ok
rafizs
2014-05-06 19:34:16
Sama wysylka i kontakt BZ, aczkolwiek jest to inna seria modelu classic- napewno rozni sie diametralnie od talerza, ktory uzywalem do tej pory ( czyli amedia classic splash 10). Stad dzwiek jest zupelnie inny niz ten do ktorego bylem przyzwyczajony. Zastanawialem sie nad zwrotem, ale dosc intensywnie go testowalem i zadecydowale, ze jednak zostanie ze mna na troche dluzej. pzdr
Profil: 54972
2014-04-27 11:25:14
Szybka wysyłka, towar dobrze zabezpieczony. Lecz nie mogę wystawić pozytywu ponieważ Flażolet który zamówiłem nie brzmi jak powinien. Myślę że to wina drewnianego klocka który jest na wysokości gwizdka. Mam nadzieję że ktoś kto może znać przyczynę problemu zwróci się do mnie.
Pozdrawiam!
Wojciech Kaźmierczak
2014-04-22 20:06:57
jedyna sprawa którą należało by poprawic to czas realizacji - oczekiwalem 2 tygodnie.
pablo
2014-04-21 19:22:09
Neutralna
Profil: 54489
2014-04-09 22:07:52
Z obsługi jestem bardzo zadowolony, wszystko odbyło się szybko i jak należy. Nie jestem natomiast zadowolony z produktu, który kupiłem. Nie spełnia o moich oczekiwań i raczej go zwrócę.
misiulek321
2014-03-31 22:04:58
Neutralna
Profil: 53998
2014-03-24 08:55:30
szkoda że po kilku dniach cena spadła o kilkadziesiąt złotych przesyłka ok
marow3
2014-02-20 19:48:31
Sprzęt jak najbardziej w porządku, ale czas realizacji stanowczo za długi (zamówiony i zapłacony przelewem w środę, pieniądze na Waszym koncie w czwartek ok. 13, a sprzęt dociera do mnie dopiero w poniedziałek). Myślę, że to warto poprawić. Na wersję polską instrukcji czekam do dzisiaj.
Pozdrawiam
Leszek Wysocki
lech.w1
2014-02-12 21:45:42
Do tych słuchawek przyzwyczajam się od tygodnia, mam wrażenie dziwnie podbitego basu (szukałem możliwie płaskiej charakterystyki do homerecordingu), ale może to pokłosie przyzwyczajenia do moich poprzednich sluchawek (AKG k501), mocno już wyeksploatowanych. Trochę ciasnawe (mam dużą głowę), mam nadzieję że się ułożą...
Bardzo dobry pomysł z wymiennym kablem (szczególnie spiralny badzo wygodny) i wymiennymi nausznicami.
Tym niemniej nausznice - nawet welurowe - są dość twarde i całe ucho mi się w nich nie mieści, niektórzy polecają dokupienie nausznic od beyerdynamic custom one pro.
W każdym razie słuchawki źle nie grają, ale wciąż nie wzbudzają mojego zaufania, no i oczekiwałem większego komfortu.
Dostawa szybka, pod tym względem wszystko ok.
jjj
2014-01-28 01:10:35
Po problemach ze skontaktowaniu się telefonicznym z miłym operatorem (po kilku dniach dzwonienia w końcu odebrał telefon), zakup przebiegł błyskawicznie i bezproblemowo.
Kupujący
2013-12-30 16:05:28
dość długo kompletowano moje zamówienie, poza tym ok
gosia
2013-12-30 00:32:08
owszem artykuł doszedł przed świętami, niestety z krzywym gryfem, gdyby nie okres świąteczny pewnie byśmy odesłali, ale po konsultacjach z serwisem być może uda się podkręcić, ale nie oto nam chodziło. Gitara za 620zł powinna być w poprawnym stanie, a nie charczeć jak stary bawół. Dobrze, że właściciel gitary w miarę potrafi sobie z tym poradzić. Mimo wszystko zalecam kupowanie instrumentów muzycznych w tradycyjnych sklepach, bo można sprawdzić dźwięk.
Profil: 50947
2013-12-19 20:48:17
mila i profesjonalna obsluga, kontakt ze sprzedajacym bardzo dobry ,zakupiony breloczek bardzo fajny,ale bez zadnego opakowania ( chocby woreczka )
flo
2013-12-16 07:25:44
Ogólnie ok, jedynie jak dla mnie karygodne niezadbanie o zabezpiecznie paczki. Coś tak wrażliwego na wstrząsy jak kula dyskotekowa powinno być bardziej zabezpieczone, a nie tylko karton zawinięty w folię.. Kula przez brak zabezpieczeń jest lekko przekrzywiona i w jednym momencie pokrywa mocno ociera o brzeg.. Może tak już było wcześniej, nie przeszkadza to przy podwieszeniu, ale takie zaniedbanie zabezpieczenia jakąkolwiek folią bąbelkową itp na pewno nie pomogło.
baltor
2013-12-15 19:13:07
szybka wysyłka, zamówione straplocki i struny w porządku, lecz jedna z dwóch kostek innej niż wybrałem grubości, polecam na przyszłość zwracać wieksza uwage na takie szczegóły
opr
2013-12-13 19:39:17
Średnio wygodny stołek ale spełnia swoją role.
