Wszystko bardzo szybko ale niestety musiałem się upomnieć o wysłanie paczki
Susky
2011-01-03 19:53:33
no włąśnie ,za coś o wartości 130zł, co się w sumie zmieściło do koperty,koszt dostawy 48zł !..tyle to płaciłem za przysłanie lodówki!pozdrawiam !
adi
2010-12-14 12:30:24
Mógł Pan/Pani wybrać przesyłkę pocztową ekonomiczną za 6zł. Przesyłka kurierska, w dodatku z zastrzeżeniem doręczenia do godz. 12:00 kosztuje właśnie 48zł. Wiedział Pan/Pani o tym PRZED zakupem, warto było wtedy dokładnie przemyśleć, czy to nie za drogo.
Tomasz Zawiślak
2011-02-23 12:55:42
Szybka przesyłka. Widoczne pod kątem światła delikatne zarysowania na płytce pod strunami.
Gość
2010-12-08 16:23:33
Kaczka przyszła w świetnym stanie. Do tego żadnych zastrzeżeń. Kabel w innym kolorze (w sumie bez znaczenia ;P) Struny natomiast.. Nagle dostaję telefon że te, które zamówiłem się skończyły (na stronie produktu o tym ani słowa) i zaproponowano mi tańsze. Pewnie już swojej złotówki nie odzyskam (sknera ze mnie, wiem :D) więc daję neutralną. Gdyby nie to, byłby wielki pozytyw :)
Jasiek
2010-12-02 02:18:06
Realizacja zamówienia terminowo, bez zarzutu. Jedyny minus brak instrukcji w języku polskim.
wz
2010-11-30 18:56:51
Przesyłkę otrzymałem w terminie, niestety uszkodzony okazał sie kabel.Nie reklamowałem ponieważ klient potrzebował na już.Musiałem dać własny.
marek
2010-11-24 11:08:11
Przesyłka dotarła w komplecie na czas ale obsługa sklepu jest raczej niemiła. Po tygodniu od zrealizowania przelewu zadzwoniłam do sklepu z pytaniem czy wysłano zamówiony przeze mnie towar (nie dostałam informacji mailowej że zamówienie zostało zrealizowane) i obsługa sklepu próbowała mnie przekonać, że maila dostałam chociaż do dzisiaj nie mam żadnego potwierdzenia! Ponadto pan obsługujący rozmawiał ze mną przy akompaniamencie dosyć głośnej muzyki przez co miałam kłopot z usłyszeniem odpowiedzi.
Profil: 28643
2010-11-01 22:18:48
Bardzo dziękuję za informację o niemiłej obsłudze. Jest ona niezmiernie cenna. Najmocniej za ten fakt przepraszam.
Nie mam natomiast zastrzeżeń co do procedury realizacji zamówienia. Złożone zostało 2010-21-10 14:06, przyjęte do realizacji tego samego dnia. Zrealizowane następnego. Przesyłka ekonomiczna, nadawana zawsze we wtorki, wysłana 2010-10-26 14:42:41. Powiadomienie o przesyłce wysłane e-mailem 2010-10-26 15:10:15. Niedostarczenie e-maila nie jest spowodowane naszym niedbalstwem.
Dostęp do w/w informacji ma Pani na bieżąco w panelu klienta.
Przepraszam również za hałas, to niestety się u nas zdarza. Specyfika sklepów muzycznych.
Michał Ostrowski
2010-11-18 16:51:19
sklep w porządku ale zamówiłem naciąg 18″ aquariana, jest ciut większy i nie wejdzie mi w obręcz :/
domcorz
2010-08-19 09:58:46
Wszystko bardzo sprawnie, przesyłka doszła szybko i w dobrym stanie. Jednak uważam, że opisy sprzętu na stronie są za ogólne, posiadam teraz stroik elektroniczny, w którym oznaczenia strun są jakieś inne, a bynajmniej niezrozumiałe dla początkująceco, instrukcja angielsko-niemiecka...więc i tak musiałam nastroić na słuch i nie mogę tego nijak sprawdzić z urządzeniem...
maraena
2010-08-06 10:59:08
Zamawiałem mikser Phonic MU502, a otrzymałem Behringer Xenyx 502. Trudno się mówi ale byłbym wdzięczny gdyby w przyszłości dostawy były zgodne z zamówieniem.
