Regulamin sklepu


1. Rejestracja w sklepie

2. Koszyk i zamówienia

3. Potwierdzanie zamówień

4. Ceny

5. Dostępność

6. Realizacja zamówienia

7. Sposoby płatności

8. Wysyłka towaru

9. Anulowanie zamówienia

10. Reklamacje

11. Gwarancja

12. Zwrot towaru

13. Rozszerzone prawo zwrotu towaru

14. Ochrona danych osobowych

15. Właściciel sklepu Muzyczny.pl

16. Dodatkowe materiały

17. Postanowienia końcowe


1. Rejestracja w sklepie


Dokonywanie zakupów w sklepie nie wymaga rejestracji.



2. Koszyk i zamówienia




Przy każdym produkcie znajduje się pole "do koszyka" (ikonka koszyk). Należy kliknąć na to pole, aby dany produkt znalazł się w koszyku z zakupami.
Zawartość koszyka można zobaczyć za każdym razem, gdy wkłada się do niego kolejny produkt lub po kliknięciu na "Twój koszyk". Dzięki temu można kontrolować swoje zakupy.
W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub zrezygnować z nich całkowicie. Aby zrealizować swoje zamówienie, wystarczy kliknąć na "potwierdź zakup".
Jeszcze wtedy możliwa jest rezygnacja z zakupów lub dokonanie zmian w zamówieniu. Po kliknięciu na "prześlij dane" nie ma już możliwości jego zmiany. W ciągu kilku minut Kupujący otrzyma e-mail
z listą zakupionych towarów. UWAGA! Jeżeli w otrzymanym e-mailu znajduje się jakikolwiek błąd związany z ilością zamawianego towaru bądź danymi adresowymi, prosimy o niezwłoczną informację pod
adres zamowienia@muzyczny.pl (podając numer zamówienia w tytule wiadomości).



3. Potwierdzanie zamówień



W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia wysyłamy e-mail z informacją o statusie realizacji lub z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
Potwierdzenie zamówienia może być wysłane e-mailem przez sprzedającego lub dokonane telefoniczne.



4. Ceny


Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny podawane są w złotówkach. Wszystkie ceny są aktualne.


5. Dostępność



Wszystkie towary prezentowane na stronie internetowej Sklepu Muzyczny.pl posiadają dokładną informację o dostępności oraz jednostce miary.
Sprzedawca gwarantuje, że zamówienia złożone na towary z informacją "Towar dostępny" będą realizowane niezwłocznie - najbliższą spedycją z magazynu sklepu
(dotyczy zamówień z szybką metodą płatności lub płatności za pobraniem).



6. Realizacja zamówienia



Przez realizację zamówienia rozumie się przekazanie przesyłki z zamówionym towarem firmie spedycyjnej.
Realizujemy zamówienie w ciągu 1 dnia roboczego od momentu jego potwierdzenia, za wyjątkiem zamówień o przedłużonym okresie realizacji
(towary ze sklepu Muzyczny.pl oznaczone symbolem "Chwilowy brak towaru w magazynie").
W przypadku braku potwierdzenia zamówienia, realizacja zamówienia odbywa się w ciągu 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Ciebie towarów zajmie nam więcej czasu,
nasi handlowcy poinformują o dłuższym terminie realizacji zamówienia.
Zamówienia przyjmujemy pocztą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu.
Zamówienia realizujemy we wszystkie dni robocze w godzinach 10.00-18.00.
Zamówienia przyjęte w piątek po godzinie 12.00 zostaną zrealizowane w poniedziałek.


7. Sposoby płatności



Operatorzy płatności z którymi współpracujemy i mogą występować jako pobierający opłatę to:


1. PayU SA, ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP 779-23-08-495, REGON 300523444, Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000274399.




2. PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.




3. eCard S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000042304, o kapitale zakładowym wynoszącym 30 259 488,00 złotych w całości opłaconym, nr NIP: 521-31-03-040.





Istnieje kilka możliwych sposobów płatności za zamówienie.




