Świetna obsługa. Przesyłka szybko dostarczona, bardzo dobrze zapakowana!Polecam!!!!!!!!!!!!!!!
hanka
2010-02-12 09:33:12
Świetna obsługa. Przesyłka szybko dostarczona, bardzo dobrze zapakowana!Polecam!!!!!!!!!!!!!!!
hanka
2010-02-12 09:32:39
lampka przyszła cała i zdrowa;) przesyłka przyszła następnego dnia wieczorem od daty zamówienia...wielki pozytyw
Gość
2010-02-10 18:12:51
Bardzo sprawna przesyłka, towar bez zarzutu. Miła współpraca. Dziękuję i pozdrawiam!!
Muzyk1
2010-01-20 18:41:19
Bardzo szybko i sprawnie dokonana transakcja kupna . Polecam!
adwak
2010-01-17 23:40:29
Złożylam zamówienie, dokonalam przelewu. Okazalo się, że nie ma w magazynie zamówionej przeze mnie książki. Dlaczego? Przecież w momencie zamawiania byla. Zaproponowano mi inną, w tej samej cenie. Nie mając wyjścia (bo wplaconych pieniędzy i tak nie odzyskam przecież) zaakceptowałam zamianę. I nic! Odczekałam kilka dni. W końcu zdecydowalam się na interwencję telefoniczną. Pan byl zdziwiony, że jakaś zmiana wystąpila. To nie on mi to proponował? Zgodzil się wyslać zakupiony przeze mnie towar. Na sugestię, że jestem niezadowolona i należałby jakoś zrekompensować opóźnienie- nie zareagował. Oj, NIEŁADNIE!
Epestka
2010-01-15 18:27:08
Proszę podać numer zamówienia.
Gość
2010-01-16 10:35:25
Świetny system powiadomień i trackingu! Stany magazynowe, powiadomienia na mail...inne sklepy powinny brać przykład! Na pewno będę jeszcze robił zakupy.
:)
2010-01-11 17:21:19
Top jak zawsze :) Specjalne dzięki dla Kuby i Marcinka
Gość
2010-01-07 15:57:45
Na zdrowie :D :drinkers: :rock:
Gość
2010-01-07 19:57:21
[quote="marcin@muzyczny.pl"]Na zdrowie :D :drinkers: :rock:[/quote] No mam nadzieje, ze w koncu znowu bedzie mozliwosc :D
sinner
2010-01-10 00:38:09
Witam Zamówiłem tu harmonijkę Hohner Free Blues. Przyszła 2 dni później w stanie idealnym, wszystko ładnie i sprawnie Dziekuje i zycze wesolych świąt 8)
aureos
2009-12-26 14:18:04
witam, Poszukuję jakiejś klawiatury sterującej do 400zł. Ma ktoś jakąś ciekawą opcję??
mat2224
2009-12-18 20:03:02
Jeśli chodzi Ci o kontrolery MIDI po USB to mam kilka propozycji : ESI KeyControl 25 XL - 329 zł Behringer U-CONTROL UMX25 - 349 zł CME M-Key - 349 zł Sinn7 Kommodor.25 - 359 zł AKAI LPK25 - 239 zł Korg nanoKEY - 279 zł M-audio KeyRig 25 - 389 zł M-audio KeyRig 49 - 399 zł Pozdrawiam ;)
Gość
2009-12-19 14:47:27
zamówienie numer NOT1260831119 zostało dostarczone bez uszkodzeń. Dziekuję. Wesołych Świąt!
jolk1
2009-12-16 17:35:41
Bardzo dobra obsługa, dobry kontakt ze sklepem, szybka realizacja przesyłki. Polecam!
k
2009-12-10 09:09:55
przesyłkę otrzymałem dwa dni po złożeniu zamówienia
mar
2009-12-04 18:06:37
Szybki kontakt, bijak dostepny od ręki i nie kmusiałem czekać jak w innych sklepach. Błyskawiczna dostawa. Tak trzymać.
kilis
2009-12-04 09:06:49
Bardzo dziękuję za fachową i błyskawiczną obsługę. Otrzymany pokrowiec jest bardzo wysokiej jakości. Gorąco polecam sklep.
makterez
2009-12-02 19:44:16
Wczoraj zamówione-disiaj dostarczone Tylko tak dalej Jak dla mnie-super!!!
