Opinie o sklepie muzycznym




DI-BOX

:love: 8) :love: Wszystko w najlepszym porządku!!!!

jonasz40_2005

2008-03-29 21:07:55

Ocena

:tak: Ocena bardzo dobra. Super kontakt i wysyłka.

stysiunka

2008-03-20 10:39:50

zakup

Wspaniały sklep! Przyjemność kupowania. Towar dostarczony bardzo szybko. Solidny, bardzo wysoki poziom usługi . Światowy poziom. Dzięki!

sherzo

2008-03-07 19:49:09

przesyłka

Przesyłka zapakowana solidnie i starannie, zawartosc dotarła w idealnym stanie; szybka i profesjonalna obsługa - polecacam goraco tego Sprzedawce :tak:

greg369

2008-03-03 16:58:33

Super

Sklep idzie z duchem czasu - podoba mi się, że stosuje modny teraz system dzięki któremu ma się cały czas wgląd w stan w jakim znajduje się paczka :) Poza tym podoba mi się, że każde zamówienie ma własnego operatora, którego imię i nazwisko widać w czasie zamówienia :) Dziś odebrałem statyw klawiszowy, który zamówiłem niedawno. Tempo i ciągła informacja to duże plusy tego sklepu. Polecam :)

Gość

2008-02-26 20:52:50

Moja opinia - wielki pozytyw

Jak czytam państwa opinie to wydaje mi sie ze udane zamówienie w najwiekszej mierze zalezy od szczescia. Ja zamówiłem corta g200 w srode i na weekend juz go mam, ponadto jeszcze przed wysłaniem dzwoniono do mnie ze wszystko jest w porzadku i gitarka juz jutro bedzie wysłana. Co wiecej ja sie przejechałam na sklepie guitarcenter tak powszechnie chwalonym. oczywiscie nie mam nic do zarzucenia jezeli chodzi o kontakt, telefonowali bardzo czesto, nie mniej jednak na gitare czekałem 2 miesiace az w końcu zrezygnowałem z zamówienia... widać szczescie jest nieodzowne... podsumowujac ja moge polecic muzyczny bardziej niz guitarcenter ;P

safi

2008-02-23 12:49:52

na przyszłość..

kilka zamówien składałem w sklepie muzyczny.pl ale po ostatnim sam nie wiem co mam myśleć. zamówiłem koszyk do mikrofonu MXL SP1, przyszedł szybko - ale nie pasowal do mikrofonu (mimo, ze tak zapewniał opis na stronie), byl za ciasny i ŹLE wykonany - odpadajacy filc, przesiakniety na wylot klejem, porysował mi cały mikrofon. Po wysłaniu 3 wiadomości, dopiero na 3 ktoś mi odpowiedział - "niestety, tego rodzaju wady nie podlegają reklamacjom" - jeżeli produkt nie jest zgodny z opisem na stronie , do tego jest źle wykonany i niszczy sprzęt - to coś tu kurcze jest nie tak. zwłaszcza jak zwykły uchwyt kosztuje stówę. Nigdy sie nie zawiodłem na Waszym sklepie - a teraz sam nie wiem co to ma znaczyć. Na przyszłość - nie traktujcie klientów jak debili. I dołączajcie paragony do paczek. zamówienie - NSG1199278720. pozdrawiam. PS. To nie jest NEGATYW dla sklepu, z którego wielokrotnie byłem zadowolony. Proszę tylko o informację, dlaczego taka sytuacja miała wogole miejsce.

Maciek M.

2008-02-21 21:14:43


Re: na przyszłość..

Jeżeli wystąpiły niezgodności towaru z opisem lub zaistniały inne nieprawidłowości - należy zgłosić je jak najszybciej po otrzymaniu towaru. Kosz został wysłany 08-01-2008 a problemy zostały zgłoszone ponad miesiąc później - opóźnia to niestety interwencję. Każdy taki przypadek traktujemy indywidualnie, w związku z czym o dalszym przebiegu sprawy będzie Pan informowany osobiście.

Gość

2008-02-22 12:13:56


Re: na przyszłość..

