Opinie o sklepie muzycznym




Kabel struny

Wszystko w 100% super

Gość

2007-02-27 21:58:06

Profesjonalna firma !!!

Wszystko SUPER !!! Naprawdę profesjonalna firma ! Towar dotarł bardzo szybko i jest zgodny z opisem !!! POdziękowania dla p. Andrzeja za szybkie i profesjonalne załatwienie sprawy !!! Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

Shaman

2007-02-27 21:43:34

Kolejne udane zakupy...

T.Bone MS180 Plopkiller. Bezproblemowa obsługa i szybka przesyłka. Dziękuję, tak samo poważnie traktujecie zakupy takich drobiazów. Pozdrawiam. Tomek

Gość

2007-02-24 01:24:55

bombastik fantastik - super sklep! super obsługa!

Zamówiłem towar wczoraj, tj 19.02.2007 o godz. 14.35 , a miałem go rano dnia dzisiejszego , tj 20.02.2007 o godz 10.25!!! T niewiarygodne ?! A jednak prawdziwe. A ha, nie było tak wcale blisko - z Wrocka D Białegostoku...Oczywiście, doręczono mi towar taki, jaki zamówiłem ( słuchawki sony mdr 7506) - nic dodać, nic ująć. A jeszcze - bacząc na to, że to moje pierwsze zakupy w tym sklepie - jestem pod ooogrooomnym wrażeniem. No i oczywiście, nie ostatnie! Pozdrawiam załogę "muzycznego"! p.s. Kompetencja i jakość załatwiania sprawy ( po złożeniu zamówienia rozmawiałem telefonicznie ) jest na najwyższym poziomie w ogóle ze wszystkich sklepów internetowych.

naud

2007-02-20 17:34:16


Re: bombastik fantastik - super sklep! super obsługa!

Dzięki za pozdrowienia i słowa uznania! MDR'y niech służą dzielnie i długo! Pozdrawiam Marcin - adm.

Gość

2007-02-21 12:49:04

gitara Yamaha F310P

Witam, gitara została wysłana następnego dnia po zamówieniu i dotarła na drugi dzień. Wszystko przebiegło sprawnie. Towar zgodny z zamówieniem, a nawet były jeszcze dodane dwa długopisy reklomowe - bardzo miło. Mam jeszcze uwagę do administratora strony muzyczny.pl: przy rejestracji połączenie powinno być szyfrowane. Pozdrawiam.

jatoja

2007-02-16 22:55:54

YAMAHA F310P

jestem szczęśliwy z tego zakupu pięknie brzmi mimo,ze nie jest to sprzęt z najwyższej pułki.dla amatora jak ja jest super już w nią puknąłem i jestem pod wrażeniem

Gość

2007-02-15 14:10:46

opinia o zakupie

Pełna profeska!!!Gorąco polecam!!!

Paweł Sowa

2007-02-15 10:18:36

świetnie

przesyłki docieraja w mig. naprawde polecam wszystkim.

whisperghost

2007-02-14 20:36:04

Zawodowo!

Zawodowo! Szybko na temat i tanio. Pozdrawiam ekipe m.pl

Gość

2007-02-14 17:57:10

struny, kostki itp

kupuje w tym sklepie struny i kostki 2 lata i ejstem zadowolony, szybka dostawa, dobry towar!

Gość

2007-02-12 16:25:40

zamówienie 070205-1821-10277-356.5

Witam! Chciałbym spytać czy zamówienie nr 070205-1821-10277-356.5 na pewno zostało wysłane bo minęło 5 dni od czasu wysyłki a nadal nie dostałem towaru! Pozdrawiam!

Gość

2007-02-10 22:27:55


Re: zamówienie 070205-1821-10277-356.5

Z takimi pytaniami to się dzwoni albo maila wysyła... To raczej Twoja prywatna sprawa a forum jest raczej publiczne... :) Pozdrowienia!

Gość

2007-02-10 22:30:01


Re: zamówienie 070205-1821-10277-356.5

Witam! Oznajmiam że wszystko w porządku! Zamówienie właśnie do mnie dotarło... nie ma to jak miły prezent z samego rana! Opóźnienie to wina poczty tak więc dla sklepu wielki pozytyw! Super sprzęt, super zapakowany i szybka obsługa! ... i nie drogo! Pozdrawiam!

