Opinie o sklepie muzycznym




Duże opóźnienie, utrudniony kontakt

27-go listopada przelałem koło godziny 14-tej z mojego konta w mBanku na konto muzyczny.pl, które jest także w tym samym banku (to oznacza, że w ciągu sekundy pieniążki znalazły się u nich). Na drugi dzień 28-go otrzymałem o 17:10 maila z informacją o tym, że dopiero o tej godzinie pieniążki zostały zaksięgowane, zidentyfikowane... Zamawiając towar (owiewkę na mikrofon) liczyłem na szybką przesyłkę, ponieważ na stronie była informacja o jej dostępności. Po tygodniu 5 grudnia zadzwoniłem do sklepu muzyczny.pl. Próbowano przełączyć mnie do pana Michała Kamińskiego, ale poinformowano mnie po kilkunastu sekundach, że jest zajęty, gdyż obsługuje klienta i polecono dzwonić mi na numer bezpośredni do niego. Dzwoniłem 10 razy, czekając na linii aż mnie centrala rozłączy. Później ponownie zadzwoniłem na główny numer, ale Pan który odebrał powiedział, że odpowiedź na temat przesyłki udzieli mi tylko p. Kamiński do którego znów mnie przełączono. Po chwili oczywiście usłyszałem komunikat, że ma klienta. Gdy dzwoniłem już bezpośrednio do p. Michała to za 4 razem w drugiej turze odebrał telefon. Poinformował mnie, że niby wysłał do mnie informację o braku towaru na stanie sklepu. Ów wiadomość nie dotarła, mimo że wszelkie inne maile dotarły. Pan Michał poinformował mnie, że towar dostaną w środę i od razu go do mnie wyślą. Podziękowałem za informację i rozłączyłem się. Spojrzałem w kalendarz i zwróciłem uwagę, że tego dnia była środa. Zadzwoniłem ponownie i Pan Michał powiedział: No rzeczywiście. Dziś powinien towar do nas przyjść i wyślemy go do Pana. Przekazałem informację, że na stronie przedmiotu widnieje informacja o dostępności w ciągu 21 dni. Na co Pan Michał stwierdził, że ten termin jest ruchomy. Odpowiedziałem, że różnicą jest 2 lub 21 dni. Tak więc widocznie byłem tym nieszczęśliwym klientem, którego spotkało pasmo niepowiedzeń w czasie zamówienia w sklepie muzyczny.pl. Uważam, że w ramach dbania o zadowolenie klienta, sklep powinien zaproponować rabat. Dodam, że nie były to moje pierwsze zakupy w tym sklepie i poprzednie zamówienie odbyło się wzorowo.

Marek_R

2007-12-06 14:05:26


Re: Duże opóźnienie, utrudniony kontakt

Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Rzeczywiście staramy się uprzedzać mailowo, jeśli realizacja zamówienia nie przebiega prawidłowo; przepraszam, jeśli tym razem takiej informacji Pan nie uzyskał. System automatycznych odpowiedzi ma służyć informacji o aktualnym stanie przesyłki, podobnie informacje na stronie dotyczące aktualnego stanu towaru w magazynie. W okresie przedświątecznym istnieje większe ryzyko zachwiania tej sytuacji, spowodowanej wzmożoną aktywnością klientów (również telefoniczną), a co za tym idzie - mogą wystąpić również problemy u dystrybutora czy przewoźników (jak np. Poczta Polska). Towar został już do Pana wysłany. Jeszcze raz przepraszam za niedopatrzenia z mojej strony.

Gość

2007-12-10 13:59:49

Miało być pięknie, ale niestety.. NEGATYW!

Witam! W zeszłą sobotę zamówiłem następujące rzeczy: - Dean Evo XM gitara elektryczna (Trans Black); - Stagg SG-100BK statyw gitarowy; - Fender 551JZ Shape x-heavy shell kostka; - Burton Shell 0.96 kostka gitarowa; - Dunlop 418R Tortex kostka gitarowa 0.5mm; Zamówienia przyjął pan Jakub Pindelski drogą e-mailową. Pieniądze doszły do sklepu w środę (przelew) o czym zostałem poinformowany na PW, same zaś zakupy dotarły dziś tj. 24 sierpnia 2007 ok 12:30. Podczas odbioru popełniłem błąd i nie sprawdziłem opakowania, na którym to w miejscu wycięcia cutaway (uszkodzenia nr 2) widniała dziura. No ale luz, rozpakowałem opakowanie - niby OK. Wyjmuję gitarę i już nie. Sprzęt posiada rysy i wgniecenia na korpusie, które widoczne są na zdjęciu niżej.. [URL=http://img253.imageshack.us/my.php?image=gitaraie4.jpg][img:5d46c8c6b1]http://img253.imageshack.us/img253/6981/gitaraie4.th.jpg[/img:5d46c8c6b1][/URL] Może jakością nie powala, bo aparat z komórki VGA 0.3 Megapixela, ale zawsze coś. Nr 1 to widoczna rysa długości ok 1,5 cm - jest to najmniejsze uszkodzenie. [URL=http://img253.imageshack.us/my.php?image=uszkodzenie1apl5.jpg][img:5d46c8c6b1]http://img253.imageshack.us/img253/443/uszkodzenie1apl5.th.jpg[/img:5d46c8c6b1][/URL] [URL=http://img214.imageshack.us/my.php?image=uszkodzenie1bbi3.jpg][img:5d46c8c6b1]http://img214.imageshack.us/img214/7028/uszkodzenie1bbi3.th.jpg[/img:5d46c8c6b1][/URL] Nr 2 to dosyć duże wgniecenie + 2 cm otarcie. [URL=http://img253.imageshack.us/my.php?image=uszkodzenie2aja1.jpg][img:5d46c8c6b1]http://img253.imageshack.us/img253/182/uszkodzenie2aja1.th.jpg[/img:5d46c8c6b1][/URL] [URL=http://img341.imageshack.us/my.php?image=uszkodzenie2bhk7.jpg][img:5d46c8c6b1]http://img341.imageshack.us/img341/2050/uszkodzenie2bhk7.th.jpg[/img:5d46c8c6b1][/URL] Nr 3 to dwa wgniecenia. Jedno okrągłe i głębokie, drugie powierzchowne pęknięcie. [URL=http://img214.imageshack.us/my.php?image=uszkodzenie3afl3.jpg][img:5d46c8c6b1]http://img214.imageshack.us/img214/4773/uszkodzenie3afl3.th.jpg[/img:5d46c8c6b1][/URL] [URL=http://img365.imageshack.us/my.php?image=uszkodzenie3bix6.jpg][img:5d46c8c6b1]http://img365.imageshack.us/img365/5237/uszkodzenie3bix6.th.jpg[/img:5d46c8c6b1][/URL] Co do stojaka to też mógłbym sie uczepić bo kiedy ustawie gitarę pionowo to widełki podtrzymujące są ustawione krzywo, zaś kiedy są prosto to gitara leci na lewo - ale tego już sie nie będę czepiał z uwagi na niską cenę w porównaniu do gitary. Sądząc po opiniach spodziewałem się profesjonalizmu ale widać wypadki bywają, lecz jest to ewidentnie wina sklepu - pośrednia lub bezpośrednia. Można by zwalać winę na firmę przewozową ale to sklep korzysta z określonych usług więc to jest pośrednia wina, zaś co do zapakowania to mogło być lepsze. Gitara została zapakowana w cienką piankową matę, która jak widać była zbyt słabą ochroną - zdecydowanie zabrakło styropianowych usztywnień po bokach - za co mogę winić bezpośrednio sklep. W każdym razie czekam na odpowiedź właścicieli sklepu: "Co zrobić w tej sprawie?" Zwrot sprzętu do sklepu oczywiście narazi mnie na koszta, a i tak nie mam gwarancji że nowa gitara przyjedzie nie uszkodzona. Mniemam tak po tym iż pracownicy sklepu sprawdzają sprzęt przed wysłaniem, ale skoro po sprawdzeniu przyjechał do mnie uszkodzony, to i po wymianie może być podobnie? Jeśli dało by się jakoś zatuszować te ubytki to bym na to poszedł, lecz w takim wypadku prosiłbym o zwrot części kosztów, na rzecz uszkodzeń i ich naprawy. Zapewne zechcą się państwo skontaktować osobiście, na co nie mam nic przeciwko - numer telefonu podałem przy zamówieniu. Zdaję sobie także sprawę że rozmowa potoczy się w tym topiku, do czego również zachęcam. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam! Łukasz Witt

Reveler

2007-08-24 13:46:00


Re: Miało być pięknie, ale niestety.. NEGATYW!

