Opinie o sklepie muzycznym




Świetnie

Dobrze zrealizowane zamówinie. Ok.

Gość

2006-07-10 14:28:24

Zakupy on-line

Jak najbardziej pozytywne wrażenia - jedyną obsuwę miałem przy przelwie on-line ale to wina banku a nie sklepu :) Termin dotarcia przesyłki (1-2) dni zrealizowany. I co fajne to w każdej chwili widać co się dzieje z zamówieniem , potwierdzone zresztą mailem do mnie. Naprawdę polecam zakupy w tym sklepie - wszystkie towary takie jak trzeba i porządnie zapakowane :) Pozdrowienia dla całej ekipy muzyczny.pl :)

Majkel

2006-07-05 13:40:18


Re: Zakupy on-line

Dziękujemy i również pozdrawiamy :)

Gość

2006-07-05 14:12:26

zakupy on line

Polecam. Duży wybór sprzętu, fachowa porada oraz dbałość o lkienta i szybka dostawa.[/b]

gregris

2006-06-28 08:17:37

Zakupy- opinie

Co mogę powiedzieć. Szybka dostawa (1 dzień), rzeczowa obsługa, sprzęt szczelnie zapakowany. Zakupy w takim sklepie to sama przyjemność. Jak najbardziej polecam :!: :wink:

daremyth

2006-06-22 18:17:49


Re: Zakupy- opinie

Szybka dostawa, solidnie zapakowany towar :twisted: ... Polecam !!! Zakupy w takim sklepie to sama przyjemność

Boczek

2006-06-27 17:52:35

co tu dużo mówic-muzyczny.pl ;)

Po cięzkich chwilach związanych z przesyłkami i zamówieniami w internecie myślałem że będzie podobnie!a tu jestem Bardzo mile zaskoczony szybkością dostawy, szczelnym i bezpiecznym opakowaniem..pierwsza klasa:) Gorąco polecam!!!!muzyczny.pl- świetny sklep.pomijając listonosza,który odrazu zostawił na poczcie..;)

klimat182

2006-06-21 19:00:45

Duży plus :)

Bardzo szybka dostawa, jestem zaskoczony wręcz. Wszystko w porządku.. Co tu dużo mówić.. Polecam. :)

AKD

2006-06-20 12:03:22

;]

po raz kolejny wszystko jak najbardziej ok! :D

Gość

2006-06-13 15:34:10

Nie jestem zachwycony...

Sklep jest ok, fajny duży wybór, choć może niektóre rzeczy są drogie. Rabatu o który prosiłem niestety nie dostałem ale ok rozumiem, sklep, cena nikt nie chce być stratny, i nikt żadnej zniżki nie musiał mi dać. Ale uważam że za zakupy za niemal 300zł gdzie przesyłka za pobraniem za darmo się jeszcze nie należy(a zamawiałem za pobraniem) powinna być jakaś zniżka choćby na przesyłce. Druga sprawa to troche się naczekałem na realizację bo aż 3 dni paczka była kompletowana, nigdzie się jeszcze nie spotkałem ze tak długim czasem oczekiwania a zamawiałem w wielu sklepach. Wszędzie paczka byłaa wysyłana albo w tym samym albo na następny dzień. I ostatnia sprawa - bardzo prosiłem w uwagach aby nie pomylić kostek gitarowych, no ale dwie są inne niż zamawiałem:( Proszę o większą dokładność następnym razem, choć wątpię bym coś jeszcze w tym sklepie zamawiał. Pozdrawiam

Basfull

2006-06-06 20:19:24


Re: Nie jestem zachwycony...

chyba coś zalewasz bo jak byk pisze w ofercie tego sklepu że każde zamówienie powyżej 150zł jest przesyłane bezpłatnie.a termin , jak sam pisałeś musieli kompletować towar na Twoje zamówienie i gdy zamawiasz dany towar to sprawdź zawsze czy ten towar jest aktualnie dostępny w sklepie. A jeżeli nie podoba Ci się ten sklep to propozycja moja jest taka : następnym razem zamawiaj towar w muzic center i życzę powodzenia, i myślę że masz stalowe nerwy i wiele cierpliwości. bo bez tego nie wyrobisz . pozdrawiam M

dance max

2006-06-10 23:39:52


Re: Nie jestem zachwycony...

