Przysłaliście mi zły klucz gdy odesłałem czekałem 5 dni
Profil: 36651
2012-02-29 14:46:20
Pozytywna opinia na temat szybkości realizacji zamówienia.
Negatywnie jednak chcę ocenić zapakowanie produktu do przesyłki.
Jest to futerał o usztywnionych ściankach a został zapakowany do kartonu 2x mniejszego co spowodowało odkształcenia torby. Myślę, ze można było znaleźć inne opakowanie zwłaszcza, że długość przedmiotu nie przekraczała 60cm. Gdyby w sklepie ktoś mi tak przyniósł towar z zaplecza to wogóle bym go nie kupił.
Dominik
2011-12-23 08:25:16
W sumie opinie powinna być pozytywnej dla Was za obsługę, ale skoro reprezentujecie i sprzedajecie produkty Yamahy to opinia powinna być negatywna za to, że nie ma instrukcji w j.polskim. Wiem , że Polska to mały kraj, ale cena za sprzęt jest na tyle wysoka , że można dołączyć choćby CD z tlumaczeniem. Koszt znikomy, a przynajmniej handel zgodny z prawem.
Samego produktu nie wypróbowałem , ponieważ jest to prezent świąteczny.
Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego. Krzysztof Bąk
NKC1323269673P
2011-12-15 21:32:24
Wzmacniacz jest sprawny, jestem zadowolony z produktu,jednak brak odpowiedzi na mail od opiekuna produktu, obsługa na miejscu mało życzliwa.
Kuba
2011-12-13 20:08:36
Przesyłka bardzo szybko znalazła się u mnie i tu duży plus, natomiast druga którą zamawiałam jeszcze nie, a zamawiałam w jednym terminie. Czekam już 8 dni i nie wiem kiedy się doczekam-tutaj minus.
mala
2011-12-06 18:25:14
Przesyłka dostarczona szybko, niestety nie ten kolor. Dlatego opinia neutralna.
Gość
2011-12-05 22:36:46
Skoro już prosicie o opinie to napiszę.
Towar oczywiście zgodnie z zamówieniem dotarł do mnie. Nie mogę jednak wystawić pozytywnej opinii ponieważ sposób wysyłki towaru nie zgadzał się z oczekiwanym.
Po złożeniu pierwszego zamówienie okazało się, że popełniłem błąd przy ilości zamówionych pozycji. Mogłem jedynie usunąć zamówienie i skompletować wszystko jeszcze raz. Nie chciało mi się. Dlatego domówiłem w nowym zamówieniu kilka sztuk brakującego artykułu i dopisałem ( na pewno to zrobiłem ), że proszę o dołączenie do poprzedniego zamówienia i wysłanie na mój adres. Jednak ku zdziwieniu otrzymałem dwie paczki i zapłaciłem niepotrzebnie 24 zł.
Na przyszłość będę pamiętał, że nie mogę liczyć na waszą elastyczność.
Pozdrawiam.
Gość
2011-11-27 19:36:07
Z zakupu jestem zadowolony, pomimo że struna E6 ma nieco przy końcu rozsuniętą owijkę metalową. Przypuszczam jednak, że to wina producenta, a nie sklepu.
Nie wiem czy ta opinia dotrze do jakiś ″władz″ muzycznego.pl, ale chciałbym prosić o to, aby sklep rozważył wprowadzenie do opcji dostawy paczkomatów. Nie jestem pracownikiem firmy InPost, ani nie reklamuję jej. Chodzi mi po prostu o niskie koszty dostawy (porównywalne w przypadku strun z pocztą polską, ale już diametralnie niższe (6zł-9zł) gdybym chciał - a chcę - zamówić u Was kapodaster, ale nie chcę płacić 18 zł za przesyłkę czegoś, co mieści się w dłoni). Z drugiej strony dziś odbierając struny na poczcie stałem w kolejce pół godziny. Z paczkomatu dałbym radę odebrać już w piątek, zamiast znajdować awizo w skrzynce.
