Wrześień zamawiam piec Custom 212 WAV . Sprzęt zostaje dostarczony lecz w kąplecie brak przełącznika . Po negocjacjach ze sprzedawcą i zapewniwniu o doslaniu przełącznika w ciągu 3 tygodni jeszcze go państwo nie dostarczyliście co slychac w tej sprawie? [b]Jest to przełącznik o 7 przyciskach Pozdrawiam:
Maciak C.
2006-12-27 18:10:50
Witam! Mimo usilnych starań z naszej strony, hurtownia w której przełącznik był zamówiony nie wywiązała się z obiecanego terminu dostawy. Tak jak zapewniałem telefonicznie, zrobimy wszystko aby to zamówienie zostało jak najszybciej zrealizowane. Przepraszam za tak długi okres oczekiwania. Pozdrawiam-Andrzej
Gość
2006-12-30 13:07:04
szybka dostawa -> wszystko w porzadku tak dalej super sklep :)
conardo
2006-12-22 21:21:33
Serdecznie polecam
Gość
2006-12-22 19:05:42
Jest to najlepszy sklep muzyczny z jakim miałem doczynienia ! Jestem stałym klientem i jestem pozytywnie zadowolony ! Oby tak dalej ! :D Dzięki za kawał dobrej roboty !
Jaworski
2006-12-21 22:18:48
Towar zgodny z opisem. Dobry kontakt i szybka dostawa. Polecam
Gość
2006-12-21 20:13:55
Witam, zamówiłem u Was efekt BOSS SD-1 Super Overdrive, pasek PLANET WAVES z serii JOE SATRIANI i statyw do gitary elektrycznej - wszystkie podobno były na magazynie i czas dostawy nie miał przekroczyc 48h od daty wysyłki: DATA WYSYŁKI: 18.12.2006 godzina 15:01. Gdzie jest ta przesyłka?
Gość
2006-12-21 14:03:16
Prosze wziąść poprawkę na to, że jest okres przedświąteczny i wszyscy ciągle cos wysyłają, zamawiają etc. Poczta ma znacznie więcej roboty niż zwykle. A po za tym, sklep nie bierze odpowiedzialności za działanie Poczty Polskiej. Skoro wysyłka została nadana, pozostaje teraz jedynie czekać.
Roon
2006-12-21 14:16:50
Zamówienie z dnia: 2006-12-17 18:25:02 Zamówienie zrealizowane i wysłane: 2006-12-18 16:01:11 Specjanie nie widzę naszej winy. Przy korespondencji [b:6243f2baf3]trzeba[/b:6243f2baf3] podawać numer zamówienia. Proszę się pofatygować i zajrzeć na http://zamowienia.muzyczny.pl po numer przesyłki, następnie sprawdzić w swoim oddziale pocztowym. Niestety, mamy okres przedświąteczny.
Gość
2006-12-21 14:17:00
ok zaraz wybiore sie na poczte i zobacze.
Gość
2006-12-21 14:22:34
i dalej sobie czekam, a na poczcie nikt nie mogl udzielic mi zadnej informacji na temat tej przesylki. moze warto zrezygnowac z uslug tej firmy bo to sie lekko mija z celem... to mial byc prezent swiateczny...
Gość
2006-12-22 14:53:29
Sklep za traffik przesyłek nie odpowiada. Wszelkie pretensje prosze zgłaszać do poczty Polskiej A że to miał być prezent... Cóż, nie można było przewidzieć, że będzie ruch i zamówić kilka dni wcześniej?[/i]
Roon
2006-12-22 16:28:32
[b:39ae86597e]Roon[/b:39ae86597e] ma rację. Wina leży jedynie po stronie klienta i poczty polskiej. Sklep spisał się perfekcyjnie - wysyłka dzień po zamówieniu. Nigdy, ale to przenigdy jednak nie zamawia się prezentów przez internet później, jak 2 tyg. przed wigilią. Poczta jest wówczas tak zagracona, że czas przesyłki zwiększa się nawet kilkakrotnie. Ja tam co potrzebowałem zamówiłem przeszło 3 tyg. temu, nie musiałem się zatem martwić o dostarczenie. Tak polecam robić na kolejne święta.