Tak właśnie jest napisane, ale zamówienia powyżej 150 zł są wysyłane na koszt sklepu przy wyborze formy płatności przelewem (przedpłata), jednak przy przesyłce za pobraniem ten próg wynosi 300 zł.O tym jaka jest cena zamówienia byłeś poinformowany przed zamawianiem, więc nie rozumiem do kogo masz pretensje...jeśli było rzeczywiście tak jak piszesz, że zamawiałeś za kwotę niemal 300 zł to mogłeś po prostu zakupić coś jeszcze aby mieć przesyłkę na koszt sklepu i tyle...Normalne jest, że takich progów jasno ustalonych sklep nie może po prostu obniżać...zwłaszcza, że i tak te progisą chyba najniższe ze spotykanych.O rabacie w ogóle niepotrzebnie piszesz...chyba za dużo się naczytałeś pozytywnych opinii na tym forum i wyobrażałeś sobie, że sklep specjalnie obniży cenę dla Ciebie :lol: Fakt, że niektóre rzeczy są droższe niż gdzie indziej, ale to normalne, że jedne rzeczy są tańsze tu, inne tam i trzeba umieć wybierać miejsce zakupu.Ja przykładowo gdy kupowałem Metal Mastera nie znalazłem ŻADNEGO sklepu, w którym byłby on tak tani oraz w którym jego przesyłka byłaby na koszt sklepu.Fakt jest taki, że dostałeś po prostu zamówienie takim, jakie widniało gdy je potwierdzałeś i głupie po prostu są Twoje uwagi...Jedyną logiczną jest ta o kostkach...ale tu pewnie straszną Ci różnicę robi czy masz na kostce samochodzik czy trupią czaszkę (jeśli pomylili grubość kostek czy rodzaj to fakt, klapa z ich strony, ale to się zdarza) :lol: A co do czasu kompletowania to pewnie czekałeś przez weekend po prostu na realizację zamówienia...no chyba że akurat nie mieli czegoś na stanie

rectifier

2006-06-11 15:12:52


Re: Nie jestem zachwycony...

j.w. poza tym chłopie, pomyśli ile rzeczy musiało zostać zrobione zanim wysłali, towar zostal odebrany, oznakowany, ile czasu zabiera sortowanie, wysyłanie, transport i inne czynności pocztowe... i zastanow sie czy naprawde 3 dni to tak dużo...

krzychoniusz

2006-06-13 17:15:37


Re: Nie jestem zachwycony...

kostek gitarowych :lol: czlowieku robie czasami zakupy za 5tys zl w niemczech i tyle szumu nie robie jesli sie paczka nawet spozni tydzien co ty tutaj. co to jest 300zl zamowienie,jaki rabat bys chcial?? to nawet jeden dobry efekt gitarowy nie jest kupiony w sklepie a Ty narzekasz ze rabatu niedostales

nikt

2006-06-13 18:10:45


Re: Nie jestem zachwycony...

Ale ja do nikogo nie mam żadnych pretensji, przeciez napisalem ze sklep jest ok. 3 dni to teoretycznie niedużo, ale mogłoby być szybciej (w musci center zamawialem i tez wyslali w tym samym dniu) przez weekend nie czekałem a towar był w sklepie. a kostki - oczywiście że chodzi o grubość przeciez nie widze obrazka jak gram. Może to i szczegóły, i się czepiam ale życie też czepia się mnie szczegółów i jest bardzo wymagające. Ale widze po opiniach że sklep jest naprawde ok może ja poprostu tak trafiłem. Pozdrawiam

Gość

2006-06-15 02:53:25


Re: Nie jestem zachwycony...

jeśli jesteś tak zachwycony zakupami w musiccenter, to życzę tam udanych zakupów, bo ja niestety , ale miałem nieprzyjemność dokonywania zakupów w musiccenter za niespełna 4000zł w sierpniu 2005 r , i to co zafundowała mi ta firma to przeszło wszelkie granice, do dzisiaj nie mogę się doczekać zwrotu kosztów a nawet jakiegokolwiek słowa przeprosin ze strony tego sklepu a jest czerwiec 2006 , A wracając do tematu to w sklepie muzyczny dokonałem wiele zakupów i jak dotąd nie miałem najmniejszego problemu ,więc jak najbardziej polecam zakupy własnie w sklepie muzyczny , a muziccenter odradzam i przestrzegam M

dance max

2006-06-17 09:15:35


Re: Nie jestem zachwycony...

