witam zaczynam grać na gitarze i szukam dobrego sklepu. chodzi mi o jakieś podstawowe pudło. podstawy mam- chciałbym podszlifować umiejętności na jakimś akustyku. jako, że mieszkam na zadupiu to chyba najlepiej mi kupić coś przez Internet. na porównywarce cenowej jakiej używam (tortura.pl) znalazło mi sklep muzyczny.pl. jakie macie o nim opinie? warto tam coś kupić? jakie inne sklepy polecacie?
Diablo
2008-09-20 15:52:57
to jest forum bezposrednio sklepu muzyczny.pl Zawodowa obsługa, szybka dostawa.
Gość
2008-09-20 16:46:04
:tak: http://muzyczny.pl/produkty.pl?grupa=16&sort=1&producent=0&towary=3 :tak:
Gość
2008-09-20 16:55:58
wszystkie tematy założone w tym dziale co założyłeś ten temat dotyczą opinii sklepu muzyczny.pl
Gość
2008-09-21 20:49:26
hej, no właśnie chodzi mi o opinie użytkowników sklepu. czy warto czy nie. skoro mogę zaoszczędzić parę groszy to chciałem się dowiedzieć nieco czy szybka dostawa i czy towar jest na dobrym poziomie
Diablo
2008-09-23 10:43:50
http://forum.muzyczny.pl/viewforum.php?f=4
Gość
2008-09-23 11:00:49
Zamówienie , po raz kolejny, pełna profeska. Chylę czoła i oczywiście następne zakupy jak zwykle zrealizuję na www.muzyczny.pl. Powtórzę się, ale jeszcze raz : świetna obsługa, fachowa, szybka, co jeszcze ???? Jesteście bezkonkurencyjni, po prostu. pozdrawiam, Adrian
adrian
2008-09-17 21:17:13
Po raz pierwszy skorzystałam z usług tego sklepu i muszę przyznać, że jestem baaardzo pozytywnie zaskoczona. Towar zamówiłam o 11.00, a miałam go u siebie już o 11.00 następnego dnia. Keyboard bez zarzutu - moje córki są zachwycone. Transakcja pod pełną kontrolą. Towar mimo sporych gabarytów był świetnie zapakowany. Polecam i pozdrawiam opiekuna transakcji p. Sławka!
Agnieszka
2008-09-17 08:25:09
Zakup udany. Bębenki wykonane bardzo dokładnie, porządnie. Polecam.
rob
2008-09-13 11:05:22
Przesylka doszla,wszystko w jak najlepszym porzadku.Pawel Pekalski.Wolowno
pekalo
2008-09-12 06:48:18
Jestem zadowolona.Przesyłka dotarła bardzo szybko.Wszystko bez zarzutu. 8)
Gość
2008-09-11 19:53:07
wszystko jak w zegarku, polecam
grzegorz
2008-09-10 23:10:47
dokonałem już 2 zakupów przez muzyczny.pl i jestem bardzo zadowolony. Nawet za pierwszym razem kiedy dostałem uszkodzony towar( paczka została nadana do domu ja będąc w pracy jej nie mogłem sprawdzić ) obsługa sklepu pomogła mi przez co jestem im wdzięczny :love: POLECAM
bryf
2008-09-07 18:11:20
super!!! Wszystko zgodne!!!
wrzosiu
2008-09-02 15:51:57
ok
czerw_2004
2008-08-29 00:12:34
Witam. Wszystko zrealizowane idealnie. Od momentu przelania pieniędzy do czasu przybycia kuriera minęły niecałe 24 godziny. Wszystko idealnie, oprócz samego zamówienia. Kostki - ok Gitara - na górze pudła rezonansowego jest ślad, który wygląda, jakby ktoś kilkukrotnie nożem przejechał. Niestety jak już pisałem zależy mi na czasie i nie mogę wymienić jej na nową. Dość spory negatyw ode mnie, ale za szybką - bardzo szybką obsługę postawiłbym ocene neutralną. [img]http://s3.zapodaj.net/images/87871905.jpg[/img]
wojtekxx
2008-08-26 14:19:01
Witamy serdecznie. Obejrzeliśmy zdjęcie i stwierdzam w imieniu działu gitarowego z całą odpowiedzialnością - nie ma najmniejszych szans, żeby gitara w takim stanie wyszła w ogóle z naszego sklepu. Jest to ewidentnie uszkodzenie w transporcie. Proszę o wykonanie zdjęć opakowania, szczególnie na wysokości uszkodzenia gitary. W przypadku gdy przesyłka nosiła ślady uszkodzenia, należy spisać z kurierem stosowny protokół. Jest to podstawa do reklamacji w firmie kurierskiej.