Dziękuję i pozdrawiam.
Olsen
2010-07-22 18:08:59
Neutralna
Rofer
2010-06-30 17:03:08
Neutralna
Rofer
2010-06-30 17:03:08
Neutralna
Rofer
2010-06-30 17:03:08
Neutralna
Rofer
2010-06-30 17:03:08
Szybka przesylka, starannie opakowana przesylka, wszystko w srodku, gitara posiada jednak wady techniczne (lekko krzywy gryf i brzeszczace struny)
Some
2010-06-21 15:59:41
Wystawiłbym pozytywną opinię, gdyż wszystko (szybka dostawa, obsługa itd.) było wykonane tak jak należy. Jednak jeden zestaw strun jest wadliwy - struna (0.23) jest tak źle przycięta, że nie sięga nawet do połowy gryfu. Ktoś przy produkcji nieźle się pomylił.
rs411
2010-06-20 19:58:07
Mała uwaga,
Zakupiony zasilacz MXEU3 jest jak najbardziej i zgodnie z dokumentacją przeznaczony do miksera Behringer XENYX 1002, gdybym sugerował się informacją podaną na witrynie i poprzez telefon, zakupiłbym zalilacz MXEU5, który jest droższy, a do tego ma inne parametry napięciowe i natężeniowe, co mogło by uszkodzić cały mixer!
Pod tym względem firma nie wypada zbyt rzetelnie.
mrfisz
2010-06-01 11:07:40
Pomimo wpadki z przesyłką, firma wykazała się w pełni profesionalnym podejściem do klienta. Za wpadkę neutralna...
minimal2
2010-05-24 12:41:48
wszystko ok polecam ,tylko czasem trzeba zadzwonić żeby paczka szybciej dotarła
gelo223
2010-05-14 19:23:48
Wysyłka nie była najszybsza na świecie ale to co mnie poważnie denerwuje to absurdalnie wysokie koszty wysyłki. Dwa paski do gitary i 20 zł za ich wysłanie. Ani to nie waży, ani nie zajmuje dużo miejsca, nie mówiąc już o potrzebie jakiegoś zaawansowanego pakowania. Gdyby nie to że białych pasków nie mogłem dostać w żadnym innym miejscu na pewno bym ich w Państwa sklepie nie zamówił.
maciek
2010-05-10 09:01:05
Neutralna
Profil: 25778
2010-05-08 19:19:10
Wszystko niby ok, ale brakuje jednej struny-.- (1th)
Arevamir
2009-03-27 21:29:56
Witam. W jakim komplecie brakowało struny, z jakiego zamówienia??
Gość
2009-03-28 10:20:13
Zamowienie NZX1238044649
Arevamir
2009-03-28 11:53:30
a Struny Dean Markley Blue Steel LT 9-42 #2552
Arevamir
2009-03-28 11:59:06
Opakowania tych strun są zafoliowane i najwyraźniej w fabryce podczas pakowania musiała nastąpić jakaś pomyłka.
Gość
2009-03-28 13:59:17
Kostki które dostałem były między pudełkiem a folią
arevamir
2009-03-28 14:22:26
Tak Kostki zawsze tak pakujemy aby się nie zgubiły podczas transportu, ale folia zazwyczaj jest tak rozrywana by włożyć pomiędzy folie a pudełko tylko kostki.