Nie rozumiem z czego robisz problem. 3 dni to nie jest długo. Wyobraź sobie, że ja musiałam czekać na towar ze sklepu Big Beat 3 miesiące i w końcu i tak się nie doczekałam :/, gdy tymczasem kupując w sklepie muzyczny.pl czekałam tylko 1 dzień. Inna sprawa to to, ze chyba nie czytałes nic o rabatach, o regulaminie, itp., a na stronie jest wszystko napisane. A lekturki 15 min. chyba nic nie zaszkodzi.

daremyth

2006-06-22 18:13:44


Re: Nie jestem zachwycony...

Głupia dyskusja. Niepotrzebnie się czepiacie gościa. Ma prawo do wyrażenia tutaj własnej opinii na temat usługi i to robi. Od tego jest to forum.

Gość

2006-07-28 02:27:04

Opinia:D

Nic dodać, nic ująć... Towar dostałem w następny dzień od złożenia zamówienia!!! I oczywiście wszystko tak jak miało być.. BRAWO!!!

Adaś

2006-06-06 15:55:51

Chyba najlepszy sklep muzyczny w sieci

Zamówilem sprzęt w sobote i w pierwszy dzień roboczy juz zastało wysłane. Bardzo mi sie to podoba. Byle tak dalej. Już sie nie moge doczekac. PS Kupiełem efekt gitarowy za najniższą cene jaka udało mi sie znaleść, a szukałem baaardzo długo (tańszy jest tylko za granicą bo 52 euro, ale do tego dochodzą opłaty związane z przesyłka, a liczą sobie całkiem sporo)

michal145

2006-06-05 17:36:34

=)

RAZ zamawialem komplet behringera :) gitara piecyk i te inne :) pryszlo po 2 dniach idealnie o tej godzinie co zamawialem 9;46 =D sa punktualni jak mowia do dwoch dni to do dwoch :D :P tera czekam na efekt zoom 504 II :) mam nadzieje ze szybciej przyjdzie :D

wkacper14

2006-06-02 16:20:58

super

po 2 dniach paczuszka była u mnie. Zapakowana tak że cięzko było sie do niej dostać ale to tylko duży plus. POlecam !!!

drakone

2006-06-02 09:16:01

Brawo!!!

Szybko i solidnie. Świetny komputerowy system wysyłek. Tylko przyklasnąć!

koradrzew

2006-06-01 13:46:34

Serwis @ muzyczny.pl

Witam, zareklamowałem listwę włącznikową, bo coś tam zaszfankowało - wszystko załatwione sprawnie, szybko. Listwa wymieniona na nową. Dziękuję!

MAC

2006-05-31 19:59:17

Weryfikacja danych klienta? o co chodzi?

W moim zamówieniu istnieje status "Weryfikacja danych klienta" i nie wiem o co chodzi... Jeżeli mam potwierdzić przyjęcie zamówienia to odrazu mówie, że żadnego maila z prośbą potwierdzenia nie dostałem... Tylko to : Ten email został wygenerowany automatycznie jako potwierdzenie "zamówienia w sklepie internetowym muzyczny.pl" Prosze o szybką odpowiedź :D

cashman15

2006-05-30 21:01:43


Re: Weryfikacja danych klienta? o co chodzi?

