Opinie o sklepie muzycznym




Zamówienie nr NLP1220902027P

Zamówienie , po raz kolejny, pełna profeska. Chylę czoła i oczywiście następne zakupy jak zwykle zrealizuję na www.muzyczny.pl. Powtórzę się, ale jeszcze raz : świetna obsługa, fachowa, szybka, co jeszcze ???? Jesteście bezkonkurencyjni, po prostu. pozdrawiam, Adrian

adrian

2008-09-17 21:17:13

Keyboard Casio

Po raz pierwszy skorzystałam z usług tego sklepu i muszę przyznać, że jestem baaardzo pozytywnie zaskoczona. Towar zamówiłam o 11.00, a miałam go u siebie już o 11.00 następnego dnia. Keyboard bez zarzutu - moje córki są zachwycone. Transakcja pod pełną kontrolą. Towar mimo sporych gabarytów był świetnie zapakowany. Polecam i pozdrawiam opiekuna transakcji p. Sławka!

Agnieszka

2008-09-17 08:25:09

Bongosy

Zakup udany. Bębenki wykonane bardzo dokładnie, porządnie. Polecam.

rob

2008-09-13 11:05:22

toneport gx

Przesylka doszla,wszystko w jak najlepszym porzadku.Pawel Pekalski.Wolowno

pekalo

2008-09-12 06:48:18

komentarz

Jestem zadowolona.Przesyłka dotarła bardzo szybko.Wszystko bez zarzutu. 8)

Gość

2008-09-11 19:53:07

stagg

wszystko jak w zegarku, polecam

grzegorz

2008-09-10 23:10:47

pozytywna opinia

dokonałem już 2 zakupów przez muzyczny.pl i jestem bardzo zadowolony. Nawet za pierwszym razem kiedy dostałem uszkodzony towar( paczka została nadana do domu ja będąc w pracy jej nie mogłem sprawdzić ) obsługa sklepu pomogła mi przez co jestem im wdzięczny :love: POLECAM

bryf

2008-09-07 18:11:20

Polecam gorąca!!!

super!!! Wszystko zgodne!!!

wrzosiu

2008-09-02 15:51:57

transakcja ok wsjo ok

ok

czerw_2004

2008-08-29 00:12:34

Zamówienie NTB1219590171P

Witam. Wszystko zrealizowane idealnie. Od momentu przelania pieniędzy do czasu przybycia kuriera minęły niecałe 24 godziny. Wszystko idealnie, oprócz samego zamówienia. Kostki - ok Gitara - na górze pudła rezonansowego jest ślad, który wygląda, jakby ktoś kilkukrotnie nożem przejechał. Niestety jak już pisałem zależy mi na czasie i nie mogę wymienić jej na nową. Dość spory negatyw ode mnie, ale za szybką - bardzo szybką obsługę postawiłbym ocene neutralną. [img]http://s3.zapodaj.net/images/87871905.jpg[/img]

wojtekxx

2008-08-26 14:19:01


Re: Zamówienie NTB1219590171P

Witamy serdecznie. Obejrzeliśmy zdjęcie i stwierdzam w imieniu działu gitarowego z całą odpowiedzialnością - nie ma najmniejszych szans, żeby gitara w takim stanie wyszła w ogóle z naszego sklepu. Jest to ewidentnie uszkodzenie w transporcie. Proszę o wykonanie zdjęć opakowania, szczególnie na wysokości uszkodzenia gitary. W przypadku gdy przesyłka nosiła ślady uszkodzenia, należy spisać z kurierem stosowny protokół. Jest to podstawa do reklamacji w firmie kurierskiej.

Gość

2008-08-28 12:08:50


Re: Zamówienie NTB1219590171P

Na początku też myślałem że to wina firmy kurierskiej i chyba muszę się skłonić do takiego pomysłu. Na pierwszy rzut oka nie ma żadnych oznak uszkodzeń opakowania, ale po dokładnych oględzinach są wgniecenia kartonu (wyprostowane) i małe dziury. Niestety gitara miała być prezentem (ów sytuacja z zadrapaniem została wyjaśniona z osobą, która ją dostała), ale niesmak pozostał :/ Do firmy jednak żalu nie mam, ponieważ wydaje mi się, że taka poważna firma, nie robiłaby takich rzeczy.

wojtekxx

2008-08-28 19:40:10


Re: Zamówienie NTB1219590171P

No właśnie, kurier rozwalił gitarę, opakowanie ładnie wyprostował, odbierający nic nie zauważył, bo niby jak miał zauważyć... I co w takiej sytuacji robić? Można wogóle coś zrobić? Pozdrawiam.