Szanowny Panie, Zgodnie z informacją na opakowaniu powinien Pan bezwzględnie rozpakować i sprawdzić towar w obecności kuriera, który dostarczył przesyłkę. W razie jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić z kurierem protokół dokumentujący stan opakowania i uszkodzenie towaru. Protokół ten jest podstawą do uwzględnienia reklamacji dotyczącej uszkodzenia towaru w transporcie. W zaistniałej sytuacji powinien Pan jak najszybciej skontaktować się z regionalnym oddziałem firmy DPD aby wezwać kuriera, ponieważ po upływie siedmiu dni od daty doręczenia przesyłki spisanie w/w dokumentu nie będzie możliwe. Bardzo ważne jest dokładne opisanie sposobu uszkodzenia zewnętrznego opakowania oraz zawartości. Gitarę z wypełnionym protokołem należy przesłać z powrotem do nas. Po odesłaniu gitary z poprawnie wypełnionym protokołem otrzyma Pan nowy instrument. Koszty transportu w przypadku uszkodzenia towaru w przesyłce ponosi nasza firma. Z poważaniem, Grzegorz Ostrowski

Gość

2007-08-25 10:08:17


Re: Miało być pięknie, ale niestety.. NEGATYW!

Postąpiłem tak, jak Pan radził i skontaktowałem się w zeszłą sobotę ok godziny po Pana poście.. Kobieta która odebrała jakoś nie paliła się do przyjmowania reklamacji i wstępnie powiedziała że kurier będzie w poniedziałek.. Był poniedziałek, ale kuriera nie było.. Jakby tego nie było mało we wtorek przyjechał samochód DPD, ale numer jaki odwalił kurier nie mieści się w głowie.. Otóż, zwolnił przy moim domie, przejechał jakieś 15 sekund obok mojego domu po czym dał gazu, na końcu ulicy zawrócił i na pełnym gazie ruszył w kierunku głównej ulicy.. Nigdy wcześniej nie słyszałem o takiej formie jak DPD, ale widać daleko im do UPS skoro uciekają od odpowiedzialności! Szczerze nie mam ochoty już tego rozwlekać, zważywszy na to iż i tak za późno na jakiekolwiek roszczenia, sam zaś nie mam ochoty się z tym już użerać.. Kolega po obejrzeniu gitary stwierdził że uszkodzenia są i tak powierzchowne a sam instrument nie ucierpiał na brzmieniu (które jest niesamowite), tak więc, jeśli chodzi o instrument to jestem zadowolony.. Jedyne co mnie czeka to kiedyś jakieś przelakierowanie korpusu.. Temat do zamknięcia, gdyż dalsze wypowiadanie się w tej kwestii nie ma sensu.. Pozdrawiam!

Reveler

2007-08-31 17:18:35


Re: Miało być pięknie, ale niestety.. NEGATYW!

Reszta wypowiedzi w tym temacie przeszła w offtop - przeniesiony tam gdzie jego miejsce. Panowie, tutaj klient zgłasza swoją opinię na temat naszych usług i ewentualnie reklamuje jeśli coś jest nie tak. Prosze prywatne dyskusje rozwijać na OT lub PW. Pozdrawiam

Gość

2007-09-20 13:09:13

martin dxme

towar ok! ale i to nie do konca struny otrzymalem, pokryte duza zawartoscia kurzu zadzwonilem lecz nie zastalem ktora wyslala gitare... widzialem ze nastepnego dnia ktos z muzycznego dzwonil lecz mnie nie bylo i nie mialem czasu zeby zadzwonic ... czekalem kilka dni nic mowie sobie poczekam jescze moze sie przypomni jednak nic NIC NIC czekam 2 tyg dalej nic wiec pisze teraz na tym forum bo oprocz strun mam inny dylemat na towar nie dostalem ZADNEJ gwarancji tylko "karte gwarancyjna" jednakze co mi z tej karty jak nie mam dowodu zakupu wiec jest niewazna [mowa o tym w 1 pkt gwarancji] wiec prosze o jak najszybszy kontakt! na moj numer gg 6809225 badz emailowy michal66610@wp.pl PS za produkt zaplacilem 2800 zl+futeral otzymalem mily rabat lecz musze miec conajmniej paragon! jezeli bede musial pofatyguje sie i zjawie sie we wroclawiu chociarz jestem z okolic olsztyna!

michal k

2007-07-25 20:33:30


Re: martin dxme

Dostales kartke na ktorej jest napisane co kupiles i kiedy :) I z tym jedziesz (i z karta gwarancyjna) w razie problemow.

Diler

2007-07-25 20:55:28


Re: martin dxme

mam tylko "karte gwarancyjna" a w punkcie 1wszym gwarancji jest napisane ze karta jest niewazna bez dowodu zakupu -.-

Gość

2007-07-26 11:30:54


Re: martin dxme

Zakupił pan gitere przez portal muzyczny.pl czy przez email do ktoregos z pracownikow? Jesli przez portal, to w panelu zamowien jest termin w ktorym pan zlozyl zamowienie.

Diler

2007-07-26 11:35:32


Re: martin dxme

[quote:0b2fbf555e="michal k"]widzialem ze nastepnego dnia ktos z muzycznego dzwonil lecz mnie nie bylo i nie mialem czasu zeby zadzwonic ... czekalem kilka dni nic mowie sobie poczekam jescze moze sie przypomni jednak nic NIC NIC czekam 2 tyg dalej nic [/quote:0b2fbf555e] No to czyja to wina, że nie odebrałeś telefonu :D To twoja sprawa i trzeba było dalej dzwonić a nie czekać aż ktoś do Ciebie zadzwoni... No jak już tu napisałeś to się nie gorączkuj i nie martw poczekaj chwile... Powinien ktoś odpisać i pokojowo rozwiązać problem... P.S. Ja do ekipy sklepu nie należę :) Jestem tu tylko modem... Nie bronię sklepu, nie wypowiadam się w imieniu sklepu... Tylko wyrażam swoją opinię :) To tak prewencyjnie żeby nie było żadnych nieporozumień... [size=9:0b2fbf555e][ [i:0b2fbf555e][b:0b2fbf555e]Dodano[/b:0b2fbf555e]: Czw 26 Lip, 2007[/i:0b2fbf555e] ][/size:0b2fbf555e] [quote:0b2fbf555e="Diler"]przez email do ktoregos z pracownikow? [/quote:0b2fbf555e] Nie da się tak? ... [quote:0b2fbf555e="michal k"]struny otrzymalem, pokryte duza zawartoscia kurzu[/quote:0b2fbf555e] Opakowanie od strun? [size=9:0b2fbf555e][ [i:0b2fbf555e][b:0b2fbf555e]Dodano[/b:0b2fbf555e]: Czw 26 Lip, 2007[/i:0b2fbf555e] ][/size:0b2fbf555e] :D W ogóle to gratuluję zakupu świetnego sprzętu ;) Po rozwiązaniu sprawy miło by było zobaczyć recenzję w stosownym dziale na forum ;)

Gość

2007-07-26 11:45:29


Re: martin dxme

A kto powiedzial, ze tak sie nie da? Zapytalem sie tylko jak zamowil.

Diler

2007-07-26 11:54:38


Re: martin dxme

Sprawa została wyjaśniona. Pan michal k. miejmy nadzieję poinformuje o szczegółach tutaj na forum.