Gość
2009-03-28 14:32:46
No ok, widocznie mialem pecha :(
Arevamir
2009-03-28 15:55:10
A więc, jestem ciut rozczarowana skrzypcami które otrzymałam jakiś tydzień temu. Ażeby nie lać bez sensu wody: istnieją dwa ''podpunkty,, w których można opisać przyczynę mojego niezadowolenia. 1. Podstawek skrzypcowy jest nie przyklejony, przy strojeniu skrzypiec zrobił ''trzask,, i odmówił mi posłuszeństwa. 2. Kołki opadają. Nie można skrzypiec nastroić, ponieważ gdy tylko kołki (a raczej niektóre kołki) osiągną pewien dźwięk natychmiast opadają w dół o jakieś dwie oktawy. Przez te dwa czynniki nie nadają się do grania. Oczywiście byłam przerażona, gdy tylko zobaczyłam, że skrzypce nie mają mikrostrojników, ale przypomniałam sobie, że były z mikrostrojnikami, tak więc jest to moje przeoczenie. Na wysyłkę nie ma się co uskarżać. Przyszły jakieś dwa dni po mailu informującym o zrealizowaniu zamówienia, bez większych uszkodzeń to jest: wgnieceń, zarysowań, pęknięć et cetera. Niestety to skrzypce fabryczne, więc nie ma się czym dziwić... Szczególnie, że były tanie. Mimo to przegląd i naprawa mankamentów instrumentu wyniesie mnie około 150-200 zł. No cóż. To chyba na tyle.
Gość
2009-01-06 22:45:50
Jeżeli jest Pani niezadowolona ze skrzypiec zawsze je może Pani zwrócić w ciągu 10 dni. Może zwrócić pieniądze lub wymienić na inny model. Wystarczy, że odeśle do nas Pani skrzypce z dowodem zakupu.
serwis
2009-01-07 11:01:49
Cóż. Szczerze powiedziawszy najchętniej oddałabym skrzypce, zabrała pieniądze, zdobyła dodatkowe 100 zł i kupiła skrzypce 4/4, ponieważ okazało się, że pomimo wymiaru moich rąk (według którego powinnam operować skrzypcami 1/2) zalecany dla mnie rozmiar to 4/4. Jednak na oddanie skrzypiec mam jeszcze jeden dzień, a owego sprzętu u siebie nie posiadam i odzyskanie go zajęłoby mi jakieś cztery-pięć dni. Tak więc czas reklamacji zostanie przekroczony i nie jestem pewna czy nadal będę mogła je odesłać, choć domyślam się, że nie. Ten post napisałam w zasadzie dla obsługi sklepu, ponieważ instrument-jakby na to nie patrzeć- posiada wady i mam nadzieję, że więcej taki przypadek mi się nie zdarzy. Ani mi, ani nikomu innemu
Gość
2009-01-07 16:05:55
Witam, chciałbym się odnieść do tych dwóch - jak Pani pisze - mankamentów: 1. Podstawek skrzypcowy jest nie przyklejony, przy strojeniu skrzypiec zrobił ''trzask,, i odmówił mi posłuszeństwa. W żadnym instrumencie smyczkowym - skrzypcach, altówce, wiolonczeli czy kontrabasie podstawek nie jest przyklejony - trzyma się po napięciu strun - przy strojeniu struny nawijane na kołki podciągają podstawek i jeśli się nie kontroluje i nie koryguje jego położenia może się przewrócić. 2. Kołki opadają. Nie można skrzypiec nastroić, ponieważ gdy tylko kołki (a raczej niektóre kołki) osiągną pewien dźwięk natychmiast opadają w dół o jakieś dwie oktawy. Jest to instrument fabryczny, nie przygotowany do gry - w przypadku fabrycznie nowych instrumentów należy przesmarować kołki specjalnym smarem do kołków aby zapobiec ich cofaniu (w odróżnieniu np od skrzypiec Höfner - tutaj każdy instrument jest przygotowany do gry). Koszta które Pani musiała ponieść to raczej standardowa opłata za przygotowanie instrumentu do gry.
