Regulamin sklepu

1. Rejestracja w sklepie
2. Koszyk i zamówienia
3. Potwierdzanie zamówień
4. Ceny
5. Realizacja zamówienia
6. Sposoby płatności
7. Wysyłka towaru
8. Anulowanie zamówienia
9. Reklamacje
10. Gwarancja
11. Zwrot towaru
12. Ochrona danych osobowych
13. Właściciel sklepu muzyczny.pl
14. Dodatkowe materiały
15. Postanowienia końcowe


1. Rejestracja w sklepie

Dokonywanie zakupów w sklepie wymaga rejestracji. W tym celu należy wypełnić Formularz Rejestracyjny, w którym wypełniamy pola niezbędne do właściwej realizacji zamówienia (tj. imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail). Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień.


2. Koszyk i zamówienia

Przy każdym produkcie znajduje się pole "dodaj do koszyka" (ikonka koszyk). Należy kliknąć na to pole, aby dany produkt znalazł się w koszyku z zakupami. Zawartość koszyka można zobaczyć za każdym razem, gdy wkłada się do niego kolejny produkt lub po kliknięciu na "Twój koszyk". Dzięki temu można kontrolować swoje zakupy. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub zrezygnować z nich całkowicie. Aby zrealizować swoje zamówienie, wystarczy kliknąć na "potwierdź zakup". Jeszcze wtedy możliwa jest rezygnacja z zakupów lub dokonanie zmian w zamówieniu. Po kliknięciu na "prześlij dane" nie ma już możliwości jego zmiany. W ciągu kilku minut Kupujący otrzyma e-mail z listą zakupionych towarów. UWAGA! Jeżeli w otrzymanym e-mailu znajduje się jakikolwiek błąd związany z ilością zamawianego towaru bądź danymi adresowymi, prosimy o niezwłoczną informację pod adres zamowienia@muzyczny.pl (podając numer zamówienia w tytule wiadomości).


3. Potwierdzanie zamówień

W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia wysyłamy e-mail z informacją o statusie realizacji lub z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Sklep muzyczny.pl zastrzega sobie prawo do opóźnienia wysyłki towaru w przypadku podejrzeń co do prawdziwości zamówienia oraz wówczas, gdy nie uda się go potwierdzić. Potwierdzenie zamówienia może być wysłane e-mailem przez sprzedającego lub dokonane telefoniczne. Zamówienie, którego nie uda się potwierdzić w ciągu dwóch dni roboczych, nie będzie realizowane. Uwaga ta dotyczy szczególnie nowych klientów sklepu muzyczny.pl.


4. Ceny

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny podawane są w złotówkach. Wszystkie ceny są aktualne.


5. Realizacja zamówienia

Przez realizację zamówienia rozumie się przekazanie przesyłki z zamówionym towarem firmie spedycyjnej. Realizujemy zamówienie w ciągu 1 dnia roboczego od momentu jego potwierdzenia, za wyjątkiem zamówień o przedłużonym okresie realizacji (towary ze sklepu muzyczny.pl oznaczone symbolem "Chwilowy brak towaru w magazynie"). Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Ciebie towarów zajmie nam więcej czasu, nasi handlowcy poinformują o dłuższym terminie realizacji zamówienia. Zamówienia przyjmujemy pocztą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia realizujemy we wszystkie dni robocze w godzinach 10.00-18.00. Zamówienia przyjęte w piątek po godzinie 12.00 zostaną zrealizowane w poniedziałek.


6. Sposoby płatności

Istnieje pięć możliwych sposobów płatności za zamówienie:

1. Przelew
Towar wysyłamy po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe. Kwota przelewu jest pokazana w koszyku oraz w e-mailu przesyłanym po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu należy koniecznie umieścić identyfikator zamówienia. Brak takiej informacji może spowodować opóźnienia w jego realizacji.

2. Pobranie
Forma płatności możliwa jest dla zamówień o wartości do 14000 zł. Towar wysyłamy za pobraniem - zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub UPS. Należną kwotę zamawiający wypłaca kurierowi w momencie odbierania przesyłki. Jest to najszybsza forma realizacji zamówienia.

3. Płatność kartą
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora kart.

W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma eCard S.A. z siedzibą w Gdańsku, która występuje jako pobierający opłatę. Obsługiwane karty to: karty VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych.