Gość

2007-07-26 13:29:39


Re: martin dxme

wiec pisze jak rozwiazal sie problem wiec pisalem na gg z p krzyskiem i z p andrzejem wszystko uzgodnilismy dostalem FV oraz struny rotosound cg-12 CG i jestem jak najbardziej zadowolony wiec co moge powiedziec polecam ten sklep goraco

michal k

2007-08-02 13:59:42

komentarz

]Byłem tylko zdziwiony że jedna przesyłkę dostałem NA ADRES ZAMIESZKANIA A DRUGA NA ADRES DO KORESPONDENCJI a wszzystko powinno przyjśc w jednej paczce ale wszystko skonczyło się dobrze [/quote]

cypecki

2007-06-19 09:54:43

zamówienie 070205-1821-10277-356.5

Witam! Chciałbym spytać czy zamówienie nr 070205-1821-10277-356.5 na pewno zostało wysłane bo minęło 5 dni od czasu wysyłki a nadal nie dostałem towaru! Pozdrawiam!

Gość

2007-02-10 22:27:55


Re: zamówienie 070205-1821-10277-356.5

Z takimi pytaniami to się dzwoni albo maila wysyła... To raczej Twoja prywatna sprawa a forum jest raczej publiczne... :) Pozdrowienia!

Gość

2007-02-10 22:30:01


Re: zamówienie 070205-1821-10277-356.5

Witam! Oznajmiam że wszystko w porządku! Zamówienie właśnie do mnie dotarło... nie ma to jak miły prezent z samego rana! Opóźnienie to wina poczty tak więc dla sklepu wielki pozytyw! Super sprzęt, super zapakowany i szybka obsługa! ... i nie drogo! Pozdrawiam!

Gość

2007-02-12 10:48:40


Re: zamówienie 070205-1821-10277-356.5

sorki ale maila wysłałem i nie było odzewu..ale o tym nie chciałem wspominać!!

ktulu

2007-02-11 23:16:40

Kolejna opinia ;p 070124-1355-6909-2232

zamówienie nr 070124-1355-6909-2232 hej, to juz mój kolejny (chyba 4) poważniejszy zakup w muzyczny.pl Tym razem jednak zamówienie prócz plusów ma również minusy. moze zaczne od tych pierwszych.... Plusy: szybkie sprowadzenie towaru, niska cena, super obsługa Minusy: Szczerze mówiac to mimo wszystko sie na Was zawiodłem, poniewaz nie wywiązaliście sie z umowy. Ustaliłem z p. Andrzejem Pindelskim, ze zamówiona gitara ma zostać wysłana we środe (24.01.07) tak aby była u mnie następnego dnia (czyli dzisiaj, a tu sie okazało ze juz dzisiaj sie jej nie doczekam) było to dla mnie wyjątkowo ważne poniewaz w piątek mielismy zrobic próbe generalną przed koncertem i zamierzałem grać na nowej gitarze, jednak jak widać nie zalezało Wam zbyt, zeby zadowolić klienta i gitara została wysłana w dzisiaj (czwartek 25.01.07) co wiąze sie z tym ze b. wazna póba musiała zostać odwołana, bo bez instrumentu raczej trudno sie gra :wink: ....Zawiedziony.... :?

Gość

2007-01-25 18:46:13


Re: Kolejna opinia ;p 070124-1355-6909-2232

do adminow: czy moge w tym dziale przykleic wielkie ogloszenie "OPOZNIENIE DOSTAW PACZEK WYNIKA Z WINY POCZTY A NIE SPRZEDAWCOW!!!" sprawdz misiek kiedy byla wyslana bo cos mi sie nie chce wierzyc ze jesli sie umawialas i prosiles o wczesniejsza wysylke to byla wyslana pozniej. a ze wysylam czesto rozne graty to wiem ile potrafi to zjac poczcie i kuriera

nikt

2007-01-25 18:49:42


Re: Kolejna opinia ;p 070124-1355-6909-2232

jakbym tego nie sprawdził to bym tego nie pisał ; ] zresztą doskonale wiem ile moze zając dostarczenie paczki. Np w innym sklepie zamówiłem piecyk Laney LX 35R okazyjnie za 515zł powinien być dzisiaj, ale dzieki geniuszom z Masterlinka bedzie dopiero jutro, bo przydzielili moją paczke kurierowi od zupełnie innego rejonu, a tamten nawet nie spojrzał na adres jak mu dawali tę paczke ...chore :? Tak na dowód ze sie nie myliłem: "Data zamówienia 2007-01-24 13:55:28" "Data wysyłki 2007-01-25 16:00:00" Miała być wysłana "bez problemu" zaraz po złożeniu zamówienia no ale ehh, zobaczymy co admini bedą mieli na usprawiedliwienie :P

Gość

2007-01-25 20:41:51

mała poprawka

żeby być dokładnym to sprzęcik B-CONTROL DeeJay BCD2000 Behringer http://www.behringer.com/BCD2000/index.cfm?lang=ENG jeśli jakieś pytania odnośnie mixerka to proszę na visions@poczta.onet.pl

Gość

2006-12-20 23:11:25

Propozycja - komentarze Allegro

Tylko malo pozycji... 13 tylko? WTF z kolorami forum?

Gość

2006-12-18 15:47:17


Re: Propozycja - komentarze Allegro

[quote:e8679f1112="krzysiek@muzyczny.pl"]Wyrażam nadzieję że przy dokonywaniu następnych zakupów, bardziej nam Pan zaufa :)[/quote:e8679f1112] Jak ja Was nie lubie... to tylko Wasza wina! Już zaufałem, jak na razie wszelkie dalsze zakupy robię u Was :). Chociażby pałeczki dla kolegi na mikołajki i grip master na święta. Czemu te komentarze na Allegro nie są jakoś ładnie zaznaczone na stronie?

Inkwizytor

2006-12-18 15:42:09


Re: Propozycja - komentarze Allegro

Chciałbym się podzielić z pewną sugestią dot. sklepu muzyczny.pl. Otóż nie tak dawno kupowałem swój nowy sprzęt, blah, blah... Ostatecznymi sklepami były muzyczny.pl i pewien inny. Muzyczny kategorycznie(!) bił ów sklep na głowę asortymentem. Ceny w obydwóch były podobne. Strona muzczynego też napawała mnie pewnym przekonaniem o jakimś profesjonaliźmie, czego o drugim sklepie powiedzieć nie mogłem. Szalę przechyliło jednak coś zupełnie innego... "namacalny dowód" - pokaźny zbiór pozytywów na Allegro. Nie jest to jakiś tam mój wymysł, oparte na życiu i faktach ;). Najśmieszniejsze - w owym sklepie nie było nawet na stanie pasków :P. Nic, po prostu nic w porównaniu przy muzycznym. Niczego nie zamierzam narzucać, ale władze mogą się nad tym chociaż chwilkę zastanowić, nie?

Inkwizytor

2006-12-17 19:00:16


Re: Propozycja - komentarze Allegro

W uk wiele slkepow ma swoje netowe odpowiedniki na ebayu, co uwazam jest swietnym posunieciem... kupujac poda w pierwszym odruchu przeszukalem ebay, znalazlem trioche uzywanego sprzetu, ale w oczy rzucily sie pozycje nowego sprzetu (wiadomo, gwarancja, serwis) i ceny... Efekt tego taki, ze kupilem swojego poda w jednym z najwiekszych hipermarketow mozycznych w uk za naprawde niziutkie pieniazki przez ebay wlasnie... EDIT; zreszta od jakiegos juz czasu magluje muzyczny o opcje paypal, bo ceny nie ustepuja zbytnio rynkowi brytyjskiem :shock:

Gość

2006-12-17 19:10:39


Re: Propozycja - komentarze Allegro

[quote:6344ef9f70="sinner"]W uk wiele slkepow ma swoje netowe odpowiedniki na ebayu, co uwazam jest swietnym posunieciem... [/quote:6344ef9f70] Ale zauważ, że oni już mają sklep internetowy, i to własny. [quote:6344ef9f70="sinner"]ceny nie ustepuja zbytnio rynkowi brytyjskiem :shock:[/quote:6344ef9f70] Dziwne. U nas zazwyczaj jest tak, że cena = cena za granicą + logistyka. //edit No, chyba że chodzi o mayo :P.

