Szybko, sprawnie i bezproblemowo. Bardzo udana transakcja. POLECAM GORĄCO!!!!
Darek, soviet5
2009-01-18 19:50:21
Dotyczy zamówienia numer NJC1231791141P. Szybko, sprawnie, bezproblemowo, towar zgodny z opisem (bardzo dobra informacja i kontakt) – aby więcej takich sprzedawców. Jestem bardzo zadowolony.POLECAM !
bodziop
2009-01-16 13:19:52
Super sprawnie działający sklep! Oby tak było wszędzie.Dzięki, widać, że ludzie pracują tam jak mróweczki.
sherzo
2009-01-13 21:13:11
Bardzo porządny sklep, sprawna wysyłka, bezproblkemowy kontakt. Polecam !!
marcinraczka
2009-01-13 15:39:45
Super prowadzenie zamówienia od złożenia do wysyłki z pełną informacją via e-mail. Przesyłka zabezpieczona dotarła w całości. Wzmacniacz HeadAmp4 super dla moich zastosowań (amatorskich). Sklep polecam, Pozdrawiam S.
Steve
2009-01-13 12:13:02
Właśnie złożyłem zamówienie. Czekam niecierpliwie. Pozdrowionka dla forumowiczów.
Cychort
2009-10-01 11:48:21
A więc, jestem ciut rozczarowana skrzypcami które otrzymałam jakiś tydzień temu. Ażeby nie lać bez sensu wody: istnieją dwa ''podpunkty,, w których można opisać przyczynę mojego niezadowolenia. 1. Podstawek skrzypcowy jest nie przyklejony, przy strojeniu skrzypiec zrobił ''trzask,, i odmówił mi posłuszeństwa. 2. Kołki opadają. Nie można skrzypiec nastroić, ponieważ gdy tylko kołki (a raczej niektóre kołki) osiągną pewien dźwięk natychmiast opadają w dół o jakieś dwie oktawy. Przez te dwa czynniki nie nadają się do grania. Oczywiście byłam przerażona, gdy tylko zobaczyłam, że skrzypce nie mają mikrostrojników, ale przypomniałam sobie, że były z mikrostrojnikami, tak więc jest to moje przeoczenie. Na wysyłkę nie ma się co uskarżać. Przyszły jakieś dwa dni po mailu informującym o zrealizowaniu zamówienia, bez większych uszkodzeń to jest: wgnieceń, zarysowań, pęknięć et cetera. Niestety to skrzypce fabryczne, więc nie ma się czym dziwić... Szczególnie, że były tanie. Mimo to przegląd i naprawa mankamentów instrumentu wyniesie mnie około 150-200 zł. No cóż. To chyba na tyle.
Gość
2009-01-06 22:45:50
Jeżeli jest Pani niezadowolona ze skrzypiec zawsze je może Pani zwrócić w ciągu 10 dni. Może zwrócić pieniądze lub wymienić na inny model. Wystarczy, że odeśle do nas Pani skrzypce z dowodem zakupu.
serwis
2009-01-07 11:01:49
Cóż. Szczerze powiedziawszy najchętniej oddałabym skrzypce, zabrała pieniądze, zdobyła dodatkowe 100 zł i kupiła skrzypce 4/4, ponieważ okazało się, że pomimo wymiaru moich rąk (według którego powinnam operować skrzypcami 1/2) zalecany dla mnie rozmiar to 4/4. Jednak na oddanie skrzypiec mam jeszcze jeden dzień, a owego sprzętu u siebie nie posiadam i odzyskanie go zajęłoby mi jakieś cztery-pięć dni. Tak więc czas reklamacji zostanie przekroczony i nie jestem pewna czy nadal będę mogła je odesłać, choć domyślam się, że nie. Ten post napisałam w zasadzie dla obsługi sklepu, ponieważ instrument-jakby na to nie patrzeć- posiada wady i mam nadzieję, że więcej taki przypadek mi się nie zdarzy. Ani mi, ani nikomu innemu
Gość
2009-01-07 16:05:55
Witam, chciałbym się odnieść do tych dwóch - jak Pani pisze - mankamentów: 1. Podstawek skrzypcowy jest nie przyklejony, przy strojeniu skrzypiec zrobił ''trzask,, i odmówił mi posłuszeństwa. W żadnym instrumencie smyczkowym - skrzypcach, altówce, wiolonczeli czy kontrabasie podstawek nie jest przyklejony - trzyma się po napięciu strun - przy strojeniu struny nawijane na kołki podciągają podstawek i jeśli się nie kontroluje i nie koryguje jego położenia może się przewrócić. 2. Kołki opadają. Nie można skrzypiec nastroić, ponieważ gdy tylko kołki (a raczej niektóre kołki) osiągną pewien dźwięk natychmiast opadają w dół o jakieś dwie oktawy. Jest to instrument fabryczny, nie przygotowany do gry - w przypadku fabrycznie nowych instrumentów należy przesmarować kołki specjalnym smarem do kołków aby zapobiec ich cofaniu (w odróżnieniu np od skrzypiec Höfner - tutaj każdy instrument jest przygotowany do gry). Koszta które Pani musiała ponieść to raczej standardowa opłata za przygotowanie instrumentu do gry.