Inkwizytor
2006-12-22 17:06:56
[quote:d079614f90="Anonymous"]i dalej sobie czekam, a na poczcie nikt nie mogl udzielic mi zadnej informacji na temat tej przesylki. moze warto zrezygnowac z uslug tej firmy bo to sie lekko mija z celem... to mial byc prezent swiateczny...[/quote:d079614f90] W jednej z rozdzielni paczek poinformowano nas, że duże firmy wysyłkowe, typu Świat Książki czy merlin, poprzez przesyłki priorytetowe spowodowały paraliż organizacyjny Poczty. Spóźnionych przesyłek jest bardzo dużo, więc należy uzbroić się w cierpliwość i poczekać. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za przeciągający się czas doręczenia przesyłki przez Pocztę Polską. Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka została od nas wysłana możliwie jak najszybciej od chwili złożenia zamówienia. Pozdrawiam, Grzegorz Ostrowski
Gość
2006-12-22 18:46:55
żeby być dokładnym to sprzęcik B-CONTROL DeeJay BCD2000 Behringer http://www.behringer.com/BCD2000/index.cfm?lang=ENG jeśli jakieś pytania odnośnie mixerka to proszę na visions@poczta.onet.pl
Gość
2006-12-20 23:11:25
Super super sprzęcik naprawde nieżle się na nim mixuje pochwała dla sklepu za super expresową przesyłkę konkretnie zapakowaną naprawdę polecam.
Jools
2006-12-20 23:06:09
jestem bardzo zadowolona z jakości usługi, szybkości realizacji zamówienia i stanu zamówionego sprzętu.polecam. 8)
kinga
2006-12-20 13:27:41
Jestem troszke zaniepokojony Otóż zamówiłem dwa komplety strun, zapłaciłem 58zł , dostałem od was e-maila : "Data wysyłki: 2006-12-08 16:00:00 Przwidywany czas dostawy: 1 do 2 dni " dziś jest 18 grudnia -a przesyłki nadal nie ma. napisałem w tej sprawie do was e-maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji ale odpowiedzi nie orzymałem , więc uprzejmie pytam tu na forum : -Gdzie jest moja przesyłka? nr zamówienia to 061206-2354-9302-58-P
megagonzo
2006-12-18 20:58:06
"Niedostarczone". Sprawdź najlepiej najpierw na poczcie. Skoro zostało wysłane, to zostało wysłane. Jeżleli okaże się, że nie ma, będziecie składać na pocztę reklamację, a to najwcześniej po świętach i troooochę potrwa.
Inkwizytor
2006-12-18 21:02:55
To skocze jutro na Tą poczte i napisze co z tego wyniknie.
megagonzo
2006-12-18 21:18:58
Witam! Czy sprawdzał Pan w Urzędzie Pocztowym czy przesyłka już jest? Przecież nie możemy ponosić odpowiedzialnośći za sprawne działanie Poczty (szczególnie przed Świętami). Jutro po numerze realizaji zamówienia, spróbujemy zlokalizować przesyłkę. Struny za które Pan zapłacił, na pewno dotrą na miejsce. Pozdrawiam-Andrzej
Gość
2006-12-18 22:35:38
[quote:b37de944d0="gitary@muzyczny.pl"]Przecież nie możemy ponosić odpowiedzialnośći za sprawne działanie Poczty[/quote:b37de944d0] A co dopiero za niesprawne :wink: .
Inkwizytor
2006-12-19 13:58:32
[quote:9bf61f6899="megagonzo"]To skocze jutro na Tą poczte i napisze co z tego wyniknie.[/quote:9bf61f6899] Proszę się nie fatygować. Tym razem to MY - muzyczny.pl spowodował Pańskie zmartwienie. Przesyłka nie została nadana. Proszę o przyjęcie w imieniu naszej firmy przeprosin oraz gratisów zawartych w wysyłanej jutro przesyłce. Pozdrawiam Marek Ostrowski
Gość
2006-12-19 20:34:14
Cóż :-) Juz wszystko dostarczone, mam w ręce, A gratis już sobie wisi :-) pozdrawiam i życzę wesołych świąt
megagonzo
2006-12-21 19:04:58
Dziekuję za informację Cieszę się, że "naprawa" wysyłki trwała tak krótko (zasługa Poczty Polskiej). Dziękujemy za życzenia i również życzymy Zdrowych, Wesołych i Radosnych, w Szczęśiu i Obfitości przebiegających Świąt Marek Ostrowski
Gość
2006-12-21 19:17:48
Tylko malo pozycji... 13 tylko? WTF z kolorami forum?