1. Przelew


Towar wysyłamy po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe. Kwota przelewu jest pokazana w koszyku oraz w e-mailu przesyłanym po złożeniu zamówienia.
W tytule przelewu należy koniecznie umieścić identyfikator zamówienia. Brak takiej informacji może spowodować opóźnienia w jego realizacji.




2. Pobranie

Forma płatności możliwa jest dla zamówień o wartości do 14000 zł.
Towar wysyłamy za pobraniem - zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub UPS.
Należną kwotę zamawiający wypłaca kurierowi w momencie odbierania przesyłki. Jest to najszybsza forma realizacji zamówienia.




3. Płatność kartą


Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora kart.




W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmują się firmy PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy i eCard S.A. oraz PayU S.A., które występują jako pobierający opłatę.
Obsługiwane karty to: karty VISA, MasterCard.







4. Płatność e-przelewem


Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora e-przelewów.




W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmują się firmy PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy i eCard S.A. i PayU S.A., które występują jako pobierający opłatę.




5. Płatność Masterpass, Visa Checkout, Visa Mobile, Google Pay, Apple Pay


Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora płatności.




W naszym imieniu obsługą płatności zajmują się firmy PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy i eCard S.A. i PayU S.A., które występują jako pobierający opłatę.





6. Kredyt ratalny


Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank zakończenia procesu przyznania kredytu ratalnego. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do Banku udzielającego kredytu.




W naszym imieniu obsługą kredytów ratalnych zajmuje się firma:






a) Credit Agricole Bank Polska S.A. - proszę zapoznać się z procedurą ratalną



M. Ostrowski Sp. j. oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.




b) Santander Consumer Bank S.A. - proszę zapoznać się z procedurą ratalną




c) PayU S.A. - proszę zapoznać się z procedurą ratalną









7. Gotówka w siedzibie firmy M.Ostrowski sp.j. we Wrocławiu



Sposób płatności wybierany jest w oknie formularza zamówienia.





8. Wysyłka towaru


Towar dostarczany jest przez firmę kurierską InPost, UPS, InPost Paczkomaty 24/7, DPD, DHL, GLS lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki dzielimy na dwie grupy:




1. Płatne


  • przy płatności przelewem tradycyjnym, karta płatnicza, e-przelewy, raty:





    • InPost Paczkomaty 24/7:

      gabaryt A (8x38x64 cm, do 12 kg): %%dostawa_cena_przelew_138823%% zł

      gabaryt B (19x38x64 cm, do 12 kg): %%dostawa_cena_przelew_138824%% zł

      gabaryt C (41x38x64 cm, do 12 kg): %%dostawa_cena_przelew_138825%% zł



      Pełna lista paczkomatów obsługujących usługę InPost Paczkomat 24/7




      Usługa dostępna dla wybranych towarów, oznaczonych symbolem InPost Paczkomaty 24/7, o łącznej wartości nie przekraczającej 1000 zł i łącznej wadze do 12 kg.



    • Poczta Polska priorytet: koszt %%dostawa_cena_przelew_115189%% zł,



      Usługa dostępna dla wybranych towarów, oznaczonych symbolem "Ekonomicznej przesyłki pocztowej", o łącznej wartości nie przekraczającej 150,- zł i łącznej wadze do 200g. Paczki są nadawane we wtorki i czwartki.






    • Orlen Paczka przesyłka standardowa: koszt %%dostawa_cena_przelew_154766%% zł,




    • Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem "Orlen Paczka" i wartości towaru nie przekraczającej 500 zł. Paczki są nadawane we wtorki i czwartki.




      Pełna lista punktów obsługujących usługę Orlen Paczka





    • DPD Kurier przesyłka standardowa: koszt %%dostawa_cena_przelew_126797%% zł,




    • InPost Kurier przesyłka standardowa: koszt %%dostawa_cena_przelew_126797%% zł,





    • UPS przesyłka standardowa: koszt %%dostawa_cena_przelew_164700%% zł,






  • przy płatności za pobraniem:




    • DPD Kurier przesyłka standardowa: koszt %%dostawa_cena_pobranie_126803%% zł,





    • Usługa możliwa jest dla zamówień o wartości do 14 000zł.






