Opinie o sklepie muzycznym




POLECAM :)

TO JUŻ MOJE DRUGIE ZAKUPY I WSZYSTKO PRZEBIEGŁO BEZ PROBLEMÓW. POLECAM :)

Justyna

2007-07-27 21:58:22

Jak zwykle idealnie i profesjonalnie

Po raz któryś tam zamawiam w Waszym sklepie towar i znow jestem zadowolony!! Mikrofon pracuje wspaniale! Ciesze sie, ze Pan Bartosz doradził mi tą pojemnościówke !! :D

Diler

2007-07-26 18:37:17

Negatyw

Ech, widać nie mam szczęścia do sklepu muzyczny.pl(biorąc pod uwagę pozytywne opinie użytkowników forum), pewnego razu gdy coś zamówiłem, to paczka przyszła po ponad 2tyg. Następnie zamówiłem kaczkę, dostałem uszkodzoną, specjalnie jechałem do Wrocławia by ją wymienić(Znajomy miał podobną sytuację i jak wymieniał odsyłając towar, to doczekał się nowego po miesiącu). Teraz zamówiłem struny i po 4 dniach od złożenia zamówienia, dostaje kretyńskiego e maila czy numer domu na pewno się zgadza! Jeszcze z czymś takim się nie spotkałem! To są po prostu jaja. Gdyby pracownik sklepu nie mógł się zapytać od razu,a teraz paczka przyjdzie po tyg, bo w weekend nie liczę, że będzie. Innymi słowy, nie polecam tego serwisu. Proponuję robić zakupy na miejscu niż kupować przez internet.

spec

2007-07-26 12:22:02


Re: Negatyw

Ja zamawiam w muzyczny.pl juz od kilku miesiecy duzo rzeczy i raz mi sie zdarzylo, ze paczka szla dluzej niz 2 dni. Jak dostajesz przesylke to pisze kiedy zostala nadana, wiec win za to pozte a nie muzyczny.pl Druga sprawam skoro dostales email to cos musialo byc nie tak, nieprawdaż?

Diler

2007-07-26 12:45:56


Re: Negatyw

Hmm nie wiem czy coś nie tak, wyraźnie napisałem numer domu. Więc nie wiem skąd, w ogóle takie przypuszczenia, że coś mogło być źle. Poczta to swoją drogą. Gdyby paczki były wysyłane, od razu po złożeniu zamówienia takiego problemu by nie było. Jak już mówiłem, nie mam szczęścia do tego sklepu.

spec

2007-07-26 12:59:32


Re: Negatyw

Proponuje skladac, zamowienia przez portal a nie przez email. Wtedy by nie bylo takich akcji.

Diler

2007-07-26 13:27:40


Re: Negatyw

[b:37ea5b5da3]Diler[/b:37ea5b5da3], to nie jest podforum do dyskusji ogólnych, rozumiem, ze lubisz sie tu czesto i gesto wypowiadac, ale pozwól sprawe zalatwic pracownikom sklepu... Oni potrafia walczyc o zachowanie twarzy!

Gość

2007-07-26 13:29:57


Re: Negatyw

Ok, ale staram sie wyjasnic ludziom na czym polega problem z ich strony. Zamawiajac sprzet w sklepie, towar zostaje wyslany i na tym konczy sie rola muzyczny.pl! Co sie dzieje z paczka i kiedy dotrze, za to odpowiada poczta!