4. Płatność e-przelewem
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora e-przelewów.

W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma eCard S.A. z siedzibą w Gdańsku, która występuje jako pobierający opłatę. Obsługiwane e-przelewy to: Alior Bank, BOŚ Bank, Bank BPH, Przelewy24 Bank Zachodni WBK, Płacę z City Handlowy, Eurobank, ING, Inteligo, Credit Agricole, mTransfer, MerituBank, Millennium Bank, MiltiTransfer, Nordea Bank, PEKAO S.A., Płacę z PKO, Toyota Bank.

5. Kredyt ratalny
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank zakończenia procesu przyznania kredytu ratalnego. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do Banku udzielającego kredytu.

W naszym imieniu obsługą kredytów ratalnych zajmuje się firma:

a) Credit Agricole Bank Polska - proszę zapoznać się z procedurą ratalną


6. Gotówka w siedzibie firmy M.Ostrowski sp.j. we Wrocławiu
Sposób płatności wybierany jest w ostatnim oknie formularza zamówienia.


7. Wysyłka towaru

Towar dostarczany jest przez firmę kurierską GLS, UPS, Paczkomaty InPost lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki dzielimy na dwie grupy:

1. Płatne

  • przy płatności przelewem tradycyjnym, karta płatnicza, e-przelewy:
    • PACZKA W RUCHU przesyłka standardowa: koszt 7 zł,

    • Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem "PACZKA W RUCHU" i wartości towaru nie przekraczającej 5 000 zł.

      Pełna lista kisków obsługujących usługę PACZKA W RUCHU

    • Paczkomaty InPost:
      gabaryt A (8x38x64 cm, do 12 kg): 7 zł
      gabaryt B (19x38x64 cm, do 12 kg): 8 zł
      gabaryt C (41x38x64 cm, do 12 kg): 9 zł

      Pełna lista paczkomatów obsługujących usługę PACZKOMAT

      Usługa dostępna dla wybranych towarów, oznaczonych symbolem "PACZKOMATY", o łącznej wartości nie przekraczającej 1000 zł i łącznej wadze do 12 kg.

    • Poczta Polska ekonomiczna: koszt 6 zł,

      Usługa dostępna dla wybranych towarów, oznaczonych symbolem "Ekonomicznej przesyłki pocztowej", o łącznej wartości nie przekraczającej 150,- zł i łącznej wadze do 200g.

    • GLS / UPS przesyłka standardowa: koszt 13 zł,
    • Dla pełnej satysfakcji decyzję o wyborze firmy spedycyjnej obsługującej Twoje zamówienie podejmuje nasz dział logistyczny.

    • STACJA Z PACZKĄ przesyłka standardowa: koszt 10 zł,

    • Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem "STACJA Z PACZKĄ" i wartości towaru nie przekraczającej 50 000 zł.

      Pełna lista stacji benzynowych obsługujących usługę STACJA Z PACZKĄ


  • przy płatności za pobraniem:
    • PACZKA W RUCHU przesyłka standardowa: koszt 7 zł,

    • Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem "PACZKA W RUCHU" i wartości towaru nie przekraczającej 5 000 zł.

      Pełna lista kisków obsługujących usługę PACZKA W RUCHU


    • GLS / UPS przesyłka standardowa: koszt 13 zł,
    • Dla pełnej satysfakcji decyzję o wyborze firmy spedycyjnej obsługującej Twoje zamówienie podejmuje nasz dział logistyczny.

      Usługa możliwa jest dla zamówień o wartości do 14000.00 zł.

    • STACJA Z PACZKĄ przesyłka standardowa: koszt 10 zł,

    • Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem "STACJA Z PACZKĄ" i wartości towaru nie przekraczającej 5 000 zł.

      Odbiór przesyłki odbywa się na wskazanej przez klienta stacji benzynowej. Podczas odbioru przesyłki należy mieć przygotowaną gotówkę. Stacja nie obsługuje innej formy płatności przy zapłacie za paczkę.

      Pełna lista stacji benzynowych obsługujących usługę STACJA Z PACZKĄ


  • przy płatności raty:
    • GLS / UPS przesyłka standardowa: koszt 26 zł,
    • Dla pełnej satysfakcji decyzję o wyborze firmy spedycyjnej obsługującej Twoje zamówienie podejmuje nasz dział logistyczny.


2. Bezpłatne

  • dla zamówień o wartości co najmniej 100,00 zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą.

    Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem "PACZKA W RUCHU".

    Odbiór przesyłki odbywa się we wskazanym przez klienta kiosku ruchu.

    Pełna lista lokalizacji kisków ruchu


  • dla zamówień o wartości co najmniej 100,00 zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą.

    Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem "PACZKOMAT".

    Odbiór przesyłki odbywa się we wskazanym przez klienta paczkomacie.