    • InPost Kurier przesyłka standardowa: koszt %%dostawa_cena_pobranie_126803%% zł,





    • Usługa możliwa jest dla zamówień o wartości do 5000zł.







    • UPS przesyłka standardowa: koszt %%dostawa_cena_przelew_164700%% zł,


      Usługa możliwa jest dla zamówień o wartości do 14000zł.











    2. Bezpłatne



    • dla zamówień o wartości co najmniej 149zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą.




      Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem "PACZKA W RUCHU".




      Odbiór przesyłki odbywa się we wskazanym przez klienta kiosku ruchu.




      Pełna lista lokalizacji kiosków ruchu






    • dla zamówień o wartości co najmniej 149zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą.




      Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem InPost Paczkomaty 24/7.




      Odbiór przesyłki odbywa się we wskazanym przez klienta paczkomacie.




      Pełna lista lokalizacji paczkomatów dla usługi InPost Paczkomaty 24/7








    • dla zamówień o wartości co najmniej 149zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą, pobranie.



      Decyzja o sposobie wysyłki podejmowana jest przez handlowca realizującego zamówienie. Klient informowany jest o tym w e-mailu potwierdzającym realizację zamówienia.








    Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany jako adres dostawy.



    Uwaga:




    • kontaktowy numer telefonu jest niezbędny przy wysyłce firmą kurierską, bardzo prosimy o odpowiednie wypełnienie formularza rejestracyjnego.

    • sugerujemy dokładne sprawdzenie stanu technicznego opakowania transportowego, jego mechanicznych uszkodzeń, zawilgocenia itp.
      Jeżeli opakowanie zostało zniszczone w sposób mogący mieć wpływ na stan techniczny urządzenia, prosimy nie odbierać przesyłki od spedytora lub spisać protokół uszkodzenia,
      którym kurier powinien dysponować. Odebranego od kuriera towaru nie można mu zwrócić, nie może on zabrać już otwartej przesyłki z powrotem.






    Terminy doręczeń przesyłek:




    1. InPost Kurier: przesyłka dostarczana jest do 2 dni roboczych. Standardowy czas doręczenia to następny dzień roboczy w godzinach 9-17.
    Dokładną godzinę odbioru przesyłki można ustalić z najbliższym oddziałem firmy InPost telefonicznie podając numer listu przewozowego.
    Adresy biur obsługi klienta znajdują się na stronie inpost.pl. Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy zostawiane jest awizo.
    Przesyłkę można wówczas odebrać w oddziale firmy InPost lub spróbować umówić się telefonicznie na ponowną dostawę z biurem obsługi klienta firmy InPost.




    2. InPost Paczkomaty 24/7, czas dostawy do 3 dni. Odbiór paczki odbywa się we wskazanym podczas składania zamówienia paczkomacie.




    3. Paczka w ruchu, czas dostawy do 5 dni. Odbiór paczki odbywa się we wskazanym podczas składania zamówienia kiosku.





    4. Poczta Polska przesyłka ekonomiczna, czas dostawy od 2 do 14 dni. W przypadku nie odebrania przesyłki bezpośrednio od listonosza zostawiane jest awizo. Przesyłkę taką odbieramy wówczas na wskazanej przez listonosza placówce pocztowej.





    5. UPS, DPD, DHL, GLS: przesyłka dostarczana jest na następny dzień roboczy. Standardowy czas doręczenia to następny dzień roboczy w godzinach 9-17.
    Dokładną godzinę odbioru przesyłki można ustalić z najbliższym oddziałem firmy UPS telefonicznie podając numer listu przewozowego. Adresy biur obsługi klienta znajdują się na stronie www.ups.com.




    Przesyłka po nieudanej pierwszej próbie doręczenia zostaje przekierowana do pobliskiego Access Point (https://www.ups.com),
    a pod adresem pozostawiane jest awizo z niezbędnymi informacjami. W przypadku gdy odbiorca nie może odebrać przesyłki z Access Point, powinien zgłosić taką informacje na infolinii UPS (22-534-00-00),
    a kurier podejmie kolejną probe doręczenia w następnym dniu roboczym.









