Generalnie wszystko było by wspaniale, już nie pierwszy raz kupuje w muzyczny.pl ale niestety nie dostałem towaru który zamawiałem tylko inny podobny i musiałem rozpocząć ścieżkę reklamacyjną a towar miał być prezentem na mikołajki. Ot kiszka mała.
Pozdrawiam
Mariusz Morawski
SentAngel
2014-12-08 08:52:45
na allegro sprzedajecie o 230zł tanie niż w swoim sklepie ,dziwna polityka
zniechęca do dalszych zakupów
szczery
2014-12-02 16:45:31
Rzeczywiście taka sytuacja miała miejsce - przez nasze niedopatrzenie. Po kontakcie ze strony sklepu klientowi została zwrócona różnica 230zł.
Tomasz Zawiślak
2014-12-09 10:03:09
Nie powiadomiono klienta że nie ma tego artykułu w magazynie.Dostarczono artykuł niezgodny z zamówieniem bez powiadomienia o zmianie.
Profil: 61896
2014-12-01 20:56:54
Negatywna
Żarówa
2014-11-25 23:15:34
Wraz z kolegami, odwiedziłem sklep z zamiarem poznania i wypróbowania gitar oraz wzmacniaczy, którymi jesteśmy zainteresowani. Sprzedawca, bezpodstawnie potraktował nas jak złodziei, czy wandali. Nie mogliśmy również wypróbować wzmacniaczy. Dał nam również do zrozumienia, że nie jesteśmy tu mile widziani. Rozmów dotyczących sprzętu, po prostu nam się odechciało.
drdzik
2014-11-22 18:53:26
zamawiałam kolor niebieski (blu), na zdjęciu był chabrowy. Otrzymałam granatowy.
Profil: 61174
2014-11-16 19:16:32
Zakupiony zestaw do czyszczenia klarnetu nie nadaje sie do urzycia,szmatka za duza i nie mozna jej przeciagnac przez klarnet.Dopiero po mocnym przycieciu szmatki mozna ja wyczyscic klarnet. Lipa za 50zl.
Profil: 59206
2014-09-23 15:48:57
Efekt był używany lub w stanie powystawowym. Świadczą o tym otarcia na lakierze i obudowie których nie powinno być na towarze sprzedawanym jako nowy. Śruby od obudowy (wymiana baterii) miały przekręcone gwinty. wymiana baterii zajęła mi 20 minut - musiałem w końcu użyć wiertarki.
opiekun zamówienia - osoba odpowiedzialna za nie nie odbierała moich telefonów (dzwoniłem od razu po otrzymaniu przesyłki)
Poza tym efekt działa jak należy, stąd nie chce się bawić w zwroty i dodatkową stratę czasu.
Mimo to nigdy więcej nie skorzystam z usług tego sklepu.
Paweł K.
2014-09-14 19:14:30
Witam!
Efekt został wysłany bezpośrednio z głównego magazynu i nie pochodził z ekspozycji. Nie wiemy co było przyczyną takiego stanu, ale jeśli po rozpakowaniu nosił jakiekolwiek ślady użytkowania, należało nas o tym poinformować i dokonalibyśmy bezpłatnej wymiany lub zwrotu. W takich wypadkach zachęcamy do kontaktu mailowego, ponieważ telefon jest bardzo często zajęty. Na wszystkie maile odpowiadamy najpóźniej w ciągu 24 godzin.
Jakub Pindelski
2014-09-19 12:29:31
Zamówiłem trochę krótkich kabelków instrumentalnych. Obsługa pomyliła końcówki TS z TRS i wysłała inne długości.
Na plus: nie zapłaciłem za to kosztów kolejnej wysyłki kabli, o które mi chodziło (zapłaciłem sobie za same kable).
Ale czy nie można od razu porządnie skompletować zamówienia? Widać to zbyt trudne.