[quote:6714f6fd8d="Maciek M."]... I dołączajcie paragony do paczek. [/quote:6714f6fd8d] Do każdej paczki jest dołączona faktura która jest dowodem zakupu.

Gość

2008-02-22 13:41:55


Re: na przyszłość..

Pierwszy post już raczej nie aktualny. Skontaktował się ze mną pan Grzegorz Ostrowski, który wytłumaczył mi dokładnie co mam robić w mojej sytuacji. Dziekuje za odzew, przepraszam za impulsywną reakcję. Miesiac zwłoki spowodowany był wyjazdem, faktury jednak nie dostałem, ale wiem co mam dalej robić dzieki wiadomosci od sklepu. Dziekuje za fachowe załatwienie mojej sprawy, PROFESJONALIZM. pozdrawiam

Maciek M.

2008-02-22 14:22:40

EXPRESS-(JAK W PKP )WIELKIE NIEPOROZUMIENIE

zamówienie zarejestrowane w środę rano do piątku wieczór nie może dotrzeć do nabywcy - bo panowie w sklepie nic nie wiedzą ( obiecują ,że oddzwonią i jakoś wielka kicha - zero odpowiedzi ). NA bank nikomu tego sklepu nie polecę.

kleibj01

2008-02-15 18:08:21


Re: EXPRESS-(JAK W PKP )WIELKIE NIEPOROZUMIENIE

...dzisiaj coś zamówiłem...ciekawe czy bedzie aż tak zle

Pyy

2008-02-17 23:06:56


Re: EXPRESS-(JAK W PKP )WIELKIE NIEPOROZUMIENIE

Aż dziwne... Ja jak zamawiam dnia X przed godziną 16 to dochodzi następnego do 17 :D Zawsze tak jest... U znajomych to samo... To są pojedyncze przypadki/wypadki przy pracy, które każdemu się zdarzają i trzeba być trochę wyrozumiałym... Zobaczymy co crew na to powie ;)

Gość

2008-02-17 23:55:40

Bardzo pozytywna opinia

Zamówiłem gitarkę Washburn X50 PRO, przesyłka dotarła do mnie wręcz ekspresowo, paczka bardzo starannie zapakowana, wszystko git, gitarka w stanie idealnym, żadnych problemów, polecam wszystkim tego sprzedawcę, Pozdrawiam!!! :rock:

Przeher

2008-02-14 22:30:47

Gitara

[b:5985faeeb0]Gitara sprawna nie uszkodzona!Gorąco polecam zakupy w tym portalu...Pozdrawiam[/b:5985faeeb0]

gutek0074

2008-02-05 08:53:03

Wysyłka

Zamówiłem sobie pasek i kostke do gitary Fender® zostałem o wszystkim poinformowany. Czekałem na towar 2 dni (zgodnie z obietnicą). Towar pierwsza klasa, porządnie zapakowany. Zero problemów. Gorąco polecam ten sklep! :rock: :rock: [color=red:559856b228][/color:559856b228][size=18:559856b228][/size:559856b228]

cezary280

2008-01-18 09:30:52

To już moje drugie zamówienie

zamawiam wieczorem, pieniadze dochodzą rano towar jest wysyłany w ten sam dzień i przesyłka priorytetowa dochodzi expressowo. Godne polecenia :love:

Smietana

2008-01-10 14:22:05

statyw

wszystko oki.polecam

Gość

2008-01-10 11:09:51

dostawa

super obsluga.dzieki.polecam.

Gość

2008-01-10 11:08:37

zakup gitary elektrycznej

:morda: Córka bardzo zadowolona dzięki za szybkość i profesjonalizm. Jarek

u01338

2008-01-07 20:33:57

YAMAHA PSR E 403

Bardzo sprawna realizacja zamówienia, doskonały kontakt ze sklepem. Towar wysłany szybko pomimo międzyświątecznego okresu. Polecam zakupy w tym sklepie bo ceny przystępne i profesjonalne podejście do klienta.

a1ndy

2008-01-03 14:46:53

RP50

Ba! Doszło jak należy. Szacuneczek! Czas to oblać [...] :drinkers:

J_Roger

2007-12-29 20:18:55

Struny

No więc tak , przesyłka wszystko super. Tylko zawartośc nie.... Zamiast strun Elixir Light heavy elektryk 10-52 dostałem Elixir Custom light 10-52 do gitary akustycznej :/ Na fakturze jest wszystko ok, cena tez sie zgadza chociaż te struny są droższe o 30 zł. Teraz nie wiem co zrobic czyli jak je wymienic :/

Poli1991

2007-12-21 14:21:45

struny do altówki

wszystko supe. szybka przesyłka. POLECAM!!!!!

mat4522op.pl

2007-12-19 22:59:19

POLECAM!!!

Towar bezpieczenie zapakowany,zgodny z ofertą. Ekspresowa przesyłka. POLECAM!!!

Gość

2007-12-19 20:25:10

pozytyw

wszystko gra , sprzet doskonale zapakowany , szybka dostada polecam !!!

bartek1610

2007-12-18 00:32:00

statyw

Drodzy Państwo, jestem bardzo zadowolony. Miła i profesjonalna obsługa. Super expresowa przesyłka. Towar pożądnie zapakowany. Miło kupować w takich sklepach. POZDRAWIAM

:)

2007-12-17 19:01:34

Po prostu wato.

Bardzo dobry, a przede wszystkim expresowy kontakt w sprawie pytań dotyczących produktu, oraz szybka przesylka towaru. Kupiłem mixer Phonic AM240 i jestem w stu % zadowolony z zakupu :) gorąco polecam i pozdrawiam. :)

peno.

2007-12-14 17:46:00

wielki pozytyw

[center:4b57e42e27]Wlasnie odberałem nie dawno mojego basa. Bałem sie troche ze tez moge trafic na nie miłego kuriera, albo ze dostne jakas obitą gitarke, ale wyszystko bez problemowo i wporzadku. Gitarka szła nie cały jeden dzien :) [kupilem Ibaneza BTB 555] POLECAM WSZYSTKIM TEN SKLEP :yupi:[/center:4b57e42e27]

Kondzik

2007-12-13 13:50:23


Re: wielki pozytyw

Pamiętam tą gitarę. Bardzo ładna trzeba przyznać. A jeśli idzie o brzmienie - to nasz kolega z działu gitar się w niej po prostu zakochał. Cóż, gratuluję i życzę by służyła długo i bezproblemowo. :)

Gość

2007-12-13 14:39:17

Duże opóźnienie, utrudniony kontakt

27-go listopada przelałem koło godziny 14-tej z mojego konta w mBanku na konto muzyczny.pl, które jest także w tym samym banku (to oznacza, że w ciągu sekundy pieniążki znalazły się u nich). Na drugi dzień 28-go otrzymałem o 17:10 maila z informacją o tym, że dopiero o tej godzinie pieniążki zostały zaksięgowane, zidentyfikowane... Zamawiając towar (owiewkę na mikrofon) liczyłem na szybką przesyłkę, ponieważ na stronie była informacja o jej dostępności. Po tygodniu 5 grudnia zadzwoniłem do sklepu muzyczny.pl. Próbowano przełączyć mnie do pana Michała Kamińskiego, ale poinformowano mnie po kilkunastu sekundach, że jest zajęty, gdyż obsługuje klienta i polecono dzwonić mi na numer bezpośredni do niego. Dzwoniłem 10 razy, czekając na linii aż mnie centrala rozłączy. Później ponownie zadzwoniłem na główny numer, ale Pan który odebrał powiedział, że odpowiedź na temat przesyłki udzieli mi tylko p. Kamiński do którego znów mnie przełączono. Po chwili oczywiście usłyszałem komunikat, że ma klienta. Gdy dzwoniłem już bezpośrednio do p. Michała to za 4 razem w drugiej turze odebrał telefon. Poinformował mnie, że niby wysłał do mnie informację o braku towaru na stanie sklepu. Ów wiadomość nie dotarła, mimo że wszelkie inne maile dotarły. Pan Michał poinformował mnie, że towar dostaną w środę i od razu go do mnie wyślą. Podziękowałem za informację i rozłączyłem się. Spojrzałem w kalendarz i zwróciłem uwagę, że tego dnia była środa. Zadzwoniłem ponownie i Pan Michał powiedział: No rzeczywiście. Dziś powinien towar do nas przyjść i wyślemy go do Pana. Przekazałem informację, że na stronie przedmiotu widnieje informacja o dostępności w ciągu 21 dni. Na co Pan Michał stwierdził, że ten termin jest ruchomy. Odpowiedziałem, że różnicą jest 2 lub 21 dni. Tak więc widocznie byłem tym nieszczęśliwym klientem, którego spotkało pasmo niepowiedzeń w czasie zamówienia w sklepie muzyczny.pl. Uważam, że w ramach dbania o zadowolenie klienta, sklep powinien zaproponować rabat. Dodam, że nie były to moje pierwsze zakupy w tym sklepie i poprzednie zamówienie odbyło się wzorowo.