Diler

2007-07-26 13:34:06


Re: Negatyw

[quote:7840dfd1b9="spec"]Ech, widać nie mam szczęścia do sklepu muzyczny.pl(biorąc pod uwagę pozytywne opinie użytkowników forum), pewnego razu gdy coś zamówiłem, to paczka przyszła po ponad 2tyg. Następnie zamówiłem kaczkę, dostałem uszkodzoną, specjalnie jechałem do Wrocławia by ją wymienić(Znajomy miał podobną sytuację i jak wymieniał odsyłając towar, to doczekał się nowego po miesiącu). Teraz zamówiłem struny i po 4 dniach od złożenia zamówienia, dostaje kretyńskiego e maila czy numer domu na pewno się zgadza! Jeszcze z czymś takim się nie spotkałem! To są po prostu jaja. Gdyby pracownik sklepu nie mógł się zapytać od razu,a teraz paczka przyjdzie po tyg, bo w weekend nie liczę, że będzie. Innymi słowy, nie polecam tego serwisu. Proponuję robić zakupy na miejscu niż kupować przez internet.[/quote:7840dfd1b9] Proszę o podanie numeru zamówienia w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Wszystkie nasze maile są archiwizowane, więc jeśli będzie taka konieczność - sprawdzimy od kogo wyszedł mail nazwany przez Pana "kretyńskim". Pozdrawiamy [size=9:7840dfd1b9][ [i:7840dfd1b9][b:7840dfd1b9]Dodano[/b:7840dfd1b9]: Czw 26 Lip, 2007[/i:7840dfd1b9] ][/size:7840dfd1b9] [quote:7840dfd1b9="Diler"]Ok, ale staram sie wyjasnic ludziom na czym polega problem z ich strony. Zamawiajac sprzet w sklepie, towar zostaje wyslany i na tym konczy sie rola muzyczny.pl! Co sie dzieje z paczka i kiedy dotrze, za to odpowiada poczta![/quote:7840dfd1b9] Mylisz się Diler. Nasza rola trwa aż do momentu wygaśnięcia gwarancji, a nawet potem chętnie pomagamy jeśli jesteśmy w stanie coś dla klienta zrobić. Nam nie chodzi o to by po prostu sprzedać towar i cześć, ale o to, by klient był przede wszystkim zadowolony. Rozpatrujemy wszelkie reklamacje, a wszystkie nieporozumienia tak jak tutaj - wyjaśniamy od razu. I przychylam się do prośby Sinnera - daj się wypowiadać pracownikom sklepu. Miło nam że stajesz w obronie naszej opinii, ale nasi klienci mogą wziać Cię za pracownika sklepu, a to by już nieco nam pomieszało przy uwzględnianiu reklamacji czy udzielaniu wyjaśnień. Pozdrawiam. Krzysiek

Gość

2007-07-26 13:34:44


Re: Negatyw

witam całe zamieszanie powstało w wyniku dość nietypowego numeru budynku który składał z 4 cyfr codziennie wysyłamy dużo przesyłek i czasami zdarza sie że klienci przez pomyłkę wprowadzają złe dane czasami sie zdarza że jest wpisany nr budynku 1234 a po kontakcie z klientem okazuje sie ze powinno być 12/34 w przypadku źle wysłanej paczki są zawsze jakieś problemy dlatego chciałem mieć pewność ze dobrze ja do Pana wysyłam przed napisaniem tego "kretyńskiego" maila probowałem sie skontaktować z Panem poprzez wskazany nr telefonu (o różnych porach) ale nikt nie odbierał telefonu za utrudnieni z góry przepraszam pozdrawiam Jakub Pindelski

Gość

2007-07-26 13:44:34

martin dxme

towar ok! ale i to nie do konca struny otrzymalem, pokryte duza zawartoscia kurzu zadzwonilem lecz nie zastalem ktora wyslala gitare... widzialem ze nastepnego dnia ktos z muzycznego dzwonil lecz mnie nie bylo i nie mialem czasu zeby zadzwonic ... czekalem kilka dni nic mowie sobie poczekam jescze moze sie przypomni jednak nic NIC NIC czekam 2 tyg dalej nic wiec pisze teraz na tym forum bo oprocz strun mam inny dylemat na towar nie dostalem ZADNEJ gwarancji tylko "karte gwarancyjna" jednakze co mi z tej karty jak nie mam dowodu zakupu wiec jest niewazna [mowa o tym w 1 pkt gwarancji] wiec prosze o jak najszybszy kontakt! na moj numer gg 6809225 badz emailowy michal66610@wp.pl PS za produkt zaplacilem 2800 zl+futeral otzymalem mily rabat lecz musze miec conajmniej paragon! jezeli bede musial pofatyguje sie i zjawie sie we wroclawiu chociarz jestem z okolic olsztyna!

michal k

2007-07-25 20:33:30


Re: martin dxme

Dostales kartke na ktorej jest napisane co kupiles i kiedy :) I z tym jedziesz (i z karta gwarancyjna) w razie problemow.

Diler

2007-07-25 20:55:28


Re: martin dxme

mam tylko "karte gwarancyjna" a w punkcie 1wszym gwarancji jest napisane ze karta jest niewazna bez dowodu zakupu -.-

Gość

2007-07-26 11:30:54


Re: martin dxme

Zakupił pan gitere przez portal muzyczny.pl czy przez email do ktoregos z pracownikow? Jesli przez portal, to w panelu zamowien jest termin w ktorym pan zlozyl zamowienie.