Proszę uważać - szkoda czasu i nerwów.
lukasz
2014-09-14 19:09:16
Przewody TS i TRS firmy Gewa są bardzo zbliżone do siebie wyglądem i niestety doszło do pomyłki na etapie kompletowania towaru w magazynie przed wysyłką.
Najmocniej przepraszamy i obiecujemy przeszkolić wszystkie osoby, które mają z nimi styczność, aby w przyszłości wyeliminować takie pomyłki.
Na szczęście czas reakcji i wysyłki właściwych przewodów trwał bardzo krótko,
także mamy nadzieję, że skorzysta Pan jeszcze z naszych usług w przyszłości...
Marcin Zdziabek
2014-09-24 12:37:48
Macie Państwo obowiązek sprzedawać sprzęt z polska instrukcją. Przy mikrofonie , który u was kupiłem takiej instrukcji nie było. Czekam na nią niecierpliwie. Na razie bez skutku.
Albert Bystroński
Profil: 58472
2014-09-04 21:11:32
Jestem inżynierem od napraw nagłośnienia i sprzętu muzycznego. Wiele lat pracowałem w angielskiej firmie GIG SOUNDS LTD. Zamówiłem komplet gumek ( CONTACT STRIPS) od keyborda YAMAHA PSR-500. W Anglii wielokrotnie zamawiałem od YAMAHY i KORGA ,CASIO itp. komplet CONTACT STRIPS i ZAWSZE WYSYŁAJĄ KOMPLET. Nigdy nie wymienia się POJEDYŃCZYCH GUMEK pod kilka klawiszy. Zawsze wymienia się komplet i YAMAHA nie sprzedaje pojedyńczych gumek. Komplet w Anglii kosztuje 10-12 funtów. Tymczasem tutaj SKASOWANO MNIE za jedną sztukę 51 złotych. To jawne oszustwo żerujące na niewiedzy. Zakończyłem współpracę z portalem -bo tu działa oszustwo. Cena 51 za jedną gumkę jest NACIĄGACTWEM . Następnym razem zamówię w Londynie. Poczekam 10 dni ,ale za komplet zapłacę 12 funtów + 3 funty przesyłka. Nie będę opłacał złodziejskiego portalu.
lauda
2014-09-04 19:36:53
Szanowny Panie,
Sprzedawane przez nas części zamienne dedykowane do urządzeń Yamahy pochodzą z oficjalnej dystrybucji tej firmy, a ich cena wynika z wysokiej jakości oryginalnych części. Gumki sprzedawane są na sztuki ponieważ jeden model pasuje często do wielu klawiatur różniących się ilością oktaw. W dokładnym opisie towaru napisane jest wyraźnie, że gumka jest do jednej oktawy, oraz podane są sposoby kontaktu do opiekuna produktu który rozwiał by Pańskie wątpliwości aby nie kierować w naszą stronę bezpodstawnych zarzutów.
Piotr Krentowicz
2014-12-02 11:41:08
Nie otrzymałem przesyłki!
Leszek Frankowski
2014-08-14 23:08:17
Drogi Kliencie,
Z naszej strony zamówienie zostało zrealizowane najszybciej jak było to możliwe. Z uwagi na to, że jako formę dostawy wybrał Pan przesyłkę ekonomiczną, przypominamy, że zgodnie z informacją na naszej stronie Poczta Polska zastrzega sobie dostawę przesyłki w terminie do 14 dni.
Grzegorz Ostrowski
2014-08-15 16:28:02
Z produktu jestem zadowolona, mam jednak zastrzeżenia do firmy kurierskiej. Kurier bez porozumienia ze mną pozostawił przesyłkę w skrzynce na listy. Byłam zdziwiona, kiedy podczas sprawdzania statusu przesyłki zobaczyłam : ″dostarczona″.
