Co tu duzo mowic.Profesjonalna firma a takich w dzisiejszych czasach jak na lekarstwo.Blyskawiczna przesylka towar swietnie zapakowany a sprzet juz mialem na glowie wiec tu zaskoczenia nie ma :) Pozostaje mi tylko serdecznie podziekowac i mam nadzieje ze to nie ostatni zakup u Panstwa. Pozdrawiam Marcin
Gość
2007-05-29 10:56:11
Serdecznie dziękuję serwisantowi ze sklepu Yamahy przy ul. Borowskiej we Wrocławiu za spieprzenie mi instrumentu i wyłączenie mnie z grania przez najbliższe 3 tygodnie na naszym rynku. Wyżej wymieniony Pan podczas banalnie prostej wymiany gniazda typu Jack kapnął cyną na moduł brzmieniowy mojego Korga Pa 1x Pro i nie wyobrażacie sobie Państwo ile mnie to kosztowało zdrowia i pieniędzy.
Gość
2007-05-28 20:55:07
Szczerze współczuję .... :/
Piotr1967
2007-05-29 18:28:00
... ja również współczuję kłopotów, ..... i z tego co wiem trwa intensywne ustalanie faktów, oraz sposobu odpowiedniego ich potraktowania, przez osoby zainteresowane dobrem obu stron (czytaj: również dobrym imieniem firmy).. pozdrawiam
Gość
2007-05-29 21:29:26
Z powodu tak daleko idących oskarżeń poprosiłem o opinię stronę konfliktu. Poniżej wypowiedź: [quote:89dba40452="Eugeniusz Czyżewski"] Ten serwisant, który rzekomo kapnął cyną i spieprzył instrument, nazywa się Eugeniusz Czyżewski, czyli piszący te słowa. Więcej informacji o mnie można znaleźć pod adresem [URL=http://www.lar.pl]www.lar.pl[/URL]. A z Korgiem było tak, że klient przyniósł go do naprawy z powodu uszkodzonego złącza Jack. Instrument [i:89dba40452]był grzebany[/i:89dba40452], bo ktoś przede mną próbował nieudolnie sklejać to wyłamane gniazdo, znajdujące się na płycie gniazd analogowych. To, co było zepsute, naprawiłem nie dotykając płyty głównej, na której znajduje się moduł brzmieniowy. Kto i co robił z płytą główną instrumentu, pozostaje tajemnicą właściciela. Jeżeli uważa on, że coś zepsułem, niech dochodzi swych roszczeń przed sądem, a nie na forum internetowym. Jestem znany z imienia i nazwiska, nie ukrywam się pod żadną ksywą i pracuję w swoim zawodzie od roku 1972. Kapanie cyną po cudzych instrumentach nie jest moim ulubionym zajęciem, co niniejszym podaję do publicznej wiadomości. Z poważaniem Eugeniusz Czyżewski [URL=http://www.lar.pl]www.lar.pl[/URL] [/quote:89dba40452] Jako reprezentujący firmę M.Ostrowski chciałbym dodać, że poświęcamy szczególną uwagę na jakość obsługi klienta, co za tym idzie - stałego klienta. Pański Korg trafił do naszego serwisu jako zwykła usługa serwisowa, ponieważ skończyła mu się roczna gwarancja udzielona przez konkurencję. Jeśli instrument byłby zakupiony u nas - w czasie trwania dwuletniej gwarancji usterka zostałaby usunięta bezpłatnie, po zakończonym okresie gwarancyjnym zajelibyśmy się naprawą lub pośrednictwem naprawy w serwisie Korga. Jest to standardowa procedura stosowana wobec naszych klientów. Chciałbym również poinformować, że Pański przypadek byłby ewenementem w historii firmy - nigdy nie udało nam się oddać klientowi urządzenia w gorszym stanie niż przyjęte do serwisu. [b:89dba40452]Uważam, że Pańska opinia jest pomówieniem.