NeeSuN
2013-12-13 10:18:59
Neutralna
Profil: 50421
2013-12-11 09:12:56
otrzymałam flet sopranowy a zamawiałam altowy, żeby nie ten drobny fakt byłabym zadowolona, ale obsługa serwisowa (przez telefon) bardzo miła i sprawna - jak na razie (teraz tylko czekam na zwrot pieniędzy).
Profil: 49819
2013-11-29 13:13:47
Błyskawiczna realizacja zamówienia i dostawa do paczkomatu. Za to duży plus. MInus natomiast za to, że w opisie przedmiotu brak informacji, że jest on wyłącznie do zastosowań specjalistycznych i ze zwykłym ″domowym″ sprzetem audio nie będzie działać gdyż jest za długi. Standard toslink dla zwykłych urządzeń typu np. kino domowe przewiduje maksymalną długośc kabla rzędu 5 do 10 m. Rzeczywiście przy połączeniu tym 15m kablem transmisja nie zachodzi.
gollum
2013-11-24 23:36:03
Przesyłka przyszła szybko i bez problemów. Co do samego wyrobu to cóż na zdjęciu wyglądał zdecydowanie lepiej niż w rzeczywistości. Towar aż nadto bije Chińszczyzną. Zamki są rozklekotane a ponadto nie działa zamknięcie na kluczyk. Mało estetyczne a właściwie brak wykończenia materiału którym jest obłożony futerał ( po prostu w pewnym miejscu jest ucięty i tyle).
Generalnie nie jestem przekonany czy futerał a w szczególności zamki wytrzymają przynajmniej jeden sezon wożenia na samochodzie z pozostałymi instrumentami.
O cóż ale takich spraw nie sprawdzi się przez internet.
Dom
2013-11-01 12:57:38
Witam!
Przypominam że przysługuje panu prawo zwrotu towaru do 10 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jakub Pindelski
2013-11-02 10:11:09
Płyta winylowa została dostarczona w nie najlepszym stanie, była powyginana.Co prawda nadaje się do użytku ale te wygięcia utrudniają scratch.
Co do reszty zamówienia nie mam zastrzeżeń, produkty zapakowane prawidłowo.
Adrian
2013-10-24 16:16:04
Przesyłkę (sposób zapakowania instrumentu, szybkość wysyłki, zgodność modelu) oceniam bardzo pozytywnie. Problem wystąpił z pracownikiem Siódemki, który zachował się niegrzecznie w stosunku do mojej mamy. Otóż przesyłka (warta 1000 zł) miała być. wg zaleceń Państwa sklepu, rozpakowana i sprawdzona przy kurierze. Moja mama była w domu i czekała na przesyłkę, ja byłam niedaleko (zaledwie minute czy dwie minuty drogi od domu). Nim doszłam do domu (a raczej dobiegłam) kuriera nie było już w domu. Mówił mojej mamie, ze bardzo się spieszy i w ogóle, ze nie mam czasu czekać aż przesyłka zostanie sprawdzona. Na szczęście przesyłka nie zawierała usterek (gitara dobrze stroi, wszelkie elementy są nieuszkodzone, nie było żadnych rys, gryf prosty). Ale zachowanie Pana kuriera było bardzo niemiłe.
AlliceBSpring
2013-10-14 15:49:20
Jeżeli chodzi o dostarczenie towaru ,jestem zadowolony .Jest jeden mankament .Podstawek do mostka jest za niski ,struny dotykają progów .Jeśli jest taka możliwość proszę (oczywiście w ramach gwarancji) o dostarczenie nowego wyższego.Sumując -jesteście bardzo rzetelną firmą.Z poszanowaniem Stanisław.
Profil: 48389
2013-10-08 23:05:16
Opinię o produkcie muszę wystawić pozytywną. Szybkość przesyłki i kontakt nie pozostawia pola do narzekania. Udało mi się wyczyścić skrzypce z kalafonii. Moje obiekcje wzbudza fakt, że towar jest bez opakowania, na którym podany jest np. sposób przemycia oczu, jeśli preparat tam się dostanie. W trakcie pracy moi domownicy czuli ciężki zapach środka czyszczącego. Ja czułam go w żołądku jeszcze kilka godzin później, ponieważ przystąpiłam do pracy bez zabezpieczenia - maski i w zamkniętym pomieszczeniu. Brak wyobraźni- być może, Trzeba mieć jednak na uwadze, że opis produktu jest skąpy, a klientem może być nie tylko profesjonalista znający toksyczność środka czyszczącego.