Gość

2007-02-12 10:48:40


Re: zamówienie 070205-1821-10277-356.5

sorki ale maila wysłałem i nie było odzewu..ale o tym nie chciałem wspominać!!

ktulu

2007-02-11 23:16:40

Zakupy w muzyczny.pl

Szybka przesyłka, towar zgodny z opisem. POLECAM! :)

Gość

2007-02-08 11:56:17

Zaden problem

Alegrowicz zetelny szybka wysylka i zadnych problemow z realizacja

hapit

2007-02-07 19:57:33

Opinia zbiorcza :)

Jedyny znany mi PROFI sklep tego typu. Dziękuję za realizację dotychczasowych zamówień. Pozdrawiam -- Soundservice

Gość

2007-02-06 13:51:16

Yiiihaaa ;)

Kolejne udane zakupy w najbardziej profesjonalnym, najtańszym i po prostu najlepszym sklepie muzycznym w Polsce ;) Hehe... Widzieliście kostki Planet Waves'a z reklamą M.Ostrowski :D ?? Zadowolony klient serdecznie dziękuje za udaną transakcję! Pozdrowienia dla całego Teamu muzyczny.pl :) :twisted:

Gość

2007-02-06 12:49:13


Re: Yiiihaaa ;)

Dzięki :!: Polecamy się :P

Gość

2007-02-06 13:20:47

Jestem pod wrażeniem

Wczoraj o tej porze złożyłem zamówienie na struny, dziś listonosz mi je przyniósł. Wycieczka do sklepu muzycznego zajęłaby mi więcej czasu (nie ma sklepu w moim mieście). Super!

terraplane

2007-02-01 11:10:50

Bład przy realizacji zamówienia- nie ten kolor...

[size=7:36c0727a2d]070126-1957-10131-57.8[/size:36c0727a2d] Jestem klientem sklepu już długo, kupuję najczęściej różne drobne akcesoria paczka 50-100zł. Zawsze wszystko przebiega sprawnie i bezproblemowo, ale niestety tym razem zawiodłem się, bo sklep nawalił z pewnym drobiazgiem- zamówiłem bordowy pas, a otrzymałem kiczowaty czerwony. Niby różnica niewielka, ale ogólny wygląd gitary bardzo wiele traci- vintage'owy Heritage Cherry z topem birdseye z jakrawym czerwonym pasem, to nie jest dobry pomysł. Ja sobie mogę go przyfarbować, ale piszę, żeby następnym razem to nie była gitara ;)

AbuseArt

2007-01-31 19:46:43

obsługa

Zamówiłem gumkę pod klawisze - nie było na stanie więc dostałem informację że będzie w ciągu 21 dni. Nie minął ten termin a dostałem maila, że przesyłka została zrealizowana. Na następny dzień miałem ją u siebie. Bardzo profesjonalna obsługa, solidne opakowanie, wyczerpujące wyjaśnienia. Gorąco polecam.

wojt

2007-01-29 13:34:54

Zakupy w muzyczny.pl

Zakupy w muzyczny.pl to sama przyjemność!

darek996

2007-01-26 11:54:37


Re: Zakupy w muzyczny.pl

Żeby tematów nie mnożyć: Wczoraj zamówiłem, jest dzisiaj, wszystko jasne ;]

Gość

2007-01-30 22:00:15

Kolejna opinia ;p 070124-1355-6909-2232

zamówienie nr 070124-1355-6909-2232 hej, to juz mój kolejny (chyba 4) poważniejszy zakup w muzyczny.pl Tym razem jednak zamówienie prócz plusów ma również minusy. moze zaczne od tych pierwszych.... Plusy: szybkie sprowadzenie towaru, niska cena, super obsługa Minusy: Szczerze mówiac to mimo wszystko sie na Was zawiodłem, poniewaz nie wywiązaliście sie z umowy. Ustaliłem z p. Andrzejem Pindelskim, ze zamówiona gitara ma zostać wysłana we środe (24.01.07) tak aby była u mnie następnego dnia (czyli dzisiaj, a tu sie okazało ze juz dzisiaj sie jej nie doczekam) było to dla mnie wyjątkowo ważne poniewaz w piątek mielismy zrobic próbe generalną przed koncertem i zamierzałem grać na nowej gitarze, jednak jak widać nie zalezało Wam zbyt, zeby zadowolić klienta i gitara została wysłana w dzisiaj (czwartek 25.01.07) co wiąze sie z tym ze b. wazna póba musiała zostać odwołana, bo bez instrumentu raczej trudno sie gra :wink: ....Zawiedziony.... :?