Inkwizytor

2006-12-17 21:43:04


Re: Propozycja - komentarze Allegro

A w uk to wszystko na miejscu robia? Tez + logistyka. Duze sklepy maja lepsze ceny, zawsze tak bylo i bedzie

Gość

2006-12-18 09:54:27


Re: Propozycja - komentarze Allegro

[quote:98a5623cfb="sinner"]A w uk to wszystko na miejscu robia? Tez + logistyka. Duze sklepy maja lepsze ceny, zawsze tak bylo i bedzie[/quote:98a5623cfb] Wiele jest dziedzin, w zakresie których sklepy polskie po prostu kupują ze zwykłych sklepów zagranicznych. Zsumuj sobie: cena za granicą = cena + logistyka cena w Polske = cena za granica + logistyka = cena + logistyka + logistyka Nie mówię tu o wszystkim, zwłaszcza większe sklepy, jak np. muzyczny, chyba w ten sposób nie sprowadzają. Ale spójrzcie np. na rynek gier planszowych, RPG - dla przykładu sklep Rebel.pl. Gra kosztuje w Niemczech 40 euro(w zwykłym sklepie, najzwyklejszym). W Polsce 220zł, do tego informują nas, że sprowadzane z Niemiec.

Inkwizytor

2006-12-18 12:11:55


Re: Propozycja - komentarze Allegro

E, tam... pupka... jest spora rozpietosc dystrybutorow w polsce, jest nadal niestety sporo wyjatkow, jak dystrybucja esp na kraj prowadza niemcy, ale nie katastrofizowalbym tak... poczekajmy, moze ludzie z muzycznego sie wypowiedza. Nie wydaje mi sie, bysmy nadal zyli w takim rynkowym sredniowieczu

Gość

2006-12-18 12:14:56


Re: Propozycja - komentarze Allegro

[quote:ed4f285bda="Inkwizytor"] Otóż nie tak dawno kupowałem swój nowy sprzęt, blah, blah... Ostatecznymi sklepami były muzyczny.pl i pewien inny. Muzyczny kategorycznie(!) bił ów sklep na głowę asortymentem. Ceny w obydwóch były podobne. Strona muzczynego też napawała mnie pewnym przekonaniem o jakimś profesjonaliźmie, czego o drugim sklepie powiedzieć nie mogłem. Szalę przechyliło jednak coś zupełnie innego... "namacalny dowód" - pokaźny zbiór pozytywów na Allegro. Niczego nie zamierzam narzucać, ale władze mogą się nad tym chociaż chwilkę zastanowić, nie?[/quote:ed4f285bda] Oczywiście że mogą. I już dawno to zrobili, zatem jeśli idzie o komentarze (na allegro i poza) to nie mamy kompleksów. Oto dowód: http://allegro.pl/show_user.php?uid=502252&type=fb_recvd_all http://forum.muzyczny.pl/viewforum.php?f=4 Wyrażam nadzieję że przy dokonywaniu następnych zakupów, bardziej nam Pan zaufa :)

Gość

2006-12-18 14:47:46


Re: Propozycja - komentarze Allegro

To zrobcie jeszcze ebay z paypalem :)

Gość

2006-12-18 14:52:37


Re: Propozycja - komentarze Allegro

[quote:611a34099d="sinner"]WTF z kolorami forum?[/quote:611a34099d] No właśnie, co to jest? Czemu nikt nie poddał tego głosowaniu niezależnej komisji z chatu muzyczny.pl ?

Inkwizytor

2006-12-18 15:49:41


Re: Propozycja - komentarze Allegro

Oczy bola! Admin, trzepnij tam kogos w bok

Gość

2006-12-18 15:53:19

Nie jest tak źle...

Jestem wami rozczarowana. Zamówienia dokonałam ponad 21 dni temu, a od was nie dostałam żadnej informacji. Towar oczywiście nie jest nawet wysłany. Wszystko bym może zrozumiała gdybyście mi napisali chociaż kiedy mogę spodziewać się towaru, cokolwiek! Zawodłam się na waszym sklepie i nie jestem w stanie polecić go innym.

Nimrodel

2006-12-11 15:44:01


Re: Nie jest tak źle...

Bardzo proszę o podanie numeru zamówienia.

Gość

2006-12-11 16:16:43


Re: Nie jest tak źle...

chodzi o to: [b:166913a731]061118-1418-9031-44[/b:166913a731] ?

Nimrodel

2006-12-11 16:18:18


Re: Nie jest tak źle...

Witam! Została Pani poinformowana o tym, że spodziewana dostawa to czas ok 21 dni który jest podany w karcie: "Witam! W karcie towaru jest informacja w jakim terminie (* Dostawa w 21 dni) możemy zrealizować to zamówienie. Chwilowo w hurtowni nie ma tych pokrowców. Spodziewana dostawa ma być na początku grudnia. Chyba, że zaproponuję inny pokrowiec w podobnej cenie, np: http://muzyczny.pl/sklep/szczegoly.php?gid=103&id=3753&id_towaru=RB-20538 Dlatego zaproponowałem inny pokrowiec - dostałem odpowiedź, że poczeka Pani na zamówiony pierwotnie. Termin sprowadzenia niektórych pozycji które mamy w naszej ofercie nie jest od nas uzależniony, tylko od hurtowni które importują towar. Czasami zdarza się, że w spodziewanym terminie który mamy podany przez hurtownię towar się nie pojawia - czy jest to wtedy nasza wina? Pozdrawiam-Andrzej

Gość

2006-12-11 16:56:18


Re: Nie jest tak źle...

ale 21 dni już minęło. Natomiast w regulaminie pisze o tym, że powinnam dostac informacje o opóźnieniach :/. Czyli dalej nie wiadomo kiedy mogę spodziewać sie towaru? :/

Nimrodel

2006-12-11 16:58:32


Re: Nie jest tak źle...

Witam! Dostawa do hurowni była - tak jak wczesniej pisałem na początku grudnia (8 grudnia w piątek). Wtedy (w piątek) jeszcze nie miałem informacji, czy te pokrowce na pewno są. Dziś zostałem powiadomiony, że pokrowców do gitary klasycznej nie ma i w tym miesiącu nie będzie. Na adres e-mail wysłałem Pani alternatywną propozycję zakupu. Pozdrawiam-Andrzej

Gość

2006-12-11 17:15:00


Re: Nie jest tak źle...

Dziekuję za odpowiedź i przystaję na propozycję. Mam nadzieję, że dostane przesyłkę w regulaminowym czasie. Pozdrawiam

Nimrodel

2006-12-11 17:24:31


Re: Nie jest tak źle...

Pokrowiec zostanie wysłany jutro (we wtorek) - powinen być na miejscu środa, czwartek. Pozdrawiam i przepraszam za utrudnienia - Andrzej.

Gość

2006-12-11 17:26:52


Re: Nie jest tak źle...