Gość
2006-12-18 15:47:17
[quote:e8679f1112="krzysiek@muzyczny.pl"]Wyrażam nadzieję że przy dokonywaniu następnych zakupów, bardziej nam Pan zaufa :)[/quote:e8679f1112] Jak ja Was nie lubie... to tylko Wasza wina! Już zaufałem, jak na razie wszelkie dalsze zakupy robię u Was :). Chociażby pałeczki dla kolegi na mikołajki i grip master na święta. Czemu te komentarze na Allegro nie są jakoś ładnie zaznaczone na stronie?
Inkwizytor
2006-12-18 15:42:09
Chciałbym się podzielić z pewną sugestią dot. sklepu muzyczny.pl. Otóż nie tak dawno kupowałem swój nowy sprzęt, blah, blah... Ostatecznymi sklepami były muzyczny.pl i pewien inny. Muzyczny kategorycznie(!) bił ów sklep na głowę asortymentem. Ceny w obydwóch były podobne. Strona muzczynego też napawała mnie pewnym przekonaniem o jakimś profesjonaliźmie, czego o drugim sklepie powiedzieć nie mogłem. Szalę przechyliło jednak coś zupełnie innego... "namacalny dowód" - pokaźny zbiór pozytywów na Allegro. Nie jest to jakiś tam mój wymysł, oparte na życiu i faktach ;). Najśmieszniejsze - w owym sklepie nie było nawet na stanie pasków :P. Nic, po prostu nic w porównaniu przy muzycznym. Niczego nie zamierzam narzucać, ale władze mogą się nad tym chociaż chwilkę zastanowić, nie?
Inkwizytor
2006-12-17 19:00:16
W uk wiele slkepow ma swoje netowe odpowiedniki na ebayu, co uwazam jest swietnym posunieciem... kupujac poda w pierwszym odruchu przeszukalem ebay, znalazlem trioche uzywanego sprzetu, ale w oczy rzucily sie pozycje nowego sprzetu (wiadomo, gwarancja, serwis) i ceny... Efekt tego taki, ze kupilem swojego poda w jednym z najwiekszych hipermarketow mozycznych w uk za naprawde niziutkie pieniazki przez ebay wlasnie... EDIT; zreszta od jakiegos juz czasu magluje muzyczny o opcje paypal, bo ceny nie ustepuja zbytnio rynkowi brytyjskiem :shock:
Gość
2006-12-17 19:10:39
[quote:6344ef9f70="sinner"]W uk wiele slkepow ma swoje netowe odpowiedniki na ebayu, co uwazam jest swietnym posunieciem... [/quote:6344ef9f70] Ale zauważ, że oni już mają sklep internetowy, i to własny. [quote:6344ef9f70="sinner"]ceny nie ustepuja zbytnio rynkowi brytyjskiem :shock:[/quote:6344ef9f70] Dziwne. U nas zazwyczaj jest tak, że cena = cena za granicą + logistyka. //edit No, chyba że chodzi o mayo :P.
Inkwizytor
2006-12-17 21:43:04
A w uk to wszystko na miejscu robia? Tez + logistyka. Duze sklepy maja lepsze ceny, zawsze tak bylo i bedzie
Gość
2006-12-18 09:54:27
[quote:98a5623cfb="sinner"]A w uk to wszystko na miejscu robia? Tez + logistyka. Duze sklepy maja lepsze ceny, zawsze tak bylo i bedzie[/quote:98a5623cfb] Wiele jest dziedzin, w zakresie których sklepy polskie po prostu kupują ze zwykłych sklepów zagranicznych. Zsumuj sobie: cena za granicą = cena + logistyka cena w Polske = cena za granica + logistyka = cena + logistyka + logistyka Nie mówię tu o wszystkim, zwłaszcza większe sklepy, jak np. muzyczny, chyba w ten sposób nie sprowadzają. Ale spójrzcie np. na rynek gier planszowych, RPG - dla przykładu sklep Rebel.pl. Gra kosztuje w Niemczech 40 euro(w zwykłym sklepie, najzwyklejszym). W Polsce 220zł, do tego informują nas, że sprowadzane z Niemiec.
