 07:39:30
Instrument świetny, ale zapakowany w nieoryginalny karton, do którego ponadto wrzucono luzem pozostałe zakupione przedmioty (twarde, metalowe), które tylko cudem podczas transportu nie spowodowały uszkodzenia gitary. Warto również poprosić o zdjęcia kupowanego egzemplarza, mój LAG ma na gryfie przebarwienie, które psuje trochę estetykę. Futerału LAG ″croco″ nie polecam mimo, że bardzo ładny to jednak zbyt ciężki i śmierdzi klejem typu butapren - ciekawe kiedy ten zapach wywietrzeje? Poza tym szybka i bezproblemowa wysyłka. Odnośnie samej gitary LAG T200DCE - brzmi świetnie, jakość wykonania bez zastrzeżeń (poza tym przebarwieniem podstrunicy).
Krzysztof
2015-09-28 03:10:12
Instrumencik bardzo fajny. Nie widzę żadnych uszkodzeń. Co do realizacji zamówienia generalnie ok, choć nie dokońca. Zaznaczyłam opcję ″płatność e-kartą″, poczym zostałam poproszona o wybranie banku oraz wpisanie imienia i nazwiska. Otrzymałam informację, że trwa realizacja płatności czy coś w tym stylu. Generalnie chodziło o to, że sklep czekał na zgodę od banku na otrzymanie tych pieniędzy więc nie sądziłam, że muszę jednak zrobić zwykły przelew. Po dwóch dniach kiedy próowałam się skontaktować ze sklepem, a właściwie z osobą, któa zajmowała się moim zamówieniem, jednak nie było żadnego odzewu, postanowiłam wejść na stronę i zrobiłam przelew. Wtedy zamóienie zostało zrealizowane. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń. Jak już to zostało wysłane w czwartek wieczorem, w piątek rano było na miejscu. Poza tym nie mam żadnych innych zastrzeżeń.
dorka111
2015-09-23 20:33:53
Obsługa sklepu bez żadnych zastrzeżeń, czas przesyłki bardzo szybki. Niestety nadajnik przy niemal jakiejkolwiek metalowej przeszkodzie potrafi zaszaleć i zgubić sygnał już przy odległościach rzędu 50-100m. Do zastosowania na otwartej przestrzeni - polecam.
Szymon
2015-09-22 09:30:27
Pan z działu obsługi instrumentów dętych źle dopasował/zrealizował zamówienie po wcześniejszej korespondencji z zapytaniem czy konkretnie wybrany przeze mnie produkt będzie tym czego poszukuję - jestem laikiem a potrzebowałem drobnostki - coś jak odpowiedniego wkładu do długopisu :)
zawiedziony
2015-09-15 21:28:10