Diler

2007-07-26 11:35:32


Re: martin dxme

[quote:0b2fbf555e="michal k"]widzialem ze nastepnego dnia ktos z muzycznego dzwonil lecz mnie nie bylo i nie mialem czasu zeby zadzwonic ... czekalem kilka dni nic mowie sobie poczekam jescze moze sie przypomni jednak nic NIC NIC czekam 2 tyg dalej nic [/quote:0b2fbf555e] No to czyja to wina, że nie odebrałeś telefonu :D To twoja sprawa i trzeba było dalej dzwonić a nie czekać aż ktoś do Ciebie zadzwoni... No jak już tu napisałeś to się nie gorączkuj i nie martw poczekaj chwile... Powinien ktoś odpisać i pokojowo rozwiązać problem... P.S. Ja do ekipy sklepu nie należę :) Jestem tu tylko modem... Nie bronię sklepu, nie wypowiadam się w imieniu sklepu... Tylko wyrażam swoją opinię :) To tak prewencyjnie żeby nie było żadnych nieporozumień... [size=9:0b2fbf555e][ [i:0b2fbf555e][b:0b2fbf555e]Dodano[/b:0b2fbf555e]: Czw 26 Lip, 2007[/i:0b2fbf555e] ][/size:0b2fbf555e] [quote:0b2fbf555e="Diler"]przez email do ktoregos z pracownikow? [/quote:0b2fbf555e] Nie da się tak? ... [quote:0b2fbf555e="michal k"]struny otrzymalem, pokryte duza zawartoscia kurzu[/quote:0b2fbf555e] Opakowanie od strun? [size=9:0b2fbf555e][ [i:0b2fbf555e][b:0b2fbf555e]Dodano[/b:0b2fbf555e]: Czw 26 Lip, 2007[/i:0b2fbf555e] ][/size:0b2fbf555e] :D W ogóle to gratuluję zakupu świetnego sprzętu ;) Po rozwiązaniu sprawy miło by było zobaczyć recenzję w stosownym dziale na forum ;)

Gość

2007-07-26 11:45:29


Re: martin dxme

A kto powiedzial, ze tak sie nie da? Zapytalem sie tylko jak zamowil.

Diler

2007-07-26 11:54:38


Re: martin dxme

Sprawa została wyjaśniona. Pan michal k. miejmy nadzieję poinformuje o szczegółach tutaj na forum.

Gość

2007-07-26 13:29:39


Re: martin dxme

wiec pisze jak rozwiazal sie problem wiec pisalem na gg z p krzyskiem i z p andrzejem wszystko uzgodnilismy dostalem FV oraz struny rotosound cg-12 CG i jestem jak najbardziej zadowolony wiec co moge powiedziec polecam ten sklep goraco

michal k

2007-08-02 13:59:42

doskonała i błyskawiczna obsługa!!! dzięki!!!

Dotychczas robiłam zakupy w innym sklepie internetowym, ale od dziś tylko muzyczny.pl!!! To świetna, solidna firma!!! Napisali, że przesyłka dotrze w przeciągu 1 - 2 dni roboczych i faktycznie odebrałam ją następnego dnia, a nie po trzech tygodniach, jak to się zdarzało u "konkurencji"! Polecam wszystkim!!!

youstynka

2007-07-25 15:47:02

;)

Moim zdaniem sklep na poziomie :) przesyłka bardzo szybka, towar z pierwszej półki i ceny nie wygórowane ;) Polecam :)

mateusz_ja

2007-07-24 20:40:22

Zaskakująco szybka, profesjonalna przesyłka

Jeszcze nigdy w żadnym sklepie nie otrzymałem zamówionego towaru tak szybko! Powiem więcej: ze sklepu zlokalizowanego w Łodzi - moim miejscu zamieszkania - przesyłka szła dłużej niż z Wrocławia. :rock: Pozdrawiam i bardzo dziękuję Do następnego zamówienia.

martinez31

2007-07-24 17:40:51


Re: Zaskakująco szybka, profesjonalna przesyłka

Dzięki! Pozdrawiamy również i polecamy się na przyszłość :)

Gość

2007-07-24 17:43:33

polecam, wspaniała obsługa :)

Obsługa bardzo profesjonalna :) Polecam :tak: Zamówiłam pulpit na nuty :) Przesyłka dotarła w ciągu 1 dnia. Mam tylko małą uwagę. Przesyłka była bardzo dobrze zabezpieczona, ale mimo to śruby troszkę porysowały górną część pulpitu, tak więc można troszkę ulepszyć pakowanie. Mimo to wystawiam bardzo pozytywną opinię, ponieważ zarysowania nie mają większego znaczenia dla użytkowania pulpitu. Pozdrawiam serdecznie Justyna D.