Inkwizytor
2006-12-18 12:11:55
E, tam... pupka... jest spora rozpietosc dystrybutorow w polsce, jest nadal niestety sporo wyjatkow, jak dystrybucja esp na kraj prowadza niemcy, ale nie katastrofizowalbym tak... poczekajmy, moze ludzie z muzycznego sie wypowiedza. Nie wydaje mi sie, bysmy nadal zyli w takim rynkowym sredniowieczu
Gość
2006-12-18 12:14:56
[quote:ed4f285bda="Inkwizytor"] Otóż nie tak dawno kupowałem swój nowy sprzęt, blah, blah... Ostatecznymi sklepami były muzyczny.pl i pewien inny. Muzyczny kategorycznie(!) bił ów sklep na głowę asortymentem. Ceny w obydwóch były podobne. Strona muzczynego też napawała mnie pewnym przekonaniem o jakimś profesjonaliźmie, czego o drugim sklepie powiedzieć nie mogłem. Szalę przechyliło jednak coś zupełnie innego... "namacalny dowód" - pokaźny zbiór pozytywów na Allegro. Niczego nie zamierzam narzucać, ale władze mogą się nad tym chociaż chwilkę zastanowić, nie?[/quote:ed4f285bda] Oczywiście że mogą. I już dawno to zrobili, zatem jeśli idzie o komentarze (na allegro i poza) to nie mamy kompleksów. Oto dowód: http://allegro.pl/show_user.php?uid=502252&type=fb_recvd_all http://forum.muzyczny.pl/viewforum.php?f=4 Wyrażam nadzieję że przy dokonywaniu następnych zakupów, bardziej nam Pan zaufa :)
Gość
2006-12-18 14:47:46
To zrobcie jeszcze ebay z paypalem :)
Gość
2006-12-18 14:52:37
[quote:611a34099d="sinner"]WTF z kolorami forum?[/quote:611a34099d] No właśnie, co to jest? Czemu nikt nie poddał tego głosowaniu niezależnej komisji z chatu muzyczny.pl ?
Inkwizytor
2006-12-18 15:49:41
Oczy bola! Admin, trzepnij tam kogos w bok
Gość
2006-12-18 15:53:19
WITAM... CHCIALBYM ZEBY WSZEDZIE "TAK" TRAKTOWANO KLIENTOW... SOLIDNA FIRMA... DZIEKI :) PS. KP-65 DZIALA IDEALNIE :)
XTOMAS
2006-12-15 13:48:18
Dzięki Wielkie !!! Sprzęt dotarł w całości... Warlock już fruwa !!! Wszystko w największym porządku i przede wszystkim SZYBKO !!! Polecam !!!!!!!
Shamr
2006-12-14 20:36:03
Serdecznie polecam muzyczny.pl to naprawde profesjonalni sprzedawcy jestem bardzo zadowolony z zakupów i wszystkim polecam tą stronę!
Gawron
2006-12-11 18:00:41
Świetny sklep!!! Szybka dostawa. Towar świetnie zabezpieczony. Dosłownie brak słów. Pozdro dla muzyczny.pl ;]
Arathord
2006-12-14 18:24:13
Nareszcie ktos kto rozumie , ze robienie koeljenego tematu z gratulacjami dla sklepu to glupota. GZ Arathord :)
Gość
2006-12-14 19:14:57
a co tam zaraz głupota, w końcu się im należy :P chyba jedyny sklep, w którym można z ludźmi pogadać normalnie, coś uzgodnić i widać, że naprawdę na kliencie Wam zależy, no i czasy realizacji jak dla mnie świetne.
rectifier
2006-12-14 19:38:26
No ale co chwila nowy temat, przesada moim zdaniem.
Gość
2006-12-14 19:48:53
Jestem wami rozczarowana. Zamówienia dokonałam ponad 21 dni temu, a od was nie dostałam żadnej informacji. Towar oczywiście nie jest nawet wysłany. Wszystko bym może zrozumiała gdybyście mi napisali chociaż kiedy mogę spodziewać się towaru, cokolwiek! Zawodłam się na waszym sklepie i nie jestem w stanie polecić go innym.
Nimrodel
2006-12-11 15:44:01
Bardzo proszę o podanie numeru zamówienia.
Gość
2006-12-11 16:16:43
chodzi o to: [b:166913a731]061118-1418-9031-44[/b:166913a731] ?