Gość
2009-01-09 15:08:17
Rany boskie Tak to jest jak ć..k kupi skrzypce i spodziewa się, że wie czego ma się spodziewać :D. Każde skrzypce zakupione w sklepie jak również stare instrumenty nabyte z drugiej ręki dobrze jest zanieść do lutnika. Taki mistrzu duszką posunie, kołeczki posmaruje, podstrunnik nastawi. To normalka. O tzw. mankamentach, które tutaj nie są mankamentami wiedzą dzieci po pierwszej lekcji muzyki :) Jeszcze NIGDY przy normalnym strojeniu nie opadł mi podstrunnik hahaha nawet przy zmianie strun jak się umie to nie opada. Niech się Pani cieszy, że dostała złożone skrzypeczki, bo często są sprzedawane do samodzielnego montażu, tzn. strunociąg, podstawek, struny osobno. Ciekawe jakby Pani to złożyła :) Mogłoby to być niebezpieczne dla użytkownika. Jeśli podstunnik (mostek, podstawek) opadł to mogła się przewrócić dusza w środku i mamy pozamiatane hahaha wizyta u lutnika już być musi. Inaczej grało się będzie jak na desce do mięsa :D Mikrostroiki tak naprawdę potrzebne nie są :D chyba że ktoś nie umie z kołka podstroić instrumentu. To tylko bajer dla dzieci, choć i dla dorosłego wygodny. Najczęściej stosuje się jeden, max dwa. Jeśli chodzi o długość rąk to polecam stronę http://www.skrzypce.art.pl/printview.php?t=828&start=0&sid=583e7bb8449bc4ec6061fa9dba52b1a4 Jakoś mi się nie chce wierzyć, że od szyi do środka dłoni ma pani 50cm :D W zasadzie dorośli zawsze grają na 4/4, no chyba że ktoś jest karłem, wtedy faktycznie... Jeden z lutników robi modele 7/8 :) więc chyba dostosuje Pani rozmiar akuracik :) Niech Pani wrzuci do posłuchania swoje granie na youtube`a, chętnie zajrzę. Aha, skrzypce niedrogie np. Leonardo nie są złe. Do nauki paluszkowania, łamania akordów i smyczkowania mogą być w zupełności. Jak się Pani nauczy więcej to można kupić lepsze... No sorry, trochę się rozpędziłam... NIemniej pozdrawiam, bo mam sentyment do osób, które lubią muzykę ;)
DagDaguha
2010-01-29 09:11:29
jeszcze zapomniałam ... Droga Pani czepliwa od "a więc" zdania nie zaczynamy.
Dag
2010-01-29 09:16:47
W lipcu br roku zamówiłem te słuchawki. Słuchawki miałem dostać do końca sierpnia. Następnie na 100% miały być do 15 września. Póki co mamy 23 września a słuchawek nie ma, nie ma również żadnej informacji od sprzedawców, bez odpowiedzi na maile itp - całkowite olanie klienta. Jeśli ktoś z z właścicieli sklepu czyta informacje na tym forum, to bardzo bym prosił o kontrolę jakości usług. nr zamówienia NQX1216152668
zawiedziony
2008-09-23 20:21:34
Sprawdziłem tą sprawę. Poniżej wyjaśnienia. Długi czas oczekiwania na słuchawki wynikał że nie były one dostępne u nas "od ręki" i musieliśmy je zamówić. Niestety, w tym przypadku trochę to potrwało. Natychmiast gdy tylko doszły (26 września) zostały do Pana wysłane, z rozmowy telefonicznej wynika że odebrał Pan słuchawki 27 września i sprawę zamknęliśmy z akcentem pozytywnym. Ze swojej strony przepraszamy za tak długi czas oczekiwania, i za brak pełniejszych informacji na temat tego co się dzieje z Pańskim zamówieniem. Z życzeniami miłego dnia i satysfakcji z zakupionych słuchawek Zespół muzyczny.pl
Gość
2008-10-14 12:14:40
witam zaczynam grać na gitarze i szukam dobrego sklepu. chodzi mi o jakieś podstawowe pudło. podstawy mam- chciałbym podszlifować umiejętności na jakimś akustyku. jako, że mieszkam na zadupiu to chyba najlepiej mi kupić coś przez Internet. na porównywarce cenowej jakiej używam (tortura.pl) znalazło mi sklep muzyczny.pl. jakie macie o nim opinie? warto tam coś kupić? jakie inne sklepy polecacie?
