Gwarancja DOOR-TO-DOOR



Twój sprzęt przestał działać? Nie wiesz co zrobić?








Krok 1



Zgłoś problem poprzez formularz zgłoszenia naprawy RMA na naszej stronie








Krok 2



Kurier odbierze od ciebie towar i dostarczy go do naszego serwisu








Krok 3



Naprawiamy towar w terminie do 21 dni









Krok 4



Kurier dostarcza naprawiony towar pod wskazany adres








Oferujemy Państwu bezpłatny, szybki i wygodny serwis gwarancyjny typu door-to-door, co oznacza, że produkt wymagający serwisowania odbierzemy z dowolnie wskazanego miejsca w Polsce
i zwrócimy naprawiony pod ten sam adres. W przypadku napraw gwarancyjnych pokrywamy koszty transportu towaru w obie strony.



W przypadku otrzymania towaru posiadającego wady techniczne lub wystąpienia usterki w trakcie okresu gwarancyjnego prosimy o kontakt z Działem Serwisu naszej firmy (e-mail, telefon, fax) w celu uzgodnienia sposobu złożenia reklamacji oraz otrzymania identyfikatora serwisowego.







Kontakt z Działem Serwisu możliwy jest poprzez
E-mailserwis@muzyczny.pl


W celu skorzystania z gwarancji door-to-door prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia naprawy:








przed przystąpieniem do wypełniania formularza prosimy o przygotowanie następujących danych:













Nazwa towaru (producent i model urządzenia)
Imię i nazwisko osoby lub nazwa firmy składającej reklamację
Numer dowodu zakupu (paragonu lub faktury)
Data dokonania zakupu
Numer seryjny urządzenia zapisany w karcie gwarancyjnej
Informacja na temat usterki
Adres odbioru reklamowanego towaru
Adres wysyłki zwrotnej
Proponowana data odbioru towaru
Numer telefonu lub adres email




Następnie skontaktuje się z Państwem nasz pracownik i uzgodni dogodny termin odbioru urządzenia przez kuriera.




Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o czas naprawy urządzenia.




W przypadku braku oryginalnego opakowania wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas transportu.




W przypadku chęci samodzielnego zgłoszenia reklamacji towar prosimy wysłać na poniższy adres:




M.Ostrowski sp.j.

Dział Serwisu

ul. Muzyczna 1

55-330 Błonie




Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!


Napisz komentarz

Drogie czytelniczki / drodzy czytelnicy.
Wszystkie komentarze są moderowane, z tego też powodu proszę nie umieszczać komentarzy obraźliwych.
Komentarz nie może zawierać linków do innych stron.

Wasze komentarze będą ukazywać się z pewnym opóźnieniem.

Proszę odpowiedzieć na pytanie:

Nazwa czytanego artykułu to:

  gitara elektryczna w muzyczny.pl

  gitara akustyczna w muzyczny.pl

  Gwarancja DOOR-TO-DOOR

  gitara basowa w muzyczny.pl