kris10uk
2009-12-02 10:24:27
Szybko i sprawnie, bez jakichkolwiek problemów
kris10uk
2009-12-01 09:59:06
Jestem pełen uznania dla firmy. Moje zamówienie dotyczyło pięciu różnych towarów, a jednostkowe ilości poszczególnych towarów wynosiły od 1 do 4 sztuk. Spodziewałem się telefonów lub mail-i w stylu: "chwilowo brakuje", "czy wysłać część zamówienia", "czy będzie pan czekał" itp. - czyli tak jak w niektórych sklepach wysyłkowych. Rozczarowałem się bardzo pozytywnie, towar bezpiecznie zapakowany i w idealnym stanie dostarczono mi w niecałe 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. Serdecznie dziekuję.
Waldemar Bukłacha
2009-11-07 09:34:14
Polecam ten sklep. Super kontakt, ekspresowa wysyłka. Duży plus. Oby więcej takich sklepów. Pozdrawiam
Pokrywka Paweł
2009-11-03 20:11:39
Problem w związku z odsłuchem słuchawek zgłaszałem już w momencie ich zakupu, dopytywałem o najdrobniejsze szczegóły aby uniknąć wszelkich nieporozumień. Dwie osoby ręczyły za kupowany produkt, zachwalając go. Problem zaczął się w momencie informowania o warunkach zakupu klienta. Sprzedawca w odpowiedzi na moje wątpliwości dot. zwrotu towaru poinformował mnie o dwutygodniowym okresie na zwrot. Z jednej strony mnie to zaskoczyło, ponieważ zwyczajowo przyjęło się 3 bądź 10 dni, z drugiej jednak przyjąłem to za dobrą wolę - słyszałem jak najlepsze opinie o MOstrowski. Gdy zgłosiłem niemożność korzystania z zakupionych słuchawek 11 dnia, poinformowano mnie że niestety ale nie ma możliwości ich zwrotu bez dalszych konsultacji. Dwa dni póżniej, czyli w dniu dzisiejszym dowiedziałem się, że zwrot nie może zostać przyjety z kilku powodów, a mianowicie: 1. "Słuchawki były używane"... Na ten argument odpowiem tylko w jeden sposób: wydawane mi po zakupie słuchawki pochodziły z wystawy, były rozpakowane i kompletowane dopiero w momencie wydawania mi ich. 2. "Sprzedający nie przypomina sobie takiej sytuacji". Ja również bym sobie takowej nie przypominał, gdybym popełnił błąd, akurat tutaj rozumiem jak najbardziej logikę rozumowania. Mówi się, że na stu zadowolonych klientów musi przypaść przynajmniej jeden malkontent. Zgadzam się z tym, bardzo mi przykro że padło na mnie, ale sytuacja mnie poraziła tym, w jaki sposób Państwo podeszliście do sprawy. Rozumiem, że to moja wina - nie sprawdziłem regulaminu sklepu, wykazałem się dziecinną naiwnością ufając w takim stopniu Państwa słowom. Rozumiem, że zwroty gotówkowe nigdy nie są mile widziane. Nie mogę natomiast zrozumieć tego, jak szybko Państwo, mówiąc wprost, umywacie ręce od odpowiedzialności za wynikłe w procedurze błędy. Dla mnie jest to więc ogromna lekcja na przyszłość, a dla przyszłych potencjalnych klientów chciałbym tylko podpowiedzieć: jeśli wiecie dokładnie, czego potrzebujecie - kupujcie "w ciemno", jeżeli natomiast szukacie rady - to raczej wśród niezależnych osób, które będą obiektywne i "czyste". I nie zważając na padające słowa pomyślcie dwa razy, zanim cokolwiek zrobicie, w innym wypadku drogo zapłacicie za swój błąd. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem bo nie taki miałem cel, to tylko jedna z mniej pozytywnych opinii - wszak i takie powinny być rozpatrywane. Pozdrawiam, Adrian Gliszczyński.