Diablo
2008-09-20 15:52:57
to jest forum bezposrednio sklepu muzyczny.pl Zawodowa obsługa, szybka dostawa.
Gość
2008-09-20 16:46:04
:tak: http://muzyczny.pl/produkty.pl?grupa=16&sort=1&producent=0&towary=3 :tak:
Gość
2008-09-20 16:55:58
wszystkie tematy założone w tym dziale co założyłeś ten temat dotyczą opinii sklepu muzyczny.pl
Gość
2008-09-21 20:49:26
hej, no właśnie chodzi mi o opinie użytkowników sklepu. czy warto czy nie. skoro mogę zaoszczędzić parę groszy to chciałem się dowiedzieć nieco czy szybka dostawa i czy towar jest na dobrym poziomie
Diablo
2008-09-23 10:43:50
http://forum.muzyczny.pl/viewforum.php?f=4
Gość
2008-09-23 11:00:49
Witam. Wszystko zrealizowane idealnie. Od momentu przelania pieniędzy do czasu przybycia kuriera minęły niecałe 24 godziny. Wszystko idealnie, oprócz samego zamówienia. Kostki - ok Gitara - na górze pudła rezonansowego jest ślad, który wygląda, jakby ktoś kilkukrotnie nożem przejechał. Niestety jak już pisałem zależy mi na czasie i nie mogę wymienić jej na nową. Dość spory negatyw ode mnie, ale za szybką - bardzo szybką obsługę postawiłbym ocene neutralną. [img]http://s3.zapodaj.net/images/87871905.jpg[/img]
wojtekxx
2008-08-26 14:19:01
Witamy serdecznie. Obejrzeliśmy zdjęcie i stwierdzam w imieniu działu gitarowego z całą odpowiedzialnością - nie ma najmniejszych szans, żeby gitara w takim stanie wyszła w ogóle z naszego sklepu. Jest to ewidentnie uszkodzenie w transporcie. Proszę o wykonanie zdjęć opakowania, szczególnie na wysokości uszkodzenia gitary. W przypadku gdy przesyłka nosiła ślady uszkodzenia, należy spisać z kurierem stosowny protokół. Jest to podstawa do reklamacji w firmie kurierskiej.
Gość
2008-08-28 12:08:50
Na początku też myślałem że to wina firmy kurierskiej i chyba muszę się skłonić do takiego pomysłu. Na pierwszy rzut oka nie ma żadnych oznak uszkodzeń opakowania, ale po dokładnych oględzinach są wgniecenia kartonu (wyprostowane) i małe dziury. Niestety gitara miała być prezentem (ów sytuacja z zadrapaniem została wyjaśniona z osobą, która ją dostała), ale niesmak pozostał :/ Do firmy jednak żalu nie mam, ponieważ wydaje mi się, że taka poważna firma, nie robiłaby takich rzeczy.
wojtekxx
2008-08-28 19:40:10
No właśnie, kurier rozwalił gitarę, opakowanie ładnie wyprostował, odbierający nic nie zauważył, bo niby jak miał zauważyć... I co w takiej sytuacji robić? Można wogóle coś zrobić? Pozdrawiam.
Gość
2008-08-30 21:07:08
Należy sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera.
Gość
2008-09-01 10:09:26
Szkoda tylko, że ludzie dowiadują się o tym dopiero po tym, jak kurier odjedzie a przedmiot okazuje się być uszkodzony. Powinno to być napisane gdzieś jak byk, tak, żeby nie szło przegapić. Ja miałem przypadek, że przedmiot doszedł uszkodzony z winy kuriera. Oczywiście nie sprawdziłem zawartości, na szczęście uszkodzenie udało się naprawić we własnym zakresie. Następnym razem przy kolejnej przesyłce chciałem zajrzeć do paczki, to kurier powiedział, że mi tego zrobić nie wolno i że mogę sobie obejrzeć paczkę z zewnątrz, czy nie jest uszkodzona. Obejrzałem, była dobra, przedmiot również na szczęście okazał się w porządku. Ale reklamacji by nie przyjęto, gdyby okazał się zepsuty, więc nie jest to takie proste... Pozdrawiam.
