FAQ - najczęściej zadawane pytania


1. Czy mogę sam dokonać wymiany części w zakupionym u was sprzęcie?

2. Czy oryginalne części mogę zastąpić nieoryginalnymi, czy sprzęt będzie działać?

3. Czy jeśli sam rozkręcę sprzęt to stracę gwarancję?

4. Jak mogę zgłosić reklamację?

5. Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę/sprzęt, co mam zrobić? Co mam zrobić jeśli otrzymana przeze mnie paczka jest z zewnątrz wyraźnie uszkodzona?

6. Kiedy dostanę dokument potwierdzający zakup?

7. Gdzie jest moja gwarancja?

8. Czy mogę dokupić części

9. Kiedy otrzymam przesyłkę z moim sprzętem po naprawie?

10. Czy macie serwis wyjazdowy? Czy ktoś może przyjechać i naprawić zepsute urządzenie?

11. Jak mam odesłać towar jeśli zepsuciu uległ jeden element z zestawu? (np. sam mikrofon z całego zestawu bezprzewodowego)

12. Gdzie mogę odebrać swoje zamówienie?

13. Czy mogę dokonać zwrotu kupionego towaru?

14. Czy mogę dokonać zwrotu kupionego sprzętu na firmę?

15. Jak sprawdzić dostępność produktu?

16. Czy stan magazynowy podany na stronie internetowej jest aktualny? Czy jeśli na stronie jest informacja, że produkt jest dostępny, to czy rzeczywiście macie go na stanie?

17. Gdzie mogę uzyskać szczegółową informację na temat danego produktu?

18. Jak długo muszę czekać na wysyłkę kupionego towaru?

19. Co oznacza zdanie „Produkt wycofany z oferty”?

20. Do której godziny otwarty jest sklep stacjonarny?

21. Jaki jest status mojego zamówienia?

22. Gdzie mogę złożyć skargę?





1. Czy mogę sam dokonać wymiany części w zakupionym u was sprzęcie?


Lista czynności, które możesz samodzielnie wykonać jest zawarta w instrukcji obsługi dostarczonej do kupionego urządzenia.


2. Czy oryginalne części mogę zastąpić nieoryginalnymi, czy sprzęt będzie działać?


Nie używaj nieoryginalnych części. W celu zachowania najwyższych parametrów Twojego urządzenia używaj tylko oryginalnych części.


3. Czy jeśli sam rozkręcę sprzęt to stracę gwarancję?


Tak. Gwarancji podlegają towary, w których konstrukcję nie ingerowano. Wszelkie naprawy mogą być wykonane jedynie przez uprawnionych do tego pracowników serwisu. Nie dotyczy to czynności opisanych w instrukcji obsługi.


4. Jak mogę zgłosić reklamację?


Reklamację produktu zakupionego w muzyczny.pl zalecamy zgłosić poprzez formularz naprawy RMA co w znaczący sposób przyśpieszy procedurę reklamacyjną.
Informacje dotyczące procedury reklamacyjnej znajdują się na naszej stronie.


5. Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę/sprzęt, co mam zrobić? Co mam zrobić jeśli otrzymana przeze mnie paczka jest z zewnątrz wyraźnie uszkodzona?


W przypadku, kiedy otrzymasz towar posiadający wady techniczne lub uszkodzony w transporcie, prosimy o bezzwłoczny kontakt z naszym serwisem (serwis@muzyczny.pl).


6. Kiedy dostanę dokument potwierdzający zakup?


Fakturę otrzymasz e-mailem w ciągu 24 godzin od odebrania towaru. Wyślemy ją na podany podczas dokonywania zakupu adres. Jeżeli po tym czasie nie otrzymasz wiadomości, prosimy skontaktuj się z operatorem zamówienia.


7. Gdzie jest moja gwarancja?


Gwarancję dostarczymy do Ciebie e-mailem w formie linku do pobrania w ciągu 48 godzin od daty zakupu.


8. Czy mogę dokupić części?


Tak. W sprawie zakupu części, które nie są dostępne na naszej stronie, prosimy o kontakt z naszym serwisem (serwis@muzyczny.pl).


9. Kiedy otrzymam przesyłkę z moim sprzętem po naprawie?


Naprawiony sprzęt odeślemy do Ciebie w ciągu 30 dni od daty jego dostarczenia do naszego serwisu.


10. Czy macie serwis wyjazdowy? Czy ktoś może przyjechać i naprawić zepsute urządzenie?


Każde tego typu zgłoszenie jest traktowane indywidualnie. Prosimy o kontakt z naszym serwisem (serwis@muzyczny.pl).


11. Jak mam odesłać towar jeśli zepsuciu uległ jeden element z zestawu? (np. sam mikrofon z całego zestawu bezprzewodowego)


Tak. W sprawie zakupu części, które nie są dostępne na naszej stronie, prosimy o kontakt z naszym serwisem (serwis@muzyczny.pl).

