Opinie o sklepie muzycznym




Zamówienie wszystko OK i długopis dostałem

przychodze sobie ze szkoły a tu majk juz w domu lezy odrazu banan :D

KaMyKaZe

2006-03-01 18:40:27

profesjonaliści

świetna obsługa i szybka dostawa. towar pierwsza klasa. pozdrawiam. :!:

ravenx

2006-02-28 15:30:17

Super !!!

Bardzo dziekuje za super zakupy. Mimo pewnych problemów muzyczny.pl udowidnił, że to profesjonalny partner w handlu i stanął na wysokości zadania. Panie Filipie bardzo dziękuję za profesjonalą obsługę. pozdrawiam i tak trzymajcie !!! Arek B.

Arek B.

2006-02-26 23:04:17

Spoko

Wszystko ładnie---ale kidy się nauczę na tym grać to naprawdę nie wiem :-({|=

kanciok

2006-02-24 15:52:06


Re: Spoko

cheba się nie nauczysz kanciaku bracie

kumpel

2006-05-08 23:44:48

OK

Ok, nie jestem żadnym automatem, który wypisuje tu tylko pozytywne opinie :), ale muszę napisać, że wszystko jak najbardziej w porządku. Zamawiałem słuchawki, doszły szybko, bez jakichkolwiek problemów.

lukasz.m

2006-02-24 11:07:31

...a więc

...zawodowo zapakowane, szybko dostarczone, brak usterek i uszkodzeń. ..ekipa muzyczny utwierdza mnie w przekonaniu , że zakupy przez internet mogą być bezpieczne i wygodne.....napewno nie raz tu zamówię jakieś rzeczy...(biedny portfel *-))

Sebastian

2006-02-16 19:44:04

T.bone

Obsluga przekozak ( czyt. doskonala ) ;] pozdro i dzieki! ;]

el-dondi

2006-02-15 21:39:00

thx za wszystko

[color=black:48b64c0bbc][/color:48b64c0bbc] zamawiam w tym sklepie nie pierwszy raz i zawsze jestem w pełni zadowolony, przesyłka zawsze jest odpowiednio zabezpieczona (zazwyczaj w sztywnym kartonie, obklejona i cos tam jeszcze :D ) w kazdym razie moim zaniem dalo by się ją z wierzowca zrzucić (to był oczywiście żart ale jak chcecie to próbujcie :D ), ogólnie sklep pierwsza klasa :D . P.S jestem dyslektykiem wiec jak były błędy to sorry :)

kUdŁaTy

2006-02-11 23:11:47

realizacja zamówienia

pozdrawiam cały zespół sklepu muzyczny.pl jesteście profesjonalistami, poprostu rewelacja polecam wszystkim.

krzykota

2006-02-11 22:51:15

Pozytyw

Bardzo się bałam coś zamówić przez internet bo wiele się słyszy o cegłówkach :? itp.Zamówiłam w tym sklepie 2rzeczy i to dość drogie :shock: . Jestem bardzo zadowolona ze wszystkiego :D . Przesyłka doszła tak jak było pisane w mailu w ciągu jednego dnia(od daty wysłania co następuje dzień po zamówieniu). Paczka była tak szczelnie zapakowana, że nie było możliwości uszkodzenia czegokolwiek :wink: . Sprzęt działa bez zarzutów 8) .Bardzo polecam ten sklep :!:

blondyna*

2006-02-07 17:11:06

laney hcm 15r

piecyk zamowiony w srode wieczorem wyslany w czwartek po poludniu dostarczony w piatek kolo poludnia czyli wszystko wspaniale ( inni moga sie od was uczyc realizacji zamowien) a tak na marginesie sam piecyk tez dziala bez zadnych zastrzezen i jest swietny

maciek-k

2006-02-03 15:06:58

przejściówka

Drugi raz po póżnym zamówieniu, towar dotarł na czas i bezbłędnie, dział zamówień pracuje uczciwie:) Polecam gorąco zakupy w muzyczny.pl Igor Knychała[/b]

bigdog

2006-01-27 16:25:46

Paczka zwykła zamiast priorytetowej!

Zapłaciłem 10 zł za priorytet, dostałem ekonomiczną. To nie w porządku. Co prawda czytam z paczki, że koszt wysyłki wyniósł 9,50 (była dość ciężka) ale to chyba nie jest moja sprawa? Skoro w sklepie jest napisane na sztywno: 9 zł - paczka ekonomicza, 10 zł - priorytetowa to chyba do czegoś zobowiązuje? Może wprowadzić bardziej elastyczny cennik pocztowy lub poprawić ceny, żeby nie było w przyszłości takich niespodzianek? Z.G.

klient

2006-01-25 21:05:20


Re: Paczka zwykła zamiast priorytetowej!