Marek_R

2007-12-06 14:05:26


Re: Duże opóźnienie, utrudniony kontakt

Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Rzeczywiście staramy się uprzedzać mailowo, jeśli realizacja zamówienia nie przebiega prawidłowo; przepraszam, jeśli tym razem takiej informacji Pan nie uzyskał. System automatycznych odpowiedzi ma służyć informacji o aktualnym stanie przesyłki, podobnie informacje na stronie dotyczące aktualnego stanu towaru w magazynie. W okresie przedświątecznym istnieje większe ryzyko zachwiania tej sytuacji, spowodowanej wzmożoną aktywnością klientów (również telefoniczną), a co za tym idzie - mogą wystąpić również problemy u dystrybutora czy przewoźników (jak np. Poczta Polska). Towar został już do Pana wysłany. Jeszcze raz przepraszam za niedopatrzenia z mojej strony.

Gość

2007-12-10 13:59:49

Bez zastrzezen

Wlasnie sfinalizowalam zamowienie na gitarke i pare innych sprzetow. Swiete powiadamianie o etapach realizacji zamowienia, blyskawiczna wysylka, no i towar bdb jakosci. Super! :-)

Gość

2007-12-05 22:32:31

;)

Jak zwykle - perfekcja.

ngarrriralkpwina

2007-12-01 12:56:57

komentarz do zamowienia

bardzo dobry sprzedawca, goraco polecam , prosta i szybka, fachowa obsluga, zadnych komplikacji. dobre ceny, pozdrawiam i polecam !!!

Slawomir Janowski

2007-11-27 14:54:02

Dostawa

Wszystko ok, szybka dostawa. Polecem

KLapovchy

2007-11-16 15:08:13

Drobna sprawa - WIELKI NEGATYW

Zakupiłem gitarę, dotarła szybko ale brakowało "jojsticka" w trzypozycyjmym przełączniku. Po telefonicznych i e-mailowych uzgodnieniach poproszono mnie o wysłanie tej gitary do firmy i sprawa miała być załatwiona. Po około tygodniu zadzwoniłem do firmy bo nie raczono się odezwać. Pan z serwisu stwierdził, że uszkodzenie było mechaniczne i to jest moja wina bo nie sporządziłem protokołu odbioru, a przełącznik wypadł przez dziurę w opakowaniu (dlaczego tak pakują). Przed wysłaniem sprawdziłem - ten element wkręcał się gwintem ok. 1 cm do środka, ciekawe jak mógł wypaść jeśli był dobrze zamocowany i sprawdzony jak sugeruje firma poprostu go tam nie było. Mając moją gitarę i pieniądze obciążono mnie kwotą za nowy przełącznik i transport - 90 zł. I tylko ich obchodzi, że ja nie sporządziłem protokołu odbioru. Napisali, że przyślą gitarę jak zapłacę. Brak reakcji na e-maile. Widać firma, która chwali się tyloma certyfikatami ma gdzieś drobnego klienta. Niezadowolony klient. [color=red:5243ddc72b]DOP. ADMIN: Usunięto oznaczenie. Kolor czerwony jest zastrzeżony dla administratorów i moderatorów.[/color:5243ddc72b]