Nimrodel
2006-12-11 16:18:18
Witam! Została Pani poinformowana o tym, że spodziewana dostawa to czas ok 21 dni który jest podany w karcie: "Witam! W karcie towaru jest informacja w jakim terminie (* Dostawa w 21 dni) możemy zrealizować to zamówienie. Chwilowo w hurtowni nie ma tych pokrowców. Spodziewana dostawa ma być na początku grudnia. Chyba, że zaproponuję inny pokrowiec w podobnej cenie, np: http://muzyczny.pl/sklep/szczegoly.php?gid=103&id=3753&id_towaru=RB-20538 Dlatego zaproponowałem inny pokrowiec - dostałem odpowiedź, że poczeka Pani na zamówiony pierwotnie. Termin sprowadzenia niektórych pozycji które mamy w naszej ofercie nie jest od nas uzależniony, tylko od hurtowni które importują towar. Czasami zdarza się, że w spodziewanym terminie który mamy podany przez hurtownię towar się nie pojawia - czy jest to wtedy nasza wina? Pozdrawiam-Andrzej
Gość
2006-12-11 16:56:18
ale 21 dni już minęło. Natomiast w regulaminie pisze o tym, że powinnam dostac informacje o opóźnieniach :/. Czyli dalej nie wiadomo kiedy mogę spodziewać sie towaru? :/
Nimrodel
2006-12-11 16:58:32
Witam! Dostawa do hurowni była - tak jak wczesniej pisałem na początku grudnia (8 grudnia w piątek). Wtedy (w piątek) jeszcze nie miałem informacji, czy te pokrowce na pewno są. Dziś zostałem powiadomiony, że pokrowców do gitary klasycznej nie ma i w tym miesiącu nie będzie. Na adres e-mail wysłałem Pani alternatywną propozycję zakupu. Pozdrawiam-Andrzej
Gość
2006-12-11 17:15:00
Dziekuję za odpowiedź i przystaję na propozycję. Mam nadzieję, że dostane przesyłkę w regulaminowym czasie. Pozdrawiam
Nimrodel
2006-12-11 17:24:31
Pokrowiec zostanie wysłany jutro (we wtorek) - powinen być na miejscu środa, czwartek. Pozdrawiam i przepraszam za utrudnienia - Andrzej.
Gość
2006-12-11 17:26:52
Pokrowiec otrzymałam dzisiaj. Pomimo długich oczekiwań dziękuję bardzo za przesyłkę i za kalendarz. :) Juz nie jestem tak negatywnie do was nastawiona. Wszystko jest OK :)
Nimrodel
2006-12-15 15:04:52
Polecam usługi tej firmy,niezawodni ,tak jak piszą tak robią ,bez przesady.
Marek Małysa
2006-12-09 12:47:40
Sprzęt w stanie idealnym szybka dostawa.Polecam gorąco.
Gość
2006-12-09 11:24:01
Cieszę się że znalazłam Wasz sklep w internecie, jestem bardzo zadowolona z szybkości realizacji zamówienia i z jakości dostarczonego mi towaru. Dziękuję miło się z Wami współpracuje :D
Malkos
2006-12-08 16:08:02
pechowy instrument wpadł mi w ręke, a juz przy zakupie mówiono mi ze coś nie tak z tą górną struną ale chciałem być mądrzejszy od profesjonalnej obsługi i po całym parodniowym mordowaniem sie z nim zflustrowany ponownie odwiedziłem na własne życzenie Mostrowskiego i dział gitar ... chłopcy mogli mnie kopnąć spokojnie w tyłek ale zamiast kopa dostałem nowy bass...
fullmoon
2006-12-06 22:50:31
Serdeczne pozdrowienia i podziękowania dla Pana od perkusji. Sprzęt super. Szybko miło i fachowo.