Pokrowiec otrzymałam dzisiaj. Pomimo długich oczekiwań dziękuję bardzo za przesyłkę i za kalendarz. :) Juz nie jestem tak negatywnie do was nastawiona. Wszystko jest OK :)

Nimrodel

2006-12-15 15:04:52

Najlepszy sklep, kurier niezbyt

Tak, jak w temacie. Muzyczny.pl - pełen profesjonalizm, niezły asortyment, cała strona (sklep, katalog, forum) zrobiona z myślą, żeby użytkownik miał tu co robić i nie czuł się ograniczany. Zamówiłem gitarę i od razu statyw pod nią, kiedy okazało się, że takie statywy po 35 zł "wyszły" tego dnia (kiedy zamawiałem, były dostępne), zadzwonił do mnie pracownik sklepu i zaproponował, że wrzuci mi tam statyw z tych po 49 zł, w tej samej cenie. Niby grosze w skali ceny całej przesyłki, ale klient (ja) mógł się poczuć potraktowany jak Pan. W muzyczny.pl byłem klientem, a nie petentem, więc polecę każdemu. Nie byłbym sobą, gdybym nie napisał, że jedną kostkę wrzucili nie taką, jak zamówiłem! [marka i grubość się zgadza, ale chciałem taką z czachą, a dostałem z jakimś nagrobkiem czy czymś, phi ;)] Dzięki temu przynajmniej mam pewność, że pakują to ludzie, jest fajnie :) A druga sprawa to wybór firmy przewozowej. Nie wiem, czy to u nich norma, czy jakiś ewenement, ale DPD/Masterlink nie kocha klientów. Pisało o tym kilka osób na tym forum, więc chyba zdarza się nie tylko mi. Pokonanie odległości Wrocław-Warszawa to dla gitary 6 godzin, natomiast pokonanie kilku ulic w Warszawie to 40 godzin, pod warunkiem, że się o to walczy telefonicznie (jak już kurier się przyzna, że ma lepsze rzeczy do roboty, niż dostarczenie przesyłki, którą wozi już cały dzień, miła pani oferuje rekompensatę pod postacią dwugodzinnego okna następnego dnia, kiedy kurier MUSI dostarczyć przesyłkę; następnego dnia, po minięciu terminu, zadzwoniłem z pytaniem, która godzina - pytanie wcale jej nie zdziwiło, po czym wnoszę, że to typowe - interwencja dała mi zapewnienie, że kurier POSTARA SIĘ przyjechać... dobrze, że zdążył przed dwudziestą, bo po 20 już niczego nie dostarczają ;)). Nie wiem, może to kwestia tego miasta, może strajku listonoszy, ale to mój pierwszy kontakt z Masterlinkiem i przyznam, że w życiu czegoś takiego nie widziałem ;)

Lam

2006-11-30 11:08:55

Polecam

Sklep już po raz drugi pokazał swoją klasę. Naprawdę dobry i tani sklep. A minus taki, że dostałem kostkę o innej grubości :P.

Inkwizytor

2006-11-17 19:53:30

Zadowolony w 99 %

Witam! Jestem zadowolony z zakupu w waszym sklepie. Ale nie w 100 % ponieważ, paczkę zamówiłem w poniedziałek a otrzymałem w piątek. Ale mimo tego polecam kupno w tym sklepie. Sam jeszcze na pewno coś u was kupie.

Diler

2006-10-21 12:15:38


Re: Zadowolony w 99 %

[quote:9985cb2e85]Formy dostawy towaru: * przesyłka kurierska - czas dostawy 1 dzień roboczy, koszt 20zł (przelew) - 26zł (pobranie), * przesyłka Pocztą Polską - priorytet - dostawa w 1 - 2 dni robocze, koszt 8zł (przelew) - 14zł (pobranie), * przesyłka Pocztą Polską - zwykła - dostawa w 3 - 14 dni, koszt 7zł. Opcja dostępna jedynie przy płatności przelewem. * Odbiór osobisty, [/quote:9985cb2e85] :/

Gość

2006-10-22 13:10:04


Re: Zadowolony w 99 %

Zamówiłem paczke za pobraniem. Na paczce była data poniedziałkowa. Dodam jeszcze, że była ona wysyłana priorytetem.

Diler

2006-10-21 22:59:23


Re: Zadowolony w 99 %

[quote:dc046117be="Diler"]Zamówiłem paczke za pobraniem. Na paczce była data poniedziałkowa. Dodam jeszcze, że była ona wysyłana priorytetem.[/quote:dc046117be] Wina poczty... z UK priorytet idzie 6 tygodni z czego 5 w polsce...

Gość

2006-10-21 23:09:24


Re: Zadowolony w 99 %

wiesz, nawet gdybyś brał za pobraniem to nie jest tragedia, chociaż w muzyczny.pl nigdy mi się nie zdarzyło, aby ktoś nie zajął się paczką w tym samym dniu, gdy złożyłem zamówienie, no chyba że zostało złożone późno.Za to w tym tygodniu byłem zmuszony zamówić coś ze sklepu bigbeat, bo akurat zależało mi na czasie a w muzycznym nie mieli i sprawa wyglądała tak, że generalnie zamówienie od poniedziałku czekało do czwartku aby w ogóle ktoś się nim zajął, za to w piątek dopiero zostało wysłane, więc paczka przyjdzie równo tydzień po złożeniu zamówienia (w pon.).No ale to też zależy właśnie od formy płatności, wiadomo, że za pobraniem jest najszybciej, ja tak zawsze zamawiam...zwłaszcza gdy np. do takiego bigbeata nie mam zaufania :) już pomijam kwestie dostawców, bo wiadomo jak to z naszą pocztą jest, pewnie w tym wypadku paczka została wysłana szybko a zawiniła poczta, z tym też się trzeba liczyć.

rectifier

2006-10-21 15:21:24


Re: Zadowolony w 99 %

no to powinni wysyłać paczki nie za pomocą poczty polskiej ale UPC transport lub innych prywatnych firm. Po pierwsze jest taniej o ok 4-5 zl to jeszcze szybciej i profesionalniej

Diler

2006-10-22 12:41:41


Re: Zadowolony w 99 %

Zamówiłeś w poniedziałek a kiedy zapłaciłeś ? I jak płaciłeś ? I kiedy pieniądze trafiły na konto sklepu ? :)

Gość

2006-10-21 13:07:57


Re: Zadowolony w 99 %

[quote:5f6e41ca6f="Diler"]Zamówiłem paczke za pobraniem. Na paczce była data poniedziałkowa. Dodam jeszcze, że była ona wysyłana priorytetem.[/quote:5f6e41ca6f] Jeśli na paczce była poniedziałkowa data, to znaczy, że nadano ją w poniedziałek. Poczta nawaliła najwyraźniej, nie muzyczny.pl Pozdrawiam :D

Gość

2006-11-02 01:34:06


Re: Zadowolony w 99 %

Więc czas zmienić dostawcę

Diler

2006-11-11 15:04:05


Re: Zadowolony w 99 %

Ale to TY wybierasz dostawcę!! Albo poczta albo kurier... Formę dostarczenia wybiera się podczas zamawiania...

Gość

2006-11-11 15:29:36


Re: Zadowolony w 99 %

a ja pieniądze przelałem w piątek, dzisiaj jest środa a przy statusie mojego zamówienia jest "kompletowanie zamówionych towarów". jak składałem zamówienie to wszystko niby było dostępne natychmiast :( jak się nie ma czegoś na stanie to się nie pisze że jest od ręki... pierwsze moje zakupy w muzyczny.pl i już wtopa. raczej więcej nic już u was nie kupię. jak bym wiedział że będę czekał tydzień to bym wsiadł w samochód i dojechał do wrocławia. jestem zdegustowany i nie będę was polecał. sorry.

cancer

2006-11-23 20:54:32


Re: Zadowolony w 99 %

...pomyliło mi się... dzisiaj jest czwartek a paczki ani widu ani słychu! jestem jeszcze bardziej zawiedziony.

cancer

2006-11-23 20:57:01


Re: Zadowolony w 99 %

[quote:d0bc073371="cancer"]...pomyliło mi się... dzisiaj jest czwartek a paczki ani widu ani słychu! jestem jeszcze bardziej zawiedziony.[/quote:d0bc073371] a przypadkiem nie chciales zeby wyslano to poczta?? bo wiesz ostatnio listonosza sie pracowac nie chce i strajkuja! poczytaj wiadomosci ze to nie tylko Ty masz z tym problem ( o ile oczywiscie to wina poczty i towar zostal juz wyslany )

nikt

2006-11-23 22:44:18


Re: Zadowolony w 99 %

[quote:0daf939c03="cancer"]...pomyliło mi się... dzisiaj jest czwartek a paczki ani widu ani słychu! jestem jeszcze bardziej zawiedziony.[/quote:0daf939c03] poza tym, pamiętaj, że nie tylko ty jesteś klientem / kupujesz w muzyczny.pl :/ a skoro miałeś szansę dojechać do wrocka samochodem, to trzeba było od razu tak zrobić. spokojnie mógłbyś wtedy obejrzeć i ograć sprzęt który kupiłeś...