    Powyższe warunki dostarczania przesyłek obowiązują na terenie Polski. Koszty przesyłek zagranicznych ustalane są dla każdego zamówienia indywidualnie.





    9. Anulowanie zamówienia



    Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko wówczas, gdy nie zostało ono jeszcze zrealizowane.
    W tym celu należy wysłać e-mail na adres: sklep@muzyczny.pl, podając w tytule identyfikator zamówienia, lub zadzwonić do handlowca realizującego zamówienie. Nie możemy anulować zamówienia, które zostało już wysłane.





    10. Reklamacje



    Reklamację produktu zakupionego w muzyczny.pl zalecamy zgłosić poprzez
    formularz naprawy na stronie href="https://muzyczny.pl/serwis.pl?operacja=rmaadd">http://muzyczny.pl/RMA
    co w znaczący sposób skróci czas rozpatrywania zgłoszenia. Dla
    sprzedaży konsumenckiej, niezwiązanej z prowadzeniem działalności
    gospodarczej, oferujemy bezpłatny, szybki i wygodny serwis gwarancyjny typu door-to-door, co oznacza, że produkt wymagający serwisowania odbierzemy z dowolnie wskazanego miejsca w Polsce
    i zwrócimy naprawiony pod ten sam adres. Pokrywamy wówczas koszty transportu towaru w obie strony.





    Jak wygląda proces składania reklamacji?


    • Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza dostępnego
      pod linkiem powyżej.

    • Otrzymasz e-mail lub SMS z numerem reklamacji (RMA) oraz
      instrukcją postępowania - może to
      zająć nawet dwa dni robocze.

    • Numer RMA należy umieścić na paczce obok listu przewozowego (można
      go nanieść na naklejkę SERWIS).

    • Wyślij paczkę do naszego serwisu lub dostarcz do sklepu
      stacjonarnego.

    • Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz pełną dokumentację serwisową
      wraz z wynikiem ekspertyzy (jeśli była konieczna).



    Wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas transportu w taki
    sposób aby wykluczyć możliwość jego uszkodzenia.




    W przypadku chęci samodzielnego zgłoszenia reklamacji towar prosimy wysłać na poniższy adres:

    Serwis M.Ostrowski sp.j.

    ul. Muzyczna 1

    55-330 Błonie

    e-mail: serwis@muzyczny.pl


    Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!



    W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami
    strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za
    wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie
    ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu
    sprzedaży. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku
    Kodeks Cywilny.]



    Na odbiór reklamowanego produktu masz 30 dni od otrzymania od nas
    powiadomienia o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli nie
    odbierzesz go w tym terminie, pisemnie wezwiemy Cię do jego odebrania w
    terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania (i/lub otrzymania
    informacji o niepodjęciu wezwania). Po bezskutecznym upływie
    dodatkowego terminu będziemy mogli naliczać opłatę z tytułu
    bezumownego przechowywania sprzętu. Opłata równa jest średniej stawce
    za 1m2 najmu ubezpieczonej, ogrzewanej i chronionej powierzchni magazynowej aktualnie
    obowiązującej we Wrocławiu.
    Będziemy ją naliczać za każdy rozpoczęty miesiąc przechowywania.




    11. Gwarancja



    Towary zakupione w sklepie muzyczny.pl podlegają gwarancji:



    • 24-miesięcznej - w przypadku sprzedaży konsumenckiej, niezwiązanej z
      działalnością gospodarczą

    • 12-miesięcznej - w przypadku umów zawieranych pomiędzy przedsiębiorcami

    licząc od daty sprzedaży urządzenia. Wyjątek stanowią towary używane lub pochodzące z ekspozycji, które
    oferowane są w dziale Wyprzedaż (B-Stock) - na te każdorazowo
    udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. Towar taki jest zawsze
    jednoznacznie opisany jako używany, niesprawny, niepełnowartościowy,
    uszkodzony, wyprzedażowy, poekspozycyjny, B-Stock lub którekolwiek z powyższych.