Witam Pana. Status "Weryfikacja danych klienta" oznacza że zamówienie czeka na przydzielenie operatora, który zajmie się realizacją przesyłki. Nie trzeba nic potwierdzać, wszystkim się zajmiemy. Jeśli może Pan wysłać mail na adres krzysztof.rytel@muzyczny.pl numer zamówienia, to sprawdzę to osobiście. Na wszelki wypadek. Pozdrawiam i życze miłego dnia. Krzysztof Rytel

Gość

2006-05-31 11:34:34

;]

Dostawa byłskawiczna dobry kontakt polecam ten sklep.

mr_mattix

2006-05-25 07:21:55

zakupy

Witam! Wszystkim polecam. Szybko i bezproblemowo. 4 dni po złożeniu zamówienia(w tym sobota i niedziela) towar swietnie zapakowany był u mnie. Wszystko ok.

Gość

2006-05-24 21:52:24

Lepiej juz chyba byc nie moze ... !!

Witam ... Zamowilem gitarke Harley Benton HBST Black Set i jestem w 100% zadowolony ... !! Gitare otrzymalem bardzo szybko i jest w idealnym stanie zadnych uszkodzen ... nic !! Jestem bardzo zadowolony z zakupu w tym sklepie... Byl to moj 1 zakup tutaj ale mam nadzieje ze nie ostatni ... :-) Wszystkim polecam zakupy w muzyczny.pl ...!! Pozdrawiam ...

Gość

2006-05-24 15:58:22

zakupy

Wspaniała obsługa błyskawiczna przesyłka. Jestem zadowolony bee napewno dalej robił zakupy w tym sklepie bo miła obsługa i niedrogo.pl

marrkj

2006-05-23 22:57:09

Piknie, kurce piknie

co ja powiem. Zamówiłem sobie Laney'a HCM 15R i nie zdążyłem się nawet zniecierpliwic zanim przyszedł. Powiem tak: zachęciliście mnie do zakupuów przez internet. Brawo :)

Gość

2006-05-21 15:02:54


Re: Piknie, kurce piknie

ja również po kilku zakupach chciałem polecić muzyczny.pl, ale nie będę zakładał nowego tematu...zwłaszcza, że ten idealnie pasuje :D Właśnie dokonałem już czwartego zakupu w muzyczny.pl, tym razem padło na Metal Mastera, o sprzęcie nie piszę bo każdy wie o co chodzi i "czym to sie je" 8) Jak do tej pory to największy mój zakup w tym sklepie, dotąd kupowałem raczej "mniejsze" rzeczy typu pokrowiec czy struny.No i zdecydowanie należy przyznać, że wszystkie transakcje ze strony sklepu Ostrowskiego wyglądały wzorowo.Do tego ceny: najniższe, na Metal Masterze zaoszczędziłem ładnych kilka złotych, biorąc pod uwagę fakt, że chyba tylko tu koszty wysyłki pokrył sklep.Cóż, nie mogę więc zrobić nic innego jak z czystym sumieniem polecić każdemu ten sklep.Odziwo nawet ze strony poczty sprawy dostawy są zazwyczaj załatwiane bardzo solidnie i szybko...paczki oczywiście opakowane świetnie. Pozdrawiam Team muzyczny.pl, a zwłaszcza Pana Andrzeja z działu gitar 8)

rectifier

2006-05-23 14:59:37

Opinia

Gdyby wszystkie sprawy w naszym kraju byłyby załatwiane w takim tempie i tak elegancko to żylibyśmy w raju! Nie mam na co narzekać! Paczka została dostarczona na prawie że drugi koniec kraju następnego dnia po realizacji zamówienia! :shock: Towar porządnie zapakowany i było w paczce to co miało być choć jestem przeciwnikiem zakupów przez internet to muszę powiedzieć że ten był wyjątkowo udany! Fachowa obsługa i doradztwo na najwyższym poziomie łączony z niesamowicie niskimi cenami w porównaniu do innych sklepów! Jest warto polecić tak solidną firmę! Mam nadzieje kontynuować zakupy w przyszłości w tym sklepie! Tak trzymać!!! :D :D :D

maximusd

2006-05-19 23:27:20

Swietny sklep

Jak na razie jedyny sklep internetowy na ktorym sie nie zawiodlem. Jak pisze, ze realizacja trwa 2-3 dni, to tyle trwa. Towar w 100% zgodny z zamowieniem. Problemow zero.