Uszkodzony sprzęt odeślij do nas wraz z całym zestawem, z którym został zakupiony, zgodnie z pozycją na otrzymanej fakturze. W przypadku produktów wielkogabarytowych skontaktuj się z naszym serwisem (serwis@muzyczny.pl).


12. Gdzie mogę odebrać swoje zamówienie?


Zamówiony towar możesz odebrać w naszym sklepie stacjonarnym we Wrocławiu od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18 oraz w soboty w godzinach 10 - 14. Dodatkowo możesz odebrać towar z naszego magazynu wysyłkowego zlokalizowanego w Błoniu pod Wrocławiem, po wcześniejszym uzgodnieniu z operatorem zamówienia.


13. Czy mogę dokonać zwrotu kupionego towaru?


Tak. Towar kupiony na naszej stronie możesz zwrócić do 30 dni od dnia zakupu. Procedurę zwrotu możesz znaleźć w naszym regulaminie.


14. Czy mogę dokonać zwrotu kupionego sprzętu na firmę?


Nie. Polskie prawo nie daje możliwości zwrotu produktów kupionych przez firmy.


15. Jak sprawdzić dostępność produktu?


Dostępność i szczegółową ilość danego artykułu możesz sprawdzić w karcie produktu w rubryce „Stan magazynu”. Zielony znacznik przy nazwie „Sklep stacjonarny” lub „Magazyn wysyłkowy” oznacza konkretną lokalizację towaru. Żółty znacznik oznacza, że produkt znajduje się w magazynie partnera logistycznego.


16. Czy stan magazynowy podany na stronie internetowej jest aktualny? Czy jeśli na stronie jest informacja, że produkt jest dostępny, to czy rzeczywiście macie go na stanie?


Tak. Stany magazynowe są zawsze aktualne. Prosimy, zwróć uwagę na lokalizację towaru jeśli planujesz odebrać go osobiście.


17. Gdzie mogę uzyskać szczegółową informację na temat danego produktu?


Każdy towar znajdujący się na naszej stronie internetowej posiada swojego opiekuna produktu. Po wybraniu odpowiedniego towaru wyświetli się kontakt mailowy i telefoniczny.


18. Jak długo muszę czekać na wysyłkę kupionego towaru?


Wysyłki realizowane są przez naszych pracowników najpóźniej w kolejny dzień roboczy po złożeniu przez Ciebie zamówienia. Czas dostawy zależy od wybranego przez Ciebie %%link%1380%%. Towary znajdujące się w magazynach naszych partnerów logistycznych mają wydłużony czas dostawy podany w karcie produktu.


19. Co oznacza zdanie „Produkt wycofany z oferty”?


Oznacza to, że towar nie jest już produkowany lub nie znajduje się w naszej ofercie sprzedaży.


20. Do której godziny otwarty jest sklep stacjonarny?


Sklep stacjonarny czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18, natomiast w soboty w godzinach 10 - 14.


21. Jaki jest status mojego zamówienia?


Informacje na temat statusu Twojego zamówienia otrzymasz e-mailem. Do każdego zamówienia przydzielony zostaje operator, który również może poinformować Cię o jego statusie. Informację o operatorze i jego dane kontaktowe otrzymasz drogą mailową.


22. Gdzie mogę złożyć skargę?


Wszelkie uwagi można przesyłać na adres: kierownik@muzyczny.pl.








Czy mogę sam dokonać wymiany części w zakupionym u was sprzęcie?

Lista czynności, które możesz samodzielnie wykonać jest zawarta w instrukcji obsługi dostarczonej do kupionego urządzenia.

Czy oryginalne części mogę zastąpić nieoryginalnymi, czy sprzęt będzie działać?

Nie używaj nieoryginalnych części. W celu zachowania najwyższych parametrów Twojego urządzenia używaj tylko oryginalnych części.

Czy jeśli sam rozkręcę sprzęt to stracę gwarancję?

Tak. Gwarancji podlegają towary, w których konstrukcję nie ingerowano. Wszelkie naprawy mogą być wykonane jedynie przez uprawnionych do tego pracowników serwisu. Nie dotyczy to czynności opisanych w instrukcji obsługi.

Jak mogę zgłosić reklamację?

Reklamację produktu zakupionego w muzyczny.pl zalecamy zgłosić poprzez formularz naprawy RMA co w znaczący sposób przyśpieszy procedurę reklamacyjną.
Informacje dotyczące procedury reklamacyjnej znajdują się na naszej stronie.

Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę/sprzęt, co mam zrobić? Co mam zrobić jeśli otrzymana przeze mnie paczka jest z zewnątrz wyraźnie uszkodzona?

W przypadku, kiedy otrzymasz towar posiadający wady techniczne lub uszkodzony w transporcie, prosimy o bezzwłoczny kontakt z naszym serwisem (serwis@muzyczny.pl).

Kiedy dostanę dokument potwierdzający zakup?

Fakturę otrzymasz e-mailem w ciągu 24 godzin od odebrania towaru. Wyślemy ją na podany podczas dokonywania zakupu adres. Jeżeli po tym czasie nie otrzymasz wiadomości, prosimy skontaktuj się z operatorem zamówienia.