Z podanych informacji nie mogę w żaden sposób wyjaśnić przyczyny zmiany sposobu wysyłki. Prosiłbym o informację o nr zamówienia, wtedy możemy dokładnie prześledzić jego realizację. Informację taką może Pan przesłać mailem na adres michal@muzyczny.pl, zamowienia@muzyczny.pl lub podać tutaj. Generalnie unikamy wysyłki paczką ekonomiczną ze względu na brak możliwości szybkiej reklamacji oraz długi czas jej dostarczania. Jeśli taka pomyłka faktycznie nastąpiła, najmocniej za nią przepraszam.

Gość

2006-02-12 22:43:57

Podziekowanie za szybką dostawę.

Dziekuję za tak szybką i sprawną dostawę. Jestem zadowolony z waszych usług. robienie zakupów w waszym sklepie to przyjemność. Dzięki !!! :D

grzegorzpaczek

2006-01-22 17:51:32


Re: Podziekowanie za szybką dostawę.

Ja tak samo jest zadowolony z usługi, naprawdę dostawa w 24h - jestem pełen podziwu. Był to mój pierwszy zakup w sklepie muzyczny.pl i teraz wiem ze nie ostatni. POLECAM ten sklep

Gość

2006-02-16 23:55:14

Zasilacz Tatarek 9V - wieeelki pozytyw !

Towar doszedł w 5 dni :/ no ale doszedł. Świetnie zabezpieczony - gratuluję inwencji twórczej panu pakującemu :) Karton po soczkach, w środku karton jeszcze po czymś i kawałek styropianu :D:D:D Niby prowizorka, ale pudełko z zasilaczem nawet nie było pogniecione :shock: :!: Polecam !!!

Schneider

2006-01-20 19:50:24

żaden temat

brak tematu wporządku:?::?:

troku

2006-01-16 17:06:44


Re: żaden temat

heh troku masz niezły tupet pisac tutaj o innch sklepach internetowych :lol:

Gość

2006-01-16 17:09:12

Blazer 158

Właśnie kupiłem piecyk Peaveya Blazer 158, nie dość że cena rewelacyjna, produkt przyszedł barzo szybko to jeszcze sam piecyk jest rewelacyjny :) Doskonale nadaje się do ćwiczeń w domu dla początkujących, i nie tylko, lub na małe "próby" ze znajomymi bez perkusji. Przester chodzi bardzo ładnie, brzmienie można dopasować do gustu, reverb także nieźle sie sprawuje. Polecam wszystkim którzy jeszcze piecyka nie mają i od czegoś muszą zacząć.

Wilk

2006-01-15 11:27:06


Re: Blazer 158

[b:60e3c4332e]podpisuję się pod tym[/b:60e3c4332e], tyle że nie dawno kupiłem Peaveya Rage 158, jednakże rzecz różniąca te ampy to nazwa...

troku

2006-01-16 17:04:50

Świetny sklep

Polecam ten sklep wszystkim. Pan Andrzej Pindelski, z którym miałem przyjemność przeprowadzać transakcję to bardzo miły czowiek i dobry fachowiec. Dzięki i pozdrawiam Tomek

bimberson

2006-01-14 14:10:36

Polecam!!!

Sklep jest super. Szybka dostawa, niskie ceny. Sprzęt dobrze zapakowany, dotarł sprawny. Polecam.

Neoikp

2006-01-14 11:21:07

hmmm... :?

Wszyscy tu tak chwala ten sklep...ja zamowilam gitare 4 stycznia, to napisali mi, ze "zamowienia beda realizowane od 9 stycznia"....:/ gitara miala przyjsc teoretycznie 11 sycznia....no, niestety, dzisiaj jest 13 a gitary jeszcze nie ma...moze wejde na to forum za jakis miesiac, jak dojdzie i napisze, ze bardzo szybki czas dostawy :wink: i swietna obsluga, ktora nawet na maila nie raczy odpisac... :evil:

Eowina

2006-01-13 13:27:18


Re: hmmm... :?

Przesyłka została wysłana dnia 10.01.2006r. Na stronie: http://www.masterlink.com.pl jest zapisany przebieg realizacji dostawy. Wynika z niego, że kurier był z przesyłką 11.01, 12.01 oraz 13.01. Nie zastał nikogo w domu. Andrzej

Gość

2006-01-16 18:14:46


Re: hmmm... :?

hmm..wydaje mi sie, ze jest tam napisany 16, no ale moze sie myle...

Eowina

2006-01-30 20:34:17


Re: hmmm... :?

Pozatym dziekuje bardzo za udostepnienie wszystkim uzytkownikom forum mojego nazwiska...no, tak idealny sklep..rzeczywiscie, przepraszam chyba sie pomyslilam...ale na szczescie jest tez duzo innych :)

Eowina

2006-01-30 20:37:10


Re: hmmm... :?