Dawid

2006-05-19 12:04:03

porównanie obsługi klienta

chciałbym zwrócić uwage osób które narzekają na obsługe w sklepie muzyczny. ja osobiście kupowałem w tym sklepie wiele razy i jak dotychczas nie miałem żadnych problemów, przesyłki na czas ,zapakowane bezpiecznie i obsługa super. A przedstawie Wam sprawe zakupu sprzętu w music center, zdecydowałem się na zakup w music center tylko z powodu braku tego towaru w sklepie muzyczny, i co mnie spotkało? kupowałem sprzęt tzn mikser w music center i przekląłem ich w diabły ,dla nich się liczy klient do momentu zapłaty za towar a potem jest intruzem,brak jakiej kolwiek ochrony praw klienta , pomijam podejscie w sytuacjach spornych ,moja sprawa do dzisiaj jest nie zakończona a minęło 8 miesięcy, gdy zamawiałem sprzęt za 4 tysiące to myślałem że bez wazeliny mi do d.... wejdą, jednak gdy pojawiły się problemy a mianowicie przesyłka miała dojść do mnie w sobote jak zapewniał mnie sprzedawca który przyjmował zamówienie, nawet dopłaciłem do opcji express bo zależało mi na czasie z powodu wyjazdu w poniedziałek na wczasy, jakie było moje ździwienie kiedy to w sobote około godz 12 zadzwoniła do mnie przedstawicielka firmy kurierskiej UPS i powiadomiła mnie o tym że przesyłka nie dojdzie do mnie w sobote bo zaginęła druga część przesyłki i nawet nie wiedzieli która , bo w jednej części był mikser a w drugiej zasilacz do miksera ,dodam że zasilacz jest wielkości 2U .firma ups powiadomiła mnie że przesyłka dojdzie najwcześnie we wtorek, na moje stwierdzenie że we wtorek będe na drugim końcu polski dowiedziałem się od firmy kurierskej cytuje ( że przesyłke może mi odebrać sąsiad) śmieszne co nie? po przyjeżdzie z wczasów i odebraniu przesyłki oczywiście w późniejszym terminie chciałem reklamować usługe wykonaną przez ups i wtedy znowu mnie firma kurierska oświeciła że nie moge składać reklamacji bo na fakturze jest napisane że za przesyłke zapłaciło music center i tylko oni mogą składać reklamacje, nieważne było moje stwierdzenie że na fakturze jak byk napisane jest w rozliczeniu że to ja zostałem obciążony kosztami przesyłki , więc napisałe do musiccenter o wyjaśnienie sprawy i co? nawet na maile nie odpowiadali , dopiero jak napisałem że opisze ich na forum muzycznym to skłoniło ich do odpisania , ale i tak wszystko przeciągają ile tylko się da na swoją strone i liczą że czas wszystko załatwi a gwarancji czas minie i będzie po sprawie,po kolejnej interwencji nie pamiętam której, pracownik music center napisał do mnie cyt.( że sprawe mojej reklamacji postarają się załatwić jednak czas załatwienia sprawy może wynieść nawet 12 tygodni zgodnie z przepisami) ciekawe jakimi ?, mineło 8 miesięcy i nic,pomijam tu sprawe zapakowania miksera( został on przywieziony bez jakichkolwiek zabezpieczeń po prostu zwykłe opakowanie handlowe , nawet taśmą się im nie chcało tego pudła zakleić więc ja osobiście przestrzegam przed (MUSIC CENTER) i 100 razy się zastanówcie zanim cokolwiek w musiccenter zamówicie Marian

dancemax

2006-05-18 16:48:09


Re: porównanie obsługi klienta

Ponad miesiąc temu we wspomnianym sklepie zamówiłem Pop Filtr, pracuję jako lektor, więc była to dla mnie pilna sprawa. Tymczasem, panowie z Music Center ciągle zwlekali z terminem dostawy. Wreszcie dostałem maila z informacją, że paczka została wysłana - jakże wielkie było moje zdziwienie, kiedy po 3 dniach zadzwonił do mnie przedstawiciel i poinformował, że przez pomyłkę zaklikał „wysłano”, nie dałem za wygraną, poczekałem kolejny tydzień. Dziś zadzwoniłem i zrezygnowałem dla kilkunastu złotych nie będę sobie szarpał nerwów. Na szczęście wybrałem opcje za pobraniem, zdecydowanie odradzam usługi tamtego sklepu. Skorzystałem z usług sklepu muzyczny.pl – towar został wysłany jeszcze tego samego dnia. Już po raz kolejny przekonałem się, że jakość usług świadczona przez muzyczny jest na najwyższym poziomie Pozdrawiam

Lucas

2006-05-18 20:06:27

Pieknie i szybko - tak trzymac !