Profil: 56190
2014-06-10 22:24:34
Zamówiona internetem gitara dotarła szybko. W paczce znajdował się inny model o niższej wartości i złej jakości. Instrument dostarczyłem z powrotem do sklepu osobiście na własny koszt przejeżdżając 140 km. W sklepie nie usłyszałem słowa przepraszamy.
bcania36
2014-04-15 10:42:03
Czekam ponad tydzień. Towar wciąż nie doszedł, trochę hipokryzja ze strony sklepu, że wysyłają maila z prosba o opinie. Przypuszczam, że gdybym zamówił to samo na thomanie to już dawno bym to miał. Żałosne.
Kuba
2014-03-15 14:19:30
Witam!
Zamówienie zostało wysłane zaraz po wpływie środków na nasze konto.
Jako formę dostawy wybrał pan przesyłkę ekonomiczną Pocztą Polską.
W przypadku takiej przesyłki, Poczta Polska zastrzega sobie dostawę przesyłki do 14 dni (taka informacja jest na stronie).
Jakub Pindelski
2014-03-17 10:21:05
Generalnie zamówienie się zgadzało, bardzo szybka i sprawna obsługa - tu bez zastrzeżeń.
Niestety zamówione kable cięte ze szpuli (tutaj w grę wchodziły Klotze więc wyższa półka cenowa) otrzymałem zwinięte jak liny wspinaczkowe, w wyniku czego po rozplątaniu kable są powyginane i poskręcane. Jest to nie tylko brak poszanowania dla towaru klienta, ale też brak profesjonalizmu ponieważ sam zdrowy rozsądek broni przed takim traktowaniem jakichkolwiek kabli.
Dodatkowo zamówiona wtyczka NYS231BGLL przyszła luzem, bez torebeczki w jakie są zapakowane wszystkie produkty Neutrika i Reana. Zdaję sobie sprawę że Rean jest w pewnym sensie oficjalną podróbką Neutrika brandowaną przez niego, ale pakowanie luzem sugeruje mi kupno trefnego towaru, więc mam obawy że kupiłem towar niższej jakości po wyższej cenie.
Mariusz
2014-02-25 00:16:29
pałąk ogumiony odpadł przy montażu zły spaw -elektryczny tandeta
wlodek1938
2014-02-07 22:07:56
Pomimo tego, że podałem swój numer telefonu - kurier nie uzgodnił ze mną godziny dostarczenia przesyłki. Pierwszego dnia przyjechał o godzinie 13, dostał numer telefonu i zobowiązał się zadzwonić następnego dnia w celu ustalenia godziny. Kurier nie zadzwonił, przyjechał o godzinie 12 gdy znowu nikogo nie było w domu. Ponoć odmówiłem odebrania przesyłki co było kompletnym gdyż nawet nie miałem z początku pojęcia że kurier był w domu. Zapłaciłem za dostarczenie przesyłki po czym musialem sam po nią jechać 40km, placówka kuriera w Poznaniu nie była nijak oznakowana i samo znalezienie jej graniczy z cudem. Stanowczo nie polecam kuriera ″Siódemka″.
Krzychu
2014-01-28 20:18:39
Mimo dotrzymania terminów związanych z wysyłką i dostwą, otrzymana gitara jest rozstrojona a dla początkującego gracza nie tak proste jest nastrojenie jej. Pewnie już wcześniej na niej grano. Zamówiony stroik nie był kompletny, brak w nim było baterii, która powinna znajdować się w zestawie.
lolo
2014-01-07 13:28:53
Cena wprawdzie nie wygórowana ale termin realizacji beznadziejnie długi. Skoro płaci się jakieś pieniądze za konkretną formę przesyłki to ponad 10 dni jest trochę zbyt długim czasem.
pacal
2014-01-05 19:13:14
Niestety, gitara została wysłana z opóźnieniem (zamiast dwóch, czekałem na nią pięć dni). Normalnie by mi to nie przeszkadzało, ale miał być to prezent świąteczny, co udało mi się zrealizować z wielkim trudem. Podejście do klienta także pozostawia sporo do życzenia, a sprzedawcy sprawiają wrażenie jakby nie wiedzieli co się wokół nich dzieje. Co do samego towaru nie mam jednak żadnych zastrzeżeń.