    Pełna lista lokalizacji paczkomatów


  • dla zamówień o wartości co najmniej 100,00 zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą, pobranie.

    Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem "STACJA Z PACZKĄ".

    Odbiór przesyłki odbywa się na wskazanej przez klienta stacji benzynowej. Podczas odbioru przesyłki należy mieć przygotowaną gotówkę. Stacja nie obsługuje innej formy płatności przy zapłacie za paczkę.

    Pełna lista stacji benzynowych obsługujących usługę STACJA Z PACZKĄ


  • dla zamówień o wartości co najmniej 150,00 zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą, pobranie.

    Decyzja o sposobie wysyłki podejmowana jest przez handlowca realizującego zamówienie. Klient informowany jest o tym w e-mailu potwierdzającym realizację zamówienia.


Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany jako adres dostawy.

Uwaga:

  • kontaktowy numer telefonu jest niezbędny przy wysyłce firmą kurierską, bardzo prosimy o odpowiednie wypełnienie formularza rejestracyjnego.
  • sugerujemy dokładne sprawdzenie stanu technicznego opakowania transportowego, jego mechanicznych uszkodzeń, zawilgocenia itp. Jeżeli opakowanie zostało zniszczone w sposób mogący mieć wpływ na stan techniczny urządzenia, prosimy nie odbierać przesyłki od spedytora lub spisać protokół uszkodzenia, którym kurier powinien dysponować. Odebranego od kuriera towaru nie można mu zwrócić, nie może on zabrać już otwartej przesyłki z powrotem.


Terminy doręczeń przesyłek:

1. Paczka w ruchu, czas dostawy do 5 dni. Odbiór paczki odbywa się we wskazanym podczas składania zamówienia kiosku.

2. Paczkomat, czas dostawy do 3 dni. Odbiór paczki odbywa się we wskazanym podczas składania zamówienia paczkomacie.

3. Poczta Polska przesyłka ekonomiczna, czas dostawy od 2 do 14 dni. W przypadku nie odebrania przesyłki bezpośrednio od listonosza zostawiane jest awizo. Przesyłkę taką odbieramy wówczas na wskazanej przez listonosza placówce pocztowej.

4. UPS: przesyłka dostarczana jest na następny dzień roboczy. Standardowy czas doręczenia to następny dzień roboczy w godzinach 9-17. Dokładną godzinę odbioru przesyłki można ustalić z najbliższym oddziałem firmy UPS telefonicznie podając numer listu przewozowego. Adresy biur obsługi klienta znajdują się na stronie www.ups.com. Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy zostawiane jest awizo. Przesyłkę można wówczas odebrać w oddziale firmy UPS lub spróbować umówić się telefonicznie na ponowną dostawę z biurem obsługi klienta firmy UPS.

5. GLS: przesyłka dostarczana jest do 2 dni roboczych. Standardowy czas doręczenia to następny dzień roboczy w godzinach 9-17. Dokładną godzinę odbioru przesyłki można ustalić z najbliższym oddziałem firmy GLS telefonicznie podając numer listu przewozowego. Adresy biur obsługi klienta znajdują się na stronie gls-group.eu. Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy zostawiane jest awizo. Przesyłkę można wówczas odebrać w oddziale firmy GLS lub spróbować umówić się telefonicznie na ponowną dostawę z biurem obsługi klienta firmy GLS.

6. Stacja z paczką, czas dostawy do 3 dni. Odbiór paczki odbywa się we wskazanej podczas składania zamówienia stacji benzynowej. Powyższe warunki dostarczania przesyłek obowiązują na terenie Polski. Koszty przesyłek zagranicznych ustalane są dla każdego zamówienia indywidualnie.


8. Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko wówczas, gdy nie zostało ono jeszcze zrealizowane. W tym celu należy zalogować się do panelu zamówień pod adresem muzyczny.pl/profil.pl i anulować zamówienie. Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, należy wysłać e-mail do osoby realizującej zamówienie pod adres podany w panelu zamówień, podając w tytule identyfikator zamówienia, lub zadzwonić do handlowca realizującego zamówienie. Nie możemy anulować zamówienia, które zostało już wysłane.


9. Reklamacje

Oferujemy Państwu bezpłatny, szybki i wygodny serwis gwarancyjny typu door-to-door, co oznacza, że produkt wymagający serwisowania odbierzemy z dowolnie wskazanego miejsca w Polsce i zwrócimy naprawiony pod ten sam adres. W przypadku napraw gwarancyjnych pokrywamy koszty transportu towaru w obie strony.