Justyna

2007-07-23 22:26:13

Wszystko Super!!!

To mój drugi zakup, i ponownie zadowolony. Tym razem paczke dostalem na drugi dzien :) Juz sie szykuje na 3 zakupy w waszym sklepie :)

Diler

2007-07-19 17:10:20

gitara cort

szybka dostawa pod sam dom :) dobzre zapakowana:) pozdrawiam:) tak w ogole to to jest moj pierwszy zakup na muzyczny.pl :) na pewno nie zapomne o tym sklepie na przyszlosc:) [/b]

Krakos

2007-07-18 18:06:45

Wszyskto OŁ KEJ

Przesyłka dotarła szybko i bezpiecznie :yupi: DZIĘKUJE !!!

Gość

2007-07-14 17:23:48

wszystko OK, polecam

W sumie nigdy, nic od nich nie kupilem, ale w kontaktach towarzyskich współpraca pierwsza klasa :D Pozdrawiam

Gość

2007-07-13 17:20:29


Re: wszystko OK, polecam

Taaa...? A kto wykupił gazety? :rety:

Gość

2007-07-13 17:37:07


Re: wszystko OK, polecam

[quote:0a043a4bdb="marcin@muzyczny.pl"]Taaa...? A kto wykupił gazety? :rety:[/quote:0a043a4bdb] Ale jeszcze nie zaplacilem :D

Gość

2007-07-13 17:37:46


Re: wszystko OK, polecam

[quote:3467e037d1="sinner"][quote:3467e037d1="marcin@muzyczny.pl"]Taaa...? A kto wykupił gazety? :rety:[/quote:3467e037d1] Ale jeszcze nie zaplacilem :D[/quote:3467e037d1] Grrrrr... To dlatego tylko mi 7 zostało :/

Gość

2007-07-14 20:38:00

wszystko ok :)

profesjonalizm, poprostu profesjonalizm M.Ostrowski ma klase...:rock: zainteresowanych zachecam do zakupow.. ja juz kilkakrotnie skorzystalem i jest wszystko ok

bartkaz88

2007-07-13 16:53:50


Re: wszystko ok :)

Dziękujemy za słowa uznania i zapraszamy do dalszych zakupów w naszym sklepie. Pozdrawiam JP

Gość

2007-07-13 17:10:57

Zakup gitary Cort

WSZYSTKO SUPER ! (zwłaszcza możliwość śledzenia drogi przesyłki przez internet).

Gość

2007-07-13 16:26:35

Po transakcji

Bardzo sprawnie poszło. Dziękuję i polecam

PJ

2007-07-04 09:01:48

ZOOM G2.1u,statyw itd-.GORĄCO POLECAM

Po raz kolejny profesjonalizm.Szybko sprawnie i bezpiecznie.Towar dotarł w ciągu 24 godz.REWELACJA.Wiielkie dzięki.

mcgregor36

2007-07-03 17:58:39

qs300

Serdeczne dzięki za pozytywne załatwienie mojego zamówienia .Pełny Profesionalizm Polecam Ten Sklep i Pozdrawiam.

Gość

2007-07-02 08:36:32

Futerał rockcase dla explorerów

Wszystko OK! Polecam :rock: :rock:

Gość

2007-06-30 09:34:16

dziękuję i szczerze polecam

Polecam wszystkim zakupy w tym sklepie:) Właśnie dziś odebrałem paczuszkę a w niej bardzo dobrze zapakowane towary (statyw do bongosów, trójkąt i tamburyn), cała transakcja przebiegła sprawnie i profesjonalnie, dostałem mejlem wszystkie potrzebne informacje o moim zamówieniu, nawet jak śledzić moją przesyłkę:) Za paczkę płaciłem z góry przelewem i warto było zaufać bo z pewnością wpłynęło to na szybkość zamówienia (a na pewno zaoszczędziłem na przesyłce). Pozdrawiam gorąco i polecam wszystkim! Remigiusz Kubiak

Qbiac

2007-06-29 17:58:35

SUPER SKLEP ! Drugi wspaniały zakup ! POLECAM WSZYSTKIM !