Gość
2008-09-01 22:00:06
U mnie ostatnio był kurier (nie z muzycznego) i gdy chciałem obejrzeć paczkę, to powiedział, żebym najpierw podpisał protokół odbioru (chyba coś takiego), a potem on zaczeka i mogę wszystko przy nim obejrzeć. Nie było żadnego uszkodzenia, więc potem tylko podziękowałem i cieszyłem się przesyłką :) To było z kurierem DPD, nie wiem jak z innymi kurierami, ale tutaj było bardzo dobrze :]
Gość
2008-09-08 15:13:55
Po zamówieniu napisane jest, że dostarczenie pocztą polską za pobraniem priorytet to 1 dzień, potem dostaje na maila informację i tam, że 1-2 dni no więc mowie fajnie :] Następnie czekam 1 dzień minął mówię: "no szkoda pewnie będzie jutro" w drugi dzień też nie przyszła i już mi mina zrzedła :/ teraz czekam na poniedziałek jak w poniedziałek nie będzie to później już jej nie dobiorę i kupię sobie to co potrzebowałem na miejscu w poniedziałek. Jeśli te terminy nie zgadzają się z rzeczywistością to nie ma co zmyślać terminów 1-2 dniowych. Zamówienie: 2008-07-09 20:32:10 Data wysyłki: 2008-07-10 15:24:07 Numer przesyłki: 00159007735211378850
Trybulski
2008-07-12 16:13:46
Sorry, ze się wtrącę, ale na muzyczny.pl rzeczywiście mają czas dostarczenia 1-2 dni w większości przypadków. Nie wiem, jakim cudem sklep ma odpowiadać z błędy w poczcie polskiej jeśli sami załatwią wszystko dobrze. W wielu sklepach na realizacje zamówienia trzeba czekac o wiele dłużej, a tu po chwili zamowienie ma przydzielnego operatora i znalezione przedmioty są gotowe do wysyłki. Wszystkie opóźnienia są spowodowane kalectwem poczty
Gość
2008-07-12 18:18:37
czyli na jedno wychodzi :/ to może lepiej zrezygnować z usług poczty polskiej ? gdybym wiedział, że będzie taka laba to wybrałbym inną firmę (no ale jak napisali 1-2 dni to uwierzyłem).
Trybulski
2008-07-12 19:30:58
o 1 dzien w skali 1-3 dni tak sie bedziesz uzalał, gdy w innych sklepach czesto czeka sie nawet 2 tygodnie?
Gość
2008-07-12 21:28:32
Nie rozumiem o co cała jazda, ja też czekam na zamówienie z Muzycznego.pl i też moja paczka została wysłana w Czwartek(10.07) i również wczoraj nie doszła, ale ja się nie pieklę, bo przecież był to koniec tygodnia i wiadomo, że w Sobotę paczka nie dojdzie, a więc na 99.9 % już wcześniej wiedziałem, że będzie w Poniedziałek.Inna rzecz jakby paczka została wysłana w Poniedziałek to Środa max.:) nie ma co panikować ja w konkurencji, a dokładnie w GuitarCenter zamówiłem Ibaneza SM-7 27.06.08 i podawali 2 terminy kiedy będą mieli dostawę i nie doczekali się jej, ja wysyłałem maila gościu zadzwonił i mówił, że Ibanezy nie dojdą ja zaproponowałem BOSS DS-1 był Wtorek, a gościu mi mówi, że za tydzień będzie DOSTAWA dopiero ! a ja już czekałem 12 DNI to co miałem +7 dni czekać a jeszcze czas dostawy ze 3 dni to co po 3 tygodniach miałem mieć paczkę ? Tak to jest jeśli sklep nie ma kontroli dostępności na stronce, co ma Muzyczny.pl wraz z podaniem stanu(ile szt.) - po prostu rewelka.