Gość
2008-08-28 12:08:50
Na początku też myślałem że to wina firmy kurierskiej i chyba muszę się skłonić do takiego pomysłu. Na pierwszy rzut oka nie ma żadnych oznak uszkodzeń opakowania, ale po dokładnych oględzinach są wgniecenia kartonu (wyprostowane) i małe dziury. Niestety gitara miała być prezentem (ów sytuacja z zadrapaniem została wyjaśniona z osobą, która ją dostała), ale niesmak pozostał :/ Do firmy jednak żalu nie mam, ponieważ wydaje mi się, że taka poważna firma, nie robiłaby takich rzeczy.
wojtekxx
2008-08-28 19:40:10
No właśnie, kurier rozwalił gitarę, opakowanie ładnie wyprostował, odbierający nic nie zauważył, bo niby jak miał zauważyć... I co w takiej sytuacji robić? Można wogóle coś zrobić? Pozdrawiam.
Gość
2008-08-30 21:07:08
Należy sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera.
Gość
2008-09-01 10:09:26
Szkoda tylko, że ludzie dowiadują się o tym dopiero po tym, jak kurier odjedzie a przedmiot okazuje się być uszkodzony. Powinno to być napisane gdzieś jak byk, tak, żeby nie szło przegapić. Ja miałem przypadek, że przedmiot doszedł uszkodzony z winy kuriera. Oczywiście nie sprawdziłem zawartości, na szczęście uszkodzenie udało się naprawić we własnym zakresie. Następnym razem przy kolejnej przesyłce chciałem zajrzeć do paczki, to kurier powiedział, że mi tego zrobić nie wolno i że mogę sobie obejrzeć paczkę z zewnątrz, czy nie jest uszkodzona. Obejrzałem, była dobra, przedmiot również na szczęście okazał się w porządku. Ale reklamacji by nie przyjęto, gdyby okazał się zepsuty, więc nie jest to takie proste... Pozdrawiam.
Gość
2008-09-01 22:00:06
U mnie ostatnio był kurier (nie z muzycznego) i gdy chciałem obejrzeć paczkę, to powiedział, żebym najpierw podpisał protokół odbioru (chyba coś takiego), a potem on zaczeka i mogę wszystko przy nim obejrzeć. Nie było żadnego uszkodzenia, więc potem tylko podziękowałem i cieszyłem się przesyłką :) To było z kurierem DPD, nie wiem jak z innymi kurierami, ale tutaj było bardzo dobrze :]
Gość
2008-09-08 15:13:55
Witam, wczoraj, tj 18.08.2008 złożyłem zamówienie w sklepie za pośrednictwem internetu, i co ? Dzisiaj, tj 19.08.2008 o godz 11.11 zadzwonił do mnie kurier... Nie minęły nawet 24 godziny ( zamówienie złożyłem o 12.23 mniej więcej); jestem znowu totalnie , miło i absolutnie zaskoczony zaistniałym faktem. Dwa lata temu kupowałem słuchawki w muzycznym, i też była szybka, rzetelna i fachowa obsługa. Naprawdę dziękuję bardzo, i z pewnością dalej będę przeglądał ofertę na www.muzyczny.pl, bo po prostu ta firma, a w zasadzie LUDZIE ( bo firma to ludzie,a nie odwrotnie...) są BEZKONKURENCYJNI!!! P.S. Pozdrawiam oczywiście bardzo serdecznie Pana Michała Kamińskiego,to On mnie obsługiwał. Adrian
adrian
2008-08-19 14:07:13
Jeszcze jedno, powyższe jak najbardziej pozytywne słowa dotyczą zamówienia nr : NNU1219054945 jeszcze raz serdecznie pozdrawiam !!! Adrian
adrian
2008-08-19 14:10:08
Polecam wszystkim - Szybki dobry kontakt - Dobra pomoc - Szybka dostawa
MOS Elbląg
2008-07-21 08:59:43
Dziękujemy za dobre słowo :), staramy się jak najlepiej wywiązywać ze swoich obowiązków i w razie potrzeby służymy pomocą. Nasz zespół składa się z pasjonatów, dla których każda pozytywna opinia klienta motywuje do dalszej pracy :) Pozdrawiam w imieniu całej ekipy M.Ostrowski Sp. j.