Mimo iz zamowiony towar nie byl dostepny od reki firma szybo skompletowala zamowienie i blyskawicznie wyslala paczke. Mail o realizacji zamowienia dostalem w piatek o 14:45 a z zakupow cieszylem sie nastepnego dnia w sobote przed poludniem. Tak trzymac !!!!

sir_miedziu

2006-05-13 11:26:09

STATYWY

Mimo drobnej pomylki stawiam wielki pozyyw dla obslugi sklepu. Statywy - super. :)

Gość

2006-05-11 13:42:40

POZYTYWNY

co tu duzo pisac - wszystko ok:) gorąco polecam

lukasz

2006-05-11 11:50:29

fsyćko cacy :D

bardzo szybko bez problemów, jak wróciłem do domu to paczka juz stała :) chyba kuriera wystraszył mój dom :lol: pies ze skaleczoną łapą narobil kleksów na podłodze i dość smiesznie to musiało wyglądac :lol: "dom rzeznika" :lol: :lol:

Hendrix

2006-05-09 18:12:22

Jestem w szoku....

Witam wszystkich bardzo serdecznie. W sklepie muzyczny.pl nabyłem listwę włącznikową showteca (sterownik do oświetlenia) Bardzo zależało mi na czasie, co upierdliwie podkreślałem :) i co? MASAKRA - Listwa dotarła do mnie niemalże natychmiast !! Szacunek i brawa dla tych panów! Dziekuje Panu który przyjął i zrealizował moje zamówienie oraz dziękuję całej ekipie muzyczny.pl. Jesteście profesjonalistami. Kurier też był super - bardzo mu dziekuje. Do tego dostałem od sklepu gratisy w postaci długopisów. I pomyslec ze zrobiłem tu zakupy bo inny sklep (PL) nie miał tej listwy w ofercie. Teraz już wiem gdzie będę robił zakupy. MUZYCZNY.pl !! Pozdrawiam. Maciej Małecki.

MAC

2006-05-06 13:49:12

Statyw do syntezatora

Aż normalnie się zdziwiłem, że tak szybko zostało zrealizowane moje zamówienie ( statyw ). :D . Dziękuję i pozdrawiam pracowników Sklepiku Muzycznego!

ZL17

2006-05-06 12:30:49

Frustracja 8) 8) 8)

Ja już nie wiem o co chodzi... Gdy zakupowałem produkty w waszym sklepie, to pisało, że na stanie znajduje się coś koło 30 sztuk danego towaru. Zamówiłem i czekam... czekam... czekam...I Czekam! Zamówienie złożyłem tydzień temu i dopiero dzisiaj odpisaliście, że towar jest już w drodze do mnie. Przecież nie możliwe jest, żeby cały zapas towaru został wykupiony w jeden dzien nie?! Pozdrawiam 8) 8) 8) 8)

pseudo15

2006-05-04 18:56:23


Re: Frustracja 8) 8) 8)

Witam! Jeśli chodzi o termin realizacji zamówienia, to proszę zwrócić uwagę na fakt iż zamówienie zostało u nas złożone w piątek 28 kwietnia wieczorem, tuż przed tzw. "długim weekendem". W dni wolne od pracy, nasza firm nie realizuje zamówień. Zamówienia z piątku ( jeśli pojawią się u nas po godzinie 14.00) realizujemy w poniedziałek. Z racji dni wolnych od pracy, to zamówienie zostało zrealizowane w czwartek. Pozdrawiam-Andrzej

Gość

2006-05-09 18:27:40