Gość

2006-11-23 23:06:45


Re: Zadowolony w 99 %

poza tym, edytuj posty! ;)

Gość

2006-11-23 23:21:58


Re: Zadowolony w 99 %

drogi moderatorze sinner - pragnę zauważyć że jako "gość" nie mam opcji edytowania postów. a w odpowiedzi na wcześniejsze pytania - nie to nie jest wina poczty. przesyłka nie została zrealizowana. dopiero dzisiaj dostałem telefon że zakupionego przeze mnie towaru nie było fizycznie na magazynie chociaż na stronie błędnie podano że jest. ja wszystko zniosę i obędę się jeszcze kilka dni. ale taki telefon powinienem dostać w poniedziałek a nie po tygodniu czekania. masakra ten sklep. piekny_romanie - a co mnie to obchodzi że nie jestem jedynym klientem??? wystarczy nie obiecywać dostawy w ciągu 2 dni roboczych a w ciągu tygodnia i wszystko będzie ok. a jak by pisali że dostawa w ciągu tygodnia to bym pewnie pojechał odebrać osobiście. pozdr

cancer

2006-11-24 23:31:31


Re: Zadowolony w 99 %

Moderatorze z duzej litery ;) ludzie to nie maja za grosz poczucia humoru...

Gość

2006-11-24 23:35:30

Dość długo

Opinie które zostały tutaj napisane skłoniły mnie do zakupu. Jednakże szybkość zealizacji mnie nie zadawala. Złożyłem zamówienie po 15 w środę, a przesyłkę mogłem odebrać dopiero we wtorek.

Luck

2006-08-27 22:15:47


Re: Dość długo

Lux sklep! przesylka dochodzi dzien przed zamowieniem... czy trzeba lepszej rekomendacji?

Gość

2006-11-28 17:38:50


Re: Dość długo

Upewnij się, czy to nie wina poczty :lol: .

Inkwizytor

2006-11-28 18:17:53

Nie jestem zachwycony...

Sklep jest ok, fajny duży wybór, choć może niektóre rzeczy są drogie. Rabatu o który prosiłem niestety nie dostałem ale ok rozumiem, sklep, cena nikt nie chce być stratny, i nikt żadnej zniżki nie musiał mi dać. Ale uważam że za zakupy za niemal 300zł gdzie przesyłka za pobraniem za darmo się jeszcze nie należy(a zamawiałem za pobraniem) powinna być jakaś zniżka choćby na przesyłce. Druga sprawa to troche się naczekałem na realizację bo aż 3 dni paczka była kompletowana, nigdzie się jeszcze nie spotkałem ze tak długim czasem oczekiwania a zamawiałem w wielu sklepach. Wszędzie paczka byłaa wysyłana albo w tym samym albo na następny dzień. I ostatnia sprawa - bardzo prosiłem w uwagach aby nie pomylić kostek gitarowych, no ale dwie są inne niż zamawiałem:( Proszę o większą dokładność następnym razem, choć wątpię bym coś jeszcze w tym sklepie zamawiał. Pozdrawiam

Basfull

2006-06-06 20:19:24


Re: Nie jestem zachwycony...

chyba coś zalewasz bo jak byk pisze w ofercie tego sklepu że każde zamówienie powyżej 150zł jest przesyłane bezpłatnie.a termin , jak sam pisałeś musieli kompletować towar na Twoje zamówienie i gdy zamawiasz dany towar to sprawdź zawsze czy ten towar jest aktualnie dostępny w sklepie. A jeżeli nie podoba Ci się ten sklep to propozycja moja jest taka : następnym razem zamawiaj towar w muzic center i życzę powodzenia, i myślę że masz stalowe nerwy i wiele cierpliwości. bo bez tego nie wyrobisz . pozdrawiam M

dance max

2006-06-10 23:39:52


Re: Nie jestem zachwycony...

Tak właśnie jest napisane, ale zamówienia powyżej 150 zł są wysyłane na koszt sklepu przy wyborze formy płatności przelewem (przedpłata), jednak przy przesyłce za pobraniem ten próg wynosi 300 zł.O tym jaka jest cena zamówienia byłeś poinformowany przed zamawianiem, więc nie rozumiem do kogo masz pretensje...jeśli było rzeczywiście tak jak piszesz, że zamawiałeś za kwotę niemal 300 zł to mogłeś po prostu zakupić coś jeszcze aby mieć przesyłkę na koszt sklepu i tyle...Normalne jest, że takich progów jasno ustalonych sklep nie może po prostu obniżać...zwłaszcza, że i tak te progisą chyba najniższe ze spotykanych.O rabacie w ogóle niepotrzebnie piszesz...chyba za dużo się naczytałeś pozytywnych opinii na tym forum i wyobrażałeś sobie, że sklep specjalnie obniży cenę dla Ciebie :lol: Fakt, że niektóre rzeczy są droższe niż gdzie indziej, ale to normalne, że jedne rzeczy są tańsze tu, inne tam i trzeba umieć wybierać miejsce zakupu.Ja przykładowo gdy kupowałem Metal Mastera nie znalazłem ŻADNEGO sklepu, w którym byłby on tak tani oraz w którym jego przesyłka byłaby na koszt sklepu.Fakt jest taki, że dostałeś po prostu zamówienie takim, jakie widniało gdy je potwierdzałeś i głupie po prostu są Twoje uwagi...Jedyną logiczną jest ta o kostkach...ale tu pewnie straszną Ci różnicę robi czy masz na kostce samochodzik czy trupią czaszkę (jeśli pomylili grubość kostek czy rodzaj to fakt, klapa z ich strony, ale to się zdarza) :lol: A co do czasu kompletowania to pewnie czekałeś przez weekend po prostu na realizację zamówienia...no chyba że akurat nie mieli czegoś na stanie

rectifier

2006-06-11 15:12:52


Re: Nie jestem zachwycony...

j.w. poza tym chłopie, pomyśli ile rzeczy musiało zostać zrobione zanim wysłali, towar zostal odebrany, oznakowany, ile czasu zabiera sortowanie, wysyłanie, transport i inne czynności pocztowe... i zastanow sie czy naprawde 3 dni to tak dużo...

krzychoniusz

2006-06-13 17:15:37


Re: Nie jestem zachwycony...

kostek gitarowych :lol: czlowieku robie czasami zakupy za 5tys zl w niemczech i tyle szumu nie robie jesli sie paczka nawet spozni tydzien co ty tutaj. co to jest 300zl zamowienie,jaki rabat bys chcial?? to nawet jeden dobry efekt gitarowy nie jest kupiony w sklepie a Ty narzekasz ze rabatu niedostales

nikt

2006-06-13 18:10:45


Re: Nie jestem zachwycony...

Ale ja do nikogo nie mam żadnych pretensji, przeciez napisalem ze sklep jest ok. 3 dni to teoretycznie niedużo, ale mogłoby być szybciej (w musci center zamawialem i tez wyslali w tym samym dniu) przez weekend nie czekałem a towar był w sklepie. a kostki - oczywiście że chodzi o grubość przeciez nie widze obrazka jak gram. Może to i szczegóły, i się czepiam ale życie też czepia się mnie szczegółów i jest bardzo wymagające. Ale widze po opiniach że sklep jest naprawde ok może ja poprostu tak trafiłem. Pozdrawiam

Gość

2006-06-15 02:53:25


Re: Nie jestem zachwycony...

jeśli jesteś tak zachwycony zakupami w musiccenter, to życzę tam udanych zakupów, bo ja niestety , ale miałem nieprzyjemność dokonywania zakupów w musiccenter za niespełna 4000zł w sierpniu 2005 r , i to co zafundowała mi ta firma to przeszło wszelkie granice, do dzisiaj nie mogę się doczekać zwrotu kosztów a nawet jakiegokolwiek słowa przeprosin ze strony tego sklepu a jest czerwiec 2006 , A wracając do tematu to w sklepie muzyczny dokonałem wiele zakupów i jak dotąd nie miałem najmniejszego problemu ,więc jak najbardziej polecam zakupy własnie w sklepie muzyczny , a muziccenter odradzam i przestrzegam M

dance max

2006-06-17 09:15:35


Re: Nie jestem zachwycony...