Renata
2013-10-02 20:43:09
Po włączeniu jednej z lampek zasilacz po kilku minutach przestał działać. Jak wyglada sprawa reklamacji. Bo jeśli mam coś odsyłać i płacić za przesyłkę to raczej mi się to nie kalkuluje.
Pozdrawiam
marzena
2013-09-25 11:54:10
Od razu zaznaczam, że opinia neutralna dotyka produktu. Obsługa sklepu jest super. Towar na moją prośbę miałem dzień później. Bardzo dziękuję Panie Jakubie. Teraz opowiem o pokrowcu:
Jeśli chcesz kupić pokrowiec na Thunderbirda, wybór jest bardzo mały. Można kupić w podobnej cenie z Niemiec, ale nie mam jak porównać. Można kupić jeszcze jeden polski, ale kosztuje już około 200 PLN. Przedostatnią możliwością jest RockBag w full wypasie. Niestety cena jest taka sama, jak za sztywny futerał, a więc skórka za wyprawkę. Ostatnią możliwością jest właśnie ten pokrowiec polskiego wytwórcy i rzemieślnika. Cała rzecz jest wykonana solidnie, za to jest neutralny komentarz. reszta uwag jest bliższa negatywowi. Za cenę 135 złotych można już kupić solidne pokrowce na gitary, ten jest cienki, bez zabezpieczenia gryfu, z cienkimi szelkami bez obicia na ramiona (plastik załatwi sprawę w chlebaku, a nie przy targaniu Grzmotoptaka). Plusem, że można je odpiąć, minusem, że nie ma gdzie schować, a do tego mocowanie jest na plastykowych karabińczykach - no proszę, Thunderbird nie jest wykonany z balsy, to kawał dechy i swoje waży. Rączka do dźwigania składa się z dwóch parcianych pasków - oczywiście bez obicia zabezpieczającego przed obtarciem rąk. Ogólnie żałuję, że mam taki produkt, ale cóż - nie ma wyjścia, a najprościej jest żerować na ludziach bez wyjścia. Jeśli masz wybór - lepiej kup futerał, albo RockBaga. Ewpol, to nie jest rozwiązanie.
vB
2013-09-03 21:38:26
Z bańki wylało się ok 100 ml płynu. Poza tym zastrzeżeń nie mam
Wojtek
2013-07-22 21:29:55
Mam kilka zastrzeżeń co do obsługi. Było by miło, jak by pan odbierający telefon przedstawiał się (nie koniecznie z nazwiska, ale nazwę firmy/sklepu wypadałoby podać). Oczekiwałbym też trochę bardziej rzeczowych odpowiedzi na pytania o szczegóły produktu niż ″chyba tak″. Było dla mnie istotnym, czy pokrywa futerału jest zdejmowana, a nie było nic na ten temat w opisie produktu na stronie. Rozumiem, że sprzedawca może nie znać wszystkich szczegółów każdego produktu, ale jak się nie wie to można powiedzieć ″zaraz sprawdzę i panu potwierdzę″, a nie ″chyba tak″ i na tym koniec tematu... I jeszcze taki detal: w mailach dotyczących statusu mojego zamówienia widnieje na początku napis ″Nie odpowiadaj na ten e-mail gdyż został on wysłany przez automat″, a wysyłane są one z adresu, który sprzedawca ma podany jako adres kontaktowy do siebie... to w końcu można pisać na ten adres, czy nie? Jest tutaj mała sprzeczność. Oprócz tych rzeczy to obsługa w porządku, wszystko szybko i sprawnie. Sam produkt też ok, może nie powala, ale wart swojej ceny.
marian
2013-07-11 19:44:06
nie moge wystawic opinii na temat produktu, ponieważ czekam na zamówienie 2 tygodnie i jeszcze go nie otrzymałam!!
Marcela
2013-06-25 14:53:45
Witam!
Zamówienie zostało nadane do paczkomatu, który uległ uszkodzeniu.
Były podejmowane próby kontaktu z Panią za pomocą telefonu, który został podany w zamówieniu ale numer nie odpowiada.
Proszę o kontakt telefoniczny (071 7974608) w celu rozwiązania problemu.
Jakub Pindelski
2013-06-25 16:22:31
Sprawa została wyjaśniona, Klient już otrzymał zamówiony towar.
Jakub Pindelski
2013-06-27 11:28:44