Gość

2007-01-25 18:46:13


Re: Kolejna opinia ;p 070124-1355-6909-2232

do adminow: czy moge w tym dziale przykleic wielkie ogloszenie "OPOZNIENIE DOSTAW PACZEK WYNIKA Z WINY POCZTY A NIE SPRZEDAWCOW!!!" sprawdz misiek kiedy byla wyslana bo cos mi sie nie chce wierzyc ze jesli sie umawialas i prosiles o wczesniejsza wysylke to byla wyslana pozniej. a ze wysylam czesto rozne graty to wiem ile potrafi to zjac poczcie i kuriera

nikt

2007-01-25 18:49:42


Re: Kolejna opinia ;p 070124-1355-6909-2232

jakbym tego nie sprawdził to bym tego nie pisał ; ] zresztą doskonale wiem ile moze zając dostarczenie paczki. Np w innym sklepie zamówiłem piecyk Laney LX 35R okazyjnie za 515zł powinien być dzisiaj, ale dzieki geniuszom z Masterlinka bedzie dopiero jutro, bo przydzielili moją paczke kurierowi od zupełnie innego rejonu, a tamten nawet nie spojrzał na adres jak mu dawali tę paczke ...chore :? Tak na dowód ze sie nie myliłem: "Data zamówienia 2007-01-24 13:55:28" "Data wysyłki 2007-01-25 16:00:00" Miała być wysłana "bez problemu" zaraz po złożeniu zamówienia no ale ehh, zobaczymy co admini bedą mieli na usprawiedliwienie :P

Gość

2007-01-25 20:41:51

opinia

Sklep internetowy- Transakcja bezproblemowa, sprawnie i na temat. Polecam!

jozefk

2007-01-19 10:29:21

Polecam bardzo gorąco

Polecam wszystkim którzy mają wątpliwości. Pełen profesjonalizm, szybka wysyłka, ładnie zapakowane, nic dodać nic ująć. Sprzęt także godny polecenia. :D :D :D :D :D :) :) :wink: :wink: :wink: :P :P :P :D

krystianek8

2007-01-16 11:54:39

ocena niedostateczna dla Poczty Polskiej...

Witam. Kupiłem na muzyczny.pl mikrofon Monacor ECM-600ST i jak na razie ani widu ani słychu. On już powinien w piątek, góra w sobotę 13 stycznia dojść! Już wiem ile idzie priorytet Pocztą Polską - tydzień!!! Jeżeli przesyłki nie będzie jutro do godziny 18.00, to będę jedną z wielu osób, która napisze skargę na Pocztę Polską. Ale obawiam się, że ten list nie dotrze, bo może być "niewygodny" dla tego i tak już zniesławionego przedsiębiorstwa. Pozdrawiam i czekam na pukanie listonosza :?

adi1983

2007-01-15 17:30:43


Re: ocena niedostateczna dla Poczty Polskiej...

no i dalej czekam jak na zbawienie :( Zobaczycie, że przyjdzie taki dzień, że Poczta Polska zbankrutuje! Firm kurierskich jest coraz więcej, więc pożyjemy zobaczymy! Mam nauczkę, lepiej wysyłać kurierem, bo ten nawet zadzwoni i spyta się, czy jestem w domu. Pracownicy Poczty Polskiej - wstydźcie się, bo jest za co! Ta przesyłka idzie z Wrocławia czy Moskwy? tracę cierpliwość... :x

Gość

2007-01-16 16:19:50


Re: ocena niedostateczna dla Poczty Polskiej...

Wreszcie wszystko się już wyjaśniło i jestem szczęśliwym posiadaczem tego mikrofonu:) Bardzo dobry sprzęt i polecam oczywiście każdemu początkującemu jak i zaawansowanemu kamerzyście. Dla muzyczny.pl daję piątkę z plusem, a dla Poczty Polskiej dwóję z minusem.

adi1983

2007-01-18 17:06:04

Nie pozostaje mi nic innego...

jak tylko podziękować za przesyłkę :) Pełna profeska normalnie, towar zapakowany solidnie (jeszcze nie widziałem, żeby ktoś tak kostki fajnie pakował :wink: ). Czarne strunki super, kabel idę na próbę sprawdzić :D

Gość

2007-01-12 17:30:51

zamówienie nr 070108-1748-9843-238.2

Witam! Dnia 8 stycznia zamówiłem kostke bossa i pare innych rzeczy.Dzis jest 12 a pszesyłki nie ma. W mailu było napisane, że paczka przyjdzie w ciągu 1 - 2 dni???? :?: :?:

Klijent muzyczny.pl

2007-01-12 15:37:25


Re: zamówienie nr 070108-1748-9843-238.2

Cała sprawa wyjaśniona. Już trzymam w ręku kostke bossa. Wszystko jest w porządku :D :D :)

...__..1

2007-01-12 16:17:08

Dziekuje ...

Dziekuje za dostarczenie przesylki w expresowym czasie. Jestem Bardzo zadowolony i bede polecal " Muzyczny.pl " kazdemu ze swoich znajomych... Pozdrawiam Serdecznie.

Jan Olewicz

2007-01-11 17:30:10

kilka uwag

Witam Chciałbym w tym miejscu bardzo pochwalic muzyczny.pl. Dwa dni temu zrobiłem zakupy jednak sam strasznie namieszałem. Najpierw kupiłem pop-filtr z wysyłką pocztą, potem jak zorientowałem sie,że chciałbym także kupic gitare (wysyłka kurierem, poczty by nie zniosła :D ) napisałem info o dołączenie poprzedniego zamówienia do tejże gitary. Jak wiadomo powyżej jakiejs tam kwoty wysyłka jest gratis a za pop-filtr zapłaciłem z góry także za przesyłke wiec juz sie namieszało. Jednak panowie w sklepie bardzo profesjonalnie sie zachowali, wstrzymali pierwszą przesyłke, dołączyli pozniej do gitary, zorientowali sie w moich przelewach (za gitare mniej o koszt przesyłki pop-filtra) i wysłali expresowo. Normalnie pewnie bym o tym nie pisał ale jak wiadomo w tym czasie była inwentaryzacja i jeden z handlowców w rozmowie telefonicznej ostrzegał mnie, ze mogą być opóznienia. Jednak wszystko zostało załatwione na 100% i po dwóch dniach miałem cały komplecik w domu. To mój pierwszy zakup w muzyczny.pl i mam nadzieje, ze wszystkie tak wygladają. Bardzo dziekuje i pozdrawiam.

Gość

2007-01-11 08:42:21

opinia

:D Transakcja zrealizowana wzorcowo. Pozdrawiam

Darcio

2007-01-04 10:28:22

kilka dupereli

kupilem np. pokrowiec na klasyka rockbag, kilka kostek itd. wszystko szybko dostarczone, szybki kontakt itd. polecam

Harry

2007-01-02 15:29:00

Nożny przełącznik kanałów

Wrześień zamawiam piec Custom 212 WAV . Sprzęt zostaje dostarczony lecz w kąplecie brak przełącznika . Po negocjacjach ze sprzedawcą i zapewniwniu o doslaniu przełącznika w ciągu 3 tygodni jeszcze go państwo nie dostarczyliście co slychac w tej sprawie? [b]Jest to przełącznik o 7 przyciskach Pozdrawiam:

Maciak C.

2006-12-27 18:10:50


Re: Nożny przełącznik kanałów

Witam! Mimo usilnych starań z naszej strony, hurtownia w której przełącznik był zamówiony nie wywiązała się z obiecanego terminu dostawy. Tak jak zapewniałem telefonicznie, zrobimy wszystko aby to zamówienie zostało jak najszybciej zrealizowane. Przepraszam za tak długi okres oczekiwania. Pozdrawiam-Andrzej

Gość

2006-12-30 13:07:04