Gość
2009-01-09 15:08:17
Rany boskie Tak to jest jak ć..k kupi skrzypce i spodziewa się, że wie czego ma się spodziewać :D. Każde skrzypce zakupione w sklepie jak również stare instrumenty nabyte z drugiej ręki dobrze jest zanieść do lutnika. Taki mistrzu duszką posunie, kołeczki posmaruje, podstrunnik nastawi. To normalka. O tzw. mankamentach, które tutaj nie są mankamentami wiedzą dzieci po pierwszej lekcji muzyki :) Jeszcze NIGDY przy normalnym strojeniu nie opadł mi podstrunnik hahaha nawet przy zmianie strun jak się umie to nie opada. Niech się Pani cieszy, że dostała złożone skrzypeczki, bo często są sprzedawane do samodzielnego montażu, tzn. strunociąg, podstawek, struny osobno. Ciekawe jakby Pani to złożyła :) Mogłoby to być niebezpieczne dla użytkownika. Jeśli podstunnik (mostek, podstawek) opadł to mogła się przewrócić dusza w środku i mamy pozamiatane hahaha wizyta u lutnika już być musi. Inaczej grało się będzie jak na desce do mięsa :D Mikrostroiki tak naprawdę potrzebne nie są :D chyba że ktoś nie umie z kołka podstroić instrumentu. To tylko bajer dla dzieci, choć i dla dorosłego wygodny. Najczęściej stosuje się jeden, max dwa. Jeśli chodzi o długość rąk to polecam stronę http://www.skrzypce.art.pl/printview.php?t=828&start=0&sid=583e7bb8449bc4ec6061fa9dba52b1a4 Jakoś mi się nie chce wierzyć, że od szyi do środka dłoni ma pani 50cm :D W zasadzie dorośli zawsze grają na 4/4, no chyba że ktoś jest karłem, wtedy faktycznie... Jeden z lutników robi modele 7/8 :) więc chyba dostosuje Pani rozmiar akuracik :) Niech Pani wrzuci do posłuchania swoje granie na youtube`a, chętnie zajrzę. Aha, skrzypce niedrogie np. Leonardo nie są złe. Do nauki paluszkowania, łamania akordów i smyczkowania mogą być w zupełności. Jak się Pani nauczy więcej to można kupić lepsze... No sorry, trochę się rozpędziłam... NIemniej pozdrawiam, bo mam sentyment do osób, które lubią muzykę ;)
DagDaguha
2010-01-29 09:11:29
jeszcze zapomniałam ... Droga Pani czepliwa od "a więc" zdania nie zaczynamy.
Dag
2010-01-29 09:16:47
Pierszy kontakt - zakup lampek mighty bright - w pełni satysfakcjonujący. Dziekuje i pozdrawiam, Jacek Woleński
Jacek Woleński
2008-12-26 21:34:16
Dziękuje bardzo za współpracę z Panem Filipem Koperskim. Zamówiłam w sklepie towar, który naprawdę jest doskonały, otrzymałam go ekspresowo a do tego w super cenie :) Dziękuję bardzo Panie Filipie i pozdrawiam. Agula ps. Wesołych , rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęścia w Nowym Roczku !!!!
Agula
2008-12-23 23:26:25
jestem pod wrażeniem! pełny profesjonalizm, ze śledzeniem przesyłki włącznie; poza tym w tak napiętym okresie przedświątecznym otrzymuję zamówioną paczkę w ciągu dwóch dni! bardzo dziękuję i polecam wszystkim :)
ika
2008-12-19 13:17:05
Mam 2000zl i chcialbym sobie kupic jakis dobry klawisz do wszystkiego. Jesten sredniozaawansowanym uzytkownikiem instrumentow klawiszowych, a w kazdym badz razie tak mi sie wydaje ze etap nauki mam juz za soba. Wczesniej mialem Yamahe DGX-220, ale ja sprzedalem bo nie spelniala moich oczekiwan. Keyboard ten ma byc w znacznej mierze do uzytku domowego, choc nie wykluczam tez grania na jakichs tam imprezach. Chcialbym tez, by bylo pelne wsparcie ze strony producenta (pliki *.ins), oprogramowanie do obslugi keyboardu, podlaczenia go do komputera. Dziekuje za wszelkir porady. Pozdrawiam.
Gość
2008-12-17 05:24:22
Zamówioną przesyłkę otrzymałem. Zakupy u Państwa to sama przyjemność. Dziękuję i pozdrawiam.
Gość
2008-12-15 13:18:38
Jestem bardzo zadowolony z usług sklepu. Towar w całości zgodny z opisem, świetna jakość towaru, expresowa wysyłka. Polecam! :rock:
WOJTQ185
2008-12-10 13:39:08
Witam transakcja przebiegła wzorowo. Dziękuje
sobkow
2008-11-27 19:03:33
Witam. no sklep super. ale ja jak dostałem gitarę to raz, że przyszła obita, z urwaną struną i porysowaną płytką osłaniającą kable. tak więc przestrzegam wszystkich aby oglądali towar przed zakupem.