Jeśli ktoś to faktycznie przeczytał i dotarł aż tu, to dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
Sławek
2011-11-21 22:31:50
Neutralna
Profil: 29923
2011-11-02 19:12:17
Jestem bardzo zadowolona z kontaktu z przedstawicielem sklepu, szybkości realizacji zamówienia, jakości i cen zakupionych strun i paska do gitary, jednakże zmuszona jestem dać komentarz neutralny, gdyż towar dojechał mocno uszkodzony. Drewniany statyw do gitary jest po prostu przełamany i niezdatny do użytku, czemu winne jest z całą pewnością niedostateczne zabezpieczenie produktu na czas transportu. Tak delikatny statyw, którego nie można całkowicie złożyć, powinien być porządnie owinięty folią bąbelkową, a nie po prostu wrzucony w worku do za dużego kartonu. Na domiar złego informacja o tym, że towar, by móc go w razie czego reklamować, musi być otwarty w obecności kuriera, znajdowała na kartonie, który znajdował się w jeszcze jednym kartonie, a ten karton jeszcze w czarnej folii. Także paczka została rozpakowana zaraz po wyjściu kuriera, któremu bardzo się spieszyło i tym sposobem wyrzuciłam 60 zł w błoto.
Angelika
2011-10-12 21:46:00
Towar był dostępny natychmiast i nie było problemu z odbiorem już w dzień zamówienia. Jednak producent PolyTune dodaje do tunera baterię, a ja - nie wiedzieć czemu - baterią uraczony nie zostałem. Czasy gdy nie dodawało się do takiego sprzętu baterii dawno się skończyły.
Dawid
2011-10-12 09:42:08
Witam!
W żadnym tunerze TCElectronic Polytune nie było baterii dodawanej przez producenta.
Proszę pokazanie gdzie jest informacja, że do tych efektów jest dodawana bateria.
Jakub Pindelski
2011-10-12 11:16:47
Przysłano mi inne słuchawki niż zamawiałem. Ponieważ i faktura i gwarancja się nie zgadzały musiałem na własny koszt odesłać słuchawki, aby zamienić na właściwe. Wszystko zostało zrobione bardzo sprawnie - jednak niesmak pozostał. Liczyłem na jakieś zadośćuczynienie, drobny bonus poprawiłby moje odczucia.
pozdrawiam
ghospore
2011-10-05 22:22:59
Lubie jak wysylacie towar tego samego dnia i mam go next day
tym razem takk nie bylo - a szkoda bo to drobiazgi tylko
tomsfactory
2011-09-27 12:26:54
Po przyjęciu zamówienia dostał Pan informacje, że ″Czas oczekiwania na towar: 21 dni″, a towar został wysłany następnego dnia, więc nie wiem skąd ta opinia.
Paweł Kosyk
2011-09-27 13:04:57
Rzetelny, solidny sklep muzyczny.Bardzo szybka przesyłka. Towar zgodny z opisem, dobrze zabezpieczony.POLECAM!
Bogdan
2011-08-10 09:43:17
Nie miła obsługa.
Thunder
2011-08-04 13:02:27
W sumie wszystko ok tylko dostawa trochę długo bo nie wiedziałem ze wysyłki są tylko we wtorki
Gość
2011-08-04 11:42:32
Informacja o wysyłce przez Pocztę Polską jest w regulaminie naszego sklepu, który Pan przeczytał i zaakceptował:
″7. Wysyłka towaru
Towar dostarczany jest przez firmę kurierską UPS lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki dzielimy na dwie grupy:
1. Płatne
przy płatności przelewem tradycyjnym, karta płatnicza, e-przelewy:
Poczta Polska ekonomiczna: koszt 6 zł, opcja dostępna dla wybranych towarów jak wartość towarów nie przekracza 200.00 zł. Wysyłka towaru realizowana tylko we wtorki.
...″
Jakub Pindelski
2011-08-08 10:59:50
Przesyłka dotarła bardzo szybko.
Okazało się jednak, że jedna z zamawianych kostek jest ukruszona na górze a druga zamiast być kostką 3.0mm (jak w opisie) była kostką 2.0.
Sonhyojin
2011-06-29 10:31:58
Gitara dotarła do mnie w stanie bardzo dobrym, jednakże w paczce zabrakło kostki, którą również zamawiałem, mimo iż wysłałem mail′a z wiadomością o jej braku.
Shiharu
2011-05-17 20:56:29
Neutralna
Profil: 20956
2011-04-27 21:00:35
Dziekuje za przesyłkę. Szkoda tylko ze nie macie takich wymiarów jak mi byly potrzebne ale i tak dzieki.