Gość
2008-07-22 20:13:29
Błyskawiczna reakcja na zamówienie równie szybka wysyłka(tylko 1 dzień) i dostawa zgodnie z regulaminem(do 2 dni roboczych), paczka bardzo dobrze, solidnie zapakowana, wszystko w należytym porządku, bez żadnych "kwiatków", po prostu jak zawsze profesjonalnie ;) Niezdecydowanym polecam ten sklep 8) Dzięki PS.Właśnie testuje efekt ;)
Gość
2008-07-14 15:25:25
Po zamówieniu napisane jest, że dostarczenie pocztą polską za pobraniem priorytet to 1 dzień, potem dostaje na maila informację i tam, że 1-2 dni no więc mowie fajnie :] Następnie czekam 1 dzień minął mówię: "no szkoda pewnie będzie jutro" w drugi dzień też nie przyszła i już mi mina zrzedła :/ teraz czekam na poniedziałek jak w poniedziałek nie będzie to później już jej nie dobiorę i kupię sobie to co potrzebowałem na miejscu w poniedziałek. Jeśli te terminy nie zgadzają się z rzeczywistością to nie ma co zmyślać terminów 1-2 dniowych. Zamówienie: 2008-07-09 20:32:10 Data wysyłki: 2008-07-10 15:24:07 Numer przesyłki: 00159007735211378850
Trybulski
2008-07-12 16:13:46
Sorry, ze się wtrącę, ale na muzyczny.pl rzeczywiście mają czas dostarczenia 1-2 dni w większości przypadków. Nie wiem, jakim cudem sklep ma odpowiadać z błędy w poczcie polskiej jeśli sami załatwią wszystko dobrze. W wielu sklepach na realizacje zamówienia trzeba czekac o wiele dłużej, a tu po chwili zamowienie ma przydzielnego operatora i znalezione przedmioty są gotowe do wysyłki. Wszystkie opóźnienia są spowodowane kalectwem poczty
Gość
2008-07-12 18:18:37
czyli na jedno wychodzi :/ to może lepiej zrezygnować z usług poczty polskiej ? gdybym wiedział, że będzie taka laba to wybrałbym inną firmę (no ale jak napisali 1-2 dni to uwierzyłem).
Trybulski
2008-07-12 19:30:58
o 1 dzien w skali 1-3 dni tak sie bedziesz uzalał, gdy w innych sklepach czesto czeka sie nawet 2 tygodnie?
Gość
2008-07-12 21:28:32
Nie rozumiem o co cała jazda, ja też czekam na zamówienie z Muzycznego.pl i też moja paczka została wysłana w Czwartek(10.07) i również wczoraj nie doszła, ale ja się nie pieklę, bo przecież był to koniec tygodnia i wiadomo, że w Sobotę paczka nie dojdzie, a więc na 99.9 % już wcześniej wiedziałem, że będzie w Poniedziałek.Inna rzecz jakby paczka została wysłana w Poniedziałek to Środa max.:) nie ma co panikować ja w konkurencji, a dokładnie w GuitarCenter zamówiłem Ibaneza SM-7 27.06.08 i podawali 2 terminy kiedy będą mieli dostawę i nie doczekali się jej, ja wysyłałem maila gościu zadzwonił i mówił, że Ibanezy nie dojdą ja zaproponowałem BOSS DS-1 był Wtorek, a gościu mi mówi, że za tydzień będzie DOSTAWA dopiero ! a ja już czekałem 12 DNI to co miałem +7 dni czekać a jeszcze czas dostawy ze 3 dni to co po 3 tygodniach miałem mieć paczkę ? Tak to jest jeśli sklep nie ma kontroli dostępności na stronce, co ma Muzyczny.pl wraz z podaniem stanu(ile szt.) - po prostu rewelka.