[/b:89dba40452] Naprawy podzespołów elektronicznych nie dokonuje się wewnątrz urządeń macierzystych (uniemożliwia to uszkodzenie pozostałych, sprawnych elementów). Technika lutowania stacjami lutowniczymi firmy Weller wyklucza możliwość kapnięć cyny. Nie do pominięcia jest również fakt, że urządzeń nie naprawia się pod jakimkolwiek zasilaniem - nawet jeśli jakiekolwiek kapnięcie miałoby miejsce nie spowodowałoby większych uszkodzeń niż kapnięcie na podłogę. W instrumencie PA1XPRO płyta z wszystkimi wyjściami jest dostępna dla użytkownika bez potrzeby rozkręcania instrumentu - jest to miejsce w którym producent przewidział możliwość montażu kart rozszerzeń oraz pamięci RAM (moduły SIMM). Widać to doskonale na załączonym obrazku: [img:89dba40452]http://forum.muzyczny.pl/files/pa1xpro_199.jpg[/img:89dba40452] źródło: [URL=http://www.korgpa.com/pa_root/pdf/Pa1X/multilingual/Pa1X_RAM_ROM_Errata.pdf]Pa1xPRO manual[/URL] Płyta nie zawiera żadnych układów scalonych oprócz kilku wzmacniaczy operacyjnych - zupełnie nie związanych z modułem brzmieniowym. W związku z powyższym uważam, że firma nasza w pełni wywiązała się ze zlecenia - naprawy wyjścia analogowego (uszkodzenie mechaniczne). Na przyszłość sugeruję ostrożniejsze dobieranie kontrahentów przy zakupie instrumentów oraz zgłaszanie wszelkich usterek w momenie oddawania urządzeń do serwisu. Z poważaniem Michał Ostrowski
Gość
2007-05-29 23:37:37
Szanowni Państwo mając na uwadze dobro wszystkich stron nie zamierzam ani nikogo obwiniać ani sądzić. Nie jest to w moim stylu. Długo siedzę już w tym biznesie i taka sytuacja zdarzyła mi się pierwszy raz ,a z powodu napiętego grafiku pracy scenicznej wszystko zaczęło walić mi się na głowę bo zostałem bez narzędzia pracy. Nie są to także żadne pomówienie z mojej strony ponieważ po rozmowie z serwisem Korga w Sopocie otrzymałem taką informacja od Pana który mój instrument naprawiał i było mi w tym momencie naprawdę obojętne czy tam była gdzieś cyna czy wyrwany kabel czy coś jeszcze. I tu cytuję słowa ”ktoś kto naprawiał ten instrument kapnął cyną na moduł brzmieniowy i dla tego instrument był rozstrojony. W tej sytuacji proszę mi powiedzieć co miałem pomyśleć, komu wierzyć. Ten instrument miał grać i wrócić jak najszybciej do mnie. Reasumując to wszystko nie mam na ten temat zdania w tej chwili kto ma ,a kto nie ma racji, nie zamierzam bawić się w detektywa najważniejsze że instrument wrócił w całości i jest sprawny. :rock: Pozdrawiam serdecznie wszystkich i przepraszam jeśli ktoś się czuje urażony.Temat uważam za zamknięty. [size=9:ee6e826b09][ [i:ee6e826b09][b:ee6e826b09]Dodano[/b:ee6e826b09]: Sro 30 Maj, 2007[/i:ee6e826b09] ][/size:ee6e826b09] P.S. Firmą Pana M. Ostrowskiego doskonale mi się współpracuje od dawna i nie zamierzam tego zmieniać. Uważam że to jedna z lepszych firm muzycznych w kraju prężnie się rozwijająca szkoda że w kraju konkurencja się ich boi,a nie bierze dobrego przykładu.