Gość
2008-07-12 23:28:12
Witam! Przesyłka została zamówiona w środę o 20:32, została wysłana w czwartek. W regulaminie naszego sklepu jest napisane: "Realizujemy zamówienie w ciągu 1 dnia roboczego" - czyli przygotowujemy towar, wystawiamy FV i przekazujemy paczkę Poczcie itd. Tam nie jest napisane, że DOSTARCZAMY w ciągu jednego dnia!! W punkcie 7 regulaminu stoi napisane: "Terminy doręczeń przesyłek: 1. Poczta Polska: priorytet 1-2 dni robocze" Pierwszy dzień roboczy przeznaczony na dostarczenie był w piątek 11.07, natomiast drugi dzień roboczy (sobota i niedzielą nie są dniami roboczymi) jest w poniedziałek 14.07. Tak więc z naszej strony, zamówienie zostało zrealizowane wg norm które podajemy na naszej stronie. Proszę uważniej czytać informacje, które są w naszym regulaminie.
Gość
2008-07-14 12:47:08
Dla pocieszenia dodam, ze z kurierami często też wcale nie jest różowo :P. Jak zamawiasz coś na necie musisz brać pod uwagę, ze paczka może dojść z opóźnieniem, chociaż zazwyczaj poczta się wyrabia z priorytetem do 3ch dni, a kurier do 2ch. Ale mi się zdarzyło nawet, że priorytet szedł 2 tygodnie, więc się nie gorączkuj, albo kupuj w normalnych sklepach.
Blue
2008-08-06 16:16:20
[quote:4c2960ec16="Blue"]chociaż zazwyczaj poczta się wyrabia z priorytetem do 3ch dni, a kurier do 2ch. [/quote:4c2960ec16] poczta ma sie wyrabiac z priorytetem w JEDEN dzien roboczy, jesli paczka/list jest zdany do godziny 15. To jest ich robota. Niestety mamy taka poczte, jaka mamy. Myslalem, ze mi zylka peknie, jak wczoraj otrzymalem list z usa po chamsku zaklejony tasma, w dodatku tak nieudolnie, ze polowa rozdarcia i tak byla otwarta. Poczta Polska - NIE ZATRUDNIAJCIE ZLODZIEJI! pzdr
Gość
2008-08-07 08:20:48
Ja z tydzień temu dostałem przesyłkę z HongKongu, też potargane pudełko było, więc zapakowali w worek foliowy i przybili pieczątkę, że opakowanie uszkodzone. To chyba nie jest wina akurat Poczty Polskiej, bo nigdy nie zdażyło mi się, żeby paczka obsługiwana przez PP była uszkodzona. Raczej poczta lotnicza w kulki sobie leci i przesyłki traktują jak śmieci. Pozdro.
Gość
2008-08-09 09:41:45
totalnde hamstwo :sad: co nie Olsterion?
Gość
2008-08-09 20:07:36
No ba, ale co poradzić. Upychają te paczki do samolotów, rzucają nimi więc później przychodzą potargane i pokiereszowane. To akurat była latarka no i jest w jednym miejscu obita powłoka, ale już trudno, w końcu i tak by się obiła. Ale gdyby to był np. akustyk albo klasyk? Przyszedłby z dziurą w pudle na wylot ;)
Gość
2008-08-10 15:11:24
Zamówiłem przesyłkę po połódniu, na drugi dzień po połódniu już była na miejscu.Zabujcze tempo.Wielki pozytyw
kokos853
2008-06-27 20:28:03
Proszę podać numer zamówienia.