Adi
2013-12-27 18:00:35
Miał być barokowo a przysłany został renesansowy (czy na odwrót) to raz, dwa jakiś słaby jest ten flet moja siostra która go używa twierdzi że nie gra prawidłowo wszystkich nut, jej nauczyciel również, jakaś wada fabryczna bo uszkodzenia mechanicznego nie widać. Zatem jestem niezadowolony a reklamował nie będę bo nie chce mi się dla 40 zł szarpać po prostu nic już tu nigdy nic kupie i tyle.
sartur85
2013-12-19 23:38:31
Szanowny Kliencie,
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Bardzo możliwe, że doszło do pomyłki podczas pakowania towaru. W takich sytuacjach pokrywamy całkowity koszt wymiany towaru, a wysłany wcześniej instrument odbieramy w dogodnym terminie. Prosimy o kontakt z opiekunem produktu w celu rozwiązania problemu.
Pozdrawiamy,
zespół muzyczny.pl
Gość
2014-01-08 12:23:51
Czekaliśmy na krzesło do pianina dwa tygodnie !!! Halo, o co chodzi ?!
Profil: 49804
2013-12-08 20:08:23
zamówiłem dwa kabelki, cztery wtyczki z odbiorem osobistym. Przewietrzyłem się przez pół Wrocławia aby się dowiedzieć że nie ma (w komputerze) mojego zamówienia. Wróciłem bez kabelków, zamówiłem je jeszcze raz z dostawą - tym razem doszły. Pora dać szansę innym sklepom...
jarek
2013-11-18 20:02:00
Witam!
Prawdopodobnie to Pan pojawił się u nas w sklepie w zeszłym tygodniu i powiedział że ″zamówił kabelki″ nie określając jakie to były kabelki.
Na pytanie w jaki sposób było składane zamówienie dostałem odpowiedź że przez internet.
Próbowaliśmy znaleźć zamówienie po nazwisku ale przy pana nazwisku nie pojawiało się żadne zamówienie.
Jak poprosiłem o podanie numeru zamówienia odpowiedział pan że nie wie pan jaki to numer i wyszedł obrażony ze sklepu nie podając danych które pomogły by w namierzeniu zamówienia.
Codziennie mamy dużo zamówień i informacja, że zostały ″zamówione kabelki″ nie za wiele powiedzą sprzedawcy.
Do każdego zamówienia jest przydzielany operator zamówienia, podając jego imię i nazwisko jest łatwiej namierzyć dan zamówienie.
Jakub Pindelski
2013-11-19 17:33:36
Zamówienie zostało zrealizowane z prawie tygodniowy opóźnieniem.
Spowodowało to podważenie naszej wiarygodności u klienta któremu według Waszej sugestii podawałem kolejne terminy naprawy sprzętu.
W konsekwencji sprzęt dotarł z opóźnieniem .
Mój pracownik 2x interweniował , ja interweniowałem i dopiero wtedy jeden z pracowników państwa firmy załatwił sprawę do końca za co Mu dziękuję.
Ogólnie rzecz biorąc pierwszy kontakt z Państwa firmom nie był najszczęśliwszy.
Grzegorz Gros
Profil: 48667
2013-10-14 11:32:01
Flet nie stroi. Dźwięk f1 jest za wysoki.
Profil: 48684
2013-10-09 21:10:09
Instrument oczywiście jest sprawny i stroi. Opisany problem jest spowodowany nieprawidłowym palcowaniem.
Jeśli zakupiony został flet barokowy a gramy na nim, jak na flecie niemieckim, to taki właśnie uzyskamy efekt.
Instrukcja obsługi wraz z diagramem opalcowania była dołączona do instrumentu - do wystawienia ″negatywa″ nie ma żadnych podstaw.
Sławomir Szwed
2013-10-10 15:41:21