Gość
2008-07-12 23:28:12
Witam! Przesyłka została zamówiona w środę o 20:32, została wysłana w czwartek. W regulaminie naszego sklepu jest napisane: "Realizujemy zamówienie w ciągu 1 dnia roboczego" - czyli przygotowujemy towar, wystawiamy FV i przekazujemy paczkę Poczcie itd. Tam nie jest napisane, że DOSTARCZAMY w ciągu jednego dnia!! W punkcie 7 regulaminu stoi napisane: "Terminy doręczeń przesyłek: 1. Poczta Polska: priorytet 1-2 dni robocze" Pierwszy dzień roboczy przeznaczony na dostarczenie był w piątek 11.07, natomiast drugi dzień roboczy (sobota i niedzielą nie są dniami roboczymi) jest w poniedziałek 14.07. Tak więc z naszej strony, zamówienie zostało zrealizowane wg norm które podajemy na naszej stronie. Proszę uważniej czytać informacje, które są w naszym regulaminie.
Gość
2008-07-14 12:47:08
Dla pocieszenia dodam, ze z kurierami często też wcale nie jest różowo :P. Jak zamawiasz coś na necie musisz brać pod uwagę, ze paczka może dojść z opóźnieniem, chociaż zazwyczaj poczta się wyrabia z priorytetem do 3ch dni, a kurier do 2ch. Ale mi się zdarzyło nawet, że priorytet szedł 2 tygodnie, więc się nie gorączkuj, albo kupuj w normalnych sklepach.
Blue
2008-08-06 16:16:20
[quote:4c2960ec16="Blue"]chociaż zazwyczaj poczta się wyrabia z priorytetem do 3ch dni, a kurier do 2ch. [/quote:4c2960ec16] poczta ma sie wyrabiac z priorytetem w JEDEN dzien roboczy, jesli paczka/list jest zdany do godziny 15. To jest ich robota. Niestety mamy taka poczte, jaka mamy. Myslalem, ze mi zylka peknie, jak wczoraj otrzymalem list z usa po chamsku zaklejony tasma, w dodatku tak nieudolnie, ze polowa rozdarcia i tak byla otwarta. Poczta Polska - NIE ZATRUDNIAJCIE ZLODZIEJI! pzdr
Gość
2008-08-07 08:20:48
Ja z tydzień temu dostałem przesyłkę z HongKongu, też potargane pudełko było, więc zapakowali w worek foliowy i przybili pieczątkę, że opakowanie uszkodzone. To chyba nie jest wina akurat Poczty Polskiej, bo nigdy nie zdażyło mi się, żeby paczka obsługiwana przez PP była uszkodzona. Raczej poczta lotnicza w kulki sobie leci i przesyłki traktują jak śmieci. Pozdro.
Gość
2008-08-09 09:41:45
totalnde hamstwo :sad: co nie Olsterion?
Gość
2008-08-09 20:07:36
No ba, ale co poradzić. Upychają te paczki do samolotów, rzucają nimi więc później przychodzą potargane i pokiereszowane. To akurat była latarka no i jest w jednym miejscu obita powłoka, ale już trudno, w końcu i tak by się obiła. Ale gdyby to był np. akustyk albo klasyk? Przyszedłby z dziurą w pudle na wylot ;)
Gość
2008-08-10 15:11:24
Polecam Sklepik, mily kontakt i wszystko , pozdrawiam obsługe
Milosz1122
2008-06-30 00:00:50
Dzięki, również pozdrawiamy :)
Gość
2008-07-09 10:42:49
Pełny profesjonalizm , sklep na najwyższym poziomie ,godny polecenia wszystkim .
Raf73
2008-06-27 23:54:27
Zamówiłem przesyłkę po połódniu, na drugi dzień po połódniu już była na miejscu.Zabujcze tempo.Wielki pozytyw
kokos853
2008-06-27 20:28:03
Proszę podać numer zamówienia.