Gość
2008-11-12 10:00:11
przesylke zamowilem we wtorek w zeszlym tygodniu, kolo poludnia, do tej pory do mnie nie dotarla, wielki negatyw ;[ ;[ ;[
zniesmaczony
2008-11-12 09:39:32
kilka zamówien składałem w sklepie muzyczny.pl ale po ostatnim sam nie wiem co mam myśleć. zamówiłem koszyk do mikrofonu MXL SP1, przyszedł szybko - ale nie pasowal do mikrofonu (mimo, ze tak zapewniał opis na stronie), byl za ciasny i ŹLE wykonany - odpadajacy filc, przesiakniety na wylot klejem, porysował mi cały mikrofon. Po wysłaniu 3 wiadomości, dopiero na 3 ktoś mi odpowiedział - "niestety, tego rodzaju wady nie podlegają reklamacjom" - jeżeli produkt nie jest zgodny z opisem na stronie , do tego jest źle wykonany i niszczy sprzęt - to coś tu kurcze jest nie tak. zwłaszcza jak zwykły uchwyt kosztuje stówę. Nigdy sie nie zawiodłem na Waszym sklepie - a teraz sam nie wiem co to ma znaczyć. Na przyszłość - nie traktujcie klientów jak debili. I dołączajcie paragony do paczek. zamówienie - NSG1199278720. pozdrawiam. PS. To nie jest NEGATYW dla sklepu, z którego wielokrotnie byłem zadowolony. Proszę tylko o informację, dlaczego taka sytuacja miała wogole miejsce.
Maciek M.
2008-02-21 21:14:43
Jeżeli wystąpiły niezgodności towaru z opisem lub zaistniały inne nieprawidłowości - należy zgłosić je jak najszybciej po otrzymaniu towaru. Kosz został wysłany 08-01-2008 a problemy zostały zgłoszone ponad miesiąc później - opóźnia to niestety interwencję. Każdy taki przypadek traktujemy indywidualnie, w związku z czym o dalszym przebiegu sprawy będzie Pan informowany osobiście.
Gość
2008-02-22 12:13:56
[quote:6714f6fd8d="Maciek M."]... I dołączajcie paragony do paczek. [/quote:6714f6fd8d] Do każdej paczki jest dołączona faktura która jest dowodem zakupu.
Gość
2008-02-22 13:41:55
Pierwszy post już raczej nie aktualny. Skontaktował się ze mną pan Grzegorz Ostrowski, który wytłumaczył mi dokładnie co mam robić w mojej sytuacji. Dziekuje za odzew, przepraszam za impulsywną reakcję. Miesiac zwłoki spowodowany był wyjazdem, faktury jednak nie dostałem, ale wiem co mam dalej robić dzieki wiadomosci od sklepu. Dziekuje za fachowe załatwienie mojej sprawy, PROFESJONALIZM. pozdrawiam
Maciek M.
2008-02-22 14:22:40
zamówienie zarejestrowane w środę rano do piątku wieczór nie może dotrzeć do nabywcy - bo panowie w sklepie nic nie wiedzą ( obiecują ,że oddzwonią i jakoś wielka kicha - zero odpowiedzi ). NA bank nikomu tego sklepu nie polecę.
kleibj01
2008-02-15 18:08:21
...dzisiaj coś zamówiłem...ciekawe czy bedzie aż tak zle
Pyy
2008-02-17 23:06:56
Aż dziwne... Ja jak zamawiam dnia X przed godziną 16 to dochodzi następnego do 17 :D Zawsze tak jest... U znajomych to samo... To są pojedyncze przypadki/wypadki przy pracy, które każdemu się zdarzają i trzeba być trochę wyrozumiałym... Zobaczymy co crew na to powie ;)
Gość
2008-02-17 23:55:40
No więc tak , przesyłka wszystko super. Tylko zawartośc nie.... Zamiast strun Elixir Light heavy elektryk 10-52 dostałem Elixir Custom light 10-52 do gitary akustycznej :/ Na fakturze jest wszystko ok, cena tez sie zgadza chociaż te struny są droższe o 30 zł. Teraz nie wiem co zrobic czyli jak je wymienic :/
Poli1991
2007-12-21 14:21:45