Gość
2008-11-24 14:53:26
Jeśli uszkodzenie nastąpiło w transporcie (z opisu wnoszę, że tak się stało) należało sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Odpowiednia informacja jest na kartonie ze wszystkich stron naklejona - taka biała karteczka. Każda przesyłka jest ubezpieczona. Gitara w takim stanie NA PEWNO! od nas nie została wysłana. Każdy instrument jest przed wysyłką dokładnie sprawdzany, pod kątem różnych usterek. Czy w obecności kuriera sprawdził Pan zawartość przesyłki?
Gość
2008-11-24 15:12:44
nie ten dzial
Gość
2008-12-07 08:55:09
Bardzo szybko i sprawnie...poprostu super
Gość
2008-11-21 21:42:29
Bardzo szbka pr :yupi: zesyłka jestem zadowolony :yupi:
Jedaj
2008-11-18 23:45:55
Towar zgodny z bardzo szybko zrealizowanym zamówieniem. Tak powinno być w każdym sklepie!
ewaryst
2008-11-16 19:48:07
Bardzo profesjonalna obsługa i szybkośc realizacji zamówienia
Andrzej D.
2008-11-13 19:40:13
Witam, muzyczny.pl jest jedynym sklepem muzycznym, ktory po naglym skoku walut oferowal korga mico x w starej cenie. Podczas kiedy konkurencyjne skley Rock and Roll i Fabryka Dzwieku wywindowaly ceny do gory, tak bardzo, ze euro musialoby skoczyc chyba do 4,2 muzyczny.pl utrzymal cene instrumentu na przyzwoitym poziomie. Wyrazy uznania dla ekipy sklepu, ktora nie korzysta z koniunktury, sztucznie zawyzajac ceny sprzetu. Swietna obsluga i kontakt. Bardzo dziekuje i pozdrawiam, Wojtek Domachowski
wojciech domachowski
2008-11-06 14:27:34
witam!i donoszę że przesyłka w postaci 2 stroików doszła dzisiaj.Przesyłka szła błyskawicznie i można tylko chwalić i cieszyć się że idzie na lepsze! pozdrawiam! J P
janusz pyza
2008-10-31 19:35:22
Jestem bardzo zadowolony z obsługi , szybko konkretnie i na temat. Pozdrawiam
grebus
2008-10-23 12:46:12
Jak najbardziej polecam
Gość
2008-10-21 10:32:39
Witam, wszystko sprawnie, towar OK. Polecam!!!
wok69.o2.pl
2008-10-16 11:17:01
przesyłka terminowa, wszystko ok . polecam innym
ed5012
2008-10-16 09:28:43
Muszę przyznać, że trafiłem na ludzi, którzy są w porządku, ponieważ środki do czyszczenia nie zostały spakowane za pierwszą przesyłką a opłata została pobrana. Napisałem tylko jednego maila i od razu otrzymałem odpowiedź, że zostaną wysłane. Będę zamawiał częściej, ponieważ jestem bardzo miło zaskoczony :). Minus ma tylko poczta polska za to, że gdy przywieźli paczkę nie zadzwonili do drzwi tylko zostawili karteczkę z powiadomieniem. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie !!! :)
PaweeeeK
2008-10-15 17:51:14
Wszystko OK. Szybko i sprawnie pomimo chwilowego braku towaru w magazynie. Pełny pozytyw!!! Polecam!!!
Jadwisia11
2008-10-10 11:33:27
super, szybko i zajebiście... :)
jared
2008-09-26 13:43:33
Świetny kontakt ze sprzedawcą. Szybko otrzymałam przesyłkę. Jestem bardzo zadowolona. Dziękuję!
kinga
2008-09-24 10:56:15
W lipcu br roku zamówiłem te słuchawki. Słuchawki miałem dostać do końca sierpnia. Następnie na 100% miały być do 15 września. Póki co mamy 23 września a słuchawek nie ma, nie ma również żadnej informacji od sprzedawców, bez odpowiedzi na maile itp - całkowite olanie klienta. Jeśli ktoś z z właścicieli sklepu czyta informacje na tym forum, to bardzo bym prosił o kontrolę jakości usług. nr zamówienia NQX1216152668
zawiedziony
2008-09-23 20:21:34
Sprawdziłem tą sprawę. Poniżej wyjaśnienia. Długi czas oczekiwania na słuchawki wynikał że nie były one dostępne u nas "od ręki" i musieliśmy je zamówić. Niestety, w tym przypadku trochę to potrwało. Natychmiast gdy tylko doszły (26 września) zostały do Pana wysłane, z rozmowy telefonicznej wynika że odebrał Pan słuchawki 27 września i sprawę zamknęliśmy z akcentem pozytywnym. Ze swojej strony przepraszamy za tak długi czas oczekiwania, i za brak pełniejszych informacji na temat tego co się dzieje z Pańskim zamówieniem. Z życzeniami miłego dnia i satysfakcji z zakupionych słuchawek Zespół muzyczny.pl
Gość
2008-10-14 12:14:40