Gość
2008-11-12 10:00:11
przesylke zamowilem we wtorek w zeszlym tygodniu, kolo poludnia, do tej pory do mnie nie dotarla, wielki negatyw ;[ ;[ ;[
zniesmaczony
2008-11-12 09:39:32
Wszystko Ok. Profesjonalna obsługa i super kontakt. :tak:
jarekmuzyk
2008-06-11 10:09:59
Niedawno dokonałem pierwszego zakupu w tym sklepie. Jako, iż była to dla mnie pierwsza tranzakcja z tym serwisem, czekałem, jakie będą po niej wrażenia. Są jak najbardziej pozytywne, cały system działa sprawie, w paczce (solidnie zapakowanej) znajdowało się to, co rzeczywiście zamówiłem :) Zero problemów, nawet przy płatności przelewem. Wysyłka Począ Polską, wraz z oczekiwaniem na przekazanie przelewu (z banku do banku), realizacją i wysyłką... wszystko zamknęło się w 3 dniach :-) Także jestem zadowolony, nie mam żadnych uwag. Z czystym sumieniem mogę ten serwis polecić :-)
Gość
2008-06-09 17:39:30
Jestem bardzo zadowolony ze współprac z tym sklepem. Przesyłka doszła szybko i i była bardzo dobrze zabezieczona. Polecam wszyskim. :yupi:
Rosz
2008-06-05 11:12:03
Co tu dużo pisać, sklep doskonale zorganizowany, pełen profesjonalizm. Bardzo gorąco polecam .W przyszłości jak będę coś zamawiał, to tylko tutaj. Pozdrawiam całą obsadę sklepu.
Szymon
2008-05-10 12:00:53
:love: wszystko w najlepszym porządku.Przyznam, że był to zakup kontrolny...informujący czy warto robić zakupy w muzycznym.pl.Pozdrowienia dla prowadzącego transakcję Pana Filipa Koperskiego. Jarosław Śpiewankiewicz/Agencja Artystyczna "Śpiewankiewicz" Olsztyn
Jarosław Śpiewankiewicz
2008-05-09 18:13:23
Kupuje w tym sklepie 3 raz i jestem w 100% zadowolony. W przyszłości jeszcze na pewno skorzystam. Perfecto wykonanie przez pana Andrzej Pindelski dziękuje i pozdrawiam. Ocena 10/10!
Gość
2008-05-07 15:30:33
Tym razem zamówiłem: 2 kostki, gałki do potencjometrów, zasobniki. Wszystko OK! Czas dostawy 2 dni. 100%POZYTYW :rock:
Gość
2008-05-01 09:58:57
No i znowu odbyło sie wszystko jak należy! Powiadamianie o statusie zamówienia, bardzo szybka realizacja. Zresztą zawsze tak jest. Moim zdaniem to najbardziej rzetelni sprzedawcy w Polsce :tak:
Piotr
2008-04-24 08:29:09
Potwierdzam, wiele zakupów zrobiłem w tym sklepie częściej w formie przesyłkowej i zawsze wszystko odbywało się szybko, sprawnie i przyjemnie. POLECAM
Gość
2008-04-25 11:59:04
Witam serdecznie zakupiłem u Państwa Gniazdo gitarowe Switchcraft.Dziękuję za miłą współpracę, Towar wygląda na bardzo dobrej jakości.Szkoda, że nie było nakrętki ta którą miałem nie pasowała do końca, ale widocznie nie ma w komplecie.Miła współpraca, polecam.
artur biedroń
2008-04-22 22:34:44
Jeśli o mnie chodzi to wielki wielki pozytyw :) Wszystko szybko, sprawnie, zamowienie w piatek czy sobote (nie pamietam :) ) a przesylka byla u mnie juz w poniedzialek. Towar pierwsza klasa. Pelen profesjonalizm.
M4k4v3li
2008-04-22 21:56:03
bardzo szybka wysyłka, profesjonalna obsługa, sprzęt w 100% sprawny , po nastrojeniu u lutnika żadnych problemów. zakupiłem skrzypce debut antoni za 429zł, troche kasy to jest ale naprawdę warto wydać :) zdecydowanie polecam :D
Gość
2008-04-11 08:44:56
Witam To juz moje 4 zamowienie i nadal wszystko OK Goraco polecam muzyczny.pl
t.romano
2008-04-03 21:45:25