Niezadowolony klient
2009-11-02 15:12:34
Szanowny Panie, Bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z naszych usług. Zgodnie z regulaminem naszego sklepu zwrot towaru po upływie dwóch tygodni jest niemożliwy. Informacji o wydłużonym terminie zwrotu nie przekazywał w tej sprawie żaden ze sprzedawców. Proszę zauważyć, że na Pana życzenie niedługo po zakupie dokonaliśmy wymiany słuchawek AKG K240MKII na inne firmy Beyerdynamic. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby był Pan zadowolony z zakupu. Nigdy nie umywamy rąk od odpowiedzialności i każdego klienta traktujemy poważnie, starając się poznać jego potrzeby i zaproponować jak najlepsze rozwiązanie. W sklepie jest bogaty wybór sprzętu przy czym istnieje również możliwość dokładnego przetestowania towaru przed zakupem. Z poważaniem, Grzegorz Ostrowski
Gość
2009-11-17 14:48:05
[quote:b51f83bc7d="SERWIS"]Zgodnie z regulaminem naszego sklepu zwrot towaru po upływie dwóch tygodni jest niemożliwy. [/quote:b51f83bc7d] [quote:b51f83bc7d="Niezadowolony klient"]zgłosiłem niemożność korzystania z zakupionych słuchawek 11 dnia, poinformowano mnie że niestety ale nie ma możliwości ich zwrotu bez dalszych konsultacji. Dwa dni póżniej, czyli w dniu dzisiejszym dowiedziałem się, że zwrot nie może zostać przyjety z kilku powodów, a mianowicie: 1. "Słuchawki były używane"... Na ten argument odpowiem tylko w jeden sposób: wydawane mi po zakupie słuchawki pochodziły z wystawy, były rozpakowane i kompletowane dopiero w momencie wydawania mi ich. 2. "Sprzedający nie przypomina sobie takiej sytuacji". Ja również bym sobie takowej nie przypominał, gdybym popełnił błąd, akurat tutaj rozumiem jak najbardziej logikę rozumowania.[/quote:b51f83bc7d] Coraz częściej zastanawiam się, czy nie nagrywać absolutnie wszystkich rozmów, jakie przeprowadzam przez telefon. To taka dygresja, abstrahując już od tego, kto ma w sporze rację, chociaż argument p. Ostrowskiego zdecydowanie nierafiony, co wynika z cytatu powyżej (2 tygodnie - 14 dni).
Gość
2009-11-17 22:22:52
Zakupy w tym sklepie to czysta poezja. Szybko, bez zbędnych działań. Bardzo gorąco polecam. :yupi:
Krzysztof Tyński
2009-10-08 18:36:26
:> pewna i błyskawiczna realizacja zamówienia polecam :tak:
zkiona
2009-10-08 17:11:43
Wczoraj o 16 zamówiłem sobie słuchawki, a dzisiaj o 10 rano już podniecam się tym jak grają, pomimo że mieszkam na drugim końcu Polski. Paczka została wysłana od razu. Dziękuje!
walashnikov
2009-10-07 12:55:32
Godny polocenia-dostawa szybka i sprawna!
Gość
2009-10-06 09:45:14
Profesjonalna obsługa i terminowe dostarczenie przesylki. Polecam
lan_chce
2009-10-05 17:04:15
Bardzo miła i szybka obsługa ...polecam
centrum.senda
2009-09-26 11:26:01
Witam Kupowałem w tym sklepie już kilkakrotnie i nadal będę kupował ponieważ jest to naprawdę bardzo dobry sklep, zero problemów , super miła i fachowa obsługa itp... Oby tak dalej... inne sklepy mogą brać przykład jak to się fachowo robi... Profesjonalizm w pełnym wymiarze. Polecam wszystkim bo warto.
Gość
2009-09-25 13:49:58
To już drugi zakup w tym sklepie, nie rozczarowałem się, wszystko naprawdę świetnie, szybka dostawa, POLECAM WSZYSTKIM a przetwornik robi swoje czyt. niszczy :) :snakeman:
bajeer
2009-09-24 14:21:01
pełen profesjonalizm, świetny kontakt, szybka obsługa po prostu REWELKA!!! :rock:
robson77s
2009-09-22 13:41:57
Jestem bardzo zadowolony :)) Braki towaru na magazynie wyszły mi tylko na dobre - dostałem lepsze części za te same pieniądze. Super! :) Jedyna rzecz, do której można by się przyczepić leży po stronie kuriera, a nie Waszego sklepu. Otóż nawet mimo wyraźnych naklejek nie mogłem sprawdzić zawartości przesyłki, gdyż podczas mojej nieobecności została dostarczona sąsiadowi. Wprawdzie wyszło na dobre, bo wszystko było OK, ale gdyby coś było uszkodzone/obite - to z reklamacji chyba nici...? :) W każdym razie dziękuję za całe zamówienie i pozdrawiam! Wojtek
Gość
2009-09-21 14:42:39