    Uprawnienie to nie wyłącza ani
    nie ogranicza warunków gwarancji udzielanych niezależnie przez
    producenta, importera, uprawnionego przedstawiciela producenta lub
    tego, który daje gwarancję na produkt, wystawia oświadczenie
    gwarancyjne lub udziela zapewnień o gwarancji produktu. Warunki
    gwarancyjne określa wówczas zewnętrzny gwarant.



    Muzyczny.pl zobowiązuje się w stosownym czasie bezpłatnie usunąć wady towaru w drodze naprawy lub wymiany.



    Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie
    zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja
    2014 roku o prawach konsumenta.



    Gwarancja nie obejmuje wszelkiego rodzaju przypadkowych lub celowych uszkodzeń, a także uszkodzeń spowodowanych niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.



    Szczegółowe warunki gwarancji określa Karta Gwarancyjna.



    W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami
    strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za
    wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie
    ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu
    sprzedaży. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku
    Kodeks Cywilny.]






    12. Zwrot towaru



    1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub formularza przed jego upływem. Złożenie oświadczenia może nastąpić także na formularzu odstąpienia od umowy załączonym do przesyłki.




    Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość - wersja PDF


    Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość - wersja DOC




    Formularz można przesłać drogą elektroniczną na e-mail: href="mailto:zwroty@muzyczny.pl?subject=Odstapienie%20od%20umowy%20zawartej%20na%20odleglosc/zwrot%20towaru&body=OŚWIADCZENIE%20O%20ODSTĄPIENIU%20OD%20UMOWY
    %20ZAWARTEJ%20NA%20ODLEGŁOŚĆ%0A%0ANiniejszym%20ja,%20(imie%20i%20nazwisko),%20odstepuje%20od%20umowy%20kupna%20sprzedazy%20nr%20(nr%20faktury%20lub%20zamowienia)%20i%20prosze%20o%20zwrot%20srodkow%20na%20konto%20nr:%20(nr%20konta)."
    class="kontaktlink">zwroty@muzyczny.pl
    .



    Przesyłkę zwrotną należy zaadresować na:



    Zwrot Muzyczny.pl

    ul. Muzyczna 1

    55-330 Błonie

    tel. 717974605




    Zachęcamy również do zapoznania się z rozszerzonym, 30-dniowym
    terminem zwrotu.



    2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia
    towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego
    wskazaną, inną niż przewoźnik.



    3. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze sklepem. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, sklep informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.



    4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a także fakturą oraz informacją o numerze konta na jaki należy przelać zwracane pieniądze. Termin zostaje zachowany, jeżeli konsument odeśle towary przed wygaśnięciem okresu 14 dni kalendarzowych.



    5. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oświadczenie
    o odstąpieniu od umowy i przesłać na nasz adres. Jeśli to możliwe -
    oznaczyć przesyłkę naklejką ZWROT, przyspieszy to odesłanie środków i
    rozpatrzenie zwrotu.



    6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy
    będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza
    konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.



    7. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz wartości najtańszej, standardowej przesyłki towaru przesłanego do Klienta, o ile koszt przesyłki został poniesiony przez Klienta.
    Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.



    8. Sklep nie ponosi kosztów zwrotu towarów.



    9. Konsument kupujący produkt w zestawie z innym produktem,
    zawiera umowę sprzedaży w sposób kompleksowy. Nie przewidujemy
    możliwości jej częściowego utrzymania, jeśli konsument skorzysta z prawa
    odstąpienia co do części tej umowy. Może odstąpić od umowy jedynie w
    całości. Jeśli odstąpi od umowy sprzedaży produktu zakupionego w
    zestawie z innym produktem, jest zobowiązany do zwrotu całego zestawu produktów. Gdy
    odstępuje od umowy sprzedaży, odstępuje też od umów dodatkowych
    wobec umowy sprzedaży. Dotyczy to np. przedmiotów dołączonych do
    głównego produktu za 1 grosz, 1 złoty lub zupełnie gratis.