maniak
2006-12-05 20:58:06
Pierwsza Klasa! Polecam! wszystko działa, sprzęt na najwyższym poziomie, obsługa także, ocena 10/10
peseq
2006-12-02 01:17:19
jestem bardzo zadowolony z harmonijki. wszystko ok!!! kazdemu polecam ten sklep :D
seo
2006-12-01 16:24:54
Tak, jak w temacie. Muzyczny.pl - pełen profesjonalizm, niezły asortyment, cała strona (sklep, katalog, forum) zrobiona z myślą, żeby użytkownik miał tu co robić i nie czuł się ograniczany. Zamówiłem gitarę i od razu statyw pod nią, kiedy okazało się, że takie statywy po 35 zł "wyszły" tego dnia (kiedy zamawiałem, były dostępne), zadzwonił do mnie pracownik sklepu i zaproponował, że wrzuci mi tam statyw z tych po 49 zł, w tej samej cenie. Niby grosze w skali ceny całej przesyłki, ale klient (ja) mógł się poczuć potraktowany jak Pan. W muzyczny.pl byłem klientem, a nie petentem, więc polecę każdemu. Nie byłbym sobą, gdybym nie napisał, że jedną kostkę wrzucili nie taką, jak zamówiłem! [marka i grubość się zgadza, ale chciałem taką z czachą, a dostałem z jakimś nagrobkiem czy czymś, phi ;)] Dzięki temu przynajmniej mam pewność, że pakują to ludzie, jest fajnie :) A druga sprawa to wybór firmy przewozowej. Nie wiem, czy to u nich norma, czy jakiś ewenement, ale DPD/Masterlink nie kocha klientów. Pisało o tym kilka osób na tym forum, więc chyba zdarza się nie tylko mi. Pokonanie odległości Wrocław-Warszawa to dla gitary 6 godzin, natomiast pokonanie kilku ulic w Warszawie to 40 godzin, pod warunkiem, że się o to walczy telefonicznie (jak już kurier się przyzna, że ma lepsze rzeczy do roboty, niż dostarczenie przesyłki, którą wozi już cały dzień, miła pani oferuje rekompensatę pod postacią dwugodzinnego okna następnego dnia, kiedy kurier MUSI dostarczyć przesyłkę; następnego dnia, po minięciu terminu, zadzwoniłem z pytaniem, która godzina - pytanie wcale jej nie zdziwiło, po czym wnoszę, że to typowe - interwencja dała mi zapewnienie, że kurier POSTARA SIĘ przyjechać... dobrze, że zdążył przed dwudziestą, bo po 20 już niczego nie dostarczają ;)). Nie wiem, może to kwestia tego miasta, może strajku listonoszy, ale to mój pierwszy kontakt z Masterlinkiem i przyznam, że w życiu czegoś takiego nie widziałem ;)
Lam
2006-11-30 11:08:55
Jestem bardzo zadowolony z takiej formy zakupów. Pozdrawiam
wojtekjoker
2006-11-28 17:18:21
Dobra sprzedaż na dobry początek POZDRAWIAM!
DonTonio
2006-11-18 21:01:53
Sklep już po raz drugi pokazał swoją klasę. Naprawdę dobry i tani sklep. A minus taki, że dostałem kostkę o innej grubości :P.
Inkwizytor
2006-11-17 19:53:30
Gorąco polecam!!!
gnx3000
2006-11-17 16:12:47
Prawda jest taka, z zakupami przez internet to jak z pierwsza wizyta u dentysty, jezeli dentysta jest kiepski to moze to zawazyc na dalszym stosunku do jakiegokolwiek stomatologa Pierwszy raz dokonalem zakupu przez internet, gdyz jestem nieufny i wczesniej nie mialem zamiaru probowac... do czasu, az nie znalazlem oferty jaka proponuje sklep muzyczny.pl. Widac, ze tutaj sprzedawca jest dla klienta a nie klient dla sprzedawcy. Gorąco polecam wszystkim zakupy u tych ludzi. Jestes pewien, ze jeszcze nie raz zakupie cos u nich. Profesjonalni i słowni. Dobra firma, dobry sprzet, przyzwoite ceny. Respect 4 all of U. yO!_ :!: 8) :D (fajne emoty haha)
Mulat_kace
2006-11-15 12:23:48
Witam pięknie forumowiczów. W czwartek po południu zamówiłem gitarkę CortX2 i już w piątek grałem. Obsługa bardzo miła i fachowa. Myślę że będę dalej klientem tego sklepu.
Belatrix1
2006-11-13 00:36:18
Bo muzyczny.pl to satysfakcja gwarantowana ;)
Gość
2006-11-14 00:30:42
Niedość, że kupiłem sprzęt to mi jeszcze gratis dołożyli. Każdemu polecam a zresztą to już i tak kto jak kto ale ja to wazeliną nie musze zapodawać :P. Pozdrawiam użytkowników forum tych których pamiętam i tych neu forumowczów ;).
Pozdrowienia ze wsi :D
2006-11-12 16:30:32