W przypadku otrzymania towaru posiadającego wady techniczne lub wystąpienia usterki w trakcie okresu gwarancyjnego prosimy o kontakt z Działem Serwisu naszej firmy (e-mail, telefon, fax) w celu uzgodnienia sposobu złożenia reklamacji oraz otrzymania identyfikatora serwisowego.


Kontakt z Działem Serwisu możliwy jest poprzez
E-mailserwis@muzyczny.pl
Telefon(71) 79 74 605
Faks(71) 79 74 615

W celu skorzystania z gwarancji door-to-door prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 71 79 74 605 lub email serwis@muzyczny.pl, przed kontaktem prosimy o przygotowanie następujących danych:

Nazwa towaru (producent i model urządzenia)
Imię i nazwisko osoby lub nazwa firmy składającej reklamację
Numer dowodu zakupu (paragonu lub faktury)
Data dokonania zakupu
Numer seryjny urządzenia zapisany w karcie gwarancyjnej
Informacja na temat usterki
Adres odbioru reklamowanego towaru
Adres wysyłki powrotnej
Proponowana data odbioru towaru
Numer telefonu lub adres email

Następnie skontaktuje się z Państwem nasz pracownik i uzgodni dogodny termin odbioru urządzenia przez kuriera.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o czas naprawy urządzenia.

W przypadku braku oryginalnego opakowania wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas transportu.

W przypadku chęci samodzielnego zgłoszenia reklamacji towar prosimy wysłać na poniższy adres:

M.Ostrowski sp.j.
Dział Serwisu
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie



Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!

10. Gwarancja

Towary zakupione w sklepie muzyczny.pl podlegają 24-miesięcznej gwarancji, licząc od daty sprzedaży urządzenia. Wyjątek stanowią towary używane lub pochodzące z ekspozycji, które oferowane są w dziale Wyprzedaż z 12-miesięczną gwarancją, a także towary zakupione przez prowadzących działalność gospodarczą. W tym przypadku okres gwarancji również wynosi 12 miesięcy.

Firma M.Ostrowski Sp.J. zobowiązuje się w stosownym czasie bezpłatnie usunąć wady towaru w drodze naprawy lub wymiany. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.

Gwarancja nie obejmuje wszelkiego rodzaju przypadkowych lub celowych uszkodzeń, a także uszkodzeń spowodowanych niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.


11. Zwrot towaru

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub formularza przed jego upływem. Złożenie oświadczenia może nastąpić także na formularzu odstąpienia od umowy załączonym do przesyłki.

Klient może pobrać formularz odstąpienia od umowy:

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość - wersja PDF

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość - wersja DOC

Formularz można przesłać drogą elektroniczną na adres: serwis@muzyczny.pl lub listownie.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną.

3. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze sklepem. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, sklep informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.

4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a także fakturą oraz informacją o numerze konta na jaki należy przelać zwracane pieniądze. Termin zostaje zachowany, jeżeli konsument odeśle towary przed wygaśnięciem okresu 14 dni kalendarzowych.

5. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać na nasz adres. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz wartości najtańszej, standardowej przesyłki towaru przesłanego do Klienta, o ile koszt przesyłki został poniesiony przez Klienta.

7. Sklep nie ponosi kosztów zwrotu towarów.

8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej;

j. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

9. Powyższe uprawnienia nie przysługują Klientowi niemającemu statusu konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego. W takim przypadku zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.


12. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe będą przetwarzane przez firmę M.Ostrowski sp.j. z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim. Nie będą one również wykorzystywane do wysłania jakichkolwiek materiałów reklamowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, klientowi przysługuje prawo do ich wglądu, jak również możliwość ich poprawiania i usuwania.


13. Właścicielem sklepu muzyczny.pl jest firma:

M.Ostrowski sp.j.
al. Armii Krajowej 5
50-541 Wrocław
NIP: 899-24-29-726
REGON: 932711521
Tel. (71) 79-74-600
Fax (71) 79-74-615
e-mail: sklep@muzyczny.pl

Bre Bank (mBank)
43 1140 2004 0000 3402 3569 0284

BZ WBK
70 1090 2398 0000 0006 0801 7893

Deutsche Bank
31 1910 1048 2785 9135 1519 0001


14. Dodatkowe materiały:

1. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.),
2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 z późn. zm.)


15. Postanowienia końcowe

1. Złożenie zamówienia stanowi akceptację niniejszego regulaminu.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Nowy regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie internetowej sklepu.
3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 23 grudnia 2014 r.