    10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:


    • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism (z wyjątkiem umowy o prenumeratę);

    • zawartej w drodze aukcji publicznej;

    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


    11. Powyższe uprawnienia nie przysługują Klientowi niemającemu statusu konsumenta w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego. W takim przypadku zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.







    13. Rozszerzone prawo zwrotu towaru



    1. Sklep Muzyczny.pl ustanawia wydłużone prawo odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia objęcia zakupionego towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego
    wskazaną. Oprócz ustawowego 14- dniowego prawa zamawiającego do odstąpienia od umowy, Sklep Muzyczny.pl oferuje Klientom dodatkowe prawo odstąpienia od umowy w ciągu następnych 16 dni po upływie ustawowego
    terminu.



    2. Poniżej określone warunki odstąpienia obowiązują wyłącznie w okresie od 15 do 30 dnia licząc od dnia objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną.



    3. Klient może odstąpić od umowy i dokonać zwrotu otrzymanego towaru bez podania przyczyny w terminie określonym w pkt. 2, odsyłając go z powrotem.
    Termin zwrotu uznaje się za zachowany w przypadku nadania przesyłki z towarem w terminie określonym w pkt. 2.



    4. W celu skorzystania z rozszerzonego prawa do odstąpienia od umowy należy odesłać towar wraz z informacją, że Klient rezygnuje z zakupu na podstawie rozszerzonego prawa zwrotu towaru.



    5. W przypadku, gdy towar nie może zostać wysłany w formie paczki, Sklep Muzyczny.pl odbierze dany towar za pośrednictwem wskazanej przez siebie firmy przewozowej.
    W takim przypadku przed odesłaniem towaru Klient powinien skontaktować
    się z działem obsługi klienta pod adresem href="mailto:zwroty@muzyczny.pl?subject=Odstapienie%20od%20umowy%20-%2030%20dni/zwrot%20towaru"
    class="kontaktlink">zwroty@muzyczny.pl
    .



    6. Rozszerzone prawo odstąpienia od umowy obejmuje wyłącznie umowy zawierane na odległość.



    7. Koszty przesyłki lub transportu towaru w przypadku zwrotu towaru obciążają Klienta.



    8. Koszty przesyłki towaru przy zakupie nie podlegają zwrotowi.



    9. W przypadku zamówienia oprogramowania lub zabezpieczonych nośników danych, takich jak płyty CD, DVD, a także w przypadku prasy i wydawnictw muzycznych prawo do rozszerzonego
    odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie w sytuacji, gdy dany towar zostanie zwrócony w nienaruszonym opakowaniu foliowym lub z nieuszkodzonym zabezpieczeniem.



    10. Prawo do rozszerzonego zwrotu nie przysługuje Klientowi w sytuacji, gdy towary zostały wyprodukowane z uwzględnieniem wskazanych przez Klienta specyfikacji,
    w przypadku artykułów podlegających zużyciu w toku użytkowania (np. pałki i naciągi perkusyjne, struny gitarowe, żarówki, przewody, stroiki), towarów sprzedawanych na metry, a także towarów,
    które nie mogą zostać zwrócone i ponownie sprzedane ze względów higienicznych, jak ustniki czy harmonijki ustne.



    11. Sklep Muzyczny.pl ma prawo do odpowiedniego wynagrodzenia za korzystanie przez Klienta z towaru w okresie, w którym towar pozostawał do dyspozycji klienta po upływie 14 dni od otrzymania towaru,
    w przypadku skorzystania z możliwości rozszerzonego odstąpienia od umowy po tym terminie.



    12. Klient korzystający z prawa do zwrotu towaru po upływie 14 dni od otrzymania towaru ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób
    wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech i funkcjonowania rzeczy. Klient jest zwolniony z odpowiedzialności, jeżeli uszkodzenie towaru nastąpiło w następstwie użycia towaru w celu
    stwierdzenia jego cech i funkcjonowania, jakie możliwe byłoby w miejscu sprzedaży stacjonarnej. Klient nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli używał towaru w sposób odpowiadający jego przeznaczeniu i
    właściwościom, nie powodując wyeksploatowania uniemożliwiającego ponowną sprzedaż produktu jako pełnowartościowego.