Gdzie jest moja gwarancja?

Gwarancję dostarczymy do Ciebie e-mailem w formie linku do pobrania w ciągu 48 godzin od daty zakupu.

Czy mogę dokupić części?

Tak. W sprawie zakupu części, które nie są dostępne na naszej stronie, prosimy o kontakt z naszym serwisem (serwis@muzyczny.pl).

Kiedy otrzymam przesyłkę z moim sprzętem po naprawie?

Naprawiony sprzęt odeślemy do Ciebie w ciągu 30 dni od daty jego dostarczenia do naszego serwisu.

Czy macie serwis wyjazdowy? Czy ktoś może przyjechać i naprawić zepsute urządzenie?

Każde tego typu zgłoszenie jest traktowane indywidualnie. Prosimy o kontakt z naszym serwisem (serwis@muzyczny.pl).

Jak mam odesłać towar jeśli zepsuciu uległ jeden element z zestawu? (np. sam mikrofon z całego zestawu bezprzewodowego)

Uszkodzony sprzęt odeślij do nas wraz z całym zestawem, z którym został zakupiony, zgodnie z pozycją na otrzymanej fakturze. W przypadku produktów wielkogabarytowych skontaktuj się z naszym serwisem (sewis@muzyczny.pl).

Gdzie mogę odebrać swoje zamówienie?

Zamówiony towar możesz odebrać w naszym sklepie stacjonarnym we Wrocławiu od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18 oraz w soboty w godzinach 10 - 14. Dodatkowo możesz odebrać towar z naszego magazynu wysyłkowego zlokalizowanego w Błoniu pod Wrocławiem, po wcześniejszym uzgodnieniu z operatorem zamówienia.

Czy mogę dokonać zwrotu kupionego towaru?

Tak. Towar kupiony na naszej stronie możesz zwrócić do 30 dni od dnia zakupu. Procedurę zwrotu możesz znaleźć w naszym regulaminie.

Czy mogę dokonać zwrotu kupionego sprzętu na firmę?

Nie. Polskie prawo nie daje możliwości zwrotu produktów kupionych przez firmy.

Jak sprawdzić dostępność produktu?

Dostępność i szczegółową ilość danego artykułu możesz sprawdzić w karcie produktu w rubryce „Stan magazynu”. Zielony znacznik przy nazwie „Sklep stacjonarny” lub „Magazyn wysyłkowy” oznacza konkretną lokalizację towaru. Żółty znacznik oznacza, że produkt znajduje się w magazynie partnera logistycznego.

Czy stan magazynowy podany na stronie internetowej jest aktualny? Czy jeśli na stronie jest informacja, że produkt jest dostępny, to czy rzeczywiście macie go na stanie?

Tak. Stany magazynowe są zawsze aktualne. Prosimy, zwróć uwagę na lokalizację towaru jeśli planujesz odebrać go osobiście.

Gdzie mogę uzyskać szczegółową informację na temat danego produktu?

Każdy towar znajdujący się na naszej stronie internetowej posiada swojego opiekuna produktu. Po wybraniu odpowiedniego towaru wyświetli się kontakt mailowy i telefoniczny.

Jak długo muszę czekać na wysyłkę kupionego towaru?

Wysyłki realizowane są przez naszych pracowników najpóźniej w kolejny dzień roboczy po złożeniu przez Ciebie zamówienia. Czas dostawy zależy od wybranego przez Ciebie środka transportu. Towary znajdujące się w magazynach naszych partnerów logistycznych mają wydłużony czas dostawy podany w karcie produktu.

Co oznacza zdanie „Produkt wycofany z oferty”?

Oznacza to, że towar nie jest już produkowany lub nie znajduje się w naszej ofercie sprzedaży.

Do której godziny otwarty jest sklep stacjonarny?

Sklep stacjonarny czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18, natomiast w soboty w godzinach 10 - 14.

Jaki jest status mojego zamówienia?

Informacje na temat statusu Twojego zamówienia otrzymasz e-mailem.
Do każdego zamówienia przydzielony zostaje operator, który również może poinformować Cię o jego statusie. Informację o operatorze i jego dane kontaktowe otrzymasz drogą mailową.

Gdzie mogę złożyć skargę?

Wszelkie uwagi można przesyłać na adres: kierownik@muzyczny.pl.

Napisz komentarz

Drogie czytelniczki / drodzy czytelnicy.
Wszystkie komentarze są moderowane, z tego też powodu proszę nie umieszczać komentarzy obraźliwych.
Komentarz nie może zawierać linków do innych stron.

Wasze komentarze będą ukazywać się z pewnym opóźnieniem.

Proszę odpowiedzieć na pytanie:

Nazwa czytanego artykułu to:

  FAQ - najczęściej zadawane pytania

  sklep z gitarami

  gitara akustyczna w muzyczny.pl

  gitara elektryczna w muzyczny.pl