Janczes182
2011-04-01 12:20:20
Neutralna
Profil: 31386
2011-03-18 14:09:43
Kompletnie nie rozumiem dlaczego tylko we wtorek się wysyła paczki ekonomiczne, a nie można nakleić priorytetu (za dopłatą, w sklepie też nie wiedzą)
kruq
2011-03-02 17:28:06
Na chwilę obecną w naszym sklepie jest możliwość wysyłania zamówień poprzez Pocztę Polską tylko we wtorki i tylko przy płatności przelewem. Koszty to: przesyłka ekonomiczna 6zł, priorytet polecony 20zł.
Wynika to z cen za jakie Poczta odbiera paczki u nadawcy.
Jakub Pindelski
2011-03-11 17:30:50
Informacja o tym, że przesyłki pocztowe wysyłane są tylko we wtorki jest ogólnodostępna - jeśli ktoś nie chce czekać, to polecam przesyłkę kurierską - te wychodzą od poniedziałku do piątku.
Tomasz Zawiślak
2011-03-18 15:32:55
Sklep bardzo miły, bardzo dobra komunikacja ale!!! jeśli piszę się towar dostępny w 24 godziny to dlaczego po 48 godzinach w dniach roboczych nie widać paczki u kupującego? Napiszcie po prostu 3-4 dni i wszystko będzie ok, 24 godzinie obligują do wysyłki kurierem w ten sam lub następny dzień. Klient zamawiajacy za zaliczeniem musiprzygotować gotówkę i robi się go w ten sposób na szaro. Lata z kasą kilka dni i wszystkich w biurze pyta czy przyszła już ta paczka.
sunlien77
2011-03-01 09:13:49
Neutralna
Profil: 31057
2011-02-27 19:17:33
Otrzymałem krótszy niż w zamówieniu.Po odesłaniu kabla wręcz błyskawicznie przysłano mi ten o właściwej długości.Niby wszystko w porządku.Jednak mając do wyboru trzy rodzaje opinii; wybieram neutralną.Skłaniają mnie do tego wyboru dwa powody.Po pierwsze:zaproponowano mi dokonanie zwrotu przesyłki we własnym zakresie. Inne sklepy w takiej sytuacji przysyłają kuriera do klienta po odbiór przesyłki.To po drugie jest możne mało istotne,ale zwyczajowo strona popełniająca błąd w korespondencji umieszcza zwykle słowo przepraszam. Tu Muzyczny.pl wypracował sobie nieco inne standardy.
Bogdan
2011-01-30 17:09:45
przesyłkę dostawca zostawił u sąsiadki.Towar otrzymałem jet w pełni sprawny. Dziękuje.
Profil: 30354
2011-01-18 19:05:02
Neutralna
tomrze
2011-01-16 22:30:12
Mostek faktycznie do gitary jazzowej, brak w opisie produktu wymiarów podobnie jak przy inych artykułach wystawianych przez sklep, przy kluczach do gitary, bark dokładych zdjęc kluczy prawy lewy. Mostek nie opisany czy czy jest uniwersalny czy do okreslonego modelu gitary. Musiłaem go dostosować do szrokości gryfu i dobre 5 mm piłować jesli chodzi o wysokość.
Profil: 30356
2011-01-16 21:03:40
Zamowilem struny do basu rotosound RS 99LDG 45-105 w srodku byla jeszcze dodatkowa struna 130′, albo prezent albo pomylka, jezeli tak ma byc to napiszcie prosze na aukcji ze to struny do 5strunowej basowki ;) poza tym wszystko git, pozdr ;)
kacperb61
2011-01-10 17:59:04
Standardowy bęben Pearla 22″ mieści się, ale z trudem. Pokrowiec mógłby być troszkę luźniejszy. Jedynym poważnym minusem jest brak paska dzięki któremu instrument w pokrowcu można założyć na ramię (lub na plecy). Ogólnie jednak spełnia swoje zadanie chroniąc zawartośc podczas transportu. Polecam do niezbyt częstego wożenia osobówką. Cena adekwatna do jakości. Dosyć dobre wykonanie.
Miłosz Cichecki
2011-01-10 09:33:45