grajek

2007-11-16 08:19:52


Re: Drobna sprawa - WIELKI NEGATYW

Szanowny Panie Gitara przesłana do naszego serwisu została uszkodzona w transporcie, o czym świadczą ślady na korpusie i opakowaniu. Instrument został mocno przyciśnięty od góry, na skutek czego jeden z przetworników się odkształcił, a zewnętrzny gwint i nasadka 3-pozycyjnego przełącznika zostały zerwane i wypadły na zewnątrz. Element ten nie był wkręcany, a przyspawany do podstawy przełącznika. Odbijacz, karton i folia styropianowa na wysokości przełącznika są przedziurawione. W chwili odbioru przesyłki od kuriera należy dokładnie sprawdzić stan opakowania i zawartości, a w razie nieprawidłowości spisać protokół uszkodzenia. Informację o tym umieszczamy dodatkowo na każdej przesyłce z towarem. Wymieniona kwota to koszt przełącznika GLD-EL002 oraz dwóch przesyłek DPD. Z uwagi na mechaniczny rodzaj uszkodzenia oraz brak spisanego protokołu uszkodzenia towaru, koszty związane z naprawą i transportem urządzenia ponosi kupujący. Odpowiedź na email z dnia 14.11.07 została do Pana wysłana następnego dnia. Z poważaniem, Grzegorz Ostrowski

Gość

2007-11-16 17:43:26


Re: Drobna sprawa - WIELKI NEGATYW

Aby rozwiać wątpliwości na temat budowy przełącznika w gitarze Samick AV3, poniżej zamieszczamy jego zdjęcie. Dla przypomnienia dodam, że po otrzymaniu gitary poinformował nas Pan tylko o braku plastikowej nakładki przełącznika. Nasadka została do Pana wysłana pocztą następnego dnia. Pracownik działu gitarowego nie został poinformowany o faktycznym stanie gitary i opakowania, w związku z czym nie mógł obiektywnie ocenić rodzaju szkody.

Gość

2007-11-30 12:42:23


Re: Drobna sprawa - WIELKI NEGATYW

Dla pana Ostrowskiego z serwisu nie ma znaczenia, że umawiałem się e-mailem i przez telefon z panem Pindelskim, że sprawa zostanie załatwiona pozytywnie. O żadnych protokołach nie było przy tym mowy bo bym taki sporządził, ale wobec tych uzgodnień zrezygnowałem. Jak się potem okazało zrobiłem źle. Jak pan pisze o tym elemencie spawanym to śmiech mnie bierze: oto zdjęcie [color=red:885e826bc2][URL=http://przelacznik.samick.av3.tr.patrz.pl]http://przelacznik.samick.av3.tr.patrz.pl[/URL] [/color:885e826bc2] a jak pan pisze, że nie był wkręcany to proszę [color=red:885e826bc2][URL=http://pl.youtube.com/watch?v=7DjDzydYrBs]pl.youtube.com/watch?v=7DjDzydYrBs[/URL][/color:885e826bc2] I proszę bez tego poważania bo go dla mnie nie macie.

grajek

2007-11-27 11:32:38


Re: Drobna sprawa - WIELKI NEGATYW

Tylko, że to zdjęcie nie jest zdjęciem przełącznika z gitary mi sprzedanej tylko takiego, który firma mi założyła za 50 zł. Zakończenie jego jest zupełnie inne. NO ALE PRZECIEŻ SKLEP SIĘ NIE MYLI. TYLKO WY MACIE ZAWSZE RACJĘ W ODPOWIEDZI NA KAŻDE NEGATYWNE OPINIE. MOŻECIE SOBIE UDOWADNIAĆ SWOJĄ WYŻSZOŚĆ.

Grajek

2007-12-03 23:47:46


Re: Drobna sprawa - WIELKI NEGATYW

Na zdjęciu powyżej znajduje się oryginalny przełącznik modelu AV3. Jak już pisaliśmy, w Pana gitarze zamontowany został przełącznik GLD-EL002 firmy Goldo. Poniżej link i zdjęcie: http://muzyczny.pl/szczegoly.pl?id=117194&grupa=119974

Gość

2007-12-06 19:15:18