Witam! Przez moje niedopatrzenie, pojawił się link do strony MasterLink na której widnieje Pani nazwisko za co przepraszam - został on już usunięty. W momencie wpisywania informacji (w poprzednim poście) dotyczącej przebiegu dostawy, na stronie MasterLink nie było nazwiska - pojawiło się dopiero po odebraniu przesyłki. Z naszej strony, realizacja zamówienia przebiegła terminowo. Natomiast, nie jesteśmy w stanie pilotować każdej przesyłki która od nas wychodzi. Często terminowość dostaw zależy od indywidualnego podejścia kuriera (i odbiorcy) w danym mieście. W przypadku firmy MasterLink, sytuacje nieterminowego dostarczenia przesyłki zdarzają się sporadycznie. W tym przypadku, kurier dwa razy nie zastał nikogo w domu. Oczywiście, nie jesteśmy idealnym sklepem, ale staramy się poprawiać jakość wykonywanych przez nas usług - a drobne błędy mogą przydarzyć się każdemu. Pozdrawiam Andrzej

Gość

2006-01-31 18:32:35

Rockbag RC 10608 futerał do gitary klas. + struny

bardzo fajny futerał, za niezłą cenę-189zł (nigdzie taniej nie znalazłem, nawet na allegro było drożej), dostawa bardzo szybka,pomimo,że mieszkam na wygnajewie :D no i to, że nie trzeba za nią płacić, to już wogóle rewelacja :D dzięki! p.s.strunki też całkiem, całkiem :) byle tak dalej!

moryc

2006-01-13 11:06:09

Zamówienie

:) Super sklep! Przesyłka i realizacja zamówienia expresowa! Pełne zadowolemie! Dziękuję!!!

Gość

2006-01-12 13:56:40

Gitarka Harley Benton SET

[size=24:35bdfa60c0]No to tak, hmh.... [color=green:35bdfa60c0]-Bardzo polecam 8) -Szybka dostawa :D -hmh....Dobrze zapakowane :) -Super O:) -Bardzo POLECAM!! :!: :D - no i co jeszcze hmh...szybka dostawa, dobrze zapakowane, szybka realizacja zamówienia, wszytsko tak jak było napisane....i wszytsko SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! P.S. Gitara super!!!!!! też ją polecam, ale oczywiście firme muzyczny,.pl też :D No to chyba tyle!!!! Pozdrawiam[/size:35bdfa60c0][/color:35bdfa60c0]

marysia_szmidt

2006-01-12 11:53:11


Re: Gitarka Harley Benton SET

a i jeszcze jakby jakies pytania to ja chetnie odpowiem....:D 8)

Gość

2006-01-12 11:54:16


Re: Gitarka Harley Benton SET

mam pytanie do czego służy taki metalowe z białą koncówka?

marysia_szmidt

2006-01-25 17:07:11


Re: Gitarka Harley Benton SET

To tzw." wajcha" ;D. możesz sie nią fajnie pobawić w modulowanie dźwięku:)

Dropsio

2006-02-08 19:55:14

Polecam

Profesjonalna, szybka obsług. To co chciałem, jak chciałem i do tego szybko :) Polecam.

Gość

2006-01-11 13:57:47

kometarz

Wszystko ok. Polecam gorąco!!!

marzan70

2006-01-09 16:21:45

Harley Benton HBP 120 BK i obsługa

Wstaję sobie rano i spokojnie konsumuję śniadanko w piżamce, a tu nagle o 8:30 Masterlink Przywozi mi nowego basa! Harley Benton HBP120BK to naprawdę super gitra. Prawie jak Fender. Polecam!!! :D :D :D

metalman666

2006-01-02 14:23:02

BRAWO DLA PANA SERWISANTA - I SERWISU SKLEPU.

Zostałem bardzo pozytywnie obsłużony w sprawie naprawy gwarancyjnej PSR 3000. Poprosiłem o naprawe od ręki - moja prośba została spełniona pozytywnie Mało tego poczęstowany zostałem kawą przez pana serwisanta i nawet nie spostrzegłem się jak Pan Eugeniusz poprosił mnie o sprawdzenie instrumentu bo jest już w 100% sprawny. Jeszcze raz dziękuje Pane Eugeniuszu za profesjonalizm i miłą obsługę. Będę polecał Wasz Wrocławski sklep muzyczny choć sam jestem z Jaworzna. Z wami można współpracować nawet jak sprzęt odmawia czasami posłuszeństwa .Brawo :D :D :D

Darek P

2006-01-02 13:59:16

Profesjonalny sklep.

Wszystko zgodnie z informacjami, szybka dostawa (bo 1 dzien). Pelen profesjonalizm, goraco polecam!

cheon_

2005-12-29 14:53:04


Re: Profesjonalny sklep.

Potwierdzam, piec, który cheon zamówił jest świetny. Również polecam ten sklep!

Washu

2006-01-13 20:50:17

komentarz

Jestem mile zaskoczony bardzo szybką realizacją zamówienia.Bardzo mocno polecam sklep muzyczny.pl

Gość

2005-12-29 13:46:10

Super :]

Słuchawczki doszły, super sa :P

Yashin

2005-12-24 19:40:51