Gość
2007-05-30 13:56:26
Po raz kolejny profesjonalnie i szybko.Ukłony i szacunek .Gorącco polecam.
mcgregor36
2007-05-25 17:41:06
Witam, na początku muszę powiedzieć, że nadal jestem w szoku po tym jak szybko dostałam paczkę. Co mogę napisać. Szybko, solidnie, bezawaryjnie. To już mój trzeci zakup w Muzyczny.pl i jeszcze ani razu nie miałam przykrych niespodzianek. Nic innego mi nie pozostaje, jak podziękować za szybką realizację (ukłon w stronę P. Tomka Stachury po raz trzeci) i polecić ten, naprawdę wyróżniający się, sklep w (polskim) Internecie. Wiem gdzie iść, kiedy będę potrzebować znów coś "muzycznego". :-) Pozdrawiam, M. Stopa
M. Stopa
2007-05-25 16:30:08
Sprzet wyslany wczoraj o 16: 1 Magazyn: przyjęcie od kur. 21/05/2007 17:25:00 Przesyłka wchodząca do sortowni WRO 2 Utworzenie kwitu importowego DPD 21/05/2007 18:49:31 Przesyłka odebrana przez kuriera WRO 3 Linehaul: przyjęcie 22/05/2007 08:15:10 Przesyłka wchodząca do sortowni GLI 4 Magazyn: wydanie kurierowi 22/05/2007 10:08:30 Przesyłka wychodząca z sortowni GLI Odebrano: 13.35 :D Pieknie zapakowane, wszystko co zamowilem - obecne... Polecam najbardziej jak moge ;) Tylko ten kurier jakis taki wczorajszy XD Narazie mam tylko maly propblem z podlaczeniem do kompa (w tym calym RIGu mi strasznie piszczy i trzeszczy z glosnikow nawet bez dotkniecia strun ale moze jakos sobie poradze) - w kazdym razie nowy etap zycia czas zaczac ;)
Geohound
2007-05-22 13:45:37
Wszystko sprawnie i profesionalnie !!! Jestem bardzo zadowolony szybka przesyłka!!! extra zapakowane Super Sklep Polecam Każdemu :yupi:
drummer
2007-05-18 16:14:22
Wszystko w najlepszym porządku. kontakt bardzo dobry wszystko bezpiewcznie i szybko. Towar sprawny w 100%. Polecam!! POzdrawiam.
Koział K
2007-05-17 22:41:25
Wszystko w najlepszym porządku. kontakt bardzo dobry wszystko bezpiewcznie i szybko. Towar sprawny w 100%. Polecam!! POzdrawiam.
Koział K
2007-05-17 22:39:52
Zamówiłem statyw z dostawką pod nuty.Statywu nie było w magazynie(o czym zostałem poinformowany),obiecano mi go jak najszybciej sprowadzić i tak się stało.Szybko i profesjonalnie i TANIO.Trzy w jednym:).Polecam wszystkim.
mcgregor36
2007-05-15 10:50:17
Jestem bardzo mile zaskoczona szybka dostawa i profesjonalizmem , gitara zostala dostarczona w przeciagu 2 dni w bardzo szczelnym pudelku amortyzujacym jakie kolwiek upadki mam wreszcie upragnionego Ibaneza teraz tylko pozostaje mi grac ;] :rock:
Małgosia
2007-05-10 18:15:59
Zakupiony u Was instrument jest w stanie idealnym dobrze zapakowany jestem bardzo zadowolony z zakupu w Waszym sklepie. POZDROWIEŃKA.
Gość
2007-05-10 08:57:15
Bez wazeliniarstwa. Rewelka. Dzieki.
Wiktor (zarysband)
2007-05-09 12:12:13
Bardzo dobry sklep. Polecam na przyszłość. Naprawdę warto kupować. :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
honka66
2007-05-08 13:13:06
Jestem bardzo zadowolony z Waszego profesjonalizmu. Pozdrawiam. Wiktor (zarysband)
zarysband- Wiktor
2007-05-08 12:24:30
[size=18:0b4ec9d63d][shadow=red:0b4ec9d63d][color=black:0b4ec9d63d]SUPER CENY, REWELACYJNIE SZYBKA PRZESYŁKA, WSZYSTKO IDEALNIE[/color:0b4ec9d63d][/shadow:0b4ec9d63d][/size:0b4ec9d63d]
Rysiek
2007-05-07 20:11:04
Cześć wszystkim Towar został wysłany do mnie w czasie trwania długiego weekendu. Wielkie dzięki. Polecam, obsługa szybka i bezproblemowa.
krzysiek
2007-05-07 08:13:48
Wszystko w najlepszym porządku. kontakt bardzo dobry wszystko bezpiewcznie i szybko. Towar sprawny w 100%. Polecam!! POzdrawiam.