Nie rozumiem z czego robisz problem. 3 dni to nie jest długo. Wyobraź sobie, że ja musiałam czekać na towar ze sklepu Big Beat 3 miesiące i w końcu i tak się nie doczekałam :/, gdy tymczasem kupując w sklepie muzyczny.pl czekałam tylko 1 dzień. Inna sprawa to to, ze chyba nie czytałes nic o rabatach, o regulaminie, itp., a na stronie jest wszystko napisane. A lekturki 15 min. chyba nic nie zaszkodzi.

daremyth

2006-06-22 18:13:44


Re: Nie jestem zachwycony...

Głupia dyskusja. Niepotrzebnie się czepiacie gościa. Ma prawo do wyrażenia tutaj własnej opinii na temat usługi i to robi. Od tego jest to forum.

Gość

2006-07-28 02:27:04

Weryfikacja danych klienta? o co chodzi?

W moim zamówieniu istnieje status "Weryfikacja danych klienta" i nie wiem o co chodzi... Jeżeli mam potwierdzić przyjęcie zamówienia to odrazu mówie, że żadnego maila z prośbą potwierdzenia nie dostałem... Tylko to : Ten email został wygenerowany automatycznie jako potwierdzenie "zamówienia w sklepie internetowym muzyczny.pl" Prosze o szybką odpowiedź :D

cashman15

2006-05-30 21:01:43


Re: Weryfikacja danych klienta? o co chodzi?

Witam Pana. Status "Weryfikacja danych klienta" oznacza że zamówienie czeka na przydzielenie operatora, który zajmie się realizacją przesyłki. Nie trzeba nic potwierdzać, wszystkim się zajmiemy. Jeśli może Pan wysłać mail na adres krzysztof.rytel@muzyczny.pl numer zamówienia, to sprawdzę to osobiście. Na wszelki wypadek. Pozdrawiam i życze miłego dnia. Krzysztof Rytel

Gość

2006-05-31 11:34:34

O obsłudze w sklepie.

Zdecydowanie na obsługę nie można narzekać :) Jedyne co, to to, że nie macie sklepu na Karłowicach. Ale zawsze można filię otworzyć, co? ;)

SirGouda

2006-11-17 23:13:36


Re: O obsłudze w sklepie.

Może się czepiam, ale mam drobną kwestię. Otóż, kilka razy już robiłem zakupy osobiście w Sklepie w dziale gitarowym i niestety za każdym razem było tak samo: owszem fachowa obsługa, ale Sprzedający wygląda i zachowuje się jakby pracował za karę...nie mówię, że należy padać na kolana przed Klientem i włazić w d..., ale trochę uśmiechu i zwykłej życzliwości by się przydało... Pozdrawiam Obsługę Wojtek

Gość

2006-04-21 14:08:18


Re: O obsłudze w sklepie.

Ty chyba nie byłeś w sklepie w Częstochowie w Riffie... Tam są tacy popie****i kolesie, że omijam ten sklep już od pewnego czasu z daleka i chodze do innego, w którym obsługa jest naprawde spoko (wytłumaczą, doradzą i widać, że chcą klientowi na prawdę pomóc, a nie żeby się tylko odwalili). We wrocławiu nie byłem, więc się nie wypowiadam w tej kwesti.

Gość

2006-04-21 14:24:33


Re: O obsłudze w sklepie.

Panie Wojtku, Bardzo dziękuję za uwagę, zrobię wszystko co w mojej mocy aby to poprawić. Michał Ostrowski

Gość

2006-04-21 14:47:26


Re: O obsłudze w sklepie.

Wychyba nie byliście w Rzeszowie w Riffie.. Poszedłem i sie spytałem czy jest Big Muff rosyjskiej produkcji to mi odpowiedział gosć ze nie maja żadnych rosyjskich efektów, no to sie spytałem cze jest amerykańskiej produkcji to mi odpowiedział że nie zna takiego i nie maja :|

michal145

2006-06-05 17:47:05


Re: O obsłudze w sklepie.

Kultura i kompetencje sprzedającego to dwie rózne rzeczy... PS. Już jest lepiej w sklepie :)

Gość

2006-06-07 14:17:35


Re: O obsłudze w sklepie.

[quote:ce28469be5="Pan Wojtek"]Może się czepiam, ale mam drobną kwestię. Otóż, kilka razy już robiłem zakupy osobiście w Sklepie w dziale gitarowym i niestety za każdym razem było tak samo: owszem fachowa obsługa, ale Sprzedający wygląda i zachowuje się jakby pracował za karę...nie mówię, że należy padać na kolana przed Klientem i włazić w d..., ale trochę uśmiechu i zwykłej życzliwości by się przydało... [/quote:ce28469be5] Podpisuję się pod tą wypowiedzią, kupując gitarę(w prawdzie już od początku wiedziałem jaką chcę zakupić) sądziłem, że pracownik doradzi mi czy ten albo inny sprzęt, coś się odezwie na temat tego zakupu. Gdy się go zapytałem co sądzi o tej gitarze i czy by polecił jakąś inną, odpowiedź była następująca:" No...tak, ta gitarka jest całkiem fajna stosunek cena-jakość extra" i tyle. W gruncie rzeczy nie czułem się zadowolony, bo przejechałem specjalnie 100km aby kupić w M.Ostrowski gitarę i obsługa nie zachwyca. Widać trafiłem na niego gdy miał zły dzień :wink:

spec

2006-09-01 23:18:25


Re: O obsłudze w sklepie.

[quote:cc8392bcf8]We wrocławiu nie byłem, więc się nie wypowiadam w tej kwesti.[/quote:cc8392bcf8] Zaraz wyjdzie że Riff to taka muzyczna "biedronka" :D Ja byłem we Wrocławskim Riffie i obsługa też była trochę dziwna... Taki jeden półżywy człowiek był... Potrafił zniknąć na 10 min gdy akurat dość dużo ludzi było i czekało na obsłużenie :D ... Ale gdy byłem w M.Ostrowski Pan z działu gitar nie wydawał się być tam za karę... Ja tam specjalnie z nim nie nawiązywałem rozmowy ale obserwowałem jak rozmawiał z innymi klientami... Sprawiał wrażenie miłego i kompetentnego pracownika...[/img]

Gość

2006-09-01 23:53:28


Re: O obsłudze w sklepie.

Nie to żebym cukrował, ale z pełną odpowiedzialnością oświadczam, że M. Ostrowski to najlepszy sklep muzyczny we Wrocławiu. Pod względem cen, obsługi i jeszcze kilku rzeczy... Pozdrawiam Obsługę Zadowolony klient Wojtek

Gość

2006-09-22 08:51:13


Re: O obsłudze w sklepie.

[quote:388f6b0f0e="Constantine"]Ty chyba nie byłeś w sklepie w Częstochowie w Riffie... Tam są tacy popie****i kolesie, że omijam ten sklep już od pewnego czasu z daleka i chodze do innego, w którym obsługa jest naprawde spoko (wytłumaczą, doradzą i widać, że chcą klientowi na prawdę pomóc, a nie żeby się tylko odwalili). We wrocławiu nie byłem, więc się nie wypowiadam w tej kwesti.[/quote:388f6b0f0e] byłem tam i szczerze się z tobą zgadzam :twisted:

Gość

2006-09-29 15:00:08


Re: O obsłudze w sklepie.

[quote:e005a81ff8="Pan Wojtek"]Nie to żebym cukrował, ale z pełną odpowiedzialnością oświadczam, że M. Ostrowski to najlepszy sklep muzyczny we Wrocławiu. Pod względem cen, obsługi i jeszcze kilku rzeczy... Pozdrawiam Obsługę Zadowolony klient Wojtek[/quote:e005a81ff8] Dzięki! Pozostajemy do usług. Pozdrawiam Marcin

Gość

2006-09-29 15:15:52


Re: O obsłudze w sklepie.