    13. W celu zabezpieczenia roszczeń wynikających ze zmniejszenia wartości towaru, który Klient zwrócił korzystając z rozszerzonego prawa zwrotu,
    Sklep Muzyczny.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu zapłaty przez Klienta odpowiedniej sumy pieniężnej tytułem odszkodowania za zmniejszenie wartości rzeczy.
    Odszkodowanie z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy stanowić będzie różnicę pomiędzy ceną towaru sprzedanego Klientowi, a wartością towaru uszkodzonego.
    W powyżej określonej sytuacji Sklep Muzyczny.pl wezwie Klienta do zapłaty odpowiedniej sumy pieniężnej tytułem odszkodowania za zmniejszenie wartości rzeczy.
    Jeżli Klient uiści kwotę tytułem odszkodowania za zmniejszenie wartości rzeczy, Sklep Muzyczny.pl niezwłocznie zwróci Klientowi uiszczoną przez Klienta cenę towaru.
    Po bezskutecznym upływie wyznaczonego w wezwaniu do zapłaty terminu, Sklep Muzyczny.pl ma prawo potrącić odszkodowanie z uiszczonej przez Klienta płatności za towar.
    W tym celu Sklep Muzyczny.pl złoży Klientowi oświadczenie o potrąceniu, a następnie Sklep Muzyczny.pl niezwłocznie zwróci Klientowi pozostałą po potrąceniu kwotę.







    14. Ochrona danych osobowych




    %%RODO_ADMINISTRATOR_DANYCH%%





    15. Właścicielem sklepu Muzyczny.pl
    jest firma:




    M.Ostrowski sp.j.

    ul. Muzyczna 1

    55-330 Błonie

    NIP: 899-24-29-726

    REGON: 932711521

    Tel. (71) 79-74-600

    e-mail: sklep@muzyczny.pl






    Konta bankowe:



    Dla płatności realizowanych w Złotych Polskich

    Bre Bank (mBank)

    43 1140 2004 0000 3402 3569 0284



    mBank BRE BANK

    74 1140 1140 0000 2435 3500 1001




    Dla płatności realizowanych w Euro:

    Bre Bank (mBank)

    PL47114011400000243535001002

    Swift Code: BREXPLPWWRO



    Dla płatności realizowanych w Funtach Brytyjskich:

    Bre Bank (mBank)

    PL25114011400000243535001010

    Swift Code: BREXPLPWWRO



    Dla płatności realizowanych w Koronach Czeskich:

    Bre Bank (mBank)

    PL68114011400000243535001012

    Swift Code: BREXPLPWWRO










    16. Dodatkowe materiały:



    1. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.),

    2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 z późn. zm.)





    17. Postanowienia końcowe



    1. Złożenie zamówienia stanowi akceptację niniejszego regulaminu.



    2. Niniejszy Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Sprzedawcę na stronie internetowej muzyczny.pl wiadomości
    o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na głównej stronie internetowej Sklepu muzycznego przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych.



    3. Klienci posiadający Konto Użytkownika Sklepu muzycznego zostaną dodatkowo powiadomieni przez Sprzedawcę poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej wskazany przez nich w formularzu
    rejestracyjnym informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu.



    4. Zmieniony Regulamin wiąże Klientów, którzy nie zrezygnują z Konta Użytkownika Sklepu w terminie 14 dni od daty powiadomienia o zmianie Regulaminu, dokonanego zgodnie z pkt. 17 ust. 3 powyżej.



    5. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 21 października 2015 r.








Napisz komentarz

Drogie czytelniczki / drodzy czytelnicy.
Wszystkie komentarze są moderowane, z tego też powodu proszę nie umieszczać komentarzy obraźliwych.
Komentarz nie może zawierać linków do innych stron.

Wasze komentarze będą ukazywać się z pewnym opóźnieniem.

Proszę odpowiedzieć na pytanie:

Nazwa czytanego artykułu to:

  gitara akustyczna w muzyczny.pl

  gitara elektryczna w muzyczny.pl

  Regulamin sklepu

  sklep z perkusjami