Koział K
2007-05-05 14:29:19
Wszystko w jak najlepszym porządeczku..polecam z pozdrowieniami KLIENT;P
MARCIN
2007-05-04 19:18:31
bardzo szybka przesylka ;d
korfi
2007-05-01 16:02:41
Jestem strasznie zadowolona. Zamówiłam kilka akcesoriów, z powodu braków na magazynie przesyłkę dostałam w dwóch ratach, ale od razu do mnie zadzwoniono, żeby zapytać czy zwrócić pieniądze, czy poczekam na dostawę. Expresowo odpowiadano na moje maile, a gdy już doszła druga część przesyłki dostałam mały gratis :) Polecam gorąco, świetna firma!!
monique
2007-05-01 10:09:35
w CZWARTEK rano zamowilem kilka akcesorii do gitary.. pasek, kable, struny straplocki, kostki itp.... przesylka szla poczta priorytetem, za pobraniem... najlepsze jest to ze dostalem ją juz w PIĄTEK w poludnie z rąk listonosza :P pomijajac ze mieszkam 400 km od wroclawia.. polecam gorąco :yupi: [/b]
bartkaz88
2007-04-28 09:47:15
Kupiłem w muzyczny.pl gitarę Esp Ltd Ec-50. Wiosło przyszło bardzo szybko (po niecałych 2 dniach). Wszystko było w jak najlepszym porządku. Polecam wszystkim!
Gość
2007-04-13 10:44:59
Witam! Krótko mówiąc: Profesjonalizm w każdym calu! W czwartek złożyłem zamówienie, w piątek dostałem maila z informacją o realizacji mojego zamówienia, a już w poniedziałek mogłem ćwiczyć na moim nowiutkim Gripmasterze! Szczerze polecam zakupy w tym sklepie. :) Pozdrawiam!
Piotrek G.
2007-04-06 17:10:45
Ostatnio zamówiłem dwa komplety strun, przed szesnastą a następnego dnia około piętnastej już były. Czyli krótko mówiąc pełen profesjonalizm i porządna firma :wink: P O L E C A M [size=9:9050965a21][ [i:9050965a21][b:9050965a21]Dodano[/b:9050965a21]: Pią 18 Maj, 2007[/i:9050965a21] ][/size:9050965a21] Kolejne zamówienie i kolejne udane zakupy :] Zamówiłem dwa komplety strun z czego na jeden trzeba było czekać. Okazało się że na struny trzeba by czekać 2 miesiące, o czym byłem poinformowany telefonicznie. Ustaliłem że mogą być struny innej firmy, w tym rozmiarze i następnego dnia już były :] P O L E C A M
Gość
2007-04-06 11:17:18
Super profesjonalizm! przesyłka natychmiastowa towar zapakowany 100% bezpiecznie polecam polecam !
typpracoholika
2007-03-31 14:24:05
Wszystko gra. Przesyłka dotarła do mnie w 2 dni. Polecam :)
polcio87
2007-03-24 21:22:32
Dziękuję za błyskawiczną i profesjonalną obsługę. Życzę sukcesów 8)
Wiesiek
2007-03-20 22:40:05
Oczywiście wszystko super, gitara dotarla, poprostu profesnojalizm.
Nofok
2007-03-10 13:58:04
Gorąco Polecam!!!Wszystko Szybko, Sprawnie I Git Obsługa.Warto!!!
piotrek_vader
2007-03-10 08:15:42
Miło, sympatycznie a przede wszystkim bardzo szybko!.Jestem pod wrazeniem, az chce sie kupować.Bardzo polecam!!!!
Gość
2007-03-02 23:12:03