[quote:d1c810bceb="ferik"][quote:d1c810bceb="Constantine"]Ty chyba nie byłeś w sklepie w Częstochowie w Riffie... Tam są tacy popie****i kolesie, że omijam ten sklep już od pewnego czasu z daleka i chodze do innego, w którym obsługa jest naprawde spoko (wytłumaczą, doradzą i widać, że chcą klientowi na prawdę pomóc, a nie żeby się tylko odwalili). We wrocławiu nie byłem, więc się nie wypowiadam w tej kwesti.[/quote:d1c810bceb] byłem tam i szczerze się z tobą zgadzam :twisted:[/quote:d1c810bceb] to chyba w ogóle mała bolączka sieci Riff, bo u nas (Kraków) też raczej pod tym względem nienajlepiej...niegdyś był pewien Pan, który co prawda starał się, ale nie miał zbyt dużej wiedzy i doświadczenia..poza tym był raczej typem takiego urzędasa, niezbyt przyjemnego.Ostatni sprzedawca z tego co pamiętam za to zachowywał się tak, jakby chciał klientowi zaimponować tym, że wszystko mu lata.W podawaniu konkretnych informacji też raczej nie szło mu najlepiej...a pod względem cenowym to już lepiej tego sklepu nie komentować...chociaż jak wiadomo wszędzie się jakaś promocja czasem przytrafi

rectifier

2006-09-29 15:21:41


Re: O obsłudze w sklepie.

[quote:112569791e="Constantine"]Ty chyba nie byłeś w sklepie w Częstochowie w Riffie... Tam są tacy popie****i kolesie, że omijam ten sklep już od pewnego czasu z daleka i chodze do innego, w którym obsługa jest naprawde spoko (wytłumaczą, doradzą i widać, że chcą klientowi na prawdę pomóc, a nie żeby się tylko odwalili). We wrocławiu nie byłem, więc się nie wypowiadam w tej kwesti.[/quote:112569791e] Ja od siebie tylko dodam, ze jak zamawialem swojego mayo, to pani ktora odbierala telefony miala maniere telefonistki z centrali szpitalnej... wstawki w stylu "Tak", albo nieco lepiej "gitary", nie bardzo ztapialy sie z profesjonalnym wizerunkiem firmy... ale to juz inna beczka...

Gość

2006-09-29 23:27:31


Re: O obsłudze w sklepie.

A ja tam nie narzekam... powiem wiecej! cieszy mnie bardzo fakt ze wszelkie problemy przy zamowieniu pracownicy sa laskawi zalatwiac z kontrahentem telefonicznie dzwoniąc do niego. To znacznie przyspiesza wysyłke :D

Johrel

2006-10-12 22:25:11

moze być;/

więc potencjometr od głośności szumi jak cholera.mam nie przykręconą przystawke musze ją samprzykręcać.Dostawa szybka ale towar troche niedopracowany.sprawdzajcie lepiej towar który wysyłacie.ale gra ładnie.więc tylo przykręce i bedzie okej;)pozdrawiam.[color=black:500d25a869][/color:500d25a869]

Gość

2006-04-13 22:38:07

żaden temat

brak tematu wporządku:?::?:

troku

2006-01-16 17:06:44


Re: żaden temat

heh troku masz niezły tupet pisac tutaj o innch sklepach internetowych :lol:

Gość

2006-01-16 17:09:12

w 100% zadowolona :)

jestem mile zaskoczona że wszystko zostało tak szybko załatwione :) sprzęt całkowicie sprawny dostawa błyskawiczna... poprostu genialnie! :)

Gość

2005-12-08 20:12:42


Re: w 100% zadowolona :)

NO W KOŃCU TO MUZYCZNY.PL :twisted:

ven0m

2005-12-12 14:27:02


Re: w 100% zadowolona :)

ale wazelina XDD nie no swoja droga to masz racje ;p tylko co mi sie nie podoba w muzycznym to z enie mzona posortowac wg. cen itd.

Wolvi

2005-12-12 18:09:53


Re: w 100% zadowolona :)

Ceny będą, firmy też. Obiecuję :).

Gość

2005-12-15 22:22:08


Re: w 100% zadowolona :)

[quote:3430e652d6="mania"]Ceny będą, firmy też. Obiecuję :).[/quote:3430e652d6] Hmmm... No ciekawe :D Chyba do tej pory nie można... :/

Gość

2006-09-14 18:35:25


Re: w 100% zadowolona :)

No chyba nie można... Dowiem się kto i pogadam z nim... po swojemu ;)

Gość

2006-09-14 18:48:40

hmmm... BC Rich Warlock Bronze II- wątpliwości

dziś cały dzień zastanawiałem się czy napisać dobrą czy złą opinię... zaczniemy od tego gorszego (tylko nie wiem czy to przez Was, czy przez masterlink)- zamówiłem gitarkę BC Rich Warlock Bronze II w niedzielę, a doszła w czwartek(to i tak bardzo szybko, ale jednak miała dojść w środę...), ale dobra strona to tak czy inaczej szybkość, darmowy transport oraz jakość gitary- jestem bardzo zadowolony ogólnie, tylko chciałem spytać co się stało, że jeden dzień za późno??

eR41/881024

2005-09-30 20:51:51


Re: hmmm... BC Rich Warlock Bronze II- wątpliwości

Witam! Skontaktowaliśmy się z fimą MasterLink, aby wyjaśnić zaistniałe opóźnienie. Podano nam informację, że było to spowodowane niepełnym adresem, który został podany przez Pana przy składaniu zamówienia - brakowało numeru bloku. Kurier kontaktował się z Panem, aby dowiedzieć się jaki jest numer bloku. Jeśli przy składaniu zamówienia, podano by dokładny adres, przesyłka na pewno dotarłaby na czas. Standardowo powinien Pan otrzymać przesyłkę już we wtorek.

Gość

2005-10-06 12:53:30


Re: hmmm... BC Rich Warlock Bronze II- wątpliwości

w sumie trochę dziwne, bo numer jest podany:) ale i tak się bardzo cieszę, bo gitara jest cudowna!!! w przyszłości na pewno jeszcze coś u Was kupię- polecam sklep:D

Gość

2005-10-09 13:33:36

Dostawy

Co tu dużo pisać sklep jest :D

Mariusz

2005-07-11 19:40:57

moglo byc lepiej

troche jestem zdziwiony bo jak zamówienie zlozylem w czwartek ok 12 to spodziewalem sie w sobote a tu dopiero w pon. o 15 zawitala do mnie paczka .Przyznam ze gitare przyslaliscie mi szybciej,ale i tak to jest lepszy niz 7-14 dni :D .Ale czuje ze to wina tych od roznoszenia , im sie nigdy nie chce pracowac :wink:

cossacks_

2005-07-11 19:36:59

zakupy

brak mozliwości negocjowania cen a tak poza tym okey dziś zamawiasz jutro masz

dancemax

2005-05-23 19:23:44

Zawodowo!

Witam, To już moje któreś tam zamówienie u Pana Ostrowskiego. Duży pozytyw! Dziś dostałem paczkę zamówioną przedwczoraj wieczorem, szybciutko doszło! Ale w paczce znalazłem oprócz zamówionych rzeczy dodatkowo rolkę tasmy GAFFA i firmowy długopis :D . Mam nadzieję, że Taśma to świąteczny prezent a nie pomyłka :D Pozdrawiam, możecie na mnie liczyć w przyszłości! Wesołych Świąt!

Monter

2004-12-22 19:05:41


Re: Zawodowo!

Prezent :)

Gość

2004-12-22 20:54:08


Re: Zawodowo!

To w takim razie dzięki, bardzo się przyda :D

Monter

2004-12-22 22:29:26


Re: Zawodowo!

Moze dało by sie wprowadzic konieczność wpisia kodu gosciom którzy się wypowiadaja o towarze bo te boty spamerskie oblegaja forum. w jaka świerza opinię nie zajzeć to jakiś dłuuuugachny spam

Gość

2007-02-04 20:03:35

Hmm

Ja mam basik Harleya Bentona, ale kumpel z zespołu gra na Staggu - jak na razie nie narzeka, a wręcz to mówi że jest super.

Szczep

2004-11-08 18:05:27