To mój drugi zakup, w maju 2006, kupiłem pokrowiec na keyboard, oczywiście wszystko było OK, doskonale zapakowane, szybko i w dobrym gatunku. Znając już sklep, zamówiłem teraz pokrowiec na gitarę Proel'a i stroik, sprawdzam na stronie, zamówienie w trakcie realizacji, dzwonię, okazuje się, że niestety tego pokrowca aktualnie brak, ale Pan żebym nie musiał czekać, zaproponował mi droższy pokrowiec za tą samą cenę!!! Byłem zaskoczony tak profesjonalnym podejściem. Dostałem wspaniały pokrowiec z czego jestem b.zadowolony! To wspaniały sklep i bardzo mili ludzie. Wielkie dzięki ! Szczerze polecam wszystkim zakupy w tym sklepie.

Andrzej

2007-06-28 19:40:44

Sir Roland Piętnasty :D

Jak zwykle wszystko zapakowane tak ze nawet kabel sie nie mial prawa ruszyc:D Tylko cenowka byla naklejona w takim miejscu ze ehh XD Piekny sprzet a brzmienie jak cholera... ustawilem pol gaina i jedna osmą volume a tu wysiasc mozna XD Swietny sklep i mimo ze w okolicy mam dwa z fizycznym dostepem, wole ten internetowy. Sprzedawca jest swietnym gosciem ;) Pozdrawiam i polecam oraz słowko ode mnie: jesli chcecie zamowic cos duzego i drogiego a boicie sie ze Was ktos wykiwa na innych serwisach - kupujcie TU!! Full profeska a dostawa w jeden dzien.

Geohound

2007-06-28 19:33:51

wszystko ok

Wszystko ok, zamówienie złożone w poniedziałek po południu, we wtorek po południu wysłane, w środę rano dotarło, żadnych zastrzeżeń. Pozdrawiam pracowników muzycznego.pl

volture

2007-06-27 15:28:28


Re: wszystko ok

Dzięki! Pozdrawiamy również!

Gość

2007-06-27 15:49:24

alesis m1 acive mk 2 nic dodać nic ująć

Bardzo profesjonalna obsługa i chyba nic więcej nie trzeba dodawać. Bezproblemowy kontakt ze sprzedającymi, zadziwiająco szybka realizacja, kolejny udany zakup (a to już trzeci w muzyczny.pl)

Gość

2007-06-22 22:49:21

Good

WSZYSTKO GRA PROFESJONALNIE ZAPAKOWANE I SZYBKO DOSTARCZONE THX :rock: :rock:

marcingitara

2007-06-20 17:46:41

komentarz

]Byłem tylko zdziwiony że jedna przesyłkę dostałem NA ADRES ZAMIESZKANIA A DRUGA NA ADRES DO KORESPONDENCJI a wszzystko powinno przyjśc w jednej paczce ale wszystko skonczyło się dobrze [/quote]

cypecki

2007-06-19 09:54:43

transakcja pozytywnie zakończona w ciągu 3 dni

transakcja pozytywnie zakończona w ciągu 3 dni

elwirka

2007-06-19 07:47:46

Świetny sklep

Wzorowa komunikacja z klientem i świetna bezproblemowa realicja. 5+

Kudlacz

2007-06-18 23:18:36

mostek do klasyka

Wszystko w jak najleprzym porządku. Napewno w przyszłości skorzystam jeszcze i kupie cos od nich. Polecam!!!!!!!!!

nuno

2007-06-14 11:14:13

!DZIEKUJE I POLECAM!

wszystko bardzo szybko i sprawnie! przedpłata na konto znacznie ułatwia sprawę również sprzedającym, więc nie bójmy się korzystać z tej opcji!!! towar dobrze zabezpieczony, wszystko sprawie i szybko, POLECAM!!!

Gość

2007-06-06 23:06:19

Zamowienie Line 6

Świetna obsługa, szybka dostawa, towar w 100% sprawny. Sklep full profesjonalny :) pozdrawiam.

Viper

2007-05-31 16:49:06


Re: Zamowienie Line 6

Miło nam :) Pozdrawiamy i życzymy zadowolenia z nabytego towaru :)

Gość

2007-06-01 14:17:36