Gość

2008-08-30 21:07:08


Re: Zamówienie NTB1219590171P

Należy sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera.

Gość

2008-09-01 10:09:26


Re: Zamówienie NTB1219590171P

Szkoda tylko, że ludzie dowiadują się o tym dopiero po tym, jak kurier odjedzie a przedmiot okazuje się być uszkodzony. Powinno to być napisane gdzieś jak byk, tak, żeby nie szło przegapić. Ja miałem przypadek, że przedmiot doszedł uszkodzony z winy kuriera. Oczywiście nie sprawdziłem zawartości, na szczęście uszkodzenie udało się naprawić we własnym zakresie. Następnym razem przy kolejnej przesyłce chciałem zajrzeć do paczki, to kurier powiedział, że mi tego zrobić nie wolno i że mogę sobie obejrzeć paczkę z zewnątrz, czy nie jest uszkodzona. Obejrzałem, była dobra, przedmiot również na szczęście okazał się w porządku. Ale reklamacji by nie przyjęto, gdyby okazał się zepsuty, więc nie jest to takie proste... Pozdrawiam.

Gość

2008-09-01 22:00:06


Re: Zamówienie NTB1219590171P

U mnie ostatnio był kurier (nie z muzycznego) i gdy chciałem obejrzeć paczkę, to powiedział, żebym najpierw podpisał protokół odbioru (chyba coś takiego), a potem on zaczeka i mogę wszystko przy nim obejrzeć. Nie było żadnego uszkodzenia, więc potem tylko podziękowałem i cieszyłem się przesyłką :) To było z kurierem DPD, nie wiem jak z innymi kurierami, ale tutaj było bardzo dobrze :]

Gość

2008-09-08 15:13:55

zakupy - opinia więcej niż pozytywna!!!

Witam, wczoraj, tj 18.08.2008 złożyłem zamówienie w sklepie za pośrednictwem internetu, i co ? Dzisiaj, tj 19.08.2008 o godz 11.11 zadzwonił do mnie kurier... Nie minęły nawet 24 godziny ( zamówienie złożyłem o 12.23 mniej więcej); jestem znowu totalnie , miło i absolutnie zaskoczony zaistniałym faktem. Dwa lata temu kupowałem słuchawki w muzycznym, i też była szybka, rzetelna i fachowa obsługa. Naprawdę dziękuję bardzo, i z pewnością dalej będę przeglądał ofertę na www.muzyczny.pl, bo po prostu ta firma, a w zasadzie LUDZIE ( bo firma to ludzie,a nie odwrotnie...) są BEZKONKURENCYJNI!!! P.S. Pozdrawiam oczywiście bardzo serdecznie Pana Michała Kamińskiego,to On mnie obsługiwał. Adrian

adrian

2008-08-19 14:07:13


Re: zakupy - opinia więcej niż pozytywna!!!

Jeszcze jedno, powyższe jak najbardziej pozytywne słowa dotyczą zamówienia nr : NNU1219054945 jeszcze raz serdecznie pozdrawiam !!! Adrian

adrian

2008-08-19 14:10:08

zestaw nagłośnieniowy YAMAHA

Polecam wszystkim - Szybki dobry kontakt - Dobra pomoc - Szybka dostawa

MOS Elbląg

2008-07-21 08:59:43


Re: zestaw nagłośnieniowy YAMAHA

Dziękujemy za dobre słowo :), staramy się jak najlepiej wywiązywać ze swoich obowiązków i w razie potrzeby służymy pomocą. Nasz zespół składa się z pasjonatów, dla których każda pozytywna opinia klienta motywuje do dalszej pracy :) Pozdrawiam w imieniu całej ekipy M.Ostrowski Sp. j.

Gość

2008-07-22 20:13:29

BOSS DS-1 + zasilacz + kabel + kostki

Błyskawiczna reakcja na zamówienie równie szybka wysyłka(tylko 1 dzień) i dostawa zgodnie z regulaminem(do 2 dni roboczych), paczka bardzo dobrze, solidnie zapakowana, wszystko w należytym porządku, bez żadnych "kwiatków", po prostu jak zawsze profesjonalnie ;) Niezdecydowanym polecam ten sklep 8) Dzięki PS.Właśnie testuje efekt ;)

Gość

2008-07-14 15:25:25

Przesyłka opóźniona!!

Po zamówieniu napisane jest, że dostarczenie pocztą polską za pobraniem priorytet to 1 dzień, potem dostaje na maila informację i tam, że 1-2 dni no więc mowie fajnie :] Następnie czekam 1 dzień minął mówię: "no szkoda pewnie będzie jutro" w drugi dzień też nie przyszła i już mi mina zrzedła :/ teraz czekam na poniedziałek jak w poniedziałek nie będzie to później już jej nie dobiorę i kupię sobie to co potrzebowałem na miejscu w poniedziałek. Jeśli te terminy nie zgadzają się z rzeczywistością to nie ma co zmyślać terminów 1-2 dniowych. Zamówienie: 2008-07-09 20:32:10 Data wysyłki: 2008-07-10 15:24:07 Numer przesyłki: 00159007735211378850

Trybulski

2008-07-12 16:13:46


Re: Przesyłka opóźniona!!

Sorry, ze się wtrącę, ale na muzyczny.pl rzeczywiście mają czas dostarczenia 1-2 dni w większości przypadków. Nie wiem, jakim cudem sklep ma odpowiadać z błędy w poczcie polskiej jeśli sami załatwią wszystko dobrze. W wielu sklepach na realizacje zamówienia trzeba czekac o wiele dłużej, a tu po chwili zamowienie ma przydzielnego operatora i znalezione przedmioty są gotowe do wysyłki. Wszystkie opóźnienia są spowodowane kalectwem poczty

Gość

2008-07-12 18:18:37


Re: Przesyłka opóźniona!!

czyli na jedno wychodzi :/ to może lepiej zrezygnować z usług poczty polskiej ? gdybym wiedział, że będzie taka laba to wybrałbym inną firmę (no ale jak napisali 1-2 dni to uwierzyłem).

Trybulski

2008-07-12 19:30:58


Re: Przesyłka opóźniona!!

o 1 dzien w skali 1-3 dni tak sie bedziesz uzalał, gdy w innych sklepach czesto czeka sie nawet 2 tygodnie?

Gość

2008-07-12 21:28:32


Re: Przesyłka opóźniona!!

Nie rozumiem o co cała jazda, ja też czekam na zamówienie z Muzycznego.pl i też moja paczka została wysłana w Czwartek(10.07) i również wczoraj nie doszła, ale ja się nie pieklę, bo przecież był to koniec tygodnia i wiadomo, że w Sobotę paczka nie dojdzie, a więc na 99.9 % już wcześniej wiedziałem, że będzie w Poniedziałek.Inna rzecz jakby paczka została wysłana w Poniedziałek to Środa max.:) nie ma co panikować ja w konkurencji, a dokładnie w GuitarCenter zamówiłem Ibaneza SM-7 27.06.08 i podawali 2 terminy kiedy będą mieli dostawę i nie doczekali się jej, ja wysyłałem maila gościu zadzwonił i mówił, że Ibanezy nie dojdą ja zaproponowałem BOSS DS-1 był Wtorek, a gościu mi mówi, że za tydzień będzie DOSTAWA dopiero ! a ja już czekałem 12 DNI to co miałem +7 dni czekać a jeszcze czas dostawy ze 3 dni to co po 3 tygodniach miałem mieć paczkę ? Tak to jest jeśli sklep nie ma kontroli dostępności na stronce, co ma Muzyczny.pl wraz z podaniem stanu(ile szt.) - po prostu rewelka.

Gość

2008-07-12 23:28:12


Re: Przesyłka opóźniona!!

Witam! Przesyłka została zamówiona w środę o 20:32, została wysłana w czwartek. W regulaminie naszego sklepu jest napisane: "Realizujemy zamówienie w ciągu 1 dnia roboczego" - czyli przygotowujemy towar, wystawiamy FV i przekazujemy paczkę Poczcie itd. Tam nie jest napisane, że DOSTARCZAMY w ciągu jednego dnia!! W punkcie 7 regulaminu stoi napisane: "Terminy doręczeń przesyłek: 1. Poczta Polska: priorytet 1-2 dni robocze" Pierwszy dzień roboczy przeznaczony na dostarczenie był w piątek 11.07, natomiast drugi dzień roboczy (sobota i niedzielą nie są dniami roboczymi) jest w poniedziałek 14.07. Tak więc z naszej strony, zamówienie zostało zrealizowane wg norm które podajemy na naszej stronie. Proszę uważniej czytać informacje, które są w naszym regulaminie.

Gość

2008-07-14 12:47:08


Re: Przesyłka opóźniona!!

Dla pocieszenia dodam, ze z kurierami często też wcale nie jest różowo :P. Jak zamawiasz coś na necie musisz brać pod uwagę, ze paczka może dojść z opóźnieniem, chociaż zazwyczaj poczta się wyrabia z priorytetem do 3ch dni, a kurier do 2ch. Ale mi się zdarzyło nawet, że priorytet szedł 2 tygodnie, więc się nie gorączkuj, albo kupuj w normalnych sklepach.

Blue

2008-08-06 16:16:20


Re: Przesyłka opóźniona!!

[quote:4c2960ec16="Blue"]chociaż zazwyczaj poczta się wyrabia z priorytetem do 3ch dni, a kurier do 2ch. [/quote:4c2960ec16] poczta ma sie wyrabiac z priorytetem w JEDEN dzien roboczy, jesli paczka/list jest zdany do godziny 15. To jest ich robota. Niestety mamy taka poczte, jaka mamy. Myslalem, ze mi zylka peknie, jak wczoraj otrzymalem list z usa po chamsku zaklejony tasma, w dodatku tak nieudolnie, ze polowa rozdarcia i tak byla otwarta. Poczta Polska - NIE ZATRUDNIAJCIE ZLODZIEJI! pzdr

Gość

2008-08-07 08:20:48


Re: Przesyłka opóźniona!!

Ja z tydzień temu dostałem przesyłkę z HongKongu, też potargane pudełko było, więc zapakowali w worek foliowy i przybili pieczątkę, że opakowanie uszkodzone. To chyba nie jest wina akurat Poczty Polskiej, bo nigdy nie zdażyło mi się, żeby paczka obsługiwana przez PP była uszkodzona. Raczej poczta lotnicza w kulki sobie leci i przesyłki traktują jak śmieci. Pozdro.

Gość

2008-08-09 09:41:45


Re: Przesyłka opóźniona!!

totalnde hamstwo :sad: co nie Olsterion?

Gość

2008-08-09 20:07:36


Re: Przesyłka opóźniona!!

No ba, ale co poradzić. Upychają te paczki do samolotów, rzucają nimi więc później przychodzą potargane i pokiereszowane. To akurat była latarka no i jest w jednym miejscu obita powłoka, ale już trudno, w końcu i tak by się obiła. Ale gdyby to był np. akustyk albo klasyk? Przyszedłby z dziurą w pudle na wylot ;)

Gość

2008-08-10 15:11:24

komentarz

Polecam Sklepik, mily kontakt i wszystko , pozdrawiam obsługe

Milosz1122

2008-06-30 00:00:50


Re: komentarz

Dzięki, również pozdrawiamy :)

Gość

2008-07-09 10:42:49

zamówienie numer NXY1214217010P

Pełny profesjonalizm , sklep na najwyższym poziomie ,godny polecenia wszystkim .

Raf73

2008-06-27 23:54:27

EXPRESOWA PRZESYŁKA

Zamówiłem przesyłkę po połódniu, na drugi dzień po połódniu już była na miejscu.Zabujcze tempo.Wielki pozytyw

kokos853

2008-06-27 20:28:03


Re: EXPRESOWA PRZESYŁKA

Proszę podać numer zamówienia.

Gość

2008-11-12 10:00:11


Re: EXPRESOWA PRZESYŁKA

przesylke zamowilem we wtorek w zeszlym tygodniu, kolo poludnia, do tej pory do mnie nie dotarla, wielki negatyw ;[ ;[ ;[

zniesmaczony

2008-11-12 09:39:32

Pokrowce na SRM 450

Wszystko Ok. Profesjonalna obsługa i super kontakt. :tak:

jarekmuzyk

2008-06-11 10:09:59

Serdecznie polecam, pozytywnie

Niedawno dokonałem pierwszego zakupu w tym sklepie. Jako, iż była to dla mnie pierwsza tranzakcja z tym serwisem, czekałem, jakie będą po niej wrażenia. Są jak najbardziej pozytywne, cały system działa sprawie, w paczce (solidnie zapakowanej) znajdowało się to, co rzeczywiście zamówiłem :) Zero problemów, nawet przy płatności przelewem. Wysyłka Począ Polską, wraz z oczekiwaniem na przekazanie przelewu (z banku do banku), realizacją i wysyłką... wszystko zamknęło się w 3 dniach :-) Także jestem zadowolony, nie mam żadnych uwag. Z czystym sumieniem mogę ten serwis polecić :-)

Gość

2008-06-09 17:39:30

Wszystko szybko, sprawnie i zgodnie z umową.

Jestem bardzo zadowolony ze współprac z tym sklepem. Przesyłka doszła szybko i i była bardzo dobrze zabezieczona. Polecam wszyskim. :yupi:

Rosz

2008-06-05 11:12:03

Zamówienie Gitary elektrycznej

Co tu dużo pisać, sklep doskonale zorganizowany, pełen profesjonalizm. Bardzo gorąco polecam .W przyszłości jak będę coś zamawiał, to tylko tutaj. Pozdrawiam całą obsadę sklepu.

Szymon

2008-05-10 12:00:53

Pozytywny

:love: wszystko w najlepszym porządku.Przyznam, że był to zakup kontrolny...informujący czy warto robić zakupy w muzycznym.pl.Pozdrowienia dla prowadzącego transakcję Pana Filipa Koperskiego. Jarosław Śpiewankiewicz/Agencja Artystyczna "Śpiewankiewicz" Olsztyn

Jarosław Śpiewankiewicz

2008-05-09 18:13:23

Zakupy

Kupuje w tym sklepie 3 raz i jestem w 100% zadowolony. W przyszłości jeszcze na pewno skorzystam. Perfecto wykonanie przez pana Andrzej Pindelski dziękuje i pozdrawiam. Ocena 10/10!

Gość

2008-05-07 15:30:33

ZAMÓWUIENIE

Tym razem zamówiłem: 2 kostki, gałki do potencjometrów, zasobniki. Wszystko OK! Czas dostawy 2 dni. 100%POZYTYW :rock:

Gość

2008-05-01 09:58:57

realizacja zamówień

No i znowu odbyło sie wszystko jak należy! Powiadamianie o statusie zamówienia, bardzo szybka realizacja. Zresztą zawsze tak jest. Moim zdaniem to najbardziej rzetelni sprzedawcy w Polsce :tak:

Piotr

2008-04-24 08:29:09


Re: realizacja zamówień

Potwierdzam, wiele zakupów zrobiłem w tym sklepie częściej w formie przesyłkowej i zawsze wszystko odbywało się szybko, sprawnie i przyjemnie. POLECAM

Gość

2008-04-25 11:59:04

opinia do tranzakcji nr NHF1208419949P

Witam serdecznie zakupiłem u Państwa Gniazdo gitarowe Switchcraft.Dziękuję za miłą współpracę, Towar wygląda na bardzo dobrej jakości.Szkoda, że nie było nakrętki ta którą miałem nie pasowała do końca, ale widocznie nie ma w komplecie.Miła współpraca, polecam.

artur biedroń

2008-04-22 22:34:44

Opinia

Jeśli o mnie chodzi to wielki wielki pozytyw :) Wszystko szybko, sprawnie, zamowienie w piatek czy sobote (nie pamietam :) ) a przesylka byla u mnie juz w poniedzialek. Towar pierwsza klasa. Pelen profesjonalizm.

M4k4v3li

2008-04-22 21:56:03

skrzypce-opinia

bardzo szybka wysyłka, profesjonalna obsługa, sprzęt w 100% sprawny , po nastrojeniu u lutnika żadnych problemów. zakupiłem skrzypce debut antoni za 429zł, troche kasy to jest ale naprawdę warto wydać :) zdecydowanie polecam :D

Gość

2008-04-11 08:44:56

super sklep

Witam To juz moje 4 zamowienie i nadal wszystko OK Goraco polecam muzyczny.pl

t.romano

2008-04-03 21:45:25

wkładka do gramofonu

wszystko w najlepszym porządku polecam ten